birden servisle aramdan geçenleri hatırladım bir an....ewet bunun altında fiatın servis yayılmacı politikası var.yani sırf servisim çoğalsın diye önune gelene yetkili servis veriyorlar.bakın bmw ye ka. tane yetkili servisi var...tamam adamlar kazık mazık ama işinin ehli olarak çalışıyorlar...sorunu çözemezsin onu kabul ediyorum.el elden üstündür...fakat çözemediğini kabul etmiyorlar ve seni yalancı çıkartıyorlar ya orda deliriyorum...
fiat müşteri hizmetleri banoto dan aracımla ilgili savunma istedi.adamların savunması şu:
1.sinde garanti kapsamında geldi.arızası yoktu(yani canım sıkılmısta gitmişim)
2.sinde garanti dısında gelindi arıza tespit edildi.(benden niye citi değiştirme işçiliği aldılar cevap veremediler)
bende fiata dedim servis müdürü gözümün içine baksın ve desinki sen 2 defa geldin. davamdan vazgecicem....
işte böyle seyler yasadım servisi yalanlarla dolanlarla yürütüyor.fiat merkezede böyle anlatıyor.fiat merkezde bu servisin hiç yalan söyleyeceğini düşünmüyerek direk seni suçlu yapıyor...
peki ne yapılabilir???
DAHA PROFESYONEL VE NİTELİKLİ MÜŞTERİ HİZMETLERİ....MUTLU KULLANICILAR....
Yer imleri