17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: FİAT Müşteri Memnuniyeti

  1. #1
    kıvanç çiftçi
    since1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/12/2011
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.120
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 220

    Standart FİAT Müşteri Memnuniyeti

    Arkadaşlar daha öncede bahsetmiştim;

    ocak 2012 tarihinde MEDOS tan evo mylife dualogic araç almiştim yedek anahtar eksikti.satış temsilcisinin saçmalaması sonucu 3 ay anahtarım verilmedi.3 ay sonrada verilen anahtarı da bu pazar kullanmak istedim aracı çaliştirmadı.

    Bende MEDOS a dalgamı geçiyorsunuz şeklince bir mail attım.Onlarda geri dönüş yaptı yedek anahtarın tanımlaması araca yapılmamiş(imobilizer la ilgili).özür dilediler tanımlama yapıcaklarını söylediler.

    İşte işin güzel tarafı

    DURUMDAN DOLAYI ÖZÜR DİLEDİKLERİNİ VE BU YÜZDEN ARACIMA ÜCRETSİZ BOYA KORUMA YAPACAKLARINI SÖYLEDİLER.ÖNÜMÜZDEKİ CUMARTESİ ÜCRETSİZ BOYA KORUMA YAPACAKLAR

    işte müşteri memnuniyeti budur teşekkürler MEDOS

  2. #2
    Ali Can
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. rbcn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/12/2011
    Yaş
    42
    Mesajlar
    1.706
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Tekno Gri
    Plaka
    07AAL45
    Edilen teşekkür: 421

    Standart

    bi boya korumaya kandırdılarmı şimdi

  3. #3
    kıvanç çiftçi
    since1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/12/2011
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.120
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 220

    Standart

    Alıntı rbcn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bi boya korumaya kandırdılarmı şimdi
    ali bey maddi bir kaybım yok.sonuçta sorun yedek anahtarda kumandalı anahtarı kullanıyorum

    aslında kandırmadan ziyade jest

    Ama jestte benim yüzsüzlüğümünde etkisi oldu 2 örnek verdim

    1) golf alan kuzen bayi ile sorun yaşadı.ww özür dilemek için boş depoyu fulleyip verdi

    2)bayi kuzenin İ20 sini 1-2 gün geç teslim etti özür dilemek için boya koruma yaptırdı.

    Siz anahtarı tamir ederk çözüm üretmiyorsunuz ki zaten ilk gün tam 6 ay önce yapmanız gereken sağlam anahtarı teslim ediyorsunuz

    Bu çözüm yada müşteri memnuniyeti değildi dedim

    Ama sonunda MEMNUN oldum

  4. #4
    Ziyaretci037
    Ziyaretçi Ziyaretci037 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Hiç yoktan iyidir

  5. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  6. #5
    Osman D
    ecosi26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/03/2011
    Yaş
    55
    Mesajlar
    515
    Nereden
    Eskişehir
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 151

    Standart

    En iyi hata yapılanı kabul edip karşılığını iyiye bağlamaktır...Sanırım bu da olmuş, geçmiş olsun ve hayırlı olsun...

  7. #6
    kıvanç çiftçi
    since1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/12/2011
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.120
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 220

    Standart

    Alıntı ecosi26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    En iyi hata yapılanı kabul edip karşılığını iyiye bağlamaktır...Sanırım bu da olmuş, geçmiş olsun ve hayırlı olsun...
    teşekkürler.

  8. #7
    Hakan Arda
    Ardevo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Yaş
    47
    Mesajlar
    595
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Siyah
    Plaka
    ********
    Edilen teşekkür: 110

    Standart

    Bence hiç yaptırmamak bayilerin yaptığı boya korumadan daha iyi , özensiz ve gelişigüzel yapıyorlar. Adı boya koruma oluyor sadece.

  9. #8
    Misafir047
    Ziyaretçi Misafir047 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı Ardevo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence hiç yaptırmamak bayilerin yaptığı boya korumadan daha iyi , özensiz ve gelişigüzel yapıyorlar. Adı boya koruma oluyor sadece.
    aynen sana katılıyorum
    +1000

  10. #9
    Cemil Şen
    fotobelit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/10/2011
    Yaş
    49
    Mesajlar
    3.062
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 859

    Standart

    Boya korumayı yedek anahtara benzetmesinlerde..

  11. #10
    Emre Emre
    Human Rogue (WoW) bvulgari - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/03/2010
    Mesajlar
    755
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 186

    Standart

    Alıntı since1453 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar daha öncede bahsetmiştim;

    ocak 2012 tarihinde MEDOS tan evo mylife dualogic araç almiştim yedek anahtar eksikti.satış temsilcisinin saçmalaması sonucu 3 ay anahtarım verilmedi.3 ay sonrada verilen anahtarı da bu pazar kullanmak istedim aracı çaliştirmadı.

    Bende MEDOS a dalgamı geçiyorsunuz şeklince bir mail attım.Onlarda geri dönüş yaptı yedek anahtarın tanımlaması araca yapılmamiş(imobilizer la ilgili).özür dilediler tanımlama yapıcaklarını söylediler.

    İşte işin güzel tarafı

    DURUMDAN DOLAYI ÖZÜR DİLEDİKLERİNİ VE BU YÜZDEN ARACIMA ÜCRETSİZ BOYA KORUMA YAPACAKLARINI SÖYLEDİLER.ÖNÜMÜZDEKİ CUMARTESİ ÜCRETSİZ BOYA KORUMA YAPACAKLAR

    işte müşteri memnuniyeti budur teşekkürler MEDOS
    ,

    O koruma yalandan koruma... Spoiler isteseydin bakalım veriyolarmı.. Maddiyatı olmayan bedava işleri teklif ediyorlar..
    Yada ne biliim madem böyle yaptınız jant takımı hediye etselerdi.
    koruma yaptıktan sonra aracı 1-2 kere yıkatın ne boya koruma kalır ne bişey ..Diyeceğim o ki, o sözde memnuniyeti yaptırmak için harcadığınız vakite yazık..
    This is not personel, just business..

  12. #11
    Ziyaretci040
    Ziyaretçi Ziyaretci040 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı bvulgari Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ,

    O koruma yalandan koruma... Spoiler isteseydin bakalım veriyolarmı.. Maddiyatı olmayan bedava işleri teklif ediyorlar..
    Yada ne biliim madem böyle yaptınız jant takımı hediye etselerdi.
    koruma yaptıktan sonra aracı 1-2 kere yıkatın ne boya koruma kalır ne bişey ..Diyeceğim o ki, o sözde memnuniyeti yaptırmak için harcadığınız vakite yazık..

    Yalandan mı değilmi bilememde Anadolu yakasında şef yaptırdı bi serviste mükemmel oldu.Bence bedava tabi durum bu oluncada denemeye değer...

  13. #12
    Kadir Fota
    fota - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/11/2011
    Mesajlar
    910
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    16 *** 83
    Edilen teşekkür: 243

    Standart

    bnde serviste yaptırdım 6 ay oldu gayet memnunum , haziranda bir daha yaptıracağım yarı fiyatına fiyt aldım.

  14. #13
    kıvanç çiftçi
    since1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/12/2011
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.120
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 220

    Standart

    Alıntı bvulgari Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ,

    O koruma yalandan koruma... Spoiler isteseydin bakalım veriyolarmı.. Maddiyatı olmayan bedava işleri teklif ediyorlar..
    Yada ne biliim madem böyle yaptınız jant takımı hediye etselerdi.
    koruma yaptıktan sonra aracı 1-2 kere yıkatın ne boya koruma kalır ne bişey ..Diyeceğim o ki, o sözde memnuniyeti yaptırmak için harcadığınız vakite yazık..
    medosta engin beylemuhabettim iyiydi eğer unutmamişsa onsan rica edicem ilgilenir iyi niyetli biri.

    adamlar o hediyeyi vermek zorunda değildi sonuçta yaptıkları jest yeter.serviste boya koruma 200-250 TL bence gayet iyi bir teklifti

  15. #14
    alper demir
    alperd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/01/2012
    Yaş
    43
    Mesajlar
    331
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 84

    Standart

    müşteri memnuniyeti öyle bir şey ki size baştan sağlam yedek anahtar verselerdi belki bu kadar etkili olmayacaktı ama firmalar kafayı çalıştırıp böyle şikayetleri ilgi ve alakaları ile artı puana dönüştürmeyi bilirse tadından yenmiyor
    Alper DEMİR


    2005 model Honda Civic HB AT 1.6 ies (Aralık 2012...)
    2009 model GP 1.3 mjet Active (1 yıl)

    2006 model Meriva OPC (2 yıl)
    1995 model Vectra GT (2 buçuk yıl)

  16. #15
    EMRULLAH AKCA
    akca37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.580
    Nereden
    Kastamonu
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    sonu 095
    Edilen teşekkür: 335

    Standart

    Benim favorim Medos, kendime veya yakınıma bir araç alınacağı zaman ilk arayacağım veya halende yakınlarım için aradığım ilk bayi Medos, o kadar çok jestini veya iyi niyetli yaklaşımını gördüm ki, tarifsiz, anca yaşanılarak anlaşılır Onun için Kastamonu gibi bir yerde gururla plakalığını taşıyorum, Bayi olarak Medos, servis olarak eldeki zorunlu sebeplerden dolayı Gözde Otomotiv servisi tercih ediyorum. Gözdeye gittiğim zaman akılları çıkıyor benden yine yeni bir şey istenilecek diye Sağolsunlar çok kahrımı çekiyorlar , bende arada bir elimde paketle gidip kendimi affettiriyorum
    Özgürlüğün Yolunu Aç...

  17. #16
    kıvanç çiftçi
    since1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/12/2011
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.120
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 220

    Standart

    Arakdaşlar cumartesi günü saat 9 da serivse aracımı bıraktım 14,30 civarı aracımı teslim aldım
    araca detaylı iç temizlik,boya koruma yapıldı.aracı teslim almaya gittiğimde müşteri lişkileri temsilcisi FUNDA hanım aracın başında son rutuşları yaptırıyordu.

    gerçekten boya koruma titizlikle yapıldı.MEDOS yedek anahtar konsunda yaptığı hatayı bu şekilde telafi etti.İlgisinden dolayı medos otomotive ve FUNDA hanıma teşekkür ediyorum

  18. #17
    alp ergün
    icedes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/09/2011
    Yaş
    40
    Mesajlar
    54
    Nereden
    Karabük
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 7

    Standart

    Bende aracımı Ankara Oto'dan aldıktan sonra kayınbabama doblo almayı düşünüyorduk, pazarlığa girdiğimizde babamın kartal marka eski aracını takasa alacaklardı, 2. eldeki bir vatandaş orjinal 75.000 km de olan bir aracı bu 100.000 i devirmişte 75.000 olmuş dedi ben çok kızmıştım kartalda neredeyse ilk günden beri kayınbabamdaydı, göz göre göre yalan söylüyorlardı, kredide çıktığı için kendi aracımı almaktanda vaz geçemezdim ama açıkça söylemiştim keşke sizden almasaydım hiç memnun değilim diye, sonrasında Mustafa bey beni aradı çok özür dilerim felan size ufak bir hediyem olacak yaklaşık 200-250 TL değerinde boya ve motor koruma diye, bende bunun yerine kol dayama hediye edin dedim tamam bi bakalım dedi ama sonra tık yok.

    Aracı alırken dışı güzel zaten 0 araç sorun yok ama motoru açıp baktığımda motor koruma yerine VD40 denilen zımbırtıyı sıkmış ve hava tutmuş, o VD40 zaten motoru mahvediyor şu anda en ufak toz bile aracın motoruna olduğu gibi yapışıyor, geçen gün aldım elime hafif nemli bezi komple sildim VD40'dan kurtulmaya çalıştım.
    Yani anlayacağınız Kıvanç kardeş kaportayı bilmem ama motora yaptılarsa yapmasalardı daha iyiydi
    Konu icedes tarafından (04/06/2012 Saat 15:52 ) değiştirilmiştir.

Benzer Konular

  1. Bursa Servisleri Müşteri Memnuniyeti Anketi
    memox tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 04/01/2012, 03:23
  2. Müşteri memnuniyeti budur! Herkes okusun!
    smartmavi tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 27
    Son Mesaj: 11/04/2011, 21:12
  3. Fiat Müşteri Memnuniyeti - Tampon Boyatma
    Ziyaretçi049 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 23/11/2010, 16:31
  4. Fiat müşteri memnuniyeti mi?
    badboy1980 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 47
    Son Mesaj: 21/04/2010, 01:24
  5. Müşteri memnuniyeti :)
    fluent tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 22
    Son Mesaj: 02/03/2010, 00:11

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com