güzel işte 6.cıyı yazınca iyice pekiştirmiş olursun
onuda şöyle söyleyim eper kataloğunda aynı donanıma sahip işletim sistemleri farklı olan modeller için ayrı kodlar var fakat cc için öyle bir ayrım söz konusu değil yani meretin içinde var muhtemelen.
ozzy arkadaşımız daha o derslere gelmemiştir kalkülüs larla cebelleşiyordur
ertuğ, abisi kurufasulye zannetin sen t-jeti, farklı dediysek o kadar gizemli değil sadece kabloların renkleri farklıydı.
Konu KaMiKaZe tarafından (12/01/2011 Saat 23:33 ) değiştirilmiştir.
abicim
emotion ların yazılımında bir ihtimal CC için gerekli yapılandırma söz konusu olduğunu okudum ing forumlarında Ozzy de Müslüm abiye sorduğunda aynı cevabı vermiş.
kısacası yazılım gerekecek ve o yazılımı bulmak sorun.
ealern de low ve high versiyon olarak ayrılmış araba. high versiyonun Tr ye gelenlerinde CC için gerekli kablo tesisatı mevcut değil. kabloyu geçtim ben evo nun sinyal ünitesini alıp takacaktım ama yazılım konusunda sıkıntı çıkınca bıraktım bu işi. Ben Müslüm abiden umut beklemiştim yazılım konusunda ama oda yapacak birşey yok dedi.
ealern olmadan da kablo tesisatını çekmek zor çünkü body computerin giriş yerlerini bulmak gerek.
Kısacası TR ye gelen araçların yazılımı ile bu iş yaş. belki tofaş la iletişime geçip gerekli yazılım bulunabilir ya da CC li satılan ülkelerden bu yazılım bulunabilir.
yapılmaz diye birşey yok, sadece gerekli imkanlar lazım.
yada en temizi satıp bravo almak.
höhsende amma yaptın ya taaa 1. sınıfta kaldı calculus malculus
3ün 1i bitti be
yazılım olmadıktan sonra istediğiniz yere çekin kablolu nasıl çalışçak? yazılım içinde kime güvenip böyle bi yükleme yaptırcaksınız?
uzun lafın kısası biz zaten bu konuyu düşünüp olmaz diye rafa kaldırmıştık
haa yazılım varsa zaten body computerde yani kolu takınca direk çalışıcaksa dert değil zaten, kola bile gerek yok farklı düğmelerle yapılır![]()
Ne Mutlu Türküm Diyene!
evet bunu başka biryerde okumuştum; kendi belirlediği düğmelere hat çekenler vardı.
Body computer'a gelince; İngiliz Fiatçılar tüm yazılımların zaten bilgisayarda yüklü olduğunu, ilgili donanım aktive edildiği anda çalışacağını söylemişler...
Uygun parça takıldığında çalışıcağına eminim.
kalkülüs bitermi o bitse diff gelir o bitse eng math gelir ozan ne yaptın sen![]()
Hadi bakalım arkadaşlar sonucunuzu sabırsızlıkla bekliyoruz...
Az bekleeyin herseyin cozumu bende..ben yaptim olacak..olmazsada hepbirlikte guleriz canimiz saolsun
![]()
06 GTR 52
-Crossfit-
Forging Elite Fitness
Aylar sonra can sıkıntısıyla internette dolaşırken siteye girmeye karar verdim, yaklaşık 4 aydır amerikada yaşamaktayım haliyle 4 aydır hiç Fiat marka otomobil görmüyorum anlamına geliyor. Ben konu altında yazılan mesajların hepsini okudum ve olayı farklı bir açıdan değerlendirmeye karar verdim. ESPli araçların alt yapısı haliyle uygun hız kontrol sistemini kurmaya (gaz kelebeğini kontrol eden bir mekanızma mevcut olsa gerek ama bunun ne durumda olduğunu bilmiyor on-off çalışan bir mekanizmamı yoksa servo mu? bunun yanıtınıda konuyla ilgili arkadaşlar verirse memnun olurum). Kablo tesistanın olup olmadığı konusuna gelincede Fiat bu hiç belli olmaz aracınızda oladabilir olmayadabilir şansınıza kalmış birşey. Aynı şey hız kontrol kolunu sabitlemek içinde geçerli ayrıca kadrandaki ışık meselesine gelincede onunda ayrı bir kablo bağlantısı olabilir ledden ziyade benim aklıma gelen kuvvetli ihtimal bu. Yazılım meseleside bence komple bir yazılım değişimi gerekmiyordur bir günceleme yada ek programla iş hallonulur. Bana göre en önemli mesele gaz kelebeğindeki mekanızması hız kontrollü araçlarla aynı mı acaba? Hız kontrol sisteminin en önemli parçlarından biri hava yolunda frene basıldığında ani vakum valfi mevcut mu? Ani durumlarda önemli hale gelebilir. Hız kontrol sistemi ne kadar basitte gözükse aslında karmaşık bir sistem. Bu işe caseret eden arkadaşları tebrik ediyorum.
Not: Amerikada 90 ların başında yapılmış araçlarda dahi hız kontrol sistemi var vede bu araçlarda merkezi bir elektronik bilgisayar ünitesi bile yok. İsteyenlere bu harici hız kontrol ünitesinin şemasını gönderebilirim. Sistemin nasıl çalıştığı hakkında bilgi verecektir.
yani hızı yine ayakla kontrol edeceğiz . Neden hız kontrol istememişim araçta satın alırken ?
amerikada 90 ların başında kullanılan sistem şuan bazı traktör ve pikaplarda kullanılan el gazı sistemi olsa gerek.
O şekilde değil kesinlikle aracın hızını ölçen bir sensörde var sistemde ve gaz kelebeğini kontrol eden servoya bağlı ayarladığınız hıza göre gidiyor. Benim sorum ne kadar yakıt püskürtüğü ile ilgili değildi tek paremetre yakıt miktarı değil gaz kelebeğinin konumuda önemli onu ayarlayan mekanizma hakkında idi. Gaz kelebeğinin konumunu ayarlayan bir selonoid motorun mevcut olması gerekiyor hız kontrol sisteminin bir parçası olarak.
merhaba yanlış topiğe yazıyor olabilirim ama yardımcı olabilirseniz sevinirim
direksiyon altındaki sinyal kolu göbeğinin şerit kablosu kırılmış (airbag ışığı direk yanıyor-korna çalmıyor-radyo kontrolü yok)
servise sordum 500 tl diyor çıkma araştırdım 350 tl istediler Atatürk sanayide
bu konuda bana yardımcı olacak varmı acaba
ben cc için servisle görüşme halindeyim, UK'den parça için anlaştım.
Eğer sorunsuz oluyorsa, ki arabam esp'li T-jet'e uyuyor deniyor, benden çıkan kol takımını size uygun bir fiyata verebilirim. Mesela cc bana UK'den 200 Tl'ye gelecek sıfır parça, bende size kolu 100 Tl'ye veririm, arabam daha 17.000 kmde parçam sıfır gibidir.
Araclarimizda gaz teli olmadığına göre öyle bir sistemin mevcut oldugunu düşünüyorum
CC , body computerdeki yazılım ile direkt ECU ya müdahale edip motora gaz verir yada vermez çalışma şekli budur..
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri