Alıntı Backer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Evet olması gereken o bazı aksesuar,kasko,bakım,boya koruma ikramları yada araçta bayinin yapabileceği limitlerden daha fazlası indirim yapılarak satış gerçekleştirilebilir.. Aracın hasarlı olduğu müşteriye söylenir ya kabul eder ya kabul etmez... Benim arkadaşımın da başına geldi hemde çok büyük bir firmada araç değişim talebi kalemine Fiat markası için bakan tek insan var. Umarım istenilen sonuç alınır bende öyle olsun isterim... Ama ben bildiklerimi ve duyduklarımı söyledim...
Tabiki fiat çalışanı olarak istenilen sonucun müşteri lehine sonuçlanmasını isteyebilirsin, buna benim de bir şüphem yok.
Araç değişim talebine fiat markasında tek kişinin bakması yada 100 kişinin bakması birşey değiştirmeyecektir.Ortada hukuksal haklar var. Eğer müşteri ben kasko,boya koruma, bakım vs hediyelerinizi istemiyorum alın aracınızı bana paramı verin yada yeni bir araç verin deme hakkına sahiptir ve bunu isterse gerçekleştirir..FIAT ta bunu bildiği için bu hediyeleri yada jest leri teklif etmektedir.
Ayrıca yazdıklarımı yanlış anlama lütfen sen nasıl fikrini anlatıyosan bende kendi fikrimi yazıyorum.