Arkadaslar alırken yalova yolu üzrindeki birmota expertız raporu ıcın soktugum ve elıme rapor verılmıyor deyıp fatura verdıklerı aracımı bugun satıs ıcın cok ıyı bır aıle ıcın anlastık.Ben bırmotun raporuna guvenıp aracta boya degısen olmadıgını soyledım ve ınanın bugun yanlarında yerın dıbıne gırdım.Araca teknomak servıs elemanı sol camurlugun degıstıgını ve arka bagajda oynama oldugunu ve tamponun sokukup takıldıgını soyledı.Ve banada gosterdı kı hıc dıkkat etmemıstım gercekten dogru cıktı.sımdıı;
BANA BU RAPORU VEREN BURSA BİRMOT;
NASIL OLURDA KOSKOCA YETKİLİ SERVİSTE ARAÇTA DEĞİŞEN OLUP OLMADIĞINI ANLAYAMAZ?Sizin yetkili servisliğiniz bu kadar mı?
nasıl olur arkadaslar.Biz arkadasla anlasıp(fiyat kırdım)el sıkıstık.tabı be araca o kadar masraf yapıp oldukca zararına sattım aracımı.zenon vs.hersey vardı ki değişen oldugunu bılseydım bende ona gore bir fiyat kırardım.İnsanların yanında nasıl mahcup oldum anlatamam.BU ne rezilliktır ya!!
GRANDEPUNTOTR.COM ARACILIĞI ILE YALOVA YOLU BİRMOT U KINIYORUM.
VE PEŞİNİ BIRAMAYACAGIMI HER FIRSATTA REZİL EDECEĞİMİ DE SÖYLÜYUM.Gitmeyin arkadaslar bursa birmotun kaportadan bu kadar anlayan ustaları var işte yada ısıne bu kadar ozen gösteriyor.
Fiat gibi köklü bir firma nasıl bu adamlara kontrol veriyor?YOKSA FİATIN DENETİMLERİNDE BİR EKSİK Mİ VAR?YOKSA FİAT LAF OLU N TORBA DOLSUN DİYE Mİ SERVİSLERE YETKİ VERİYOR.yAZIKLAR OLSUN DİYORUM fiatın resmı sıtesıne de yazıcam.herkes cok dıkkat etsın arac alırken servıslere guven yok.umarım sızlerınde basına gelmez.ınanın cok kotu bı durum.herıste bır hayır var dıyorum sımdı.napalım sağlık olsun demıcem ve pesınıde bırakmıcam.herkese selamlar
Yer imleri