79 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: İlk gün ilk sorun

Threaded View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #14
    Engin DURUER
    Fire in the hole ! Genius - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/10/2007
    Yaş
    51
    Mesajlar
    1.503
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 674

    Standart

    bence hiç vakit kaybetmeyin ve müşteri hizmetlerine bir şikayet dilekçesi yazıp iadeli taahütlü olarak fiat'a gönderin. Aracı 1 ay geçmeden ayıplı mal kapsamına sokun ve tüketici hakem heyetine başvurun. taahhütlü mektubun özelliği ise zaman aşımını durdurmak içindir Servistekilere active modelinin direksiyon kumandasında ışık olmadığına dair belge verin dediğinizde heralde artık onlar hoplamaya başlarlar, hiç vakit kaybetmeyin ve ciddiyetinizi hissettirin

    1. İhtar örneği
    (Ayıp 30 gün içinde ortaya çıkmışsa, açık görülebilir nitelikte ise)

    ...........Noterliğine İhtarname(*)

    İhtar eden:.......... (siz)
    Adres :.................Sizin adresiniz

    Muhatap:Malı aldığınız yer
    Adres : ..................

    Konu:Ayıp ihtarı

    İzahı:
    1-Firmanızdan.........tarihinde.........YTL bedelle(fatura karşılığı) cinsi ve serisi...........................................ş eklinde yazılı olan malı satın aldım.Ben kısa adı TTKD olan Tüm Tüketicileri Koruma Derneği'ne üye olarak haklarımı öğrendim.

    2-İlk 30 gün içinde,açık görülebilir nitelikte ayıplı olduğu ortaya çıktı.(Ürünün size yaşattığı sıkıntıyı 5 satırda özetleyin)Bu ayıbı firmanızın yetkili servis elemanlarına da yazılı olarak teyid ettirdim.

    3-Yürürlükteki 4077 sayılı TKHK'nun 4.maddesine göre 4 seçimlik hakkım olan bedelsiz tamir,ayıp oranında bedelden indirim,ayıpsız misli ile değiştirilmesi veya ödediğim bedelin iadesi seçeneklerinden birini tercih ediyorum.

    4-Ben size bu ihtarnameyi göndererek, bu 4 seçimlik hakkımdan birisi olan, "ödediğim bedelin iadesini,sattığınız ayıplı malı geri almanızı" talep ediyorum.

    Sonuç ve Talep:
    Talebimi yerine getirmediğiniz takdirde hakkınızda yasal yollara başvuracağımı ihtar ederim.

    2.ihtar örneği :

    (Ayıp, 30 günü geçtikten sonra 2 yıllık Garanti Süresi içinde çıkmışsa)

    *Sadece yukarıdaki örneğin 2.maddesini şu şekilde değiştirin:

    2-Ürünün 2 yıllık garanti süresi içinde............ay kullandıktan sonra GİZLİ AYIPLI olduğu ortaya çıktı.

    (Ürünün size yaşattığı sıkıntıyı 5 satırda özetleyin)

    Bu ayıbı firmanızın yetkili servis elemanlarına da yazılı olarak teyid ettirdim.Bu servis raporlarından anlaşılıyor.

    Karşılaştığınız şikayet "Ayıplı mal" değil, "Ayıplı hizmet" ise mantığınızı kullanarak, "Ayıplı mal" kelimeleri yerine "Ayıplı hizmet" yazın.


    *İhtarname mutlaka İadeli taahhütlü veya Noterden yapılmalıdır.

    Kaynak ve Her türlü sorunuz için : www.ttkd.org.tr
    Konu Genius tarafından (10/01/2008 Saat 20:56 ) değiştirilmiştir.
    GP in mirror is faster than they appear !

  2. Bu mesajı için 3 kişi Genius'ye teşekkür etti:


Benzer Konular

  1. sorun var
    neyzen tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 02/02/2012, 20:02
  2. Sanki bir sorun var
    GP COSKUN tarafından İstek, Öneri, Şikayet forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 25
    Son Mesaj: 10/11/2009, 19:06
  3. Ön gögüsde 2 sorun :(
    FoR_ReaL tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 13/09/2009, 03:22
  4. Bir sorun olacak
    can1903 tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 31/01/2009, 14:25
  5. 2 Ufak Sorun...
    emrequzel tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 17/01/2009, 12:58

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com