Sayfa 2/7 İlkİlk 123456 ... SonSon
137 sonuçtan 21 ile 40 arası

Konu: Fiat'a davayı açıyorum, tek eksiğim yardımlarınız

  1. #21
    Hakan Demiray
    dmRy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03/09/2007
    Yaş
    40
    Mesajlar
    213
    Nereden
    Zonguldak
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 269

    Standart

    ve şikayetlerimizi fiata bilinçli tüketici olarak belirtmeliyiz.
    Belirtiyoruz da ne oluyor Önyargılısınız diyerek kestirip atıyorlar

    Yanıt olarak;


    1. Arkadaş eğitimli olduğunu kabul etttiğin usta, tavandaki lekere su dökülmüştür
    2. Tamamen fabrika hatası olan arka kapı kollarındaki probleme, sen kapıyı açmayı bilmiyorsun
    3. 3 kez ve 2'sinde üzerinde problem varken göstermek istediğim park sensörlerine (yoğun yağmurdan sonra sensörün teki su alıyor sanırım), elektrikçi ustam yok mazereti ile bir ustanın dahi girip bakmaması.. Sonra benden yağmur yağdırmam beklenmesi
    4. +1 yıl garanti uzatmama karşın hala faturamı alamamam..


    Ve dahası.. Bunları söyleyince ise çok bilgili (!) müşteri hizmetleri sessiz kalıyor. Ee bu kadar olaydan sonra önyargım olmazsa şaşmanız lazım... Bırakın abi yazıklar olsun böyle hizmete, başka birşey demiyorum. Parayla rezil olmaktan başka birşey değil, insanı arabadan soğutuyorlar..

  2. #22
    xxx çetin
    xborsaci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/02/2009
    Mesajlar
    28
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 118

    Standart

    Alıntı dmRy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Belirtiyoruz da ne oluyor Önyargılısınız diyerek kestirip atıyorlar

    Yanıt olarak;


    1. Arkadaş eğitimli olduğunu kabul etttiğin usta, tavandaki lekere su dökülmüştür
    2. Tamamen fabrika hatası olan arka kapı kollarındaki probleme, sen kapıyı açmayı bilmiyorsun
    3. 3 kez ve 2'sinde üzerinde problem varken göstermek istediğim park sensörlerine (yoğun yağmurdan sonra sensörün teki su alıyor sanırım), elektrikçi ustam yok mazereti ile bir ustanın dahi girip bakmaması.. Sonra benden yağmur yağdırmam beklenmesi
    4. +1 yıl garanti uzatmama karşın hala faturamı alamamam..

    Ve dahası.. Bunları söyleyince ise çok bilgili (!) müşteri hizmetleri sessiz kalıyor. Ee bu kadar olaydan sonra önyargım olmazsa şaşmanız lazım... Bırakın abi yazıklar olsun böyle hizmete, başka birşey demiyorum. Parayla rezil olmaktan başka birşey değil, insanı arabadan soğutuyorlar..
    birden servisle aramdan geçenleri hatırladım bir an....ewet bunun altında fiatın servis yayılmacı politikası var.yani sırf servisim çoğalsın diye önune gelene yetkili servis veriyorlar.bakın bmw ye ka. tane yetkili servisi var...tamam adamlar kazık mazık ama işinin ehli olarak çalışıyorlar...sorunu çözemezsin onu kabul ediyorum.el elden üstündür...fakat çözemediğini kabul etmiyorlar ve seni yalancı çıkartıyorlar ya orda deliriyorum...

    fiat müşteri hizmetleri banoto dan aracımla ilgili savunma istedi.adamların savunması şu:
    1.sinde garanti kapsamında geldi.arızası yoktu(yani canım sıkılmısta gitmişim)
    2.sinde garanti dısında gelindi arıza tespit edildi.(benden niye citi değiştirme işçiliği aldılar cevap veremediler)

    bende fiata dedim servis müdürü gözümün içine baksın ve desinki sen 2 defa geldin. davamdan vazgecicem....
    işte böyle seyler yasadım servisi yalanlarla dolanlarla yürütüyor.fiat merkezede böyle anlatıyor.fiat merkezde bu servisin hiç yalan söyleyeceğini düşünmüyerek direk seni suçlu yapıyor...
    peki ne yapılabilir???

    DAHA PROFESYONEL VE NİTELİKLİ MÜŞTERİ HİZMETLERİ....MUTLU KULLANICILAR....

  3. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  4. #23
    İLKER Ç.
    ocean_1919 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/08/2008
    Mesajlar
    574
    Nereden
    Eskişehir
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    26
    Edilen teşekkür: 197

    Standart

    Alıntı xborsaci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar şimdi şunu belirtmek isterim.Bir kere kesinlikle bu site Fiat tarafından dönem dönem kontrol ediliyor.Çünkü nerdeyse fiat yöneticileri yazdıklarımın hepsini biliyorlar.benle anlaşma yoluna gitmek için gene çağırdılar.bu kaçıncı bende hatırlamıyorum.Bu sefer bursa çalışkaner e götürdüm.arızamın yapılacagını belirttiler.bende aracımı servise bıraktım.fiat yöneticileri arızaya tekrar bakacaklarını ve yapabileceklerini belirttiler.işçilik benden tabi.bu arada yapsalar bile kapıdan sonrasına garanti vermediler.yani örnek 1 hafta sonra arıza oldu gene sorumluluğu kabullenmeyeceklerini bildirdiler.bende öyle saçma seymi olur dedim.herneyse son sözleri artık bizim hakkımızda iyi seyler yazarsınız.....

    sonuç olarak garanti kapsamına almayacaklarını fakat tamirini yapacaklarını belirttiler ve yaptıktan sonra garanti vermiyeceklerini belirttiler.banada çok garip geldi.işçilik masrafını benim karsılamam gerektiğini söylediler.bende 500 ytl kadar işçiliği karşılayabileceğimi sorunun para olmadığını hakkımı aradığımı belirttim

    neticede ben yılmadan yaklasık 3 sene uğraştım ve uğraşmayada devam edip hakkımı arayacağımı belirttim.servis kayıtlarım BANOTO da usulsuzce 2 defa gözüksede,servisle yaptığım konuşmaların şirketimden ses kayıtlarını çikarmam,kaç defa gittiğimin belli olması,kendimin borsacı olduğundan bu konuyu borsayada tofas hisselerine tasıyacagımın görülmesi ve bende alınan citi motoru sökme takma isleminin faturasının elimde olmasıda buyuk etken oldu.bursa BAN OTO denilen mobilet tamircilerine fiat yetkili servisi verilip benim mağdur edillip ve bunu kanıtlamam ;hakkımı savunmam belki beni sonuca ulaştıracak.fakat bu böyle olmamalı.müşteri memnuniyeti kapsamında bu ve buna benzer sorunlar hemen çözülmeli.kişileri markadan soğutulmamalı.açıksası bu araba için 4 ay bekledim ve çok büyük hevesle aldık.fakat inanın bir daha fiata binmem.binmem de çok zor...kimseyede tavsiye etmem.ne çektiğimi ne kazalar atlatığımı bir ben bilirim birde allah...insallah çok zor gelen adalet yerini bulur ve ben arabamla tekrardan barısırım...
    gelişmeleri yazacagım.eçıkcası hiçbirsey daha belli değil.hersey 1-2 gün içinde belli olacak....
    bu sebeple ben yada baskası....kişisel davalarla hiçbirsey elde edemeyiz.sorunlara toplu yaklasılmalı ve yasalar doğrultusunda kesinlikle isteklerimizi ve şikayetlerimizi fiata bilinçli tüketici olarak belirtmeliyiz.
    bu arada sorunumla yakından ilgilenen ankaradan müslüm beyede tesekkurler....
    Tamir yapıp garanti kapsamına alamayacaklarını söylemeleri çok yanlış. Garantisi biten araçlarda dahi yapılan işlemin garantisi oluyor sanayiye gitmeyin, sanayi garanti vermez diyorlar. Ama kendileride garanti vermeyecekse insanlar neden yetkili servise gitsinler Yetkili servislerin bir özelliği kalmaz ki bu durumda.

  5. #24
    mete murat
    puntolam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/06/2007
    Yaş
    50
    Mesajlar
    17
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 24

    Standart

    Aracımı alalı 3 yıl oldu ve klimanın çıkardığı ıslık sesi(gerçekten rahatsız edici) için defalarca farklı servislere gitmeme rağmen sorunum hallolmadı.Yaptıkları şey birkaç defa klimanın gazını değiştirmek oldu.Ancak hiç bir sonuç alamadık.
    Arka cam sileceğimin süpürgesi kırılmıştı.Bakmadığım yer kalmadı,diğer markaların silecek süpürgeleri tek ve parça olarak heryerde bulunduğu halde Puntonun sileceği takım halinde satılıyordu.Bir süpürge için silecek takımını komple satmaya çalışan bir ticari anlayış ''değiştik'' diyen FİAT markasına hiç yakışmıyor.
    Birlikte tavır ve tepki koymadıkça bu başlıklar çok uzayacak arkadaşlar.Türkiyenin en örgütlü ve bilinçli otomobil tüketicileri olalım bence.Ancak o zaman ses getirir tepkilerimiz.Selamlar...

  6. #25
    serkan inkaya
    intruder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/01/2008
    Yaş
    45
    Mesajlar
    30
    Nereden
    Aydın
    Rengi
    Tekno Gri
    Plaka
    09 bc 161
    Edilen teşekkür: 11

    Standart

    öncelikle çok teşekkür ediyorum yazdıkların için ben yakın bir tarihte davayı açıyorum elimde defalarca servise gidip degiştirdigim parçaların kayıtları var aldıgım ılk haftadan beri yaşadıgım sorunlar tavan döşemesinden motor takozuna ve amortisörlere kadar bütün kayıtlar mevcut vede birturlü bize geri dönmeyem çağrı merkezi ve dahası tabiki artık beklemenin anlamı yok sanırım

  7. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  8. #26
    onur elmacı
    sait onur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/01/2009
    Mesajlar
    97
    Nereden
    Hatay
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 21

    Standart

    katılıyorum ve tum gucumle yanınızdayım arkadaslar.

  9. #27
    Günkut KAYA
    Av.Efe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/10/2008
    Yaş
    41
    Mesajlar
    83
    Nereden
    Muğla
    Rengi
    Işıltılı Siyah
    Plaka
    48 AV 434
    Edilen teşekkür: 46

    Standart

    Arkadaşlar tüketici kanununa göre aynı arızadan dolayı 2 kere servis gören garanti kapsamındaki makinalarımızı iade edip para geri almak, yenisi ile değiştirmek veya ücretsiz tamir ettirmek hakkımız var. Kanun açık. Ayrıca tüketici mahkemesinde açılan davalarda peşin harç değil maktu harç geçerli: yani dava değeri oranında büyüyen harç değil, cüzi bir harç yani 20 tl küsür bir harç yatırıp, bu gibi bir dava açabilirsiniz. Davayı kazanmanız aynı hatanın 3. kez de sizin ağır kusurunuz ve kastınız olmadan oluştuğunu ispatlamaktan geçer..
    Ayıplı mal satılması da Borçlar Kanunu'nda düzenlenir ve satıcının ayıba karşı tekeffül borcu da söz konusu olabilmektedir. Ayıplı mal hükümlerine göre de genel anlamda hakkınızı arayabilirsiniz.
    Konu Av.Efe tarafından (07/03/2009 Saat 21:34 ) değiştirilmiştir.
    BMW 3.20d premium 184 HP

  10. Bu mesajı için 3 kişi Av.Efe'ye teşekkür etti:


  11. #28
    ümit berk
    Don Vito Puntoleone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/03/2009
    Yaş
    42
    Mesajlar
    185
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 114

    Standart

    Size sonsuz destek.... Bende de direksiyondan ses geliyordu. Direksiyon mili garanti kapsamında değişti. Şimdi tekrar city motora birşeyler olacak diye içim hiç rahat değil.. aracımın garantisi bitti. Fiat bu konuda gerçekten bir şeyler yapmalı.

  12. #29
    yakupca
    Ziyaretçi yakupca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    kardeş sonuna kadar destek tam destek.
    benim aracım 2004 punto 1.3 multıjet. be naracı 2. el aldım fakar aracın direksiyon sistemi hakkında hiçbir bilgim yok idi. aldıktan 1 kaç ay sonra city motoru arızasını gösterdi ve kıtlemeye başladı. ara ara oluyor halen.
    benim elimde de aracımın geçmiş arıza ve bakım kayıtları mevcut. kayıtlarda da direksiyon arızası olarak var. gönderebilirim. yapılan sadece işçilik.
    değişen yokkk.

  13. #30
    karahan k kaya
    Rolantide çalışıyor... kukart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/04/2008
    Yaş
    47
    Mesajlar
    1.027
    Nereden
    Samsun
    Rengi
    Yok
    Plaka
    55
    Edilen teşekkür: 350

    Standart

    bir şey daha var bu tür davalarda, karşı taraf kendini kurtara bilmek için şahısla anlaşma yoluna gidebiliyor YANİ
    bu direksiyon efsanesinin kronik bir sorun halinde mahkemeden çıkmasını engelleyip daha büyük bir külfetten kurtulmak için davalıyla "gel sana bi güzellik yapalım" moduna geçebilirler.. aman bizi de unutma, en azından bize örnek teşkil edecek bi karar elde edersin umarım...

    o t o b i y o g r a f i :
    2006 Hyundai Getz 1.5CRDİ-90ps /
    2006 Grande Punto Dynamic 1.3multijet-75ps /
    2004 Alfa Romeo 147 Distinctive 120ps /
    2008 Grande Punto 1.3multijet-90ps dualogic /
    2010 Opel Astra Essentia cp 1.3 CDTi-113ps easytronic /
    2004 Volkswagen Golf 5 1.6Midline-102ps triptonic /
    2011 Peugeot 308 ComfortPack 1.6eHDİ-115psAuto6R /
    2009 Peugeot 308 ComfortPack 1.6HDİ-112psAuto6R /

    █▌
    █ █ ▌▌▌║│

  14. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  15. #31
    İLKER Ç.
    ocean_1919 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/08/2008
    Mesajlar
    574
    Nereden
    Eskişehir
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    26
    Edilen teşekkür: 197

    Standart

    Alıntı kukart Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir şey daha var bu tür davalarda, karşı taraf kendini kurtara bilmek için şahısla anlaşma yoluna gidebiliyor YANİ
    bu direksiyon efsanesinin kronik bir sorun halinde mahkemeden çıkmasını engelleyip daha büyük bir külfetten kurtulmak için davalıyla "gel sana bi güzellik yapalım" moduna geçebilirler.. aman bizi de unutma, en azından bize örnek teşkil edecek bi karar elde edersin umarım...
    Tamamen katılıyorum. Firmalar uzlaşma yoluyla daha büyük problemlerden kurtuluyorlar. Fakat bu tarz yaklaşımlar uzun vadede kaybettirir. Bence satış sonrasına daha çok önem vermeleri gerek.

  16. #32
    Hakan Onur
    narkoz30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/12/2008
    Yaş
    52
    Mesajlar
    1.406
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 1020

    Standart

    kriz bitince aracımı satıp mercedes clk 200 compressor alıcam 2001-2002 model malum vergileri yüksek ancak 2. el alabiliriz.
    Mercedeste bu tip sorunlar olmadıgını okumustum dahası yüksek güvenlikli bir araca bu kadar para da normal şu sıralar 30-35000tl arasında piyasası nerede ise sıfır full bir gp fiyatı.

