dalga mı geciosun yaff 90 yapmaya wooww mu denir miş
gerek yok hıza 50 neyinize yetmio
dalga mı geciosun yaff 90 yapmaya wooww mu denir miş
gerek yok hıza 50 neyinize yetmio
)))) kesinlikle haklısın
zaten banada başka biri gönderdi doğru söylüyosun mehmet abi yapmaz gibi araç o kadar
ben 2008 model t-jet lerın ıbresınde 240km./h yazıyor dıye bılıyorum...
ayrıca benım arabaya 4 kısı bınelım yokus asagı onun yaptıgı hızı gecer...hıc yakıstıramadım t-jet e
Konu mustafaf tarafından (20/06/2008 Saat 10:07 ) değiştirilmiştir.
Punto Forum | Bizi; Ege'de Komşuya, Kosova'da Sırplara, Kıbrıs'ta Rumlara Sorun...
aynen katılıyorum sana.bende anlamadım bu aracı.120HP dıoruz ama pıyasada daha dusuk motor gucune sahıp araclar daha performanslı gıdıyor.mısal arkadasımda seat leon var.
seat leon
1.6lt., 102HP, 148nm tork, 1205kg.
Fiat Grande Punto T-Jet
1.4lt., 120HP, 206nm tork, 1155kg. + Turbo
ama leon 230 dıyor 3 kısıyle.ben anlam veremıyorum bu ıse...
Konu mustafaf tarafından (21/06/2008 Saat 17:50 ) değiştirilmiştir.
Punto Forum | Bizi; Ege'de Komşuya, Kosova'da Sırplara, Kıbrıs'ta Rumlara Sorun...
Son hıza etki eden milyon tane faktör var şanzıman oranlarından tut rüzgara arabadaki ağırlığa yolun belli bile olmayan eğimine...
Ne Mutlu Türküm Diyene!
ıkı aracıda adana - mersın otobanında denedık.hava sartlarıda aynı bu aralar sıcaklık, ruzgar v.s.bahsettıgım uc kısıden bırınde leon, bırınde t-jet 3 kapı sport, bırıde benım valla dedıgım gıbı bıcok faktor vardır dogrudur ama 120HP duydugun zaman ınsanın ıcı hareketlenıyor ama gel gor kı o kadarda 120HP degıl.ben cıddı cıddı dusunuyordum bu aralar t-jet almayı.cok cazıp bı onerıde bulunmustu bılen oto.ama son donemde araclarda yaptıgımız bazı hız testlerı bıraz gerı cektı benı acıkcası...
Punto Forum | Bizi; Ege'de Komşuya, Kosova'da Sırplara, Kıbrıs'ta Rumlara Sorun...
Ben tam tersi diye düşünmüştüm. Yani T-JET in max. hızı olduğundan baya yüksek diye tahmin ediyordum. Forumda düzde 220 nin de altına yani 230 a kadar ibreyi indirdiklerini yazıyorlardı T-JET i olan arkadaşlar. Sizin bu arkadaşın t-JET düzde kaça oturuyormuş? Biz de aldık T-JET daha 2 gün oldu. Benim kendi GP' mde yaptığım gibi 3500 e kadar basmadan kullanıp, sonra bir yağ değiştirip asılmayı denemeyi düşünüyoruz ve o yüzden deneyemedik kaç gidiyor araba.
Son hızı ECU dan sınırlıyorlar bildiğim kadarıyla o yüzden ECU nun yazılımını bozarsanız yapabildiği kadar hız yapar araba, ama unutlmamalıdırki firmaların belirledikleri hıza göre lastik kullanıyorlar ve aracın tasarımını ona göre yapıyorlar önden çekiç bir araç için ek donanım yoksa 230 km/h hız çok riskli bir hız.
femo benim resme hiç çamur atamamışsın bakıyorum
Arkadaşlar bence T-Jet in kaç bastığı değil, benzinli ve turbo olması önemli. Ona uygulanabilecek turbo basıncını yükseltme, chip, blow-off gibi modifiyelerle ne keyifli hale gelir düşünemiyorum bile! Almayı düşünenlerin bilgisine..
Ayrıca Ozan'ın gönderdiği resim "son sürat" mi yani? Ben anlamadım. Arkadaş budapeşte'de, 4 kişi bu hızın resmini çekmiş. E iyi de araba daha gidiyo muymuş? Yokuş çıkıyolar mı iniyolar mı? Rüzgar var mı? Üstelik kiralık olan arabanın motoru, bakımı ne durumda...vs vs vs
Hemen bitirdiniz güzelim T-Jet i!
Bi turbo (benzinli) motorum olsun, 30 milyar borcum olsun
Kardeş neden olduğunu bilmiyorum. Ben forumda 220 yi düzde geçenler var böyle yazmışlar diye yazdım. Ben de isterim tabi uçsun gitsin. Bir benim bir abimin 2 tane GP miz var. Biri t-JEt biri 90 HP dizel. Sonuçta 195 max hız olarak açıklanmış. Bilemiyorum ötesini. Bizim araba daha çok çok yeni. 200 km de. Basma olayımız yok. Bu arada 200 km lik arabada ön davlumbaz yerinden çıktı. O plastik dübel gibi tutturma parçalarını serviste iptal ettiler yerine kablo bağı taktılar. Kıl olduk yaaa duruma.
190 üstü yemedi
Gel NE olursan ol yine Gel....KONYALIII
Çünkü "büyük!" firma FIAT böyle talimat vermiş. Yerinden çıkarsa dübel mübel gerek yok. Daha düne kadar Şahine bindiriyorduk, şimdi GPye kablo bağıyla binin birşeycik olmaz demiş. Şaka maka fabrikadan bildirilen prosedür bu şekilde. Davlumbazı yerinden düşen arkadaşlar servise giderse diğer tarafı da kendileri iptal ediyorlar ve kablo bağıyla bağlıyorlar ve al sana bin böyle koç gibi diyorlar. Sonra sen git de VW' le Honda' yla şunla bunla kıyasla GP'yi. Şekil şemal yapmışsın da kafa odun hala. Bugün servise çektik simsiyah TJET'i. Araç kabuldeki tepki şu..."oooo hayırlı olsun dizel mi abiii???!!!" Dedim ya size. Daha önce birmottan da bana 3 kapılı sport model TJET mi varmış. Linea olmasın o" cevabını almıştık. Ondan sonra burada ben servistekiler cahil diyince bana tepki veren arkadaşlar çıkıyor. enterasan..
T-Jet Gp, sıfır eğimde 220km/s e çıkamaz...
benzer durum benim başıma gelmişti 150-160 arası giderken temmuz sıcağında izmirde ben olayı farkedene kadar davlumbazın yarısı parçalandı. garantiden değişti araç daha servisten çıkmadan denemek için davlumbaza dokundum aynı yerden tekar attı. serviste ufak bi metal parça ile sağlam biyere sabitlendi ozamanlar açtığım konuya fotoğraf eklemiştim.
Ne Mutlu Türküm Diyene!
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri