Sayfa 2/2 İlkİlk 12
38 sonuçtan 21 ile 38 arası

Konu: T Jet back pressure, yardım arkadaşlar !!!

  1. #21
    BULUT KARTAL
    kırmızı turbo bulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/08/2009
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.424
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 432

    Standart

    Alıntı Luc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Resimde ki gibi ariza isigi yaktiracak bir Blow-off etkili olur diye dusunuyorum

    yani bu arıza önemsiz bir arıza mı bu arada sen bow kullanıyomusun abi
    obsessed the red

  2. #22
    Cüneyt T
    Oz Büyücüsü Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.756
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 559

    Standart

    Alıntı bulut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yani bu arıza önemsiz bir arıza mı bu arada sen bow kullanıyomusun abi
    Kullaniyorum, gayet memnunum.
    Oz Büyücüsü

  3. #23
    BULUT KARTAL
    kırmızı turbo bulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/08/2009
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.424
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 432

    Standart

    Alıntı Luc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kullaniyorum, gayet memnunum.
    abi 10 hazirandaki buyuk buluşmaya gelicekmisin. gelirsen iyi olur
    obsessed the red

  4. #24
    Cüneyt T
    Oz Büyücüsü Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.756
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 559

    Standart

    Alıntı bulut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi 10 hazirandaki buyuk buluşmaya gelicekmisin. gelirsen iyi olur
    Insallah geliyorum bir aksilik olmaz ise. Cumartesi benim kuzenin dugunu var Ankara'da olucam
    Oz Büyücüsü

  5. #25
    BULUT KARTAL
    kırmızı turbo bulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/08/2009
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.424
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 432

    Standart

    mutlaka görüsürüz ozaman abi
    obsessed the red

  6. #26
    Cüneyt T
    Oz Büyücüsü Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.756
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 559

    Standart

    Alıntı bulut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mutlaka görüsürüz ozaman abi
    Insallah. Haberlesiriz zaten muhakkak. Hic olmazsa kahvaltiya katilmak istiyorum bende en azindan.
    Oz Büyücüsü

  7. #27
    BULUT KARTAL
    kırmızı turbo bulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/08/2009
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.424
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 432

    Standart

    Alıntı Luc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Insallah. Haberlesiriz zaten muhakkak. Hic olmazsa kahvaltiya katilmak istiyorum bende en azindan.
    eyvallah abicim
    obsessed the red

  8. #28
    BULUT KARTAL
    kırmızı turbo bulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/08/2009
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.424
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 432

    Standart

    evet dostlar konu biraz saptı ama yine farklı fikir ve tecrübeleri bekliyoruz sizlerden
    obsessed the red

  9. #29
    ali yavuz
    Adana İl Başkanı rockforever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12/05/2011
    Yaş
    49
    Mesajlar
    841
    Nereden
    Adana
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 230

    Standart

    en iyi fikirler ertuğ da mevcut bence ona danış yardımcı olabilir..zaten ankara dasın

  10. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  11. #30
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı bulut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    HERKESE İYİ FORUMLAR ARKADAŞLAR.
    kafama takılan bir noktada sizden tecrübelerinizi ve ya bildiniz detayları paylaşmanızı rica edicem
    şuanki stok t-jet'imde green kutu içi ve otto son susturucu var. şimdi benim amacım ; kutuiçi green ile rahat hava emişi saglarken , aynı zamanda egzos sitemiyle de rahat gaz cıkışı saglamalı. öncelikle ben downpipe düsünmüyorum. borularım orjinal 51 lik. şimdi bildiğim kadarıyla stok araçta boruların 51 kalması daha mantıklı çünki alt devirlerde sıkıştırma düzenli olacagından tork düşmeyecek, bu durumda stok olarak sıkıntımız yok. ben sadece orta susturucu konusunda kararsız kalmaktayım. son susturucum otto demiştik , ben orta susturucumu söktügümde her nekadar turbo araçlarda back pressure gerek yok denilse de benim şahsi görüsüm ve araştırmalarımda, az da olsa bir back pressure gerekli oldugunun kanısındayım. yani sadede gelelim ; ben şimdilik 51 lik borularla orta susturucumu krom tüp susuturucu ile degiştirerek minimum bir back pressure saglayarak alt devirlerimi öldürmemek ve tüp susturucunun standart susturucuya göre ufak ve bir o kadarda içindeki yapının standart orta susturucu ile aynı çalışma prensibine sahip olması nedeniyle üst devirlerde de aracı fazla sıkmayacagından ufak bir rahatlama olacagı kanısındayım. ne alt devrim nede üst devrim ölmemeli arkadaşlar. bu konuda paylaşımınızı rica edicem.
    bu arada ilerleyen zamanlarda araçta turbo büyütme ve yazılım olabilir. bu noktada egzos sitemi degişecek elbette. şimdilik stok haliyle max. rahatlama ihtiyacımız var herkese tekrar iyi forumlar
    Back pressure her türlü araçta gerekli olup, aracın güç-performans değerlerine göre değişiklik gösterebilen ve egzoz gazı çıkış basıncını ifade eden bir kavram. Yani ne kadar motor gücüne ne kadar efektif gaz çıkış basıncı sağlayacak olan egzoz boru çapı yani, egzoz kompartman hacmi ile ilgilidir. Yarış set-up ında yüksek devir, yüksek throttle ve yüksek hızlar söz konusu olduğundan özellikle turbo şarjlı araçlarda çoğu kez egzoz sistemine ihtiyaç da olmayabilir. Yani alt devirlerle ilgili bir back pressure ihtiyacı genellikle olmayabilir. Stock t-jet de, eğer boru değiştirilmeyecekse son susturucu Otto olmak üzere, orta susturucu alınıp yerine daha küçük kazan hacmi ve de boyu olan bir tüp susturucu hem performans ve hem de sportif ses açısından faydalı olacaktır. Eğer 60 lık boru düşünülecekse mutlaka dirsekleri patent krom denilen türde ve potsuz olarak kaynaklı olmalı ve de flow bir orta susturucu olmalıdır. Orta susturucunun fonksiyonu, rezonatör yani çatırtı tarzındaki düzensiz sesleri kesen ve alev gizleyici olmasıdır. Araç eğer yarış otomobili değilse, yani cadde otomobili iseki aracın böyle, mutlaka bu fonksiyonları yerine getiren bir orta susturucuyu taşıyor olmalıdır.

  12. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  13. #31
    Ertuğ Torun
    T-jet uzmani Romeo_er2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/10/2008
    Mesajlar
    3.586
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    06 GTR 52
    Edilen teşekkür: 1032

    Haber Bilgilendirme

    Alıntı bulut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ee kanka ozaman bizim ortalarda hiç mi sıkıştırma yok. Krom Tüp susturucu ortaya göre biraz kücük oldugundan yüksek devirlerde gazi fazla sıkıstıramayacagı icin arac canlanir ve alt devirlerde de az da olsa back pressure olacagindan alt larda ölmez diye düsündüm ben. Ee tabi birde düz boruya göre birazda zırıltıyı alır
    Benim evde duruyo orta susturucu inanmiyosan resmini cekim kanka ici duz 51 bildigin..flow iste..sadece sesi kismada rezonator gorevi goruyo..ne gibi bi performans kaybi olabilirki zaten stock arac kimse amerikayi yeniden kesfetmeye calismasin bin kez yaptik ayni isi guvenin bana
    Konu Romeo_er2 tarafından (06/06/2012 Saat 18:58 ) değiştirilmiştir.
    06 GTR 52

    -Crossfit-
    Forging Elite Fitness

  14. #32
    Ayberk GÖKSAN
    Ayberk0616 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/10/2011
    Yaş
    36
    Mesajlar
    1.192
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 312

    Standart

    Bulut eksozu taktın,filtreyi taktın tamamdır şimdi downpipe yapıcaksın bide yazılım tamamdır başka şeylere boş yere para harcama bence


    Türkiye'de çok yakan araba yoktur kol gibi vergi geçirilmiş pahalı benzin vardır

  15. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  16. #33
    Kadir Süreç Özyalavuz
    Moderatör kadir07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/01/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    5.010
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    06 BE 7573
    Edilen teşekkür: 1842

    Standart

    ne eksozmuş arkadaş üç bilinmeyenli denklem gibi...
    allah yardımcınız olsun...


  17. #34
    ali yavuz
    Adana İl Başkanı rockforever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12/05/2011
    Yaş
    49
    Mesajlar
    841
    Nereden
    Adana
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 230

    Standart

    Alıntı kso021 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne eksozmuş arkadaş üç bilinmeyenli denklem gibi...
    allah yardımcınız olsun...
    o denklemin çözülmüşü var merak etme

  18. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  19. #35
    BULUT KARTAL
    kırmızı turbo bulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/08/2009
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.424
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 432

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Back pressure her türlü araçta gerekli olup, aracın güç-performans değerlerine göre değişiklik gösterebilen ve egzoz gazı çıkış basıncını ifade eden bir kavram. Yani ne kadar motor gücüne ne kadar efektif gaz çıkış basıncı sağlayacak olan egzoz boru çapı yani, egzoz kompartman hacmi ile ilgilidir. Yarış set-up ında yüksek devir, yüksek throttle ve yüksek hızlar söz konusu olduğundan özellikle turbo şarjlı araçlarda çoğu kez egzoz sistemine ihtiyaç da olmayabilir. Yani alt devirlerle ilgili bir back pressure ihtiyacı genellikle olmayabilir. Stock t-jet de, eğer boru değiştirilmeyecekse son susturucu Otto olmak üzere, orta susturucu alınıp yerine daha küçük kazan hacmi ve de boyu olan bir tüp susturucu hem performans ve hem de sportif ses açısından faydalı olacaktır. Eğer 60 lık boru düşünülecekse mutlaka dirsekleri patent krom denilen türde ve potsuz olarak kaynaklı olmalı ve de flow bir orta susturucu olmalıdır. Orta susturucunun fonksiyonu, rezonatör yani çatırtı tarzındaki düzensiz sesleri kesen ve alev gizleyici olmasıdır. Araç eğer yarış otomobili değilse, yani cadde otomobili iseki aracın böyle, mutlaka bu fonksiyonları yerine getiren bir orta susturucuyu taşıyor olmalıdır.
    teşekkürler orkun abi
    orta susturucu yerine flow bir tüp susturucu ve krom dirseklerle destekli tabiki. ve son susturucuma giden boru çapımıda 60 lık yaparak bu işlemi bitirmeye karar verdim arkadaslar. yazılım için egzos kısmındaki altyapımızı yapmış olucaz;
    ( küçük krom flow susturucu + 60 lık borular + otto spec )
    Konu bulut tarafından (07/06/2012 Saat 01:00 ) değiştirilmiştir.
    obsessed the red

  20. #36
    BULUT KARTAL
    kırmızı turbo bulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/08/2009
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.424
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 432

    Standart

    yorumlar ve paylaşım için hepinize tesekkür ederim dostlarım
    obsessed the red

  21. #37
    Ertuğ Torun
    T-jet uzmani Romeo_er2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/10/2008
    Mesajlar
    3.586
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    06 GTR 52
    Edilen teşekkür: 1032

    Standart

    Downpipe cikisi 51 den bir anda 60 a yukselicek bu sekilde
    Ama onu unuttunuz ortada tup susturucu olsada olmasada performansinda degisme olmaz
    06 GTR 52

    -Crossfit-
    Forging Elite Fitness

  22. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  23. #38
    ANIL CAN SARAYLI
    anilcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/01/2012
    Yaş
    37
    Mesajlar
    186
    Nereden
    Edirne
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    22 DV 544
    Edilen teşekkür: 48

    Standart

    Alıntı bulut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    anıl ben enazından tüp susturucu ile hem alt hemde üst devir canlı kalsın diye düsünüyorum. çünki tüp az önce de dediğim gibi az da olsa bir back pressure yapacagından alt devirlerim ölmez ve yüksek devirlerde de tüp susturucunun boyutu orjinale göre ufak oldugundan mantıken işlev çapı küçülecek, orjinal susturucudan daha az gaz sıkıştıracagı için de üstlerde gaz cıkısı biraz daha rahatlar ve bi miktar canlanır diye düsündüm. sence ?
    tüp susturucu koysanda düz boru çeksende hiç bişi değişmicek o yüzdn tüp takmana gerek yok arkadaşLarın'da dediği gibi düz geçişLi orta susturucumuz zaten önce bi gördüğnde şaşırıyosun bu ne be die söktüğünde bakıosunki ağırLıktan başka bişi diiL kompLe düz çek eğer beğenmessen tüp tak ama bence gerek yok
    Tutte Le strade portano a İtaLy...

  24. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Sayfa 2/2 İlkİlk 12

Benzer Konular

  1. TPMS hakkında (Tire Pressure Monitoring System)
    makeles tarafından Lastik ve Jant forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 31/12/2012, 13:23
  2. Insufficient oil pressure.. engine stop and start..
    drk53 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 30/12/2011, 19:27
  3. Arkadaşlar yardım..:(
    assan tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 31/10/2011, 20:22
  4. Insufficient oil pressure.. engine stop and start..
    CesSpOoL tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 29/09/2010, 23:48
  5. Arkadaşlar Yardım?
    JuzZz tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 28/11/2009, 11:41

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com