  17. #33
    xxx çetin
    xborsaci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/02/2009
    Mesajlar
    28
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 118

    Standart

    arkadaşlar...daha detaylı yazacağım...fiat işçilik hariç bütün masrafımı karşıladı.benimle anlaşma yoluna gitti..benden 500 tl işçilik parası alındı.komple direksiyon konsulu a dan z ye değiştirildi.fakat bunu ayıplı mal nedeniyle yapmadı onu belirtmek isterim...

    değişim GARANTİ KAPSAMINDA ARIZALARIMI BAN OTO YA BİLDİRMİŞ OLMAM VE BUNU KANITLAYABİLMEM SAYESİNDE YAPILDI...çok kastılar ama bütün delilleri sundum.bu nedenle aracımı tekrardan yaptılar...ama söyle diyim garantili olmadı...

    kısaca açıklamak gerekirse
    1-aracın direksiyon kutusu komple gözümün önunde değişti
    2-bende 500 ytl gibi astronomik bir rakam alındı.(aslında bunu ben teklif ettim sorunun para olmadıgını belirmek için bu parayı vereceğimi isterseniz 5 ytl bir masraf cıksın genede sorunum çözulurse bu parayı çözen servise vereceğimi belirttim.sadece adam gibi bir servis olsun yeter dedim.Bursa ÇALIŞKANEL otoya 500 ytl işçilik geliri yazdım.onlarda aracımı ampüllerine varıncaya kadar kontrol ettiler hatta değiştirdiler ben söylemeden)
    3-garanti kapsamında değil demem sundan dolayı...mesela ben paramla alsaydım.bu parcayı 2 sene garantisi vardı.benim surem geçtiği için ve kayıtlarda bazı usulsuzlukler yakaladıkları için garantinin garantisi olmaz mantıgıyla garantiden yaptılar fakat garanti vermediler....
    4-suan bozulsun parca yapabilecek bir seyim yok....

    şimdi sunu demek istiyorum....

    birçok mail aldım ve bunların hepsini bu hafta cevaplandıracağım.işimin nedeniyle ve fiatla ilgili sonucu beklemek için bu haftaya kadar maillerinizi cevaplandıramadım..
    fakat bir konuya değinmek istiyorum.herkeste bir korku ben bunun nedenini anlamadım.birçok arkadasım topic'e destek maili attı öncelikle onlara çok tesekkur ederim.hotmail'ime gelen maillerin yarısından çoğunu açıkcası pek anlamıs değilim...
    -işte benim aracımda bu sorun şöyle basladı sonraında böyle olup fiat bana böyle dedi.tamam ben seni desteklerim ama bir yerde ismimi sakın söyleme!aracımın adı çıkmasın....
    -araçtan bıktım lanet olsun ama arızayı arasıra yaptıgından kimse duymadan satmak istiyorum gibi...bu yuzden acık destek veremem ama sonucu bana bildir eger olursa bende gideyim hemen değiştireyim....falan filan bence bu mailler mantık dışı ve cok yanlıs...aracınız neyse o dur arkadaslar.saklayarak birsey elde edemeyiz.ağlamayan bebeğe meme verilmez...benim değişti sorunum çözüldü..ok.. fakat 1 yıl sonra tekrar olursa ne olacak?yada yeni punto alsam olmayacagının garantisini verebileceklermi?bu korku ile yeni punto alabilecekmiyim bir daha?.neticede 200 km arıza yapanıda okudum bu formda...saklanmanın yerine bence ne yapabiliriz?ne yapmalıyız?..bunların cevabını bulmalıyız.üyelerin basından gecenler bir formda toplansa benim gibi uzun uzun yaşadıklarını yazsa,bunları toplu halde birincele ulaştırsak,çözum bulanlar ne yapmıs nasıl yapmış,uzmanlar ne demiş bunları araştırsak daha iyi değilmi?

    birde biraz sitem gibi olacak ama gercekten formda basına bu olay gelenlerin yardım etmemesi üzerine acık acık konusuyorum...sitede aradığım desteği bulamadığımı düşünüyorum...bu topic e 30'a yakın mesaj yazıldı yarısına yakınını ben yazdım zaten....10 na yakın mail geldi 5-6 i ismini acıklamamı kesinlikle istemiyor...bu mantıkla nasıl bir çözüm üretebilirizki...inanın butun siteyi bastan sona 3 defa okudum.notlar cıkardım.fakat mail konusunda sanki gerekli desteği göremedim...sadece teknosada çalısan bir arkadasımız mükemmel bir mail gönderdi ve onun mailini görustugum yöneticilere ulastırdım...
    sitemkarım çünkü diğer aracım nedeniyle baska bir siteye daha üyeyim.ve acayip sekilde fikir alıs verisinde bulunduk.inanın burdan daha fazla mail geldi yol gösterildi.italyadan grup uyeleri yardımıma kostu.burda bunu bulamadım..kimse alınmasın...siteyi kötülediğim falanda yok yanlıs anlasılmasın..ama bizim bu sorunumuza bizden daha iyi kim çözüm bulacak ki ?...biz sorunumuza sahip çıkmazsak kim çıkacak..?herkesin dilinde servo böyledir city kroniktir..falan filan..ama bunu hep beraber kanıtlıyalım dediğimizda bir çözüm üretemiyoruz...ben elimden gelen tüm yardıma hazırım fakat organize olamadığımızdan biz punto kullanıcıları kronik olan bu city motoru problemimizi daima çekmek zorundayız ve bir çözüm de bulabileceğimizi düşünmüyorum...tek yol Allah'a dua etmek ve arızanın olmamasını istemek saygılarımla.....
    Konu xborsaci tarafından (16/03/2009 Saat 15:37 ) değiştirilmiştir.

  18. Bu mesajı için 3 kişi xborsaci'ye teşekkür etti:


  19. #34
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Erkut, sorununun bir şekilde hallolmasına sevindim, destek konusunda pek yorumda bulunmak istemiyorum, mesaj-mail yollayanların kendi yorumlarıdır.Ancak genel anlamda konuşmak gerekirse Türk İnsanı olarak bu yönümüz biraz eksik tabi.

    Başlık gereği sormak istiyorum.Sorun halloldu mu sizce yani mahkemeye başvuracak mısınız yoksa bu çözüm sizi tatmin etti mi?Kendi yorumunuzla destek bulamamanızdan bağımsız olarak bunu soruyorum.Sonuçta bir mağduriyetiniz var...

  20. #35
    Mehmet Özcan
    Basın-Yayın Sorumlusu femoli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/01/2007
    Yaş
    44
    Mesajlar
    18.861
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    YMS
    Edilen teşekkür: 7336

    Standart

    Öncelikle sorununun bir şekilde giderilmesine sevindim senin amacın bir şeylere ön ayak olmaktı bunu yapmak istedin ama malesef iş icraatta biraz çekimser kalabiliyoruz

    herşeyden önce şu çok yanlış bişi benim adım çıkmasın benimki ara sıra oluyor satıp geçeyim biraz vicdaı olan insan değil bunu yapmayı yazmayı bile beceremez ,allaha havale etmekten başka bişi kalmıyor bize

    Tekrardan geçmiş olsun

  21. #36
    nazım örnek
    passenger84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/12/2007
    Yaş
    39
    Mesajlar
    33
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 2

    Standart

    benmde bir ara sabah çalıştırmalarında direksiyon çok sert hidrolik devre dışı oluyordu kontagı kapatıp tekrar çalıştırdığımda hidrolik çalşmaya başlıyordu bende sana katılıyorum fakat benm garantim bitti

  22. #37
    berk demirel
    berkkk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15/03/2009
    Yaş
    38
    Mesajlar
    71
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 12

    Standart

    bende puntomu 40 gün önce aldım.aracı teslim aldığım gün 3.fren lambasının ordan aracın içine aldığını gördüm onardılar.arka sağ kapı fitili fabrikada yamuk yapıştırılmış tekrar yapıştırdılar.bagaj kilidi bozuldu değiştirdiler.bugünde arka cam motoru bozuldu parça bekliyolar.bende elimdeki değişim onarım belgeleriyle fiat'a sattığı ayıplı malın iadesi konusunda dava açacağım.elimden birşey gelirse yardım etmek isterim.

    Arkadaşlar Fiat'ın satış sonrası müşteri memnuniyeti denilen bir kavramı yok.Ben ve birkaç puntocu arkadaşım ile yarından itibaren "Bu araç sürekli arıza yapıyor" yazısıyla İstanbul trafiğinde dolaşacağız.Belki bu şekilde dikkat çekeriz ve ötv indirimini fiat"a dezavantaj olarak kullanabiliriz.Bundan sonra sorunlarımızı dinlerler umarım.sizlerinde katkısını bekliyorum.
    Konu erdiyilmaz tarafından (17/03/2009 Saat 01:07 ) değiştirilmiştir. Sebep: Mesajlarınız birleştirilmiştir.

  23. #38
    xxx çetin
    xborsaci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/02/2009
    Mesajlar
    28
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 118

    Standart

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Erkut, sorununun bir şekilde hallolmasına sevindim, destek konusunda pek yorumda bulunmak istemiyorum, mesaj-mail yollayanların kendi yorumlarıdır.Ancak genel anlamda konuşmak gerekirse Türk İnsanı olarak bu yönümüz biraz eksik tabi.

    Başlık gereği sormak istiyorum.Sorun halloldu mu sizce yani mahkemeye başvuracak mısınız yoksa bu çözüm sizi tatmin etti mi?Kendi yorumunuzla destek bulamamanızdan bağımsız olarak bunu soruyorum.Sonuçta bir mağduriyetiniz var...
    tesekkur ederim...sorun halloldu.tabiki bir mağduriyetim var.bu telafi oldu mu dersen suan için oldu ama geçmişte yaşadıklarımı bir ben birde Allah biliyor.Netice itibariyle dava açılması lazım açmakta isterim.fakat açılacak davanın konusu ben bireysel yaklaşırsam bir sonuç elde edemem.etsem bile elime 1-2 bin ytl tutuştururlar.maddi bir kazanç elde ederim.ama zaten ben bunu istemiyorum.yani bireysel mağduriyetle dava açılırsa avukatımında dediği gibi hiçbirsey elde edemezsin.edeceğin hadi olsun 2-3 lira ada masrafa gider zaten....
    ama açılacak dava punto mağdurları adı altında ayıplı mal adı altında Türkiyedeki puntoları geri çağrılması ve tüm puntoların kontrol edilmesi seklinde toplu bir dava açılırsa işte ozaman ses getirir....bunu medyaya tasırsın...aynı dava dilekcesini borsada TOASO hisseleri için olumsuz bir haber olarak yayınlatırsın.bu habera ML-MS...vb gibi ünlü borsa aracı kurumlarına gönderirsin.adamlarda hisselere sat verir...hisseler duble aşağıya geldi mi? sen ozaman seyret tofas ulusalararası arenada fiata nasıl hesap veriyor.ve bu borsa konusundada herseyi ayarlamıstım...tek ihtiyacım davaya müdahil olacak birkaç arkadas bulabilmekti ama olmadı...olmayıncada dava konusunu rafa kaldırdım.
    ama benim için gene bir başarıdır diye düşünüyorum.2.5 sene süren savasımda haklı göruldum ve aracım tamir edildi....yani FİAT MÜŞTERİ HİZMETLERİ DUVARA ÇAKTIĞI YANLIŞ ÇİVİYİ SONUNDA ÇIKARTIP DOĞRU YERE ÇAKTI....AMA ESKİ YERİNDE KALAN İZİ HALA ORDA...

  24. Bu mesajı için 2 kişi xborsaci'ye teşekkür etti:


  25. #39
    xxx çetin
    xborsaci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/02/2009
    Mesajlar
    28
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 118

    Standart

    Alıntı femoli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle sorununun bir şekilde giderilmesine sevindim senin amacın bir şeylere ön ayak olmaktı bunu yapmak istedin ama malesef iş icraatta biraz çekimser kalabiliyoruz

    herşeyden önce şu çok yanlış bişi benim adım çıkmasın benimki ara sıra oluyor satıp geçeyim biraz vicdaı olan insan değil bunu yapmayı yazmayı bile beceremez ,allaha havale etmekten başka bişi kalmıyor bize

    Tekrardan geçmiş olsun

    sağolun çok teşekkurler...aslında hani 1-2 kişi dese problem değil..durumu yoktur o riski almak istemiyordur deyip geçicem...

    ama gelen maillerin çoğu böyle olunca.üzüldüm...acaba bendemi böyle yapıp satsam diye düşündüm açıkcası...ama sonrasında aklıma eşimin az kalsın kaza yapması falan gelince vaz geçtim..ama bu biraz sindirilmiş millet olduğumuzu ortayada koymuyor değil sorunlardan kaçıyoruz...

    ben inanın işimi gücümü bıraktım.bunu düşünmeye başladım...mesela

    -dava aşamasında puntolarla tofasın önunde eylem yapılması...basınla aram iyi oldugu için basında bu konuya geniş yer verecekti..

    -gene tofas araba müzesinin karşısındaki binaya koca bir afiş...oraya gelenler görsün diye....(NOT:karşında kayınpederimin evi varda )

    -gene f-1 de pankartlar bütün dünyaya ilan....pit stopun üstündedi localara koca pankart....

    çesitli motorsprları gruplardan destek......diye düşünmüştüm

  26. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  27. #40
    xxx çetin
    xborsaci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/02/2009
    Mesajlar
    28
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 118

    Standart

    Alıntı berkkk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende puntomu 40 gün önce aldım.aracı teslim aldığım gün 3.fren lambasının ordan aracın içine aldığını gördüm onardılar.arka sağ kapı fitili fabrikada yamuk yapıştırılmış tekrar yapıştırdılar.bagaj kilidi bozuldu değiştirdiler.bugünde arka cam motoru bozuldu parça bekliyolar.bende elimdeki değişim onarım belgeleriyle fiat'a sattığı ayıplı malın iadesi konusunda dava açacağım.elimden birşey gelirse yardım etmek isterim.

    Arkadaşlar Fiat'ın satış sonrası müşteri memnuniyeti denilen bir kavramı yok.Ben ve birkaç puntocu arkadaşım ile yarından itibaren "Bu araç sürekli arıza yapıyor" yazısıyla İstanbul trafiğinde dolaşacağız.Belki bu şekilde dikkat çekeriz ve ötv indirimini fiat"a dezavantaj olarak kullanabiliriz.Bundan sonra sorunlarımızı dinlerler umarım.sizlerinde katkısını bekliyorum.

    yardımcı olacağım birsey varsa ...mail göndermen yeterli....aslında bu form üyelerinin yarısı arkasına bu yazıyı yazsa olay çözülür...ama kimse bunu yapmaz...aracının değerini ve aracın piyasasını düşürmek istemez...

    düşünsenize bu dediklerimi benim yaptıgımı ve türkiyede fiata yoğun bir tepki geldiğini..satıslarının ciddi anlamda düştüğünü...

    bizim bu araclarların yuzde kaç değer kaybeder?
    kim alır bunları?
    elimizde patlar mı?bence patlar...kimsede bunu istemediği için çok açık ve net destekten kaçınıyor sadece dili yanan yardımcı oluyor...

    ama bu yanlıs aracımın değeri yarı yarıya düşecekse haklı oldugum yerde sonuna kadar gitmeliyiz...bu gibi düzeysiz yönetilen kuruluşlara pabuç bırakmamalıyız...

    sonuç olarak birseyler yapmak istedim ama olmadı...olmasada benim için hayırlı oldu ama...ben bayrağı bırakıyorum.bayrağı almak ve taşımak isteyenede sonsuz yardımlarımı esirgemeyeceğimi bildirirm..

  28. Bu mesajı için 2 kişi xborsaci'ye teşekkür etti:


Sayfa 2/7 İlkİlk 123456 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Acil yardımlarınız gerekiyor. (satılık araç hk)
    alfa35 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 22
    Son Mesaj: 25/01/2012, 00:05
  2. Arkadaşlar yardımlarınız
    ckesgin46 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 27/01/2011, 18:17
  3. sis taktırma konusunda yardımlarınız bekliyorum!!
    karakushasan tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 02/10/2010, 21:25
  4. Sefaköyde garaj açıyorum
    TOLGAYOZKAN tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 30
    Son Mesaj: 30/01/2010, 08:00

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com