Sayfa 6/20 İlkİlk ... 2345678910 ... SonSon
390 sonuçtan 101 ile 120 arası

Konu: T-jet sport

  1. #101
    Efe ERDEM
    efe_erdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/11/2011
    Yaş
    39
    Mesajlar
    368
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 71

    Standart

    Ben hep take offların orjınallerden daha agır oldugunu dusunmustum.Sekil itibarıyle oyle gorunuyor sanırım.
    Bilgi için teşekkürler ( ne işime yarayacaksa) 50 kılo olsa yıne take off derım

  2. #102
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı efe_erdem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben hep take offların orjınallerden daha agır oldugunu dusunmustum.Sekil itibarıyle oyle gorunuyor sanırım.
    Bilgi için teşekkürler ( ne işime yarayacaksa) 50 kılo olsa yıne take off derım
    Sevgili Efe, ilginç bir örnek olarak, formula 1 araçlarının dahi jant ağırlıklarının 6.8 kg. olduğunu düşünürsek konunun önemi ortaya çıkmış oluyor, tabiki estetik zevk, kişisel bir konu.

  3. #103
    Ayberk GÖKSAN
    Ayberk0616 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/10/2011
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.192
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 312

    Standart

    Orkun abicim take off jantlarda t-jet jantlarda lastikle beraber 22 şer kilo
    Daha hafif bi jant konulduğunda arabanın yürürünü etkiler illaki


    Türkiye'de çok yakan araba yoktur kol gibi vergi geçirilmiş pahalı benzin vardır

  4. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  5. #104
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı Ayberk0616 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Orkun abicim take off jantlarda t-jet jantlarda lastikle beraber 22 şer kilo
    Daha hafif bi jant konulduğunda arabanın yürürünü etkiler illaki
    Tabiki Ayberk'ciğim.

  6. #105
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Satılık araba kısmında, aracımın kışlık jant-lastikli resimleri de mevcut bu arada.
    Konu OAGP1960 tarafından (15/05/2012 Saat 00:47 ) değiştirilmiştir.

  7. #106
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Arkadaşlar, havalı korna ile ilgili görüşleriniz nedir?

  8. #107
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Fikri olan vardır sanırım arkadaşlar,

  9. #108
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Modifiye edilmiş Puntoları görmek isteriz arkadaşlar.

  10. #109
    emrah ....
    emrahisilti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/09/2011
    Yaş
    39
    Mesajlar
    1.104
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 237

    Standart

    havalı kornaya bence gerek yok.

  11. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  12. #110
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    İntercooler a su spray ile soğutma planlıyorum arkadaşlar, fikri olan varmı?

  13. #111
    Ertuğ Torun
    T-jet uzmani Romeo_er2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/10/2008
    Mesajlar
    3.586
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    06 GTR 52
    Edilen teşekkür: 1032

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İntercooler a su spray ile soğutma planlıyorum arkadaşlar, fikri olan varmı?
    fikrimi biliyorsunuz büyük intercooler
    06 GTR 52

    -Crossfit-
    Forging Elite Fitness

  14. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  15. #112
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı Romeo_er2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fikrimi biliyorsunuz büyük intercooler
    Evet, bu da diğer bir alternatif.

  16. #113
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    t-jet in rölanti ve yüksek turbo basınçlarındaki AFR değerleri ve egzoz ısı değerleri ile bunların takibi için wide band afr, turbo boost ve egt göstergelerinin önemine dikkatinizi çekmek istiyorum arkadaşlar. Ayrıca, extra takılabilecek yağ ısı ve yağ basınç göstergeleri de çok önemli tabiki.

  17. Bu mesajı için 2 kişi OAGP1960'ye teşekkür etti:


  18. #114
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Rölanti afr değeri ortalama 14,8 dir ve peak turbo basıncında da 11 e kadar düşmelidir arkadaşlar, bu sayı hava birimini ifade etmektedir ve 1 birim yakıtla birliktedir. Egt ise 800 dereceden sonra ciddi tehlike arzetmektedir. Yani özellikle uzun mesafe sürüşlerinde bu değerleri gösterge ile izlemek ve gereğinde aracı sıkıştırmamak yararınıza olacaktır.
    Konu OAGP1960 tarafından (24/05/2012 Saat 23:41 ) değiştirilmiştir.

  19. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  20. #115
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    GP t-jet in orijinal turbosu olan IHI VL 37 yi, 36 nın kompresör pervanesi uygulanıp housing ini de tornada ayarlayarak 36 ya dönüştürmek mümkünmüş arkadaşlar, bilgilerinize sunuyorum.

  21. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  22. #116
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Kışlık beyaz jantlar ve lastik setiyle birlikte kullanmak üzere beyaz sparco kısa anten de mevcut arkadaşlar, estetik olarak iyi bir kombinasyon olacağını düşünüyorum.

  23. #117
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Bugün taktığımız ngk laser iridium bujilerle parformans ve vites büyütürkenki patlamalar arttı, özellikle de sprint booster devredeyken daha bariz şekilde görülüyor arkadaşlar.
    Konu OAGP1960 tarafından (01/06/2012 Saat 01:06 ) değiştirilmiştir.

  24. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  25. #118
    Cüneyt T
    Oz Büyücüsü Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2011
    Yaş
    44
    Mesajlar
    1.756
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 558

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bugün taktığımız ngk laser iridium bujilerle parformans ve vites büyütürkenki patlamalar arttı, özellikle de sprint booster devredeyken daha bariz şekilde görülüyor arkadaşlar.
    Kodu nedir NGK'larin?

    Uzerinde gelen IKR9F8'lerde iridium normalde ve laser kaynak. Sizdeki Laser iridium ne sekilde etki etti, detay verebilir misiniz?

    Sent my GT-I9100 using 2
    Konu Luc tarafından (20/06/2012 Saat 14:10 ) değiştirilmiştir.
    Oz Büyücüsü

  26. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  27. #119
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı Luc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kodu nedir NGK'larin?

    Uzerinde gelen IKR9F8'lerde iridium normalde ve laser kaynak. Sizdeki Laser iridium ne sekilde etki etti, detay verebilir misiniz?

    Sent my GT-I9100 using 2
    Mesajınızı geç gördüğüm için kusura bakmayın, kutusunun üzerinde orijinalinden ayırt edici özellik olarak özellikle buji tipini belirten laser iridium ibaresi var ve malesef kodunu bilemiyorum, takıldıktan hemen sonra performans artışını bariz şekilde hissettirdi ve belirttiğim gibi yazılıma bağlı olarak artan verilere göre afr zenginleştiği için de vitesi 1 den 2 ye büyütürken dahi egzoz patlaması olmaya başlamıştı.
    Konu OAGP1960 tarafından (03/07/2012 Saat 01:11 ) değiştirilmiştir.

  28. #120
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Yeni bir değişiklik olarak, ön tampon ekine kauçuk lip, A sütununa orijinaliyle aynı renk ve dokuda 3 lü gauge pod, beyaz sparco kısa anten ve 5 kollu beyaz-metal kombinasyonlu PDW jantlar takıldı ve de katalitik konvertör tekrar monte edildi arkadaşlar.
    Konu OAGP1960 tarafından (03/07/2012 Saat 01:25 ) değiştirilmiştir.

Sayfa 6/20 İlkİlk ... 2345678910 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Ford Fiesta 1.6 Sport vs Opel Corsa 1.4 Sport !!
    utkutku tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 08/10/2012, 15:02
  2. T-jet sport *uz 877*
    srdrbzkrt tarafından Üye Garajı forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 25
    Son Mesaj: 06/04/2012, 17:06
  3. 1.4 T-Jet Sport Hk.
    Carcharoth tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 23/03/2012, 10:41
  4. T-jet sport
    Ziyaretci036 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 34
    Son Mesaj: 16/02/2012, 17:43
  5. Brv sport
    draJe tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 06/08/2010, 20:16

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


T-jet sport Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com