139 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Fiat'a davayı açıyorum, tek eksiğim yardımlarınız

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    xxx çetin
    xborsaci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/02/2009
    Mesajlar
    28
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 118

    Standart

    Arkadaşlar şimdi şunu belirtmek isterim.Bir kere kesinlikle bu site Fiat tarafından dönem dönem kontrol ediliyor.Çünkü nerdeyse fiat yöneticileri yazdıklarımın hepsini biliyorlar.benle anlaşma yoluna gitmek için gene çağırdılar.bu kaçıncı bende hatırlamıyorum.Bu sefer bursa çalışkaner e götürdüm.arızamın yapılacagını belirttiler.bende aracımı servise bıraktım.fiat yöneticileri arızaya tekrar bakacaklarını ve yapabileceklerini belirttiler.işçilik benden tabi.bu arada yapsalar bile kapıdan sonrasına garanti vermediler.yani örnek 1 hafta sonra arıza oldu gene sorumluluğu kabullenmeyeceklerini bildirdiler.bende öyle saçma seymi olur dedim.herneyse son sözleri artık bizim hakkımızda iyi seyler yazarsınız.....

    sonuç olarak garanti kapsamına almayacaklarını fakat tamirini yapacaklarını belirttiler ve yaptıktan sonra garanti vermiyeceklerini belirttiler.banada çok garip geldi.işçilik masrafını benim karsılamam gerektiğini söylediler.bende 500 ytl kadar işçiliği karşılayabileceğimi sorunun para olmadığını hakkımı aradığımı belirttim

    neticede ben yılmadan yaklasık 3 sene uğraştım ve uğraşmayada devam edip hakkımı arayacağımı belirttim.servis kayıtlarım BANOTO da usulsuzce 2 defa gözüksede,servisle yaptığım konuşmaların şirketimden ses kayıtlarını çikarmam,kaç defa gittiğimin belli olması,kendimin borsacı olduğundan bu konuyu borsayada tofas hisselerine tasıyacagımın görülmesi ve bende alınan citi motoru sökme takma isleminin faturasının elimde olmasıda buyuk etken oldu.bursa BAN OTO denilen mobilet tamircilerine fiat yetkili servisi verilip benim mağdur edillip ve bunu kanıtlamam ;hakkımı savunmam belki beni sonuca ulaştıracak.fakat bu böyle olmamalı.müşteri memnuniyeti kapsamında bu ve buna benzer sorunlar hemen çözülmeli.kişileri markadan soğutulmamalı.açıksası bu araba için 4 ay bekledim ve çok büyük hevesle aldık.fakat inanın bir daha fiata binmem.binmem de çok zor...kimseyede tavsiye etmem.ne çektiğimi ne kazalar atlatığımı bir ben bilirim birde allah...insallah çok zor gelen adalet yerini bulur ve ben arabamla tekrardan barısırım...
    gelişmeleri yazacagım.eçıkcası hiçbirsey daha belli değil.hersey 1-2 gün içinde belli olacak....
    bu sebeple ben yada baskası....kişisel davalarla hiçbirsey elde edemeyiz.sorunlara toplu yaklasılmalı ve yasalar doğrultusunda kesinlikle isteklerimizi ve şikayetlerimizi fiata bilinçli tüketici olarak belirtmeliyiz.
    bu arada sorunumla yakından ilgilenen ankaradan müslüm beyede tesekkurler....
    Konu xborsaci tarafından (04/03/2009 Saat 00:07 ) değiştirilmiştir.

  2. Bu mesajı için 2 kişi xborsaci'ye teşekkür etti:


  3. #2
    İLKER Ç.
    ocean_1919 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/08/2008
    Mesajlar
    574
    Nereden
    Eskişehir
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    26
    Edilen teşekkür: 197

    Standart

    Alıntı xborsaci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar şimdi şunu belirtmek isterim.Bir kere kesinlikle bu site Fiat tarafından dönem dönem kontrol ediliyor.Çünkü nerdeyse fiat yöneticileri yazdıklarımın hepsini biliyorlar.benle anlaşma yoluna gitmek için gene çağırdılar.bu kaçıncı bende hatırlamıyorum.Bu sefer bursa çalışkaner e götürdüm.arızamın yapılacagını belirttiler.bende aracımı servise bıraktım.fiat yöneticileri arızaya tekrar bakacaklarını ve yapabileceklerini belirttiler.işçilik benden tabi.bu arada yapsalar bile kapıdan sonrasına garanti vermediler.yani örnek 1 hafta sonra arıza oldu gene sorumluluğu kabullenmeyeceklerini bildirdiler.bende öyle saçma seymi olur dedim.herneyse son sözleri artık bizim hakkımızda iyi seyler yazarsınız.....

    sonuç olarak garanti kapsamına almayacaklarını fakat tamirini yapacaklarını belirttiler ve yaptıktan sonra garanti vermiyeceklerini belirttiler.banada çok garip geldi.işçilik masrafını benim karsılamam gerektiğini söylediler.bende 500 ytl kadar işçiliği karşılayabileceğimi sorunun para olmadığını hakkımı aradığımı belirttim

    neticede ben yılmadan yaklasık 3 sene uğraştım ve uğraşmayada devam edip hakkımı arayacağımı belirttim.servis kayıtlarım BANOTO da usulsuzce 2 defa gözüksede,servisle yaptığım konuşmaların şirketimden ses kayıtlarını çikarmam,kaç defa gittiğimin belli olması,kendimin borsacı olduğundan bu konuyu borsayada tofas hisselerine tasıyacagımın görülmesi ve bende alınan citi motoru sökme takma isleminin faturasının elimde olmasıda buyuk etken oldu.bursa BAN OTO denilen mobilet tamircilerine fiat yetkili servisi verilip benim mağdur edillip ve bunu kanıtlamam ;hakkımı savunmam belki beni sonuca ulaştıracak.fakat bu böyle olmamalı.müşteri memnuniyeti kapsamında bu ve buna benzer sorunlar hemen çözülmeli.kişileri markadan soğutulmamalı.açıksası bu araba için 4 ay bekledim ve çok büyük hevesle aldık.fakat inanın bir daha fiata binmem.binmem de çok zor...kimseyede tavsiye etmem.ne çektiğimi ne kazalar atlatığımı bir ben bilirim birde allah...insallah çok zor gelen adalet yerini bulur ve ben arabamla tekrardan barısırım...
    gelişmeleri yazacagım.eçıkcası hiçbirsey daha belli değil.hersey 1-2 gün içinde belli olacak....
    bu sebeple ben yada baskası....kişisel davalarla hiçbirsey elde edemeyiz.sorunlara toplu yaklasılmalı ve yasalar doğrultusunda kesinlikle isteklerimizi ve şikayetlerimizi fiata bilinçli tüketici olarak belirtmeliyiz.
    bu arada sorunumla yakından ilgilenen ankaradan müslüm beyede tesekkurler....
    Tamir yapıp garanti kapsamına alamayacaklarını söylemeleri çok yanlış. Garantisi biten araçlarda dahi yapılan işlemin garantisi oluyor sanayiye gitmeyin, sanayi garanti vermez diyorlar. Ama kendileride garanti vermeyecekse insanlar neden yetkili servise gitsinler Yetkili servislerin bir özelliği kalmaz ki bu durumda.

  4. #3
    mete murat
    puntolam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/06/2007
    Yaş
    51
    Mesajlar
    17
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 24

    Standart

    Aracımı alalı 3 yıl oldu ve klimanın çıkardığı ıslık sesi(gerçekten rahatsız edici) için defalarca farklı servislere gitmeme rağmen sorunum hallolmadı.Yaptıkları şey birkaç defa klimanın gazını değiştirmek oldu.Ancak hiç bir sonuç alamadık.
    Arka cam sileceğimin süpürgesi kırılmıştı.Bakmadığım yer kalmadı,diğer markaların silecek süpürgeleri tek ve parça olarak heryerde bulunduğu halde Puntonun sileceği takım halinde satılıyordu.Bir süpürge için silecek takımını komple satmaya çalışan bir ticari anlayış ''değiştik'' diyen FİAT markasına hiç yakışmıyor.
    Birlikte tavır ve tepki koymadıkça bu başlıklar çok uzayacak arkadaşlar.Türkiyenin en örgütlü ve bilinçli otomobil tüketicileri olalım bence.Ancak o zaman ses getirir tepkilerimiz.Selamlar...

  5. #4
    berk demirel
    berkkk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15/03/2009
    Yaş
    39
    Mesajlar
    71
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 12

    Standart

    bende puntomu 40 gün önce aldım.aracı teslim aldığım gün 3.fren lambasının ordan aracın içine aldığını gördüm onardılar.arka sağ kapı fitili fabrikada yamuk yapıştırılmış tekrar yapıştırdılar.bagaj kilidi bozuldu değiştirdiler.bugünde arka cam motoru bozuldu parça bekliyolar.bende elimdeki değişim onarım belgeleriyle fiat'a sattığı ayıplı malın iadesi konusunda dava açacağım.elimden birşey gelirse yardım etmek isterim.

    Arkadaşlar Fiat'ın satış sonrası müşteri memnuniyeti denilen bir kavramı yok.Ben ve birkaç puntocu arkadaşım ile yarından itibaren "Bu araç sürekli arıza yapıyor" yazısıyla İstanbul trafiğinde dolaşacağız.Belki bu şekilde dikkat çekeriz ve ötv indirimini fiat"a dezavantaj olarak kullanabiliriz.Bundan sonra sorunlarımızı dinlerler umarım.sizlerinde katkısını bekliyorum.
    Konu erdiyilmaz tarafından (17/03/2009 Saat 02:07 ) değiştirilmiştir. Sebep: Mesajlarınız birleştirilmiştir.

  6. #5
    xxx çetin
    xborsaci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/02/2009
    Mesajlar
    28
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 118

    Standart

    Alıntı berkkk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende puntomu 40 gün önce aldım.aracı teslim aldığım gün 3.fren lambasının ordan aracın içine aldığını gördüm onardılar.arka sağ kapı fitili fabrikada yamuk yapıştırılmış tekrar yapıştırdılar.bagaj kilidi bozuldu değiştirdiler.bugünde arka cam motoru bozuldu parça bekliyolar.bende elimdeki değişim onarım belgeleriyle fiat'a sattığı ayıplı malın iadesi konusunda dava açacağım.elimden birşey gelirse yardım etmek isterim.

    Arkadaşlar Fiat'ın satış sonrası müşteri memnuniyeti denilen bir kavramı yok.Ben ve birkaç puntocu arkadaşım ile yarından itibaren "Bu araç sürekli arıza yapıyor" yazısıyla İstanbul trafiğinde dolaşacağız.Belki bu şekilde dikkat çekeriz ve ötv indirimini fiat"a dezavantaj olarak kullanabiliriz.Bundan sonra sorunlarımızı dinlerler umarım.sizlerinde katkısını bekliyorum.

    yardımcı olacağım birsey varsa ...mail göndermen yeterli....aslında bu form üyelerinin yarısı arkasına bu yazıyı yazsa olay çözülür...ama kimse bunu yapmaz...aracının değerini ve aracın piyasasını düşürmek istemez...

    düşünsenize bu dediklerimi benim yaptıgımı ve türkiyede fiata yoğun bir tepki geldiğini..satıslarının ciddi anlamda düştüğünü...

    bizim bu araclarların yuzde kaç değer kaybeder?
    kim alır bunları?
    elimizde patlar mı?bence patlar...kimsede bunu istemediği için çok açık ve net destekten kaçınıyor sadece dili yanan yardımcı oluyor...

    ama bu yanlıs aracımın değeri yarı yarıya düşecekse haklı oldugum yerde sonuna kadar gitmeliyiz...bu gibi düzeysiz yönetilen kuruluşlara pabuç bırakmamalıyız...

    sonuç olarak birseyler yapmak istedim ama olmadı...olmasada benim için hayırlı oldu ama...ben bayrağı bırakıyorum.bayrağı almak ve taşımak isteyenede sonsuz yardımlarımı esirgemeyeceğimi bildirirm..

  7. Bu mesajı için 2 kişi xborsaci'ye teşekkür etti:


  8. #6
    berk demirel
    berkkk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15/03/2009
    Yaş
    39
    Mesajlar
    71
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 12

    Standart

    Alıntı xborsaci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yardımcı olacağım birsey varsa ...mail göndermen yeterli....aslında bu form üyelerinin yarısı arkasına bu yazıyı yazsa olay çözülür...ama kimse bunu yapmaz...aracının değerini ve aracın piyasasını düşürmek istemez...

    düşünsenize bu dediklerimi benim yaptıgımı ve türkiyede fiata yoğun bir tepki geldiğini..satıslarının ciddi anlamda düştüğünü...

    bizim bu araclarların yuzde kaç değer kaybeder?
    kim alır bunları?
    elimizde patlar mı?bence patlar...kimsede bunu istemediği için çok açık ve net destekten kaçınıyor sadece dili yanan yardımcı oluyor...

    ama bu yanlıs aracımın değeri yarı yarıya düşecekse haklı oldugum yerde sonuna kadar gitmeliyiz...bu gibi düzeysiz yönetilen kuruluşlara pabuç bırakmamalıyız...

    sonuç olarak birseyler yapmak istedim ama olmadı...olmasada benim için hayırlı oldu ama...ben bayrağı bırakıyorum.bayrağı almak ve taşımak isteyenede sonsuz yardımlarımı esirgemeyeceğimi bildirirm..

    aracın ikinci el değerinin zaten diğer markalara göre düşük olduğu apaçık ortada.Zaten her koşulda elden çıkarmak isteyince zarar edeceğiz.Belki bu eylem sayesinde sorunlarımıza çareler bulunur ve bizlere daha iyi hizmet vermek için çaba gösterirler.Ben ve arkadaşlarım artık edeceğimiz zarardan çok fiat imajının dışardan görüldüğü gibi olmadığını olası yeni müşterilere anlatmak olacaktır.

  9. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  10. #7
    xxx çetin
    xborsaci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/02/2009
    Mesajlar
    28
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 118

    Standart

    Alıntı berkkk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracın ikinci el değerinin zaten diğer markalara göre düşük olduğu apaçık ortada.zaten her koşulda elden çıkarmak isteyince zarar edeceğiz.belki bu eylem sayesinde sorunlarımıza çareler bulunur ve bizlere daha iyi hizmet vermek için çaba gösterirler.ben ve arkadaşlarım artık edeceğimiz zarardan çok fiat imajının dışardan görüldüğü gibi olmadığını olası yeni müşterilere anlatmak olacaktır.
    +1000

  11. #8
    Fırat Serhat
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. demon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/03/2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    867
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 234

    Standart

    Alıntı Delidavsan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben aracimi daha almadim. Haftasonu teslim alacagim bayiden. Gerekirse iptal ederim satisi ki zaten gozum cok korktu bu city direksiyon mefhumundan. Bayiyle gorusup city fonksiyonu olmayan arac varsa onu isteyecegim. Yoksa iptal etmeyi dusunuyorum fakat almis olsaydim araci, 2. gunum bile olsa uzerine koskoca afisi yapistirir gider FIAT'in onunde eylem yapardim.
    Valla arkadaşım eğer şu anda şu kafamla senin konumunda olsaydım o aracı almazdım. !!! Belki garantin var diye bozulan parçaları değiştirebilirsin ama garantin bitince herşeyi cepten ödeyeceksin. Parçaları servisten alıp dışarıda yaptırmak istesen sana parçalarıda satmayacaklar. Gel burda yaptır yoksa parça yok diyecekler. Müşteri hizmetlerini arayacaksın memnun değilim sizden diyeceksin onlarda bu sizin görüşünüz diyecekler Bu benim ikinci Fiat aracım. Bundan sonrada asla Fiat marka bir otomobil almayı düşünmüyorum. Servis ve müşteri hizmetlerinin değişken tavırları yüzünden. Ayrıca sorunlu parçalarının arkasında durmayan bir firma olduğu kanaatindeyim.

  12. #9
    karahan k kaya
    Rolantide çalışıyor... kukart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/04/2008
    Yaş
    48
    Mesajlar
    1.027
    Nereden
    Samsun
    Rengi
    Yok
    Plaka
    55
    Edilen teşekkür: 350

    Standart

    Alıntı berkkk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    .....
    Arkadaşlar Fiat'ın satış sonrası müşteri memnuniyeti denilen bir kavramı yok.Ben ve birkaç puntocu arkadaşım ile yarından itibaren "Bu araç sürekli arıza yapıyor" yazısıyla İstanbul trafiğinde dolaşacağız.Belki bu şekilde dikkat çekeriz ve ötv indirimini fiat"a dezavantaj olarak kullanabiliriz.Bundan sonra sorunlarımızı dinlerler umarım.sizlerinde katkısını bekliyorum.
    Bu biraz bize de zarar verir AMA şöyle bi slogan sticker halinde kampanya oluşturabiliriz (destek olursa yeni bi topikte gerçekleştirebiliriz?)

    "Araç Mükemmel ama Servis yaramaz"
    "Böyle bir araca böyle distirübitör"
    "Ah birde Logomuzda Yıldız olsaydı"
    falann (fikri olan yazssın)

    aracı kötülemektense aracı satanla derdimiz, hepimiz araçlarımızı seviyoruz sorunumuzun birmot Tofaş veya daha ilerisi Fiat ...

    o t o b i y o g r a f i :
    2006 Hyundai Getz 1.5CRDİ-90ps /
    2006 Grande Punto Dynamic 1.3multijet-75ps /
    2004 Alfa Romeo 147 Distinctive 120ps /
    2008 Grande Punto 1.3multijet-90ps dualogic /
    2010 Opel Astra Essentia cp 1.3 CDTi-113ps easytronic /
    2004 Volkswagen Golf 5 1.6Midline-102ps triptonic /
    2011 Peugeot 308 ComfortPack 1.6eHDİ-115psAuto6R /
    2009 Peugeot 308 ComfortPack 1.6HDİ-112psAuto6R /

    █▌
    █ █ ▌▌▌║│

  13. #10
    xxx çetin
    xborsaci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/02/2009
    Mesajlar
    28
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 118

    Standart

    bize zarar verecek diye birseyler yapmadığımız için başımıza bunlar geliyor....
    inanın tüm üyeler bu yazıyı yazsın hersey değişecek...bu sebeple bir organizasyon yaparsak ben varımmm...

    hep destek tam destek....

  14. #11
    uğur kamçı
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. xcruelx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/03/2009
    Yaş
    46
    Mesajlar
    1.016
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 358

    Standart

    Arkadaşlar. Otomobil Tüketicileri derneğine sizlerin adına bu mesajı yazdım cevap bekliyorum. Duruma göre sizlerin yardımına belgelerine ihtiyac duya bilirim. Benden haber bekleyin.

    Sayın yetkililer. Ben Oto yan sanayi olarak çalışan makina müh. yim. Ötv indirimden yaralanarak araç araştırmasına girmiştim ve zaten yan sanayisi oldugumuz Tofaş ın Grande punto aracında karar kılmıştım. Açıkçası aracımı beklerken yaptığım araştırmalar sonucunda aracı sınıfının iyilerindne oldugunu öğrendim. Fakat genel bir şakayet var ki oda elektro servo motor arızası halk arasında city modu arazası diye geçiyor. Daha evvel toyota ve huyndai nin başı gelen ve ömür boyu servo motor garantisi çıkartarak önlerine geçtikleri bir arıza aslında. Şu an bir çok kişi bundan şikayetçi. Çünkü servo motorlar Türkiye yollarında arıza yapma ihtimali yükseliyor. Ve bunu değiştiriyorlar. Granti kapsamında iken araç süper servis değiştiriyor. Fakat aracın garanti bitince bu günkü fiyatı ile 1950 tl gibi bir rakam istiyorlar. Eğer şikayet ederim mahkemye giderim derseniz parça fiyatını ödemeyi yalnızca işçiliği sizden istemeyi teklif ediyorlar. Madem fabrika hatası değiş neden böyle bişi yapıyorlar. Fabrika hatası ise neden recall yada hyundai gibi servo motorlara ömür boyu garanti verip tamamını karşılamıyorlar. Şikayetleri hep bireysel yoldan çözmeye duyurmamaya çalışıyorlar. Eğer ilglinenirseniz bu sıkıntı yaşamış kişilerin görüşlerini ve ellerinde kanıt ve evrakları size iletmelerini sağlıyabilirim. Bende aracımı alınca ilerde belki bu sıkıntı yı yaşıyacağım. Sırf araçların Türkiye modifikasyonunu düşünmediler diye ben neden para ödeyip sakıntı cekiyorum? Bu konuyu değerlendirmenici bir çok madur olan veya olacak insan adına sizden rica ediyorum. İyi günler.

  15. #12
    AHMET KÜÇÜK
    metkucuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/09/2008
    Yaş
    55
    Mesajlar
    14
    Nereden
    Aydın
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    09 ST 146
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    Aynı sorun benim aracımda da garanti kapsamındayken 2 defa yapmıştı.Artık yapmayacağını söyleyip gönderdiler.6 ay kadar sonra yine direksiyonda sesler başladı.Şu anda da devam ediyor.Bu konuda her türlü desteği vermeye hazırım.

  16. #13
    atilla yüksel
    yay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/09/2009
    Mesajlar
    6
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 0

    Teknik Konu direksiyon sorunu

    evet aynı sorun benimaracımdada var.Ne gerekirse yapalım teşekkürler

  17. #14
    alper ALPĞOLU
    ultraslan33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/05/2011
    Mesajlar
    443
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    33 plaka:))
    Edilen teşekkür: 87

    Standart

    bi avukat olarak size en büyük tavsiyem bi ticaret avukatından destek alarak davayı açmanız ve davayı açmadan önce tüm yolları tüketmiş olmanız yani sırası ile yetkili servis,distribütör tüm mecralardan olumsuz cvp aldığınızı belgeleyen evraklarla bu davayı açarsanız ve bu durumun daha önceden defalarca yaşanmış firmaya ait kusurlu bi durum olduğunu bölgenizde bulunan bi kaç forumdan arkadaşla desteklerseniz yani şahit gösterirseniz(o arkadaşların city arızasının ücretsiz olarak değiştirildiğini ve firmanın bunu kusurlu mal oldugunu kabul ettiğini gösteren bi evrak veya o kişilerin beyanları) işiniz çok kolay olur yoksa sadece beyana yani sizin şikayetlerinize dayanan bi dava Fiat tofaş avukatlarının ekmeğine yağ sürer zira hukukta ispat önemlidir...
    saygılarımla
    noone knows that except both of us

Benzer Konular

  1. Acil yardımlarınız gerekiyor. (satılık araç hk)
    alfa35 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 22
    Son Mesaj: 25/01/2012, 02:05
  2. Arkadaşlar yardımlarınız
    ckesgin46 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 27/01/2011, 19:17
  3. sis taktırma konusunda yardımlarınız bekliyorum!!
    karakushasan tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 02/10/2010, 22:25
  4. Sefaköyde garaj açıyorum
    TOLGAYOZKAN tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 30
    Son Mesaj: 30/01/2010, 09:00

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com