Sayfa 2/6 İlkİlk 123456 SonSon
104 sonuçtan 21 ile 40 arası

Konu: Uzun süre yüksek devirde gitmek?

  1. #21
    Hakan CAN
    taneren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/01/2010
    Mesajlar
    710
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 190

    Standart

    Peki salih sence şunu söyleyebilirmiyiz,turbosuz motorlar daha sağlıklı ve daha uzun ömürlüdür diye.

    Yada sence vw'nin 1.6 8v motorumu? 1.4 8v tsi motorumu? Daha uzun ömürlü ve kullanışlı motordur.

    çünkü anladığım kadarıyla turbo sistemi arızaya çok yatkın bir sistem gibi geldi.

  2. #22
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    34
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı dallix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben 22 senelik bir turbo tamir bekım servisinin sahibiyim türkiyenin ilk turbocularındanız biz,forum donanım veya sanayide duyduğunuz şeyler amatörce düşüncelerdir, turboların yanında basınç dengeleyen bir aygıt vardır adıda wastegate dir bu turboya ne kadar egzost gazı girerse girsin turbonun basıncını stabil tutmaya yarar,yani siz v8 motora 1.3 mjet turbosu taksanızda wastegate belli bi basınçtan sonra turbonun devrini kısar,artı 18bin devrin üstünde çalışır mjet turbosu 100-150 bin devire kadar çıkan turbolar vardır.yani mevzu şu turbo denen zımbırtı sandalye demirinden eritilip yapılmaz çok yüksek sıcaklıklara dayanabilir ve uzun yolda eğer bir kamera takabilseydik turbonun nasıl kor haline gelip halen çalıştığını görebilirdik,KONYA ANKARA arası sürekli işim gereği yol yapıyorum radarlara ramen 190 altı hızlara hiç düşmeden mola vermeden onlarca sefer yaptım, dediğiniz dinlendirme olayınıda uygulamadım motorum saat gibi bi kere tık demedi.

    aracımızın benzinli olduğunu farzedersek.
    Hesap şu 100 km mesafeyi 3000 devirle sürekli sabit hız giderseniz hızınızda 100 km olursa saatte pistonlarınız 180 bin kere inip kalkar

    aynı 100 km mesafeyi 6000 devirde 200 km sabit hızla yaparsanız 360 bin kere pistonlar inip kalkar ama mesafeyi yarı sürede aldığımız için yine sonuç 180 bin piston hareketi olur devirli kullanmakla devirsiz kullanmak arasında motor ömrü açısından gözle görülür bir fark yoktur,150 bin km mjetler için sınır teşkil eder 150 binden sonra sorun çıkartmaktan başka bi işe yaramaz 300 bine gelenler yokmu var yağ ekleyerek,sinek ilaçlama arabası gibi dumanlayarak,aracın üstünde rezil olmak istemeyen 150 bine gelen araç sorunlu olsun olmasın motor yaptırır kendini sigortalar.

    Eğer turbo dinlendirme diye bişey olsaydı her sene yenilenen ve avrupanın en büyük turbo üreticilerinin bizim için hazırladığı servis talimatnamesinde dediğiniz dinlendirme olayından bahseder,en son talimatnamede belirtilen aracı durdurmadan önce motorun rölantide 20-30 saniye bekletilmesinin turbo açısından iyi olacağı ben bunu bile uygulamıyorum sorunda yok,takmayın kafaya.
    22 senelik turbocunun 21 yaşındaki sahibinin; 150 binde multijet biter diyen birisiyle daha fazla tartışmam arkadaşım sen bahsettiğin şekilde kullanmaya devam et 150 binde alırsın kucağına..

    bir metalin yüksek devirdeki aşınma miktarı daha fazladır. üni de mukavemet dersinde belli miktar bu konuya değinilir. Allah ne verdiyse basarak motor ömrü korunmaz. hiç bir motorun 6000 devir ile 3000 devirdeki aşınma miktarı aynı değildir. öyle şey olmaz yanlış bilgi vermeyin. gelin istediğiniz mühendise, teknikere soralım danışalım. öyle şey olurmu yahu. sen araba alacak olsan sürekli sıkıştırılarak kullanılmış arabamı tercih edersin yoksa kastırılmadan kullanışmışmı?
    yalan yanlış bilgi vermeyelim Allah aşkına akıl mantık teknik dışında konuşmayalım.
    Konu Du Hast tarafından (04/07/2010 Saat 21:54 ) değiştirilmiştir.

  3. Bu mesajı için 7 kişi Du Hast'ye teşekkür etti:


  4. #23
    Hakan CAN
    taneren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/01/2010
    Mesajlar
    710
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 190

    Standart

    genç arkadaşlarım,tartışmayı biraz daha ılımlı hale getirip birbirimizin bilgi ve deneyimlerinden istifade etmeye çalışsak.

  5. Bu mesajı için 3 kişi taneren'ye teşekkür etti:


  6. #24
    mert yılmaz
    mix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03/12/2009
    Yaş
    36
    Mesajlar
    697
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 170

    Standart

    25 yıldır jetski ve outboard deniz motorları servisiyiz (2 zamanlı benzine yağ eklemeli motorlar) bilenler bilir bu jetski ve deniz motorları tam şanzumandır (ileri - geri - boş) yani deviri istediğin oranda ayarlama şansınız yoktur .. sayısız motor açtım yada yanımda açıldı ve benim gördüğüm sürekli 5500-6000 devirde kullanılan ki bazıları ticari amaçlı (su kayağı banana çekmiş) ortalama 10 yaşında motor piston sekmanları bile kayda değer bi aşınma olmadan karşıma çıktı ki bu motorlar 50litre benzine 1 litre yağ karıştırılarak kullanılmışlar... kaldıki otomobiller 4 zamanlı motora sahipler yani tamamen yağın içinde çalışıyor hareketli parçalar otomobilin bakımları zamanında yapılmış ise özelliğini kaybetmiş motor yağı hemen değiştiriliyor ise bi aşınma (kısa vadede)söz konusu değildir... ama turbo konusuna bende hakim değilim

  7. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  8. #25
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    34
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı mix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    25 yıldır jetski ve outboard deniz motorları servisiyiz (2 zamanlı benzine yağ eklemeli motorlar) bilenler bilir bu jetski ve deniz motorları tam şanzumandır (ileri - geri - boş) yani deviri istediğin oranda ayarlama şansınız yoktur .. sayısız motor açtım yada yanımda açıldı ve benim gördüğüm sürekli 5500-6000 devirde kullanılan ki bazıları ticari amaçlı (su kayağı banana çekmiş) ortalama 10 yaşında motor piston sekmanları bile kayda değer bi aşınma olmadan karşıma çıktı ki bu motorlar 50litre benzine 1 litre yağ karıştırılarak kullanılmışlar... kaldıki otomobiller 4 zamanlı motora sahipler yani tamamen yağın içinde çalışıyor hareketli parçalar otomobilin bakımları zamanında yapılmış ise özelliğini kaybetmiş motor yağı hemen değiştiriliyor ise bi aşınma (kısa vadede)söz konusu değildir... ama turbo konusuna bende hakim değilim
    2 zamanlı motor ile 4 zamanlı motor arasında dağlar kadar fark vardır.
    2 zamanlı motorlar yüksek devir için yapılmışlardır.
    piyasadaki normal kullanım amaçlı 4 zamanlı motorlar ortlama max 8000 devir çevirir. 8000 devirde kısa bir süre tutarsanız ne olacağı malum zaten.
    siz motorun max limitine yakın kullanmaktan bahsediyorsunuz. zaten 8000 binde ya da dizelse 5000 binde max devrini verip kısa bir sürede bu devirlerde kol çıkartan ya da yatak saran motoru son devrine yakın kullanıp birşey olmamasını beklemek hatta düşük devirden daha iyi olacağını iddaa etmek gerçekten hayal ürünüdür.

