Arkadaşlar açtığım başka bir konuda şikayetimi anlatmıştım.
Aracıma taa 2007 yılında Türkiye'de satılmayan 1.9 multijet motorlu puntonun ön amortisör ve yayları takılmış (eski sahibinin ses şikayeti nedeniyle).
Neyse, ben bunu ekspertiz raporunda görünce aradım müşteri hizmetlerini orjinalini istedim. Zira arabamın önü yüksekti.
Fiat yayları ücretsiz değiştirmeyi kabul etti. Amortisörlerin aynı boyda, sadece biraz daha sert olduğunu açıkladılar ve dolayısıyla onların değişimini taleb etmedim.
Geçen Salı (05/04/2011) aracımı Birmot Zincirlikuyu'ya değişim için bıraktım. Gitmişken sol davlumbazımın değişimini ve rot-balans ayarı istedim. Saat 17:00'de arabayı almak üzere ayrıldım.
İş çıkışı arabamı almaya gittiğimde muhasebe de 760 TL'lik fatura beni bekliyordu;
1. Ön yaylar+işçilik
2. İstemediğim halde amortisör takozları (2ad.)
3. Rot+balans ayarı
4. Sol ön davlumbaz değişimi+işçilik
ASIL ŞİMDİ SIKI DURUN;
BUNLARA TEK KURUŞ DAHİ ÖDEMEME İZİN VERİLMEDİ. Hata tutarının fazlası Fiat'a fatura edildi. Şaşırdım kaldım... ve bu durumdan çok etkilendim. Fiat hakkaten güçlü firma dedim kendime...
Eee yanlış hesap Bağdat'tan dönermiş ama bu kadarını da beklemiyordum. 2007'de takılan parça 2011'de değişti..
HELAL OLSUN FİAT!
Zincirlikuyu Birmot ve yetkili Selçuk Bey'e ayrıca teşekkürü borç bilirim...
Umarım bu ve benzeri olayların açıklamalarını Fiat'ı Tofaş ile karıştıran ön yargılı insanlarda okuyordur. Helal olsun Fiat'a.
Grey Goose ...
olay ne biliyormusunuz FİAT iyi hoş da heryerde aynı şeyi uygulayamıyor yani gücü türkiyenin heryerinde orantılı bir şekilde aynı değil birtarafta mükemmel hizmet varken diğer tarafta sanki adama küfür ediyormuşcasına muamele..siz şanslıymışsınız hocam süper..geçmiş olsun..
Selçuk bey bitanedir zaten..Bende tanıyorum kendisini..
This is not personel, just business..
Zeynel KARACAN
"Allah bir ülkeye yardım etmek isterse, onun elinden tutmak isterse başına Mustafa Kemal gibi lider getirir"
Bence de sıkıntı FİAT ın her olayda aynı uygulamayı yapmaması bundan dolayı şikayet eden de çok memnun kalanda.
sana katılıyorum zeynel ama gerçekten bizim forumumuz da bu konuda aktif araştırmacı ve eleştirel düşünce yapısını oturtmuş arkadaşlarımız var çok şükür onlar sayesinde city arızasını fiat kabul etti..inşallah böyle devam eder koyun olmayız..arkadaşımız hakkını aradı ve aldı..
Aynı duyarlılığı Goodyear GT3 lastiklerinde de gösterseler ya,bizim araçlarımız sıfır km de alındı 2011 model ve lastikler üretimden kalkmış ve hala telefonda üretimin devam ettiği masalını anlatıyorlar,Goodyear Genel Müdürlüğü bile üretimin sona erdiğini söylüyor,nerde kaldı Fiat ın müşteri memnuniyetine verdiği önem...?
bedavaya rot balans yapmışlar işte
Bunlarıda mı görecektik yarabbim
Bence Fiat- Bursa Tofaş-Fiat ve servisleri birbirinden ayırmak lazım.
Fiat dünya çapında bir şirket.Müşterinin haklarını ve gerektiğinde neler yapabileceğini biliyor ve ona göre hareket ediyor.
Örnek:Şu an Türkiyeye gelen 95 ps dualogicler de yan hava yastıkları yok.Çarpışma testlerindeki araçta olduğunu ve opsiyonelde olsa sunulması gerektiğini kabul ettiler ve aracımı bu şekilde üretip gönderecekler.
Bursa Tofaş-Fiat:Yüksek ihtimal bazı çalışanları halen kendilerini Türkiyede renault ve tofaş dışında araçların olmadığı günlerde zannediyor. Öyle ki almak istediğiniz aracın bilgileri kendi internet sitelerinde dahi yanlış. Bu yanlışlıklarını müşteri "ben bunu isterim, getirmezseniz sizi dava ederim" dediğinde düzeltecek kadar da uyanık.
Servisler: İşini hakkıyla yapanlar müşterinin hakkınıda firmanın kendilerine ne verip vermeyeceğinide iyi biliyor. Müşterisini üstün tutanlar bunun için firmayla cebelleşerek dahi olsa sonuca ulaşıyor. Bazısıda iki parça daha takayımda üç kuruş daha kazanayım derdinde.
Sonuç firma kadar işini bilen ve sahiplenen personelde bitiyor. Konuyu açan arkadaşımın örneğini verdiği Selçuk Bey kardeşimi al, en çok şikayet gelen servisin başına koy ve 6 ay sonra bir bak. Servis aynı, firma aynı ama sonuç farklı olacaktır.
Yıllardır Fiat tan gördüğüm müşteri hizmeti işte bu. Fiat tan vaz geçememe sebebim budur. Defalarca araç parçalamama rağmen gidip yine Fiat almışımdır.
her zman kötü şeyler olacak değilya bende helal olsun diyorum , Artık fiat ne iş yapıyor diyenlere , Bizim fiat Helal Olsun Ustası deriz
Gözün aydın hayırlı olsun
Bari rot balans parasını verseydın
Bence servis yetkılısının ınsıyatıfı ve ıyı nıyetlılıgı ..olabılecek bır seyı yokuşa surmemiş ve gerekeni yapmış
Helal olsun ..helalmiiiiiiiiiiii
I ' m c a p u l i n g . . .
süper ....
TÜRKİYE,ATATÜRK Ü ALLAH A BORÇLUSUN.GERİ KALAN HERŞEYİ DE ATATÜRK E......
SIZ ULKENIN SEREFINI KORUYUN...O SIZIN GELECEGINIZI KORUR..!!!!
benım anlamadıgım sızın aracınıza 1,9 multıjet yayları nasıl takılmıs zamanında?
kullanıcıları memnun etmek servislerin elinde. bütün servisler kavaklıdere gibi ya da yukarıda bahsedilen gibi olmuş olsa emin olunki fiat üzerindeki kötü imajı silecektir.
Arabamı Zincirlikuyu birmottan almıştım bende. Gerçekten çok yardımsever insanlar. Klima sıcaklık göstergesinde ufacık bir çizik var diye bütün paneli ücretsiz değiştirmişlerdi.
benim aracımda t-jet sport un komple ön takımı mevcut..sesten sikayet eden kıl arac kullanıcılarına son care olarak bu gibi değişimler olabılıyor ...sonuçta seslerden eser kalmıyor..bence zincirlikuyu birmot SELÇUK AÇIKGÖZ gibi bir çalısana sahip olduğu için çok şansı bir servis..İLKER TAŞKESEN ve ŞAFAK ÖZBEĞ'İ DE unutmamak lazım..işlerinde gercekten çok iyiler..istanbulda tavsiye edebileceğim bir kaç servisin başında gelmekte..tofaşın genel mudurlugu servisin hemen ustunde olduğu için hersey mukemmel olmak zorunda..bununda etkisi çok tabiki..
onrky
1.4 starjet 95hp
orjinal yaylar takıldı ama ses falan yok; görüntü de günden güne iyiye gidiyor (yeni yayların oturması biraz zaman alabilir denmişti).
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri