ve şikayetlerimizi fiata bilinçli tüketici olarak belirtmeliyiz.
Belirtiyoruz da ne oluyor Önyargılısınız diyerek kestirip atıyorlar

Yanıt olarak;


  1. Arkadaş eğitimli olduğunu kabul etttiğin usta, tavandaki lekere su dökülmüştür
  2. Tamamen fabrika hatası olan arka kapı kollarındaki probleme, sen kapıyı açmayı bilmiyorsun
  3. 3 kez ve 2'sinde üzerinde problem varken göstermek istediğim park sensörlerine (yoğun yağmurdan sonra sensörün teki su alıyor sanırım), elektrikçi ustam yok mazereti ile bir ustanın dahi girip bakmaması.. Sonra benden yağmur yağdırmam beklenmesi
  4. +1 yıl garanti uzatmama karşın hala faturamı alamamam..


Ve dahası.. Bunları söyleyince ise çok bilgili (!) müşteri hizmetleri sessiz kalıyor. Ee bu kadar olaydan sonra önyargım olmazsa şaşmanız lazım... Bırakın abi yazıklar olsun böyle hizmete, başka birşey demiyorum. Parayla rezil olmaktan başka birşey değil, insanı arabadan soğutuyorlar..