şikayetçi olanı kesinlikle aramıyorlar
şikayetçi olanı kesinlikle aramıyorlar
benide aradılar , şimdi bişi sormayın 60bin bakımına gelip yaptırayım ondan sonra açın cevaplayım dedim...
Aslında yapılan uygulama şikayetçi olanları geri aranarak problemlerin giderilmesi için servise davet edilerek müşterinin memnuniyet derecesini arttırmak şeklinde..Ama sizinde demiş olduğunuz gibi bazen bu aygulama yapılmayabiliyor malesef.Saygılarımla..
Sizin doldurmuş olduğunuz anket kesinlikle dikkate alınıyor.Zira anketler önce bana geliyor ben inceliyorum problem varsa müşterinin geri aranmasını sağlayıp sorunu çözmeye çalışıyorum.Anketler daha sonra aynı gün servis müdürü tarafından inceleniyor.Haftalık olarakda genelmüdür tarafından kontrol ediliyor.Saygılarımla..
Konu erdiyilmaz tarafından (25/02/2010 Saat 00:29 ) değiştirilmiştir. Sebep: Mesajlariniz birlestirilmistir.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri