Alıntı barisunye Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
ona göre mi kafa tutmayı düşünüyosun
1.6 120 300 tork dızel 1.6 focus benzınlılerı yermı? bence yer...
Alıntı yenievocu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
tork ivmelenme ile ilgili olduğu için kalkış ve ani gaza basmalarda hangisi seri ise o geçer.sonuçta motorun biyel kolu uzunluğu,krank çapı, aks boyları,teker çapları bunların hepsi tork üzerinde etkili...
örneğin tork üzerinde etkili olan tüm parametreleri aynı olan güçleri farklı iki araç olsun yani torkları eşit ise işin içine aracın ağırlığı ve 0-100 verileri gibi parametreler girer...kısacası kalkışta seri olan bir araç uzun yolda geçilebilir bu nedenle her aracın etkinliği farklı devirlerde farklı özellik gösterir.ama en pratiği şudur hem gücü hem torku yüksek araç her zaman yer....
Alıntı Bolu_Beyi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ben dizel ile benzinli rekabetine karşıyım. Dizel dizel ile benzinli benzinli ile kapışsın kardeşim en hakikatlısı budur bence.
Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
hocam sen o 120 beygir ve 300 tork ile çoğu arabayı ellersin turbosuz 1.4 lere kadar.. 1.6 ların bazıları...


bayılıyorum zaten bugun bı tdcı focus yaklasık 25 km bravo yazısını okudu))

ama net bırsey ıstıyorum ben ) sımdı dıyelımkı bı arac var 120 beygır benzınlı olsun torkuda 170 olsun dıyelım sonuc ne olur??? ya dolandırmayım lafı ;

1.6 MULTIJET 120 BEYGIR 300 TORK BENZINDE KAC BEYGIR EDER YAW