Ben hep take offların orjınallerden daha agır oldugunu dusunmustum.Sekil itibarıyle oyle gorunuyor sanırım.
Bilgi için teşekkürler ( ne işime yarayacaksa) 50 kılo olsa yıne take off derım
Orkun abicim take off jantlarda t-jet jantlarda lastikle beraber 22 şer kilo
Daha hafif bi jant konulduğunda arabanın yürürünü etkiler illaki
Türkiye'de çok yakan araba yoktur kol gibi vergi geçirilmiş pahalı benzin vardır
Satılık araba kısmında, aracımın kışlık jant-lastikli resimleri de mevcut bu arada.
Konu OAGP1960 tarafından (15/05/2012 Saat 00:47 ) değiştirilmiştir.
Arkadaşlar, havalı korna ile ilgili görüşleriniz nedir?
Fikri olan vardır sanırım arkadaşlar,
Modifiye edilmiş Puntoları görmek isteriz arkadaşlar.
havalı kornaya bence gerek yok.
İntercooler a su spray ile soğutma planlıyorum arkadaşlar, fikri olan varmı?
t-jet in rölanti ve yüksek turbo basınçlarındaki AFR değerleri ve egzoz ısı değerleri ile bunların takibi için wide band afr, turbo boost ve egt göstergelerinin önemine dikkatinizi çekmek istiyorum arkadaşlar. Ayrıca, extra takılabilecek yağ ısı ve yağ basınç göstergeleri de çok önemli tabiki.
Rölanti afr değeri ortalama 14,8 dir ve peak turbo basıncında da 11 e kadar düşmelidir arkadaşlar, bu sayı hava birimini ifade etmektedir ve 1 birim yakıtla birliktedir. Egt ise 800 dereceden sonra ciddi tehlike arzetmektedir. Yani özellikle uzun mesafe sürüşlerinde bu değerleri gösterge ile izlemek ve gereğinde aracı sıkıştırmamak yararınıza olacaktır.
Konu OAGP1960 tarafından (24/05/2012 Saat 23:41 ) değiştirilmiştir.
GP t-jet in orijinal turbosu olan IHI VL 37 yi, 36 nın kompresör pervanesi uygulanıp housing ini de tornada ayarlayarak 36 ya dönüştürmek mümkünmüş arkadaşlar, bilgilerinize sunuyorum.
Kışlık beyaz jantlar ve lastik setiyle birlikte kullanmak üzere beyaz sparco kısa anten de mevcut arkadaşlar, estetik olarak iyi bir kombinasyon olacağını düşünüyorum.
Bugün taktığımız ngk laser iridium bujilerle parformans ve vites büyütürkenki patlamalar arttı, özellikle de sprint booster devredeyken daha bariz şekilde görülüyor arkadaşlar.
Konu OAGP1960 tarafından (01/06/2012 Saat 01:06 ) değiştirilmiştir.
Mesajınızı geç gördüğüm için kusura bakmayın, kutusunun üzerinde orijinalinden ayırt edici özellik olarak özellikle buji tipini belirten laser iridium ibaresi var ve malesef kodunu bilemiyorum, takıldıktan hemen sonra performans artışını bariz şekilde hissettirdi ve belirttiğim gibi yazılıma bağlı olarak artan verilere göre afr zenginleştiği için de vitesi 1 den 2 ye büyütürken dahi egzoz patlaması olmaya başlamıştı.
Konu OAGP1960 tarafından (03/07/2012 Saat 01:11 ) değiştirilmiştir.
Yeni bir değişiklik olarak, ön tampon ekine kauçuk lip, A sütununa orijinaliyle aynı renk ve dokuda 3 lü gauge pod, beyaz sparco kısa anten ve 5 kollu beyaz-metal kombinasyonlu PDW jantlar takıldı ve de katalitik konvertör tekrar monte edildi arkadaşlar.
Konu OAGP1960 tarafından (03/07/2012 Saat 01:25 ) değiştirilmiştir.
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri