Bundan 32 gün önce, önden hasarlı aracımı yaptırmak üzere, Fiat yetkili servisi ARY OTO ya götürdüm. Aracı buradan aldığım için servis de işlerin biraz daha hızlı olacağını düşündüm fakat hata yaptığımı ilk dakikada anladım. Öncelikle 2 saatte bitmek bilmeyen bir prosedürler zinciri yaşadım. 10 dakikalık işlemleri tam 2 saat boyunca bitiremeyen, ne yaptığını bilmeyen bir servis yetkilisi ile muhatap oldum.
Normal hakkı maksimum 20 gün olarak gördüğüm hasar/onarım kısmındaki aracım 32 gün geçmesine rağmen hala onarım aşamasında ve servis yetkisinin aracı bana ne zaman teslim edebileceğini bile izah edemiyor. En son dün yaptığım görüşmede bağırıp çağırmamla servis müdürünün araya girmesiyle Perşembe günü aracı bana teslim edebileceklerini söylediler.
Diyeceğim şudur ki; olurda Allah kaza bela vermesin, böyle bir olay yüzünden bu servise yolunuz düşer ise, 2 günde bir servise gidip oradaki vatandaşları sıkıştırmanız ve cazgırlık yapmanız gerekir ki aracınızın işlemleri zamanında bitsin.
geçmiş olsun üzücü durum.bu kadar kaliteli markaya binmenin avatajı bunlar galiba fıat yetkilileri okur umarım..
panda 1.2 dnaymic
grande punto 1.3 active
fiorino 1.3 emotion
bravo 1.6 dnaymic
Bunları okuyacaklarını sanmam . Abi istanbuldaysanız yetkili servis olarak avrupada haliç oto , asyada karden oto. tavsiyelerim arasında.Özel servis olarakta erhan abi ero servis....
Herkes fiat servislerine laf edip duruyorda diğer markaların yetkili servislerine gittiniz mi hiç ?
Bi önceki aracım renaulttu ford aracımız vardı onu değiştirdik toyota kullanıyoruz 4 farklı markanın servislerinede gittim sadece toyotanınki güzel ondan sonra fiat ın servisi reno ve ford 5 para etmez sanayiden beter tecrübeyle sabit
Şu an ankarada bi yetkili servise gidiyorum gayet ilgililer aşırı derecede memnunum önemli olan iyi bi yetkili servise gitmek![]()
Türkiye'de çok yakan araba yoktur kol gibi vergi geçirilmiş pahalı benzin vardır
merkeze şikayet edin bence...
Keyif BMW'Dir...
geçmiş olsun. Üzücü olaylar yaşamışsınız.
Durumu müşteri hizmetlerine aktarın ve servise en düşük puanı verin.
Bu sayede diğer insanlar madur olmasınlar.
Toyota servis muhtesem hasarli toyotamizi birsktik ve bana15 gun dediler teslim suresi 11 gunde teslim ettiler ve iscilikleri kaliteli toyota servis olarak bence kaliteli
hala bu servisi kullanan var mı?
bilmeyenler için, ben bunları yaşadım; https://forum.grandepuntotr.com/gene...-hikayesi.html
Ary otomotivmi allah göstermesin
Bana kiradan dönen hurda araçlarını orj diye kaktırmaya çalıştı adamlar ya bide yetkili servis olacklar alayı fason bunların siz siz olun sakın bu servise gitmeyin
kaporta boya işi için hiç bir servisin önünden gecmem...
Dün yaptığım bir kaç piyasa araştırmasında bu servisin iş bilmez bir servis olduğunu anladım, burada yorumda bulunan arkadaşların yorumlarından da servisin hiç kimsede iyi bir izlenim bırakmadığını gördüm. Bir dahada önünden geçmem.
Bakalım bugun arabayı teslim edeceklermi, etselerde bu adamların işciliğinden şüphe duymaya başladım şişirip vermezler inşallah aracı.
Anadolu yakasindaki herkese Medos Otomotiv'i tavsiye ederim..
Simdiye kadar bir cok kez gittim ve her seferinde memnun ayriliyorum..
'ı kullanarak HTC HD 2'den gönderilmiştir.
Sarıyer tarafında Haliç Oto'ya gidemeyenler varsa Birmot İstinye de gayet iyi çalışıyor; yeni olmasının yanında personeli de gayet iyi ve zamanında arabayı teslim ediyorlar
LEO,Liderlik,Deneyim,Olanak yaratmaktır.
This is not personel, just business..
geçmiş olsun bu ary oto müşteri kaçırmak için elinden geleni yapıyor sanırım avrupa yakasında haliç otomotiv, yakup otomotiv, fırat otomotiv tavsiye ederim, haliç otomotiv servis şefi babam oraya giden arkadaşlara torpil yaparım![]()
2010 ağustosta aracımı Ary'den aldım.Dynamic+asist modeli o sıralar kimsede kalmadığı için ve en iyi fiyatı verdikleri için tercih ettim.Bayramdan sonra alırım diye tahmin ederken arefe gününe yetiştirdiler aracı.Araca bindim kontağı çevirdim, dedim bundaki benzin yeter mi yola,yeter dedi servisdeki eleman kendinden oldukça emin bir şekilde.Ary'nin bahçesinden çıktım ve araba durdu...Bir sinirle döndüm servise gerisini hatırlamıyorum.Servisinin ciddiyetsiz oluşunu ilk günden öğrenmiş oldum böylece.
Toyota güzel diyenlere; i20 yi almadan önce yaris düşündük toyotaya gittik ne ilgilenen ne bakan ne hoşgeldin diyen sanki zorla araç satışı yaptırıyorlar. zaten segmentine göre her aracında +5000-8000 TL arası fazla istiyor... Tamam Yalın Üretim ve Yönetim kavramlarını dünyaya pazarlasalarda benim gittiğim servis ve satış rezalet ötesi idi....
Benzin meselesine gelince aynı durum ben araç alırkende vardı... 0.200m gider yazıyordu yol bilgisayarında... bundan dolayı yanıma satış danışmanını alarak benzinciye gittim... Eğer kalırsa yolda tek başına itelersin benzinciye aracı dedim... Nerdeyse değil benzin yağını suyunuda ilerde biz alırken koyarız bu gidişle ki ben şüphelenmiyor değilim sıvıların hepsi tas tamam mı kontrol etmek gerek...
Toyota vosvos pejo bu tür firmaların satış ve servis temsilciliği büyük şehirlerde bile Fiat ve renoya nazaran çok çok daha az sayıda olduğu için kapıdan girince hoşgeldin bile demiyorlar. Kendilerince ''süper markayız'' nasıl olsa alırlar triplerindeler. Ben de illet oluyorum böyle anlayışlara. fiat ve reno satış ve servis sayısı fazla olduğundan 10 servisten 1 tanesi iyi çıkabiliyor. Seçenek sayısı artıyor.
Bir de servis şikayetimizi ve memnuniyetimizi fiat merkeze bildirmek lazım.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri