Sayfa 1/2 12 SonSon
23 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Müşteri memnuniyeti :)

  1. #1
    Ha UL
    fluent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/02/2009
    Mesajlar
    55
    Nereden
    Elazığ
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 4

    Standart Müşteri memnuniyeti :)

    Bugün servisimden aradılar (Elazığ Metinler Otomotiv). 80 bin bakımınızı yaptırmışsınız, aracınızda eksik gördüğünüz, beğenmediğiniz, kafanıza takılan bir konu var mı diye sordular. Müşteri memnuniyeti anketiymiş sanırım. Güzel bir uygulama hoş olmuş bence!

  2. #2
    Ender Pala
    pilotender - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/11/2009
    Yaş
    42
    Mesajlar
    867
    Nereden
    Aydın
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 229

    Standart

    Çok güzel söylüyorsunuz. Aslında sizin yaptığınız gibi memnuniyetlerimizi de dile getirmemiz lazım. Her zaman şikayetler dile gelmemeli. Memnun olunan noktalar da dile gelirse onların devamlılığı sağlanabilir belki.
    Alfa Romeo 156 2.0 TS - Fiat Grande Punto 1.4 Fire Active - Fiat Fiorino Combi Emotion 1,3 Multijet - Renault Clio Grandtour 1.2 16v Extreme Edition - Toyota Corolla 1.6 Otomatik

  3. #3
    Serkan İşler
    gNeLL srkn15 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/12/2009
    Yaş
    39
    Mesajlar
    247
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 69

    Standart

    benimde basit bir sorum vardı bu depoda su var ışığı bi yanar gibi oldu söndü diye.

    gece 9da aradım acil yol yardımındaki gençler bizim teknik bilgimiz yok dediler biz size bi usta bulalım dediler.

    plakamı ismimi numaramı aldılar.

    5dk sonra kendi memleketimden servisteki ustaya bağladılar beni bende muhabbet ettim biraz.

    5dkda bana geri arama yapıp o saatte ustayla görüştürmeleride beni memnun etti konu altına ilave olsun buda

  4. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  5. #4
    Yasemin ŞENŞATIR
    JASMINE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/04/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    9.382
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Arizona Bej
    Plaka
    35 EF 585
    Edilen teşekkür: 4817

    Standart

    Genelde servis sonrası yapılan bir uygulama bu. Benide servise gittikten bir süre sonra aramışlardı. Bayinin kendine ait bir uygulama sanırım. Tüm servisler bu şekilde bir uygulama içerisine girseler hatalarını ve iyi yönlerini görme imkanı bulurlar.

  6. #5
    Gp gp
    Ya Hep Ya Hiç. KaGaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/11/2008
    Mesajlar
    1.955
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 819

    Standart

    Sürekli yapılan bir uygulama buna göre servislerin hal hareketini belirliyorlar ben Arıyan bayan arakdaşa söyledim direk kavaklıdere oto sayıyoda sayıyo..Hiç yorulmayın vaktinizi almıyayım dedim bütün soruların cevabı oldukça memnunum işaretleriyn geçin dedim ama fayda etmedi sorduda sordu

  7. #6
    erhan denizli
    erosistanbul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03/01/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    1.241
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Tekno Gri
    Edilen teşekkür: 351

    Standart

    Benide servis sonrası aramışlardı. Bende servis,yaklaşım ve herşey harika fakat fiatın aksesuar fiatlarıyla ilgili bikaç şey söylemiştim.İşte pahalılık, alt yapı eksikliği falan.
    SONUÇ :
    Artık aramıyorlar

  8. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  9. #7
    SERDAR ÖZLÜ
    serdar2362 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/08/2009
    Yaş
    62
    Mesajlar
    1.860
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BY 7694
    Edilen teşekkür: 1623

    Standart

    Alıntı erosistanbul Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benide servis sonrası aramışlardı. Bende servis,yaklaşım ve herşey harika fakat fiatın aksesuar fiatlarıyla ilgili bikaç şey söylemiştim.İşte pahalılık, alt yapı eksikliği falan.
    SONUÇ :
    Artık aramıyorlar

  10. #8
    Çağatay Güldalı
    ExTReMe_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/10/2009
    Mesajlar
    553
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 127

    Standart

    Alıntı erosistanbul Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benide servis sonrası aramışlardı. Bende servis,yaklaşım ve herşey harika fakat fiatın aksesuar fiatlarıyla ilgili bikaç şey söylemiştim.İşte pahalılık, alt yapı eksikliği falan.
    SONUÇ :
    Artık aramıyorlar
    hahaha abi bayıldım dediğine kulağımıza küpe olsun aradıklarında direk başlıyoruz

  11. #9
    Murat Okay
    bebek maserati muratokay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/05/2009
    Yaş
    44
    Mesajlar
    160
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BU 6353
    Edilen teşekkür: 37

    Standart

    kartaş'ta işlemler bitip aracı teslim etmeden önce sizinle ilgilenen servis çalışanı size bir memnuniyet anketi veriyor. her ne kadar ben doldururken başka bir yere gittiyse de sonra alırken tüm notlarımı gördü olsun, yine de çok güzel bir uygulama bence. eksikliklerini, artılarını anında görmüş oluyorlar, anketteki cevaplara dikkat ettiklerini düşünüyorum.

  12. #10
    MUHSİN AKSU
    muhsin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15/01/2010
    Yaş
    47
    Mesajlar
    11
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2

    Standart

    şikayetçi olanı kesinlikle aramıyorlar

  13. #11
    MURAT KAPLAN
    k@pl@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/01/2010
    Yaş
    47
    Mesajlar
    1.169
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 779

    Standart

    benide aradılar , şimdi bişi sormayın 60bin bakımına gelip yaptırayım ondan sonra açın cevaplayım dedim...

  14. #12
    mustafa can
    kronik gp cann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/10/2007
    Yaş
    56
    Mesajlar
    488
    Nereden
    Kocaeli
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    41DP782
    Edilen teşekkür: 657

    Standart

    benide armışlardı,servisten aradıklarında kısa sürüyo,ama sonra fiat dan aradılar,istisnasız en az 20 dk sürüyor,üstelik cevaplarım hep "evet" olmasına rağmen,bir tek "alınan ücret sizce uygun muydu?" sorusuna , "bu soruya -evet- diyen de oluyor mu? " demiştim.bana göre uygunu bedava dır
    İNSAN YAŞADIKÇA DEĞİL,YAŞAMADIKÇA YAŞLANIR..

  15. #13
    alper yonar
    Dynamic Üye alperyonar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/03/2009
    Mesajlar
    1.429
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Orleans Mavi
    Plaka
    06 YN 5**
    Edilen teşekkür: 356

    Standart

    Alıntı cann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benide armışlardı,servisten aradıklarında kısa sürüyo,ama sonra fiat dan aradılar,istisnasız en az 20 dk sürüyor,üstelik cevaplarım hep "evet" olmasına rağmen,bir tek "alınan ücret sizce uygun muydu?" sorusuna , "bu soruya -evet- diyen de oluyor mu? " demiştim.bana göre uygunu bedava dır
    Kesinlikle böyle olmalı. Araç alındıktan sonra ki tüm periyodik bakımlar ücretsiz olacak. Ta ki garanti bitene kadar ya da 100000 km sınırı koyacaklar

  16. #14
    MEHMET NADİR DAYI
    DAYI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/05/2008
    Yaş
    60
    Mesajlar
    104
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 179

    Standart

    Alıntı muhsin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şikayetçi olanı kesinlikle aramıyorlar
    Aslında yapılan uygulama şikayetçi olanları geri aranarak problemlerin giderilmesi için servise davet edilerek müşterinin memnuniyet derecesini arttırmak şeklinde..Ama sizinde demiş olduğunuz gibi bazen bu aygulama yapılmayabiliyor malesef.Saygılarımla..

    Alıntı muratokay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kartaş'ta işlemler bitip aracı teslim etmeden önce sizinle ilgilenen servis çalışanı size bir memnuniyet anketi veriyor. her ne kadar ben doldururken başka bir yere gittiyse de sonra alırken tüm notlarımı gördü olsun, yine de çok güzel bir uygulama bence. eksikliklerini, artılarını anında görmüş oluyorlar, anketteki cevaplara dikkat ettiklerini düşünüyorum.
    Sizin doldurmuş olduğunuz anket kesinlikle dikkate alınıyor.Zira anketler önce bana geliyor ben inceliyorum problem varsa müşterinin geri aranmasını sağlayıp sorunu çözmeye çalışıyorum.Anketler daha sonra aynı gün servis müdürü tarafından inceleniyor.Haftalık olarakda genelmüdür tarafından kontrol ediliyor.Saygılarımla..
    Konu erdiyilmaz tarafından (25/02/2010 Saat 00:29 ) değiştirilmiştir. Sebep: Mesajlariniz birlestirilmistir.

  17. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  18. #15
    erhan denizli
    erosistanbul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03/01/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    1.241
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Tekno Gri
    Edilen teşekkür: 351

    Standart

    Alıntı DAYI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sizin doldurmuş olduğunuz anket kesinlikle dikkate alınıyor.Zira anketler önce bana geliyor ben inceliyorum problem varsa müşterinin geri aranmasını sağlayıp sorunu çözmeye çalışıyorum.Anketler daha sonra aynı gün servis müdürü tarafından inceleniyor.Haftalık olarakda genelmüdür tarafından kontrol ediliyor.Saygılarımla..
    Ne kadar güzel ve kulağa hoş geliyor.İşlerini büyük bir titizlikle ve özveriyle yapan tüm arkadaşarı saygıyla selamlar ve başarılar dilerim.

  19. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  20. #16
    Zeynep Yıldız
    G.Punto 10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/02/2010
    Mesajlar
    3
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 2

    Standart

    Benide sürekli yani her servis sonrasında sıkıntılı dahi olsam ararlar Her anlamda bana yardımcı olmaya çalışan eğitimli ,kültürlü benimle empati yapabilecek çok iyi insanlardan oluşturulmuş bir kadro eşliğinde mesala Kartaş'ın geri aramaları genel anlamda çok başarılı benimle dost edasında sohbet eşliğinde konuşarak sıkıntıyı analiz ediyorlar ve gereken tüm işlemler yapılıyor.

  21. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  22. #17
    Deniz Asil
    Desert Eagle Kriminal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12/01/2010
    Yaş
    46
    Mesajlar
    6.732
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    35 AL 0864
    Edilen teşekkür: 2519

    Standart

    Benda arabamı kartaştan aldım satış muduru arkadasım..Ama servisleri nasıl bılmıyorum
    I ' m c a p u l i n g . . .

  23. #18
    Zeynep Yıldız
    G.Punto 10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/02/2010
    Mesajlar
    3
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 2

    Standart

    Alıntı denizasil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benda arabamı kartaştan aldım satış muduru arkadasım..Ama servisleri nasıl bılmıyorum
    Servis 'de satış gibi genel anlamda son derece başarılı kesinlikle tercih edilmeli Ankara 'da ki en iyi servis diyebilirim zaten Türkiye genelinde gerek konum itibari gerek araç giriş sayısı ile en büyüklerden bitanesi servis müdürü göktürk özdemir'e buradan öğrenerek geldiğinizi ifade eder iseniz size her anlamda yardımcı olacaktır.

  24. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  25. #19
    kenan çohatutar
    cuhadar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/03/2008
    Mesajlar
    47
    Nereden
    Manisa
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    45 C 3242
    Edilen teşekkür: 10

    Standart

    Manisa şendil fiat servisindeki elamanlar ve ilgilenmeleri harika şu ana kadar olumsuz bir durum görmedim .Bu yüzden teşekkürler.

  26. #20
    ahmet karakaş
    YALOVALI ahmetkarakaş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/12/2009
    Mesajlar
    187
    Nereden
    Yalova
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 144

    Standart

    Alıntı alperyonar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kesinlikle böyle olmalı. Araç alındıktan sonra ki tüm periyodik bakımlar ücretsiz olacak. Ta ki garanti bitene kadar ya da 100000 km sınırı koyacaklar

    böyle birşey olacak arkadaşlar satişta aracin bakimlari bizden diyecekler fakat fiyat farki olacak tabi aracin anahtar teslim fiyatida yükselecek ayrica daha uygun olacağini düşünüyorum

Sayfa 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. FİAT Müşteri Memnuniyeti
    since1453 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 04/06/2012, 15:50
  2. Bursa Servisleri Müşteri Memnuniyeti Anketi
    memox tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 04/01/2012, 03:23
  3. Müşteri memnuniyeti budur! Herkes okusun!
    smartmavi tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 27
    Son Mesaj: 11/04/2011, 21:12
  4. Fiat Müşteri Memnuniyeti - Tampon Boyatma
    Ziyaretçi049 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 23/11/2010, 16:31
  5. Fiat müşteri memnuniyeti mi?
    badboy1980 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 47
    Son Mesaj: 21/04/2010, 01:24

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com