son alınan dynamiclerde 2 satır sorunu var ama birçok kullanıcıda 3 satırlı bu ekran
son alınan dynamiclerde 2 satır sorunu var ama birçok kullanıcıda 3 satırlı bu ekran
FIAT - fiat.com.tr
bu linkten bakabilirsin, çok amaçlı gösterge paneli diye. Active versiyonda - ile belirtilmiş, dynamic versiyonda S olarak. Ancak benim ekranım active olanlarla aynı.
Benim aracımda active 2006 mayıs çıkışlı ve bende bu ışıklar var oldukça hoş gözüküyor..Servis işgüzarlık yapıyor bence sakın alttan almayın..
bu sorun bayabir çoğaldı yoksa garip donanım değişiklği gibi bunudamı değiştirdiler budamasınlar ışıklar opsiyon olmasınaklıma bu geldi çünkü burda çıkanlar dışında birsürü vardır ve belli bir seriyi kapsıyordur ozaman fıat ın başı çok ağrır 5 değil 10 değil 100lerce belki daha fazla olabilir bizim kankalar noel tatili diyip işi biraz fazla sallamış olmasınlar
Benim kırmızı logolu aracım ama 2008 model ama ışık filan yanmıyor bunun net cevabını nerden alırız ?
Evet bugun servise direksiyon isiklari icin gittim. Dugmeler set olarak degistirildi ve simdi yaniyorlar. Hazir gitmisken aluminyum pedal takimi ve park sensorunu de ilave ettimServisteki arkadaslarin ellerine saglik cok memnunum...
Ancak, bu islemler olurken bir kampanyamiz var fren hidroligi vb. borulara ucretsiz bakilacak vs dendi. Biraz sorusturunca Bursada kalite kontrol esnasinda hidrolik borusunu koruyan bir baska sarmal borunun kisa oldugunun tespit edildigini ve bunun giderilecegi iletildi...Bu sebeple servis ziyaretim biraz uzadi ancak en azindan guvenlikle ilgili bir sorun giderilmis oldu diye avunuyorum. Bu arada arac henuz 250 km de...Forumda GP sahiplerinin yasadigi olumsuzluklari okudukca Tipomdan sonra birdaha Toffas mi tovbe dusuncelerim aklimda geldi. Umarim, yeniden bu sekilde dusunmeye baslamamSecret olmasin!!!
Konu GP_Ts_Ist tarafından (29/02/2008 Saat 16:11 ) değiştirilmiştir. Sebep: Guncelleme
o zaman bu parça belli bir seri komple arızalı
Benim araçta kırmızı logolu ve bendede direksiyonda ki ışıklar yanmıyor işin ilginç tarafı 2004 model Ducato münibülerde bile bu ışıklar yanıyor.Benim asıl öğrenmek istediğim şu servise gidince bu iş için parça değişecek veya takılacak.Acaba bunu yaparken araçı fazla hırpalacaklarmı yoksa basit birşey mi.Araç 180 km de daha 2. haftada subop kapak ayarı için çağırdılar şimdi de bu çıktı.Hayırlısı olsun ne diyelim.
Daha öncede söylemistim benimde ayni problemim var, aracimi alali 3 gün oldu, servisi aradim böyle bir arizanin daha önce gelmediini bakmalari gerektigini soylediler. Cumartesi goturecegim ama cok hirpalayalacak birseyse diye de kafami kurcaliyor. Yaptirirsam bilgi yazarim. Ne sansimiz varmis 2 satirli yol bilgisayariyla bu ariza kapak oldu resmen.
bence hiç vakit kaybetmeyin ve müşteri hizmetlerine bir şikayet dilekçesi yazıp iadeli taahütlü olarak fiat'a gönderin. Aracı 1 ay geçmeden ayıplı mal kapsamına sokun ve tüketici hakem heyetine başvurun. taahhütlü mektubun özelliği ise zaman aşımını durdurmak içindirServistekilere active modelinin direksiyon kumandasında ışık olmadığına dair belge verin dediğinizde heralde artık onlar hoplamaya başlarlar, hiç vakit kaybetmeyin ve ciddiyetinizi hissettirin
1. İhtar örneği
(Ayıp 30 gün içinde ortaya çıkmışsa, açık görülebilir nitelikte ise)
...........Noterliğine İhtarname(*)
İhtar eden:.......... (siz)
Adres :.................Sizin adresiniz
Muhatap:Malı aldığınız yer
Adres : ..................
Konu:Ayıp ihtarı
İzahı:
1-Firmanızdan.........tarihinde.........YTL bedelle(fatura karşılığı) cinsi ve serisi...........................................ş eklinde yazılı olan malı satın aldım.Ben kısa adı TTKD olan Tüm Tüketicileri Koruma Derneği'ne üye olarak haklarımı öğrendim.
2-İlk 30 gün içinde,açık görülebilir nitelikte ayıplı olduğu ortaya çıktı.(Ürünün size yaşattığı sıkıntıyı 5 satırda özetleyin)Bu ayıbı firmanızın yetkili servis elemanlarına da yazılı olarak teyid ettirdim.
3-Yürürlükteki 4077 sayılı TKHK'nun 4.maddesine göre 4 seçimlik hakkım olan bedelsiz tamir,ayıp oranında bedelden indirim,ayıpsız misli ile değiştirilmesi veya ödediğim bedelin iadesi seçeneklerinden birini tercih ediyorum.
4-Ben size bu ihtarnameyi göndererek, bu 4 seçimlik hakkımdan birisi olan, "ödediğim bedelin iadesini,sattığınız ayıplı malı geri almanızı" talep ediyorum.
Sonuç ve Talep:
Talebimi yerine getirmediğiniz takdirde hakkınızda yasal yollara başvuracağımı ihtar ederim.
2.ihtar örneği :
(Ayıp, 30 günü geçtikten sonra 2 yıllık Garanti Süresi içinde çıkmışsa)
*Sadece yukarıdaki örneğin 2.maddesini şu şekilde değiştirin:
2-Ürünün 2 yıllık garanti süresi içinde............ay kullandıktan sonra GİZLİ AYIPLI olduğu ortaya çıktı.
(Ürünün size yaşattığı sıkıntıyı 5 satırda özetleyin)
Bu ayıbı firmanızın yetkili servis elemanlarına da yazılı olarak teyid ettirdim.Bu servis raporlarından anlaşılıyor.
Karşılaştığınız şikayet "Ayıplı mal" değil, "Ayıplı hizmet" ise mantığınızı kullanarak, "Ayıplı mal" kelimeleri yerine "Ayıplı hizmet" yazın.
*İhtarname mutlaka İadeli taahhütlü veya Noterden yapılmalıdır.
Kaynak ve Her türlü sorunuz için : www.ttkd.org.tr
Konu Genius tarafından (10/01/2008 Saat 20:56 ) değiştirilmiştir.
GP in mirror is faster than they appear !
Arkadaşlar aracımı servise götürdüm ve beni çokta şaşırtmayacak bir cevapla karşılaştım"Son gelen 10 Grande puntoda direksiyon kumandalarındaki ışıkların çalışmadığı ve bundan sonra bunun standart olduğu" yönünde bir cevap aldım. Bundan sonra can sıkıcı şikayet sürecini başlatıyorum. Fiat çağrı merkezine kayıt açtırdım. Sırada şikayet siteleri ve tüketici hakları mahkemesi var. Ben hem yol bilgisayarının iki satır olması hemde bu lambalar için kayıt açtırdım. Aynı sorunları yaşayan arkadaşlar kayıt açtırıp şikayette bulunup haklaqrını ararsa bu sorunları çözme yoluna gideceklerdir. Fiatın bu tavrı ve yaptıkları sayesinde Alan 1000 pişman almayan 1 pişman
![]()
Ben hiç dikkat etmedim ışıklar yanıyormu yanmıyormu diye. bide şu çeki kapağı kafama takıldı. bugün bakıcam hepsine. bir sorun varsa bende direk servise giderim. Standart diye birşey varmı yahu. olamaz böyle birşey. Sen hatalı çıkış yap araca sonra gel bu standart diye belirlendi de.
Daihatsu Copen
Olay ciddieyete bindikten sonra size ilk soracakları soru aracınızı alırken aracın 2 sıra bilgi ekranlı ve kumanda ışıksız olduğunu satış temsilcisi söyledi mi söylemedi mi olacaktır. Eğer bunları size belirtmediyse sizin için +1 olacak. Ayrıca aracı aldığınız tarihteki araç kataloğunu temin edin ve internetteki www.grandepunto.com.tr'de ki kataloğu indirip çıktısını alın ve şikayet dilekçenize ekleyin![]()
GP in mirror is faster than they appear !
arkadaşlar bu fıat ta fazla oldu gerçekten.araçlarda problemler serviste problemler satışta öyle. F iyatları bile birbirini tutmuyor herkes tutturabıldığine. benim arcta ufak bır sorun cıktı (paslı tampon cıvatası) duzelttıler altıma ıkı gun yeek arac bıle verdıler ben aracı alırken 5oo ytl kapora vermiştim sonra rengini değiştirmek istedım satiş sorumlusu artıslık yaptı kapora yanar dıye sesımı ckarmadım fıyatlarda acayıp aynı aracı koc ındırımsız 21 22 23 23.5 tuutura bıldıgıne verıyorlar bu ne dengesızlık.kımıne paspas vermıyor kımıne sıs lambası hedıye edıyor arçların karızması guzel ama bır daha fıat alırmıyım bılemıyorum.yılbasından sonra alan arkadaslar aracları kaca aldı acababazen dusunuyorum reno yada fıestamı alsaydım dıye ama arbanın albenısı var işte.yoksa cok pişman olurdum .bırde bu fıyatlarla böyle oynamak ıkncı elını öldürüyor yarın bugün arabayı değiştirmek istesek ne olur acaba
Keşke aracınızı almadan önce kapora vermeseydiniz, belki aceleniz vardı ve aracı kaçırmamak için böyle bir yol seçtiniz. Önemli nokta; aracın faturası sizin adınıza kesilmeden araçtan vazgeçebilirsiniz yada değişikliklere gidebilirsiniz. Fatura kesildimi iş bitmiş demektir![]()
GP in mirror is faster than they appear !
herkese merhaba
GP ailesine geçen hafta sonundan itibaren bende katılmış bulunmaktayım. Cmtsi akşamı teslim aldım bende. gayet memnun kullanmaya devam ediyorum.Bu forumu nerdeyse 5 aydır takip ediyorum ve aracımı seçmede oldukça etkili oldu. Herkese çok teşekkürler
Şu direksiyon kumandasındaki ışık sorunu bende de var. özellikle inip baktım ve sonuç olumsuz. Servis yolları bana da gözüktü![]()
Arkadaşlar bir gelişmeyi yazmak istedim. Bunlardan sonra aracı aldığım müşteri temsilcisinden yardım istedim. Kendisi konuyu araştıracağını belirtti. Akşam saatlerinde telefon etti ve başka bir bayiden ihtiyaç için aldığı 2008 model(kırmızı logolu) Active donanimli arabanin direksiyon ışıklarının çalıştığını bu konuyu pazartesi Tofaş' a yazacağını ve sonucuna göre hareket edeceğimizi belirtti. Normalde bir servis yetkilisinin işi olan konuda yardımları için kendisine teşekkür ederimUmarım sorunum çözülür
![]()
Atilla Bey konu aslında şöyle ben aracımı Eskişehir Birmot' tan aldım, ancak Bursa' da olduğumdan servis olarak Bursa Birmot'a götürdüm. Daha öncede bir kaç topikte Bursa Birmot servisi hakkında olumsuz şeyler duymuştum ancak Bursa' daki en büyük bayi ve servis olduğundan oraya götürdüm ve o komik cevabı aldım. Bir dahada zor giderimEskişehir Birmot gerçekten işinin takipçisi benim burada yüz yüze göremediğim samimiyeti bana telefonda hiç eksik etmediler. Eğer konu Tofaş tarafından gelen cevapta olumlu olursa Bursa' daki başka bir servis (Tavsiyelerinizi dikkate alabilirim) gerekirse Eskişehir' e giderek orada yaptırma yoluna başvuracağım.
herkese selamlar (OZELLIKLE DIREKSIYON ISIKLARI YANMAYAN ARKASALARA) -oncelıkle sunu soylıyım ısıksız dıreksıyon gecelerı tam bır rezalet, aracımda ılgınc bırsey daaa kesfettım motoru stop edınce anahtar kapalı konumda kumandalar calısmıyordu bu nasıl bır sacmalıktır derken farları acıp kapayınca calıstıgını fakettım deneyın gorun kırmızı logolu arkadaslar. ısıklarla ılgılı son gelısme fıat dıalog bısey yapamıcagını soledı tuketı mahkemesıne gıdebılırdım fakat tustakımının fıatının 101 ytl oldugunu ogrenınce serrvısteklıerle tersdusmek ıstemedım ve parcarı sıparıs ettım ıscılık alcaklar
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri