28 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Müşteri memnuniyeti budur! Herkes okusun!

Threaded View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Sertaç Sertaç
    smartmavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/04/2009
    Mesajlar
    1.845
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 445

    Standart Müşteri memnuniyeti budur! Herkes okusun!

    Arkadaşlar açtığım başka bir konuda şikayetimi anlatmıştım.

    Aracıma taa 2007 yılında Türkiye'de satılmayan 1.9 multijet motorlu puntonun ön amortisör ve yayları takılmış (eski sahibinin ses şikayeti nedeniyle).

    Neyse, ben bunu ekspertiz raporunda görünce aradım müşteri hizmetlerini orjinalini istedim. Zira arabamın önü yüksekti.

    Fiat yayları ücretsiz değiştirmeyi kabul etti. Amortisörlerin aynı boyda, sadece biraz daha sert olduğunu açıkladılar ve dolayısıyla onların değişimini taleb etmedim.

    Geçen Salı (05/04/2011) aracımı Birmot Zincirlikuyu'ya değişim için bıraktım. Gitmişken sol davlumbazımın değişimini ve rot-balans ayarı istedim. Saat 17:00'de arabayı almak üzere ayrıldım.

    İş çıkışı arabamı almaya gittiğimde muhasebe de 760 TL'lik fatura beni bekliyordu;

    1. Ön yaylar+işçilik
    2. İstemediğim halde amortisör takozları (2ad.)
    3. Rot+balans ayarı
    4. Sol ön davlumbaz değişimi+işçilik

    ASIL ŞİMDİ SIKI DURUN;

    BUNLARA TEK KURUŞ DAHİ ÖDEMEME İZİN VERİLMEDİ. Hata tutarının fazlası Fiat'a fatura edildi. Şaşırdım kaldım... ve bu durumdan çok etkilendim. Fiat hakkaten güçlü firma dedim kendime...

    Eee yanlış hesap Bağdat'tan dönermiş ama bu kadarını da beklemiyordum. 2007'de takılan parça 2011'de değişti..

    HELAL OLSUN FİAT!

    Zincirlikuyu Birmot ve yetkili Selçuk Bey'e ayrıca teşekkürü borç bilirim...

  2. Bu mesajı için 10 kişi smartmavi'ye teşekkür etti:


Benzer Konular

  1. Dolandırıcı Raistlin Burda Herkes Okusun !
    Raistlin tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 03/12/2012, 21:06
  2. Muhakkak herkes okusun
    ayaman tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 18/05/2012, 22:45
  3. Fiat müşteri memnuniyeti mi?
    badboy1980 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 47
    Son Mesaj: 21/04/2010, 01:24
  4. Müşteri memnuniyeti :)
    fluent tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 22
    Son Mesaj: 02/03/2010, 00:11
  5. Servisteki üçkağıt-Herkes okusun !
    polatçakmak tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 53
    Son Mesaj: 17/08/2009, 23:47

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com