  9. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  10. #26
    Ç T
    ITALIAN STALLION LeoN48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/08/2009
    Yaş
    42
    Mesajlar
    1.961
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1011

    Standart

    Alıntı Du Hast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    puntolara 1.6 multijet getirselermiş Türkiye'ye o zaman mükemmel olurdu starjet hikaye kalırdı yanında
    Bravo satamazlardı o zaman
    2020... Fiat 500L
    2014... Alfa Romeo MiTo
    2012... Lancia Delta
    2009... Fiat G.Punto

  11. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  12. #27
    Deniz Asil
    Desert Eagle Kriminal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12/01/2010
    Yaş
    45
    Mesajlar
    6.732
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    35 AL 0864
    Edilen teşekkür: 2519

    Standart

    Yüksek devirlerde gıdersek eger yuksek oranlarda radar cezası yerız.
    Ayın 15 ınde 1000 km (Sivas) yol gıdecegım düşündüğüm hız 110-120 dir..Hem ekonomık hemde motoru yormadan..
    I ' m c a p u l i n g . . .

  13. #28
    murat sargın
    murti82 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/08/2009
    Yaş
    41
    Mesajlar
    186
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 37

    Standart

    Araçlarda max hız nedir kitapçıkta ona bakın. O değerde istediğiniz kadar gidebilirsiniz tabiki en yüksek viteste, daha hızlı da gidebilir araç ama uzun zaman gitmez

  14. #29
    Mehmet Sç
    υпвεʟıεναвʟε edelsang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/06/2010
    Mesajlar
    1.442
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Plaka
    35 KoLeRa 23
    Edilen teşekkür: 243

    Standart

    Bana 2.500 devir dediler patlar falan tırsttım bende gözüm habire devir saatine kaçıyor

  15. #30
    Deniz Asil
    Desert Eagle Kriminal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12/01/2010
    Yaş
    45
    Mesajlar
    6.732
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    35 AL 0864
    Edilen teşekkür: 2519

    Standart

    Hiçbişey olmaz basın abıcım yaaaa...
    I ' m c a p u l i n g . . .

  16. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  17. #31
    Mehmet Sç
    υпвεʟıεναвʟε edelsang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/06/2010
    Mesajlar
    1.442
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Plaka
    35 KoLeRa 23
    Edilen teşekkür: 243

    Standart

    Alıntı Kriminal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hiçbişey olmaz basın abıcım yaaaa...
    Tmm antalyadan dönerken basalım bakalım ne olucak

  18. #32
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    48
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    birim zamanda yapılan iş ne kadar fazla ise aşınma o kadar fazla olacaktır
    devamlı çok yüksek devirlerde kullanmak elbetteki motor için fayda değil zarar getirecektir
    nasıl siz hep koşarak yol alamaz iseniz motorda devamlı yüksek devirde sıkıştırıldığı zaman aşınma olsun yağlama olsun zorlanacaktır
    motorunuz ısınacak yağınızın viskozitesi azalacak aşınma artacak yağ pompasının pompaladığı yağın kartere dönmesi gereken zaman azalacak ve 6- 7 bin li devirlerde
    üst taraflara pompalanan yağ miktarında azalma olacaktır
    basit bir deney yapın avucunuzu patlanunuza hızlıca sürtün aşığı yukarı doğru
    daha sonra daha hızlı bir şekilde sürtün aradaki ısınma farkını ve sürtünmeyi hissedeceksiniz
    unutmayın f1 yarışlarında bile bazı pistlerde pistin büyük bölümünün tam gaz geçildiği yarışlarda motorların daha çok zorlandığı ve normal pistlere göre motorların daha çok iflas ettiği gözlemlenir
    araçlarınızı yani motorlarınızı limitleri fazla zorlamadan sıkıştırmadan yumuşak kullanın
    biraz amiyane olacak ama herkesten özür diliyorum
    hızlı giden atın moku seyrek düşer


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  19. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  20. #33
    Deniz Asil
    Desert Eagle Kriminal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12/01/2010
    Yaş
    45
    Mesajlar
    6.732
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    35 AL 0864
    Edilen teşekkür: 2519

    Standart

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    birim zamanda yapılan iş ne kadar fazla ise aşınma o kadar fazla olacaktır
    devamlı çok yüksek devirlerde kullanmak elbetteki motor için fayda değil zarar getirecektir
    nasıl siz hep koşarak yol alamaz iseniz motorda devamlı yüksek devirde sıkıştırıldığı zaman aşınma olsun yağlama olsun zorlanacaktır
    motorunuz ısınacak yağınızın viskozitesi azalacak aşınma artacak yağ pompasının pompaladığı yağın kartere dönmesi gereken zaman azalacak ve 6- 7 bin li devirlerde
    üst taraflara pompalanan yağ miktarında azalma olacaktır
    basit bir deney yapın avucunuzu patlanunuza hızlıca sürtün aşığı yukarı doğru
    daha sonra daha hızlı bir şekilde sürtün aradaki ısınma farkını ve sürtünmeyi hissedeceksiniz
    unutmayın f1 yarışlarında bile bazı pistlerde pistin büyük bölümünün tam gaz geçildiği yarışlarda motorların daha çok zorlandığı ve normal pistlere göre motorların daha çok iflas ettiği gözlemlenir
    araçlarınızı yani motorlarınızı limitleri fazla zorlamadan sıkıştırmadan yumuşak kullanın
    biraz amiyane olacak ama herkesten özür diliyorum
    hızlı giden atın moku seyrek düşer
    Şimdi ne dıyosun abi yavasmı gıdelım motor aşınacak dıye
    I ' m c a p u l i n g . . .

  21. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  22. #34
    Hüseyin Can
    hsyn28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/11/2008
    Mesajlar
    1.327
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 339

    Standart

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hızlı giden atın moku seyrek düşer
    Bütün olay bu cümlede yatıyor
    EVOEVOEVOEVOEVO

  23. #35
    Deniz Asil
    Desert Eagle Kriminal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12/01/2010
    Yaş
    45
    Mesajlar
    6.732
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    35 AL 0864
    Edilen teşekkür: 2519

    Standart

    Alıntı hsyn28 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün olay bu cümlede yatıyor
    At arabasımı bu kı seyrek dussun...

    Hızlı gıden atın çiftesi pek olur
    I ' m c a p u l i n g . . .

  24. #36
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    48
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    yavaş gidin demiyorum deniz
    sadece fazla sıkıştırmayın bende araca basarım ama devamlı sıkıştırarak zorlamam
    190 yapın ama 3- 5 dakka yapın yarım saat boyunca motoru zorlamayın


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  25. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  26. #37
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    34
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yavaş gidin demiyorum deniz
    sadece fazla sıkıştırmayın bende araca basarım ama devamlı sıkıştırarak zorlamam
    190 yapın ama 3- 5 dakka yapın yarım saat boyunca motoru zorlamayın
    ek olarakta yüksek süratlere aracı sıkıştırarak çıkmayın.
    atıyorum 130 km ye 20 sn de çıkmak yerine 35 sn de çıkmak daha az sıkıştırmak demektir.

    kul yapısı bunlar zorlamaya gelmez nitekim..

  27. Bu mesajı için 3 kişi Du Hast'ye teşekkür etti:


  28. #38
    A. Can Şahin
    95+ HP Punto_Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/11/2007
    Yaş
    36
    Mesajlar
    2.007
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    06DA1234
    Edilen teşekkür: 779

    Standart

    coşkun abi en net ve öz açıklamayı yapmış
    teşekkürler abicim

  29. #39
    MEHMET ALPAGUTER
    alpaguter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/05/2010
    Yaş
    42
    Mesajlar
    31
    Nereden
    Manisa
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 7

    Standart

    arkadaşlar benim şirket arabam 1,3 multijet albea,multijet motorlu 3 tane arabam oldu,toplam kilometrelerim 3 arabayla 410000 km.inanmayın yok 150 ile gidersen şöyle oluyor yok 4000 devirde böyle oluyor,boşverin multijet motorlar sorunsuz olararak çalışan tek motorlardır daha bu motorda arıza olan bir araç rastlamadım.toplantılar oldumu albeamla çeşme-izmir otobanına çıktımmı 190a kadar yoluvar hiçte gaz kesmeden hiçte tekleme hoplama zıplama yapmadan.sadece yapmanız gereken bu motorları yüksek devirde kullanmanız yüksek devirde vites değiştirmeniz. motorunuzun uzun olmasını isterseniz kapatmadan önce 15 saniye kadar rolantidede çalıştırmanızdır o kadar.şimdi kendime ait bi benzinli puntom var çok zevkli ve keyifli tamam dizelin torkunu vermiyor ama kilometrede 0,193 tl yakıyor seviyorum arkadaş fiatı.hiç değilse servisi pahalı değil ve yedek parçası ucuz...şöyle izah edeyim citroen c4 ün amortisörün tanesi 750 tl iken puntonun amortisörünün tanesi 130 tl...sevgiyle kalın...

  30. Bu mesajı için 2 kişi alpaguter'ye teşekkür etti:


  31. #40
    Bül TAN
    PUNTO33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/04/2010
    Mesajlar
    98
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Yakut Kırmızı
    Edilen teşekkür: 22

    Mutlu

    Alıntı alpaguter Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar benim şirket arabam 1,3 multijet albea,multijet motorlu 3 tane arabam oldu,toplam kilometrelerim 3 arabayla 410000 km.inanmayın yok 150 ile gidersen şöyle oluyor yok 4000 devirde böyle oluyor,boşverin multijet motorlar sorunsuz olararak çalışan tek motorlardır daha bu motorda arıza olan bir araç rastlamadım.toplantılar oldumu albeamla çeşme-izmir otobanına çıktımmı 190a kadar yoluvar hiçte gaz kesmeden hiçte tekleme hoplama zıplama yapmadan.sadece yapmanız gereken bu motorları yüksek devirde kullanmanız yüksek devirde vites değiştirmeniz. motorunuzun uzun olmasını isterseniz kapatmadan önce 15 saniye kadar rolantidede çalıştırmanızdır o kadar.şimdi kendime ait bi benzinli puntom var çok zevkli ve keyifli tamam dizelin torkunu vermiyor ama kilometrede 0,193 tl yakıyor seviyorum arkadaş fiatı.hiç değilse servisi pahalı değil ve yedek parçası ucuz...şöyle izah edeyim citroen c4 ün amortisörün tanesi 750 tl iken puntonun amortisörünün tanesi 130 tl...sevgiyle kalın...
    bukadar anlatılır bence...

Sayfa 2/6 İlkİlk 123456 SonSon

Benzer Konular

  1. Yüksek devirde üfleme
    octopus tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 24/02/2013, 14:45
  2. Uzun süre yüksek devir..
    biyologX tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 22
    Son Mesaj: 03/01/2013, 16:57
  3. Yüksek devirde vites değişirken çıkan ses
    egeevo tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 28/03/2011, 20:49
  4. Yüksek devirde vites geçişleri?
    yklklc tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 34
    Son Mesaj: 05/12/2010, 23:37
  5. Uzun süre 1 viteste gitmek?
    fatihhhh tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 22
    Son Mesaj: 24/04/2008, 16:07

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com