Uzun araştırmalarım sonucunda geçen temmuz ayında Hp Pavilion serisinden dizüstü bilgisayar almıştım daha taksitleri bile bitmemişken, çeşitli sorunlar yaşamaya başladım işlemciden gelen garip sesler, uzun açılış ve kapanış süreleri en nihayetinde açılırken kendini resetlemeler donmalar vs. derken soluğu geçtiğimiz Aralık ayında serviste aldım ve bilgisayarımı teslim ettim.
Şu anda bilg. servise bırakalı 1 ayı geçti bu süre zarfında defalarca Hp.yi arayıp bilgisayarımın durumunu sormama ve acil ihtiyacım olduğunu belirtmeme rağmen halen teslim alamadım nihayetinde Avrupa stoklarından Ana kart beklendiğini öğrendim gelde sinir olma şimdi Hp.gibi bir firma nasıl olurda sattığı ürünün yedek parçasını stoklarında bulundurmaz anlamış değilim bilgisayarı satarken iyiler satış sonrasında ki hizmette ise sıfırlar, bu arada internetten yaptığım araştırmalar sonucunda yaşamış olduğum sorunların Hp. dizüstü bilgisayarlarının hemen hepsinde en azında Pavilion serisinde sıklıkla yaşandığını gördüm.
Şİmdi 30 iş günü olan tamir süresinin bitmesini bekliyorum şunun şurasında bir kaç günüm kaldı, inşallah teslim edemezlerde ürün bedelini geri alırım etseler bile kesinlikle o bilgisayardan kurtulmak istiyorum ondan sonrada Hp.nin yanından bile geçmem.
Bundan sonra dizüstü bilgisayar alıcak arkadaşlarıma kesinlikle HP.tavsiye etmiyorum kimse kasasının albenisine kanmasın benim canım yandı sizin yanmasın. Herkese iyi forumlar diliyorum...
Konu kadoku tarafından (08/01/2008 Saat 16:47 ) değiştirilmiştir.
HP'nin dizüstü bilgisayarlarında genel bir sorun var. HP alıp serviste perişan olan çok fazla insan tanıyorum.
Benim laptopta marka tercihim önce Dell (fiyatı da uygun olduğu için) ve sonra Sony...
çok geçmiş olsun bu konuda hp nin sournları malesef bitmiyor ...
Evet HP sadece yazıcı konusunda başarılı ( oda tartışılır gerçi ) ondan HP kesinlikle önermiyorum.HP'de çalışan arkadaşlarım bile önermiyorGenellikle para iadesine pek yanaşmıyorlar ama yeni ürün talep edebilirsiniz.Talep içinde bazı prosedürleri var aman dikkat edin derim ben...
Konu oguzhan ozcan tarafından (08/01/2008 Saat 17:38 ) değiştirilmiştir. Sebep: Ekleme...
merak etme Oğuzhan kardeşim araştıra araştıra bu işin profesörü oldum neredeysetek yapmaları gereken kanuni süresi içinde bilgisayarımı teslim etmemek, herşeyi hazırladım, gerçi genelde bir dümen çevirip sürenin bitimine günler kala hatta son gün teslim ediyorlarmış
ama olsun etseler bile fark etmez garantinin bitimine nasılsa daha 1,5 yıl var, bilgisayarım faturalı olduğu içinde hiç problem değil nasılsa tekrar arıza çıkartır onlar bıksa bile ben bıkmam hakkımı sonuna kadar ararım..
hadi kolay gele bol şans...
GP active 5 k. mj 75 hp new orleans mavi
Aynı şey bi arkadaşıma oldu. Aldığı yere gitti demediğini bırakmadı ve Yeni bir Toshiba verdiler. Geçmiş olsun.
Palio Speedgear 1.2 16v
Geçmiş olsun
araştırarak hp alan görmemiştim daha önce...
birde işlemciden ses gelmesi imkansızdır...
Ne Mutlu Türküm Diyene!
En iyi yöntem ( uygulanmıştır ) HP destek merkezine gidiyosunuz orada sorunlarınızı anlatıyosunuz tamam ama size testler yapılarak teslim edilmiş diyince ama sizin sorunlarınız daha hala devam ediyorsa elinizdeki laptop'u duvara fırlatıyorsunuz ondan sonra bak bozuldu dıyosunuz sonra sıkıyosa yenısını vermesınlerişte bu kadar basit...
Başınıza gelenlere üzüldüm. Bende de bir Pavilion serisi AMD işlemcili HP bilgisayar var. Bahsi geçen tüm sorunları biliyorum. Sırf bu HP laptoplardan kurtulmak isteyenler bir forum mu site mi ne kurmuştu da oradan takip ediyordum sorunlarını. Ama hiç araştırmadan aldım ben de. Baktım o zaman o fiyata en iyi ekran en iyi ses en iyi işlemci hard disk falan düşününce HP DV serisi çıkıyordu. Ben de gittim ve aldım. Alalı 1 seneye yaklaştı şeytan kulağına kurşun o bahsedilenlerden hiçbiri olmadı bende. Tek şikayetim pilinin biraz az dayanması. O da olsun önemli değil. Umarım bundan sonraki laptopunuzda rahat edersiniz ve sorun yaşamazsınız.
Geçmiş olsun.Firmanın kalitesini bilemiyorum ama basit bir laptop ana kartının 1 ayda gelmemesi gerçekten düşündürücü.Bence süreyide beklemeden gerekli yerlere şikayetinizi yapın...
HP nin eline düşen yanmış zaten.. Benimde 2 arkadaşım aynı çileyi çektiler. 1 tanesinin laptopdaki kolanları metal dış yüzeyi pas tuttu 1.5 ay bekledi ve parasını aldı başka bir arkadaşda hala bekliyor onada modelin üretimi yok diye bir düşük model vermeye çalışıyorlar
Madem 1 aylık tamir süresinin bitmesine pek birşey kalmamış bırakın onlarda size ulaşamasınlaren güzeli HP'nin genel merkezine güzel bir mail atmak, buradakilerin pek birşey yapmadıkları belli, bende size MSI notebook'ları tavsiye edebilirim.
GP in mirror is faster than they appear !
Benimde 2 arkadaşım bu HP laptop yüzünden oldukça muzdarip durumlara düştü..Alet Harddiski görmemeye başlamıştı birden ve tabii ki servis yolu gözüktü,servisten alamadı vs..Ben tam 2 yıldır Casper kullanıyorum allaha şükür hiçbir en ufak sorun yaşamadım..Bir arkadaşımda Monster marka lap top var ona hayranım eğer satarsam bende alıcam..
Geçmiş olsun Kadir. Umarım sorununu bir an önce hallederler. HP, Toshiba, Dell, Sony gibi markaların yanında biraz dudak bükülen bir marka da olsa ben laptopta MSI'ı tercih ediyorum. Çünkü f/p oranı mükemmel ürünler sunuyorlar ve teknik servisleri gerçekten çok iyi.
Senin laptopun sorunu ile ilgili hemen hemen aynı şeyler benim de Eylül ayında aldığım MSI laptop ile başıma gelmişti. 1 ay boyunca delirecek hale gelmiştim. Açılırken donmalar-resetlenmeler yaşıyordum. Servise verdim, RAM'i değiştirdiler ama yine yapınca tekrar götürdüm, benim de yönlendirmelerim sonucu anakarttan olduğu belli oldu ve cihaz değişimi yapalım dediler. Hatta cihazın fatura tarihinden itibaren ilk 1 ay içinde götürdüğümü farkettiler ve "ilk geldiğinizde niye cihaz değişimi istemediniz" diye hayıflandılar bana![]()
Servisin bu davranış tarzıdan ötürü, iade ettiğim ve parasını aldığım bu MSI laptopun yerine tekrar MSI aldım. Hatta ve hatta birisi tarafından 23 aydır kullanılan ve garanti bitimine 1 ay kala ufak tefek sorunlardan ötürü arızalanan MSI modelinin, daha iyisi ile değiştirildiğini de biliyorum.
Konu civcivx tarafından (09/01/2008 Saat 10:10 ) değiştirilmiştir.
Sağolun arkadaşlar umarım kimse böyle sorunlarla karşılaşmaz ama ne yazıkki hangi marka yada sektörde olursa olsun iş Türkiyeye gelince davranışlar farklı oluyor, ne yazık ki bilinçli tüketici daha doğrusu hakkını arayan tüketici az olduğu içinde istedikleri gibi at oynatıyorlar gerçi son dönemlerde internet kullanımının yaygınlaşması ile bu durum yavaş yavaş değişmeye başladı buna en canlı örnekde oluşumu nerede ise 2 yıl öncesine dayanan geçtiğimiz günlerde 1.yıl dönümünü kutlayan sitemizdir.
Cem kardeşimin dediği gibi MSI nin bu yaklaşımına hayran kalmamak mümkün değil, keşke bütün markalar aynı yaklaşımda bulunsa, Hp de benim gibi çeşitli sorunlarla karşılaşan ve ürün iadesi yapıp para iadesi talep edenlerin 1,5 aya yakın bekletildiğini duydum açıkçası bu süreyi beklemeye pek razı değilim, o tarihde bilgisayarımın fatura bedeli 2.160 ytl idi, şimdi o paraya çok daha güzel bir Laptop alabilirim dolayısı ile onların yerine başka bir bilgisayar verelim tekliflerini daha üst donanıma sahip de olsa Hp oldukdan sonra kabul etmiyeceğim gerekirse o süreyide beklerim, yeter ki Hp den kurtulayım.
Konu kadoku tarafından (09/01/2008 Saat 12:04 ) değiştirilmiştir.
Okumakta olduğum üniversitenin verdiği kıytırık IBM laptop bile bugüne kadar bir kez tık dememişken koskoca HP de böyle birşey olduysa yazık açıkcası.Aslında daha önce de birkaç kere duymuştum HP lerde böyle kronik bir sorun var malesef.
Ben zaten bugüne kadar hep desktop bilgisayarları sevmişimdir ve laptoplardan da nefret etmişimdir.Laptopların tek özelliği taşınabilir olmasıdır.Onun dışında bence hiçbirşeye yaramayan aletler...
Ama yine illede laptop alacağım diyorsanız kesinlikle ve kesinlikle Toshiba veya Datron'dan şaşmayın.Datron fiyat-performans açısından en iyilerden birisidir.Fakat Datron'a verdiğiniz paradan bir miktar daha fazla para verebilirseniz şayet,kesinlikle Toshibayı öneririm.Eğer ki uzun pil ömrü istiyorsanız da kesinlikle Fujitsu-Siemens derim.
Bence laptoplarda dikkat edilecek son nokta ise illaki ama illaki Intel işlemcili bir laptop alınmasıdır.AMD işlemciye sahip bir laptop almanızı asla tavsiye etmem.Çünkü AMD işlemcili laptoplar Intel işlemcili laptoplara göre daha az performansa sahip ve aynı zamanda AMD işlemciler çok fazla ısınan işlemcilerdir.Tabiki bu söylediğim şeyler çift çekirdekli bilgisayarlar içindir...
Fiat Grande Punto StarJet Emotion 1.4 16V 95Bg
Salı günü süre doldu ve tahmin ettiğim gibi H.P 40 günü aşkın bir süre geçmesine rağmen bilgisayarımı teslim edemedi bende dün itibari ile ürün bedelinin iadesi için gerekli işlemleri başlatmış bulunuyorum artık ne zaman ödiyecekler orası meşhul söylediklerine göre 2-2,5 ayı buluyormuş birde o kadar pişkinler ki biz müşterilerimizi bekletmemek adına iadesi yerine muadil bir ürün öneriyoruz diyorlar 2,5 ay beklersiniz diyerekde yıldırma politikası uyguluyorlar bende süreyi öne çekmek adına onlara karşı her türlü yıldırma politikası uygulamaya karar verdimbakalım kim kazanacak
![]()
Ben yaklaşık 3-4 senedir hp pavillion serisi laptop kullanıyorum yeni serisi çıktıkça aşağı yukarı senede bir değiştiriyorum hiçbir problemle karşılaşmadım inşallah'da karşılaşmam sattığım bilgisayarlarıda arkadaşlarım halen kullanıyorlar buda benim şansım herhalde
Kesinlikle işin peşini bırakma üstüne düş onları yıldırki senin dişli biri olduğunu görüp işlemleri hızlandırsınlar , benimde tel arızalyıydı salladılar salladılar tabi bende üstüne düşmedim bazı sorunlarım yüzünden sonra bir baktım bunlar kıvırmaya başladılar nasılsa ilgilenmiyor diye ben bir bastırdım bir haftada param iade hemde binbir özür dileterek ...
yıldırma politikasına kanma sürekli rahatsız et![]()
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri