Sayfa 4/6 İlkİlk 123456 SonSon
104 sonuçtan 61 ile 80 arası

Konu: Uzun süre yüksek devirde gitmek?

  1. #61
    Cüneyt T
    Oz Büyücüsü Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.756
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 559

    Standart

    Alıntı alpaguter Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar benim şirket arabam 1,3 multijet albea,multijet motorlu 3 tane arabam oldu,toplam kilometrelerim 3 arabayla 410000 km.inanmayın yok 150 ile gidersen şöyle oluyor yok 4000 devirde böyle oluyor,boşverin multijet motorlar sorunsuz olararak çalışan tek motorlardır daha bu motorda arıza olan bir araç rastlamadım.toplantılar oldumu albeamla çeşme-izmir otobanına çıktımmı 190a kadar yoluvar hiçte gaz kesmeden hiçte tekleme hoplama zıplama yapmadan.sadece yapmanız gereken bu motorları yüksek devirde kullanmanız yüksek devirde vites değiştirmeniz. motorunuzun uzun olmasını isterseniz kapatmadan önce 15 saniye kadar rolantidede çalıştırmanızdır o kadar.şimdi kendime ait bi benzinli puntom var çok zevkli ve keyifli tamam dizelin torkunu vermiyor ama kilometrede 0,193 tl yakıyor seviyorum arkadaş fiatı.hiç değilse servisi pahalı değil ve yedek parçası ucuz...şöyle izah edeyim citroen c4 ün amortisörün tanesi 750 tl iken puntonun amortisörünün tanesi 130 tl...sevgiyle kalın...
    +1

    Düşük devirde araç kullanmak arabayı daha beter yapıyor, aynen katılıyorum

  2. #62
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    bu uzun süre basa bas giden arkadaşlar
    dizelle devamlı 4000 ve üstü devir çevirerek basan arkadaşlar
    benzinlilerle redlıne kadar motorun canını çıkaran arkadaşlar
    bir şey olmuyor multijetin yada fıre nın starjetin allahı var ne kadar basarsan o kadar gidiyo diyen arkadaşlar acaba bu yorumu yaparken
    limitlerinde kullanılan bir motor ile devamlı sıkıştırılan motorun içindeki aşınmanın
    ne boyuttta olduğunu neyle ölçtüler nasıl gördüler de bu kadar rahat konuşuyorlar şaşırıyorum doğrusu
    dünyada her şeyin fazlası zarardır arkadaşlar kısa ve öz


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  3. Bu mesajı için 2 kişi GP COSKUN'ye teşekkür etti:


  4. #63
    Zynl krcn
    ZAK1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15/05/2009
    Yaş
    44
    Mesajlar
    3.727
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    07ÜJİ34
    Edilen teşekkür: 1924

    Standart

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu uzun süre basa bas giden arkadaşlar
    dizelle devamlı 4000 ve üstü devir çevirerek basan arkadaşlar
    benzinlilerle redlıne kadar motorun canını çıkaran arkadaşlar
    bir şey olmuyor multijetin yada fıre nın starjetin allahı var ne kadar basarsan o kadar gidiyo diyen arkadaşlar acaba bu yorumu yaparken
    limitlerinde kullanılan bir motor ile devamlı sıkıştırılan motorun içindeki aşınmanın
    ne boyuttta olduğunu neyle ölçtüler nasıl gördüler de bu kadar rahat konuşuyorlar şaşırıyorum doğrusu
    dünyada her şeyin fazlası zarardır arkadaşlar kısa ve öz
    kısa ,öz, ve sekıl bır cevap Ümit Coskun'ada bu yakısır
    Zeynel KARACAN

    "Allah bir ülkeye yardım etmek isterse, onun elinden tutmak isterse başına Mustafa Kemal gibi lider getirir"

  5. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  6. #64
    erhan öztürk
    erhan0677 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/11/2008
    Yaş
    48
    Mesajlar
    93
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    06m0392
    Edilen teşekkür: 28

    Standart

    Alıntı dallix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turboyu dinlendirmek diye bişey yoktur yanlış bilgi vermeyelim lütfen,pancar motorları bile 3.500 devire çıkabiliyor bu kadar ince hesaplar peşinde koşmayalım motorun ömrü bitince 2 bin liraya motor yaptırabiliyorsunuz.istediğiniz şekilde kullanın en fazla 150 binlik motor multijet 150 binden sonra kesinlikle motor yaptırmak gerekir.
    +gideceğiniz mesafe atıyorum 1000 km 5.000 devir sürekli giderseniz 200-200 gittiğinizi farzedin 5 saatte alırsınız yolu,öte yandan 3.000 devirde 100-100 gittiğinizi farzedin 10 saatte alırsınız yolu öteki mantığa göre 10 saat çalışan motor daha fazla aşınır.turboya zarar gelir falan yazılmış sıfırı 400 lira mjet turbosunun zarar gelse ne olur her mekanik parçanın ömrü belli aralıklardadır ömrü siz dikkat ederek 2 ye falan katlayamazsınız.
    ben iki tane dizel eskittim 1.3 birini 180 000 bin diğeride 260 000 binde sattım sizin dediğiniz gibi 150 000 bin gibi bir ömrü yok motorun

  7. #65
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    kesinlikle fazla sıkıştırmak ile limitlerinde kullanmak farklı şeyler haklısınız fakat sizinde dediğiniz gibi limitlerinde limit altı kullanılan motorların da zarar gördüğü bilinmektedir..

  8. #66
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kesinlikle fazla sıkıştırmak ile limitlerinde kullanmak farklı şeyler haklısınız fakat sizinde dediğiniz gibi limitlerinde limit altı kullanılan motorların da zarar gördüğü bilinmektedir..



    tabiki
    düşük devirli kullanmakta yağlama açısından ve aşınma açısından zarar verir motora bunuda eklayelim


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  9. #67
    Emre Emre
    Human Rogue (WoW) bvulgari - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/03/2010
    Mesajlar
    755
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 186

    Standart

    Ben nerdeyse devamlı 1500 ile 3000 devir aralıgın da kullanıyorum arada bir 1200 devire düsüyo surat oluncada 3500 civarına cıkabiliyo..benim düsüncem 1750 devirin altına eger gaza fazla basmak gerekmiyosa inilebilir yönünde..yani hafif yokus asagı egimli yolda biraz düsük devirde gitmenin bir sakıncası oldugunu dusunmuorum lakin devir saati 1200 civarını gosterse bile gaza pek basılmıyor neticede.Bu benim düsüncem umarım dogru dusunuyorumdur.
    This is not personel, just business..

  10. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  11. #68
    sakin karadas
    sakinkaradas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/03/2010
    Yaş
    44
    Mesajlar
    718
    Nereden
    Çorum
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 141

    Standart

    Ben geçen yıl istanbula giderken 400 km boyunca 140 ın altına hiç düşmeden gittim.hiçde bişey olmadı.ayrıca bizim araçlarda çok basmakla uzun mesafede yakıt çok farketmiyor.benim ortala 4,8 di.benim için o basmaya hiç bişey degil.zaten basmasam 100 km de 1 lt düşer totalde 4 lt hadi ben diyeyim 5 lt oda taş çatlasa 15 lira.ama sıkılmıyorum en azından.

  12. #69
    Asim B
    Marker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/10/2007
    Yaş
    43
    Mesajlar
    288
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Plaka
    9898
    Edilen teşekkür: 75

    Standart

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu uzun süre basa bas giden arkadaşlar
    dizelle devamlı 4000 ve üstü devir çevirerek basan arkadaşlar
    benzinlilerle redlıne kadar motorun canını çıkaran arkadaşlar
    bir şey olmuyor multijetin yada fıre nın starjetin allahı var ne kadar basarsan o kadar gidiyo diyen arkadaşlar acaba bu yorumu yaparken
    limitlerinde kullanılan bir motor ile devamlı sıkıştırılan motorun içindeki aşınmanın
    ne boyuttta olduğunu neyle ölçtüler nasıl gördüler de bu kadar rahat konuşuyorlar şaşırıyorum doğrusu
    dünyada her şeyin fazlası zarardır arkadaşlar kısa ve öz
    Limilterde kullanilan motorda asinma illaki olacaktir ama bu asinma 150.000 de motoru yaptirilacak kadar degildir. Tabiki motoru acip bakmadim icine sadece tecrubelerime dayanarak soyluyorum ilk aracima 16 yasimda sahip oldum o gunden bu gune kadar da hep limitler kullandim Kullandigim araclarimi 4 5 sene den once satmadim. Uzun lafin kisasi mekanik parcalarda yipranma illaki olur kullanima gorede bu yipranma artar ama bu yipranma da makul olarak kabul edilecek duzeydedir yoksa fabrikalar devir kesicileri 5000 dd yerine 3000 e koyarlardi.

  13. #70
    Hakan Hakan
    chief - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03/10/2010
    Mesajlar
    50
    Nereden
    Kocaeli
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 7

    Standart

    Alıntı dallix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turboyu dinlendirmek diye bişey yoktur yanlış bilgi vermeyelim lütfen,pancar motorları bile 3.500 devire çıkabiliyor bu kadar ince hesaplar peşinde koşmayalım motorun ömrü bitince 2 bin liraya motor yaptırabiliyorsunuz.istediğiniz şekilde kullanın en fazla 150 binlik motor multijet 150 binden sonra kesinlikle motor yaptırmak gerekir.
    +gideceğiniz mesafe atıyorum 1000 km 5.000 devir sürekli giderseniz 200-200 gittiğinizi farzedin 5 saatte alırsınız yolu,öte yandan 3.000 devirde 100-100 gittiğinizi farzedin 10 saatte alırsınız yolu öteki mantığa göre 10 saat çalışan motor daha fazla aşınır.turboya zarar gelir falan yazılmış sıfırı 400 lira mjet turbosunun zarar gelse ne olur her mekanik parçanın ömrü belli aralıklardadır ömrü siz dikkat ederek 2 ye falan katlayamazsınız.
    Siz makine mühendisi misiniz de bu kadar kesin konuşuyorsunuz. Tabi ki turboyu dinlendirip soğutmak gerekir. Ayrıca 150binden sonra motor bitmez. Mjet ödül alan bir motor, 650-700binde hala motor yaptırmadan giden ticari taksiler var. Her mekanik parçanın ömrü kullanımla doğru orantılıdır. Bir parçanın ömrü 10bin saatse; nasıl kullanırsan kullan 10bin saat olabilir mi? Mantıklı olalım biraz.

  14. #71
    Asim B
    Marker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/10/2007
    Yaş
    43
    Mesajlar
    288
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Plaka
    9898
    Edilen teşekkür: 75

    Standart

    Bu postu okuduktan sonra forumda herkez bana dusman olacak bunun farkindayim ama yazmasamda icimde kalacak, postlari okudukca sanki ilk kez arabaya biniyormuscasina yazilmis postlar goruyorum bukadar takilmayin arkadaslar arabalar ve motorlari dusunudugunuz kadar narin yapilar degildir bakimlarini duzenli yaptirdiginiz surece kolay kolay sorun cikarmazlar dayanamadim az once Aksaray Enerji otomotiv den ustamla gorustum ve yuksek devir olayini sordum verdigi cevap aynen susekildeydi evet omrunu kisaltir ama oyle 150.000km falan olmaz madem oyleymis senin arac 150.000i nasil gordu? Peki daha nekadar masrafsiz kullanabilirim mjetlerin omru nekadardir dedim 400.000km yi gorenler var dedi. Benimkide 350.000 bilemediniz 300.000km yi gorsun kim 200.000 km den fazla biniyor aldigi araca?

  15. #72
    Sertaç Sertaç
    smartmavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/04/2009
    Mesajlar
    1.845
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 445

    Standart

    Ben 10 ayda 40bin kilometre yaptım. inşallah 200bin kilometreden fazla binicem arabama

    Düşük devrin zarar verdiği nereden çıktı? bizim dualogiclere neden "eco" düğmesi konmuş o halde? Sakin kullanımda 1500 dd/dk'da üst vitese geçiyor. Ben hızı sevmem, çok basmam, 100 km/sa hızla giderken 1800-2000 d/dk görüyorum.

    düşük devir zararlıysa benim motor ölmek üzere desenize.....

  16. #73
    Asim B
    Marker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/10/2007
    Yaş
    43
    Mesajlar
    288
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Plaka
    9898
    Edilen teşekkür: 75

    Standart

    Alıntı smartmavi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben 10 ayda 40bin kilometre yaptım. inşallah 200bin kilometreden fazla binicem arabama
    Allah daha iyilerini versin insallah

  17. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  18. #74
    hakan uğur
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. pose744 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/10/2010
    Yaş
    51
    Mesajlar
    83
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 9

    Standart

    biz 150000 de motor yaptıralım ki bazıları para kazansın... 750.000 giden multijet var,daha motor açılmamış..

  19. #75
    İbrahim Öğretmen yanında Albea Sole Prem.Plus
    Moderatör ibrahim06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/02/2010
    Yaş
    45
    Mesajlar
    2.749
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 1131

    Standart

    Ben de hangi devirde vites değiştirme konusunu sorayım. Benim arabam da yok ama arkadaşımın yeni doblosunda yol bilgisayarında devir 2000i geçer geçmez SHIFT (vites değiştir) uyarısı çıkıyor buna ne diyeceksiniz. Sanırım aynı şey evolarda da var.

  20. #76
    Asim B
    Marker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/10/2007
    Yaş
    43
    Mesajlar
    288
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Plaka
    9898
    Edilen teşekkür: 75

    Standart

    Alıntı ibrahim06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben de hangi devirde vites değiştirme konusunu sorayım. Benim arabam da yok ama arkadaşımın yeni doblosunda yol bilgisayarında devir 2000i geçer geçmez SHIFT (vites değiştir) uyarısı çıkıyor buna ne diyeceksiniz. Sanırım aynı şey evolarda da var.
    O soylediginiz olayin bir benzeri sene 1990larda tempra ve tipolarda da vardi Power Economi yazardi Shift dediginde degistirirseniz araciniz daha az yakar.

  21. #77
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    şu 750 bin kmdeki multijeti merak ettim doğrusu
    aracın motor numarasını verirseniz bir incelemek isteriz servis kayıtlarını

    bu arada bazı arkadaşların yorumları var 3000 devir 4000 devir arası kullanıyorum hiç bir şey olmadı diye yazıyorlar
    bizim bahsettiğimiz durum bu değil yanlış anlaşılıyoruz uzun süre redlına yakın devirlerde yani 15-20 dakka boyunca dizelle 4500 devire yakın benzinliyle 6000 devirlere yakın devir çevirerek motoru sıkıştırmanın zararlarından bahsetmek için konuşuyoruz
    ha bana hala hiç zararı yok derseniz o zaman sizin bildiklerinizden yada bilmediklerinizden şüphe ederim


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  22. #78
    Asim B
    Marker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/10/2007
    Yaş
    43
    Mesajlar
    288
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Plaka
    9898
    Edilen teşekkür: 75

    Standart

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şu 750 bin kmdeki multijeti merak ettim doğrusu
    aracın motor numarasını verirseniz bir incelemek isteriz servis kayıtlarını

    bu arada bazı arkadaşların yorumları var 3000 devir 4000 devir arası kullanıyorum hiç bir şey olmadı diye yazıyorlar
    bizim bahsettiğimiz durum bu değil yanlış anlaşılıyoruz uzun süre redlına yakın devirlerde yani 15-20 dakka boyunca dizelle 4500 devire yakın benzinliyle 6000 devirlere yakın devir çevirerek motoru sıkıştırmanın zararlarından bahsetmek için konuşuyoruz
    ha bana hala hiç zararı yok derseniz o zaman sizin bildiklerinizden yada bilmediklerinizden şüphe ederim
    Hocam haftasonlar aksaraya giderken yolun %90lik bolumunde dip gaz giderim hic ayagimi kaldirmam sert virajlar ve radar noktalari haricinde bahsettiginiz sey buysa eger evet o sekilde kullaniyorum yaklasik 1:30dk suruyor yolculugum yani 20dk daha uzun suruyor 750.000 bende hic duymadim ama enerjide 370.000km yi gordum.

    edit: bu sekilde
    https://img43.imageshack.us/i/grnt028w.jpg/

    edit2: ben hic zarari yok demedim illaki zarar verir ama bu zarar 150.000 de motoru bitirecek bir zarar degildir.
    Konu Marker tarafından (16/02/2011 Saat 02:50 ) değiştirilmiştir.

  23. #79
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    evet senin kullanım tarzınla kullanılan bir motor
    normal sıkıştırılmadan kullanılan bir motora göre daha çok aşınır ve daha çok yıpranır
    bunun aksini söyleyebilecek ne servis ustası nede motorcu çıkamaz karşıma
    ama dediğin gibide 150 binde motor yaptırırsında demiyoruz sadece yıpranma ve aşınma daha fazladır sadece motorda da değil frenlerden tutta lastiklere turbo milinden tutta
    bilyalara kadar bütün aksam aşırı yük altında çalışır ve ömrü muadillerine göre kısa olur
    ufak örneklerle 60 bin km gidecek bir set lastik 40 binde silinir
    80 bin görecek olan fren balataların 50 binde biter
    en ufak şarz dinamosu bilyan bile daha erken iflas eder
    çünki altımızdaki araçlar maalesef performans için değil ekonomik kullanım için üretilmiş araçlardır
    muhtemelen aracında kullandığın lastiklerinin hız serisi bile senin çıktığın hızlara uygun
    derecede değil eğer devamlı bu hızlarda kullanıyorsan bence ilk önce lastiklerini sürat lastikleriyle değiştir


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  24. #80
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı Marker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam haftasonlar aksaraya giderken yolun %90lik bolumunde dip gaz giderim hic ayagimi kaldirmam sert virajlar ve radar noktalari haricinde bahsettiginiz sey buysa eger evet o sekilde kullaniyorum yaklasik 1:30dk suruyor yolculugum yani 20dk daha uzun suruyor 750.000 bende hic duymadim ama enerjide 370.000km yi gordum.

    edit: bu sekilde
    ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

    edit2: ben hic zarari yok demedim illaki zarar verir ama bu zarar 150.000 de motoru bitirecek bir zarar degildir.
    sürekliden kasıt hiç ayak kalkmadan gitmek.
    o yolu iyi bilirim bir kaç defa gittim ama gerek yolun gerekse trafik durumunda dip gaz şeklinde max 3 4 dk gidilir, bir süre ayak gazdan çekilir araç yavaşlar devir düşer sonra tekrar gaza basılır şeklinde döngü halinde gidilir.
    elbette bu şekilde kullanımda motor 150 binde gitmez ancak atıyorum 200 binde normal kullanımda motor güçten düşecekse 120 binde güçten düşmeye başlar, segmanlarda aşınma meydana geldiği için kompresyon kayıpları yaşanmaya başlar, düzensiz komresyonda motor düzenli çalışmamaya başlar, duman atma başlar v.s.v.s. diye motor ömrünü tamamlar.

  25. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Sayfa 4/6 İlkİlk 123456 SonSon

Benzer Konular

  1. Yüksek devirde üfleme
    octopus tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 24/02/2013, 16:45
  2. Uzun süre yüksek devir..
    biyologX tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 22
    Son Mesaj: 03/01/2013, 18:57
  3. Yüksek devirde vites değişirken çıkan ses
    egeevo tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 28/03/2011, 21:49
  4. Yüksek devirde vites geçişleri?
    yklklc tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 34
    Son Mesaj: 06/12/2010, 00:37
  5. Uzun süre 1 viteste gitmek?
    fatihhhh tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 22
    Son Mesaj: 24/04/2008, 17:07

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com