Sayfa 2/2 İlkİlk 12
25 sonuçtan 21 ile 25 arası

Konu: Servis rezilliği (ARY OTO)

  1. #21
    ilker varol
    etcpass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/06/2012
    Yaş
    40
    Mesajlar
    9
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Işıltılı Siyah
    Edilen teşekkür: 1

    Standart

    Kavga gürültü, sonunda araçı 45 gün sonra servis müdürünün semtime kadar getirmesi ile teslim aldım. Aracı alırken servis müdür ile yaptığım sohbette; aracımın puntonun son serisinden olduğu için tamponun eski serilere göre farklı olduğu ve fiat tarafından bu serinin yedek parça üretimine geçilmediği için araçın yapımı geçikti gibi bir sebep saydı.

    Yani onlara göre çoğu insanın fiat tercih etmesindeki birinci nedeni olan yedek parça imkanı ve parça sıkıntısı olmaması nedeni, tırıvırı..

    Fazla söze gerek yok; yaşanan süreç ortada bu servisi kullanmak isteyen arakadaşların kulağına küpe olsun. Ben şahsen 200 metre yakınından geçmem..
    Konu etcpass tarafından (20/07/2012 Saat 09:54 ) değiştirilmiştir.

  2. #22
    Erkan DEMİREL
    volume23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/04/2012
    Yaş
    39
    Mesajlar
    940
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    DV 544
    Edilen teşekkür: 277

    Standart

    Geçmiş olsun aracınızı nasıl onarmışlar işçilik iyi yapılmış mı?

  3. #23
    ilker varol
    etcpass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/06/2012
    Yaş
    40
    Mesajlar
    9
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Işıltılı Siyah
    Edilen teşekkür: 1

    Standart

    Alıntı volume23 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun aracınızı nasıl onarmışlar işçilik iyi yapılmış mı?
    görünürde bır sıkıntı yok giderkende sorun yok yanlız kaputu açtıgım zaman sol tarafda sankı bır parça eksikmiş gibi çok boş gozukuyor gözume. en musait zamanda başka bir servise kontrol amacıyla götürmeyi düşünüyorum.

  4. #24
    Yalçın OYNARGÜL
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. coll34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/12/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    1.396
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 417

    Standart

    çoğu markanın bazı servisleri sıkıntılı bana göre servisi işleten patron, müdür vs. sorumlu kişilerin ciddiyetsizliğinden kaynaklanan durum, geçen yaz baldızıma dizel opel corsa alındı full paket araç 3 ay sonra kapı cam kenar çıtaları boya akıtmaya başladı, mesleğim gereği aramın en iyi olduğu opel yetkili servisine aracı çektim ( odak opel topkapı ), garantiye başvuruldu ilk kez yaşanan sorun olması nedeniyle 3 gün bölge müdürünün gelip aracı incelemesini bekledim, 3 gün sonunda sabah saat 11:00 sıralarında bölge müdürünü, servis müdürü ve hasar şefi elimden zor aldı çıtalar değişti ama kavga gürültü ile her markada bu sorunlar var odak son derece iyi şekilde ilgi alaka gösterdi opel merkez garantiden değiştirmezse ben kendi stoklarımdan değiştirip mağdur etmicem dedi ama derdim opelle idi sonrasında bir çok defa general motor ve araştırmacı firması aradı servis dışında bölge müdürü ve general motorun teknik konularında ilgilenen şahısları şikayet ettim

  5. #25
    ilker varol
    etcpass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/06/2012
    Yaş
    40
    Mesajlar
    9
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Işıltılı Siyah
    Edilen teşekkür: 1

    Standart

    45 gün sonra servisden aldığım araç ile yazlığa gitmek üzere yola çıktım. Yola çıkara çıkmazda araçtan ses geldiğini fark ettim. Araçtan az çok anladığım kadarıyla sesin aks bilesınden kaynaklandığını fark ettim.

    yani herhangi bir mekanik ustasının teker döndürmesi ile fark edebileceği bir arızayı fark edilememiş bana verilmiş. Aklıma direk araçın kontrol edilmeden bana teslim edildiği geldi. Nitekimde dün servise gittiğimde araçın işlemlerinden sonra kontrol edilmeden, test sürüşü yapılmadan bana verildiğini anladım. Mekanik ustasınında araçın kontrol etmesinden sonra sıkıntının aks bilyesinden olduğu anlaşıldı.

    Bir araç 45 gun servisde kalıyor, motor komple sökülüyor, takılıyor, ıvır zıvır bir dunya parça değişiyor ama işlemlerin sonucunda test sürüşü yapılmadan bana teslim ediliyor. Yolda başıma başka bır sıkıntı gelse uzun yolda mağdur olsam, ölümle sonuçlanan kaza yaşasaydım bunun sorumlusu kim olurdu diye servis müdürü diye ortalarda gezen vatandaşa sorduğumda bana haklısınız abi diyebildi sadece .

    Dün akşam fiat.com.tr durumları anlatan uzun bir mail attım. Bir sonuç alırsam (ki hiç sanmıyorum) burdan paylaşırım.

Sayfa 2/2 İlkİlk 12

Benzer Konular

  1. Samsun Birmot rezilliği
    askin tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 22
    Son Mesaj: 12/01/2014, 00:04
  2. İzmir buluşması mı? Rezilliği
    uurknkc tarafından İzmir forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 51
    Son Mesaj: 11/12/2012, 19:13
  3. Audi ve Doğuş oto rezilliği
    OzzY tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 30
    Son Mesaj: 08/08/2012, 23:53
  4. Sürat kargo rezilliği !!!
    HLk16 tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 23/12/2011, 11:34
  5. Fiat bayisinin rezilliği!!!
    eray124 tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 06/03/2011, 17:27

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com