bence güzel fiyat..
MErhaba arkadaşlar.
Bu gün işten erken çıkmam vesilesi ile aracımı servise ( yetkisiz) götürme ihtiyacı hissettim. Bir kaç sorunumun çözülmesi için fiyat araştırması oldu.
Aracım yaklaşık bir aydır ayağımı gazdan çekince hafif bir yığılma eyilimi gösteriyor vites geçişleri çok zorlaşıyor ve vites geçişlerinde arada bir Gırççç sesiçıkartıyordu. Ayrıca sol kapımda açıldığında açık kalmadan kapanıyordu. bu yüzden servise giderek kontrol edilmesini istedim.
Gitmiş olduğum servis aracı çalışır vaziyette debriyaja basarak yaptıkları testte üst merkezden olmadığını söyleyerek deneme sürüşüne çıktık. Ve viteslerdeki geçiş zorluğunu gören usta baskı balatamın değişmesi gerektiğini söyledi. Şimdi gelelim verdikleri fiyata.
Aracın baskı balata bilya vs işçilik şansuman kontrol ve şanzuman yağı değişimi + kapının açık kalmasnı sağlayan mekanizmanın değişimi için istedikleri ücret 400 Lira. Kapı olmaz ise 350 lira ne dersiniz fazla mı uygun mu ?
Bende bu gün sadece aracın klima kontrol panelindeki yanmayan ışıkları ve patlamış olan sis ampulünü değştirerek ordan çıktım. Siz ne dersniz ?
Artık Fiorinolu
bence güzel fiyat..
erkan debriyaj markası mutlaka valeo olsun saten set olarka gelir 130 civarı 150 de işcilik versen 280 kapı için dediğin şey kapı gergisi sanırım onun zor bi tarafı yok takması o kadar zor değil fazla para verme onun için
O zaman en fazla 300 vermek lazım baskı balata içinyada gıcıklık olsun valeo marka baskı balata alıp takma için işçilik vermek
![]()
Artık Fiorinolu
valeo orjinal yarın fiyat alabilirim isterseniz debriyaj
erkan valeo dan şaşma aman ha başka marka debriyaj öneriler sonra araba silkeler kaçırır pek iyi olmaz benim biladerin albeası var 3 defa debriyaj değiştirdi ilk bi dandik debriyaj takmışlar araba her kalkışta silkelerdi onu o şekilde bitirdi sonra mapa marka taktı o da bitti en son valeo aldı arabanın kalkışı bile dğişti. ver parayı iyisi olsun (bilader taksici olduğundan debriyaj çabuk bitiyor)
Tşkrr ederim bende zamanın da BMC yetkili servisinde yedek parçacı olduğumdan Valeo markayı iyi bilirim birde pobusan vardı o zamanlar. ikisini de kullanırdık. ilginiz için tşkkr ederim.
Artık Fiorinolu
bence malzemeni kendin al sadece işçilik öde derim. ayrıca çok iyi bir ustaya gitmen gerekir. çünkü bazıları arabanın söktüğü yerleri düzgün ve sağlam toplayamıyor oda ilerde çok sorun yaratıyor erkan.
Kavaklıdere müslüm abinin yeri değilmiydiben mi karıştırıyorum. Müslüm abi ise ne takarsa güvenilir derim de
![]()
Artık Fiorinolu
servisin güvenililirliğinden şüphem yokmerak ettim sadece,standart ne takıyorlar acaba?
Ne Mutlu Türküm Diyene!
ben bu hafta sonu gittiğim de lancia diye bi markadan bahsetti müslüm bey,o da 140tl civarıymış sanırım,o marka nasıl bilen varmı?
Nette araştırırken Fiat Lancia marka baskı balata buldum bende 140 lira yazıyordu ondada.
Şimdi benim sormak istediğim bir takım şeyler var. Sorunum ne olabilir diye merak içindeyim deiçimdeki endişe ya başka bişeyse.
Arabayla giderken vites geçişlerim zorlaşıyor. Bu günlerde yakıt değerlerim şehir içinde 6,8lerde geziyor. Araba sanki bi yere sürtüyor gibi ivmeleniyor. 1-2. viteslerde ölü gibi aracın devri yükseliyor ama araba gitmiyor gibi. ama sonrasın da4. vitesde falan gidişi düzeliyor. Sesi ise sanki sürekli boşta gaz yiyormuş gibi önceden biraz sessiz gibiydi![]()
ne dersiniz kuruntu mu yapıyorum yoksa ciddi ciddi sorunlarım mı var ?
Artık Fiorinolu
biyerden kopyalamışım kaynak hatırlamıyorum. Coşkun abi olabilir
aracının balatasının bitik olup olmadığını sende anlarsın
aracını ikinci vitese tak el frenini çek ve gaz vererek kalkış yapmaya zorla
eğer araç kendini ileri doğru sürüklemeye çalışıyor ve stop ediyorsa balatan sağlam
araç stop etmiyor devir yükseliyor ama ileri doğru atılım yapmıyorsa debriyaj balatan bitik yada düşük hızda yüksek viteste tam gaz yaptığında devir yükseliyor ama araç hızlanamıyorsa yine balatan bitik demektir
ayrıca çekiş düşüklüğünün sebebleri sadece bununla sınırlı değildir
bujilerin ve hava filtresinin temizliğide çok önemli bir konudur
muratın söylediklerine bir eklemede bulunayım
ağer kalkış yaptığında araç silkeliyorsa balata bitik değil sağlam semektir
bitik balatada araç silkelemez balata baskının yüzeyine tutunmadığı kaçırdığı için sert tepkiler vermez
__________________
Ne Mutlu Türküm Diyene!
Herkese merhaba tekrar.
Bu gün forumda da söylenenleri yaptım ve fiyatı açıklayayım
Bu gün fiat parçaları satan yedek parçacıya giderek valeo marka Opar kutusunda üzerinde Fiat kaşeli mühürlü baskı balata ve bilya takımını 120 liraya aldım. daha sonra Mersinde BMW ve Mercedes üzerine tamir bakım hizmeti veren bir servisle konuşarak sadece işçiliğin ne kadar tutacağını sordum. Aldığım cevap 150 lira oldu biraz daha konuşup muhabbeti koyultunca fiyat 130 lira oldubu durumda toplam 250 liraya mal olacak yarın aracı götürüp teslim edicem. Ayrıca konuşmamız esnasında servisteki usta ile görüştüğümüzde aracın 1.3 mltjt olduğunu söyleyince Opar marka valeo takarım başka bir marka takmam yanlız dedi hoşuma da gitti
saygılar.
Artık Fiorinolu
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri