Sayfa 1/2 12 SonSon
29 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Hp'nin ayıbı, Hp Pavilion Dizüstü kullanıcıysanız okuyun

  1. #1
    Kadir K.
    kadoku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/12/2006
    Yaş
    47
    Mesajlar
    1.291
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    34 ** 0178
    Edilen teşekkür: 436

    Araştırma İnceleme Hp'nin ayıbı, Hp Pavilion Dizüstü kullanıcıysanız okuyun

    Uzun araştırmalarım sonucunda geçen temmuz ayında Hp Pavilion serisinden dizüstü bilgisayar almıştım daha taksitleri bile bitmemişken, çeşitli sorunlar yaşamaya başladım işlemciden gelen garip sesler, uzun açılış ve kapanış süreleri en nihayetinde açılırken kendini resetlemeler donmalar vs. derken soluğu geçtiğimiz Aralık ayında serviste aldım ve bilgisayarımı teslim ettim.

    Şu anda bilg. servise bırakalı 1 ayı geçti bu süre zarfında defalarca Hp.yi arayıp bilgisayarımın durumunu sormama ve acil ihtiyacım olduğunu belirtmeme rağmen halen teslim alamadım nihayetinde Avrupa stoklarından Ana kart beklendiğini öğrendim gelde sinir olma şimdi Hp.gibi bir firma nasıl olurda sattığı ürünün yedek parçasını stoklarında bulundurmaz anlamış değilim bilgisayarı satarken iyiler satış sonrasında ki hizmette ise sıfırlar, bu arada internetten yaptığım araştırmalar sonucunda yaşamış olduğum sorunların Hp. dizüstü bilgisayarlarının hemen hepsinde en azında Pavilion serisinde sıklıkla yaşandığını gördüm.

    Şİmdi 30 iş günü olan tamir süresinin bitmesini bekliyorum şunun şurasında bir kaç günüm kaldı, inşallah teslim edemezlerde ürün bedelini geri alırım etseler bile kesinlikle o bilgisayardan kurtulmak istiyorum ondan sonrada Hp.nin yanından bile geçmem.

    Bundan sonra dizüstü bilgisayar alıcak arkadaşlarıma kesinlikle HP.tavsiye etmiyorum kimse kasasının albenisine kanmasın benim canım yandı sizin yanmasın. Herkese iyi forumlar diliyorum...
    Konu kadoku tarafından (08/01/2008 Saat 16:47 ) değiştirilmiştir.

  2. Bu mesajı için 8 kişi kadoku'ye teşekkür etti:


  3. #2
    Serhan D. KIYMAZ
    serotizm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/12/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    204
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 140

    Standart

    HP'nin dizüstü bilgisayarlarında genel bir sorun var. HP alıp serviste perişan olan çok fazla insan tanıyorum.
    Benim laptopta marka tercihim önce Dell (fiyatı da uygun olduğu için) ve sonra Sony...

  4. #3
    Mehmet Özcan
    Basın-Yayın Sorumlusu femoli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/01/2007
    Yaş
    45
    Mesajlar
    18.861
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    YMS
    Edilen teşekkür: 7336

    Standart

    çok geçmiş olsun bu konuda hp nin sournları malesef bitmiyor ...

  5. #4
    Oğuzhan ÖZCAN
    oguzhan ozcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/08/2007
    Mesajlar
    896
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 317

    Standart

    Evet HP sadece yazıcı konusunda başarılı ( oda tartışılır gerçi ) ondan HP kesinlikle önermiyorum.HP'de çalışan arkadaşlarım bile önermiyor Genellikle para iadesine pek yanaşmıyorlar ama yeni ürün talep edebilirsiniz.Talep içinde bazı prosedürleri var aman dikkat edin derim ben...
    Konu oguzhan ozcan tarafından (08/01/2008 Saat 17:38 ) değiştirilmiştir. Sebep: Ekleme...

  6. #5
    Kadir K.
    kadoku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/12/2006
    Yaş
    47
    Mesajlar
    1.291
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    34 ** 0178
    Edilen teşekkür: 436

    Standart

    merak etme Oğuzhan kardeşim araştıra araştıra bu işin profesörü oldum neredeyse tek yapmaları gereken kanuni süresi içinde bilgisayarımı teslim etmemek, herşeyi hazırladım, gerçi genelde bir dümen çevirip sürenin bitimine günler kala hatta son gün teslim ediyorlarmış ama olsun etseler bile fark etmez garantinin bitimine nasılsa daha 1,5 yıl var, bilgisayarım faturalı olduğu içinde hiç problem değil nasılsa tekrar arıza çıkartır onlar bıksa bile ben bıkmam hakkımı sonuna kadar ararım..

  7. #6
    ali kemal metin
    dejavu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    48
    Mesajlar
    1.119
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Orleans Mavi
    Plaka
    06 BD 2134
    Edilen teşekkür: 282

    Standart

    hadi kolay gele bol şans...
    GP active 5 k. mj 75 hp new orleans mavi

  8. #7
    Bilgehan AYKUL
    biloGP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/09/2007
    Yaş
    40
    Mesajlar
    279
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 54

    Standart

    Aynı şey bi arkadaşıma oldu. Aldığı yere gitti demediğini bırakmadı ve Yeni bir Toshiba verdiler. Geçmiş olsun.
    Palio Speedgear 1.2 16v

  9. #8
    Ozan K
    OzzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9.484
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35HK***
    Edilen teşekkür: 2813

    Standart

    Geçmiş olsun
    araştırarak hp alan görmemiştim daha önce...
    birde işlemciden ses gelmesi imkansızdır...
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  10. #9
    Oğuzhan ÖZCAN
    oguzhan ozcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/08/2007
    Mesajlar
    896
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 317

    Standart

    En iyi yöntem ( uygulanmıştır ) HP destek merkezine gidiyosunuz orada sorunlarınızı anlatıyosunuz tamam ama size testler yapılarak teslim edilmiş diyince ama sizin sorunlarınız daha hala devam ediyorsa elinizdeki laptop'u duvara fırlatıyorsunuz ondan sonra bak bozuldu dıyosunuz sonra sıkıyosa yenısını vermesınler işte bu kadar basit...

  11. #10
    Emre @
    ekorkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/05/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    1.005
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 437

    Standart

    Başınıza gelenlere üzüldüm. Bende de bir Pavilion serisi AMD işlemcili HP bilgisayar var. Bahsi geçen tüm sorunları biliyorum. Sırf bu HP laptoplardan kurtulmak isteyenler bir forum mu site mi ne kurmuştu da oradan takip ediyordum sorunlarını. Ama hiç araştırmadan aldım ben de. Baktım o zaman o fiyata en iyi ekran en iyi ses en iyi işlemci hard disk falan düşününce HP DV serisi çıkıyordu. Ben de gittim ve aldım. Alalı 1 seneye yaklaştı şeytan kulağına kurşun o bahsedilenlerden hiçbiri olmadı bende. Tek şikayetim pilinin biraz az dayanması. O da olsun önemli değil. Umarım bundan sonraki laptopunuzda rahat edersiniz ve sorun yaşamazsınız.

  12. #11
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Geçmiş olsun.Firmanın kalitesini bilemiyorum ama basit bir laptop ana kartının 1 ayda gelmemesi gerçekten düşündürücü.Bence süreyide beklemeden gerekli yerlere şikayetinizi yapın...

  13. #12
    Emin Şen
    FoR_ReaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/12/2007
    Yaş
    44
    Mesajlar
    299
    Nereden
    Erzurum
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 63

    Standart

    HP nin eline düşen yanmış zaten.. Benimde 2 arkadaşım aynı çileyi çektiler. 1 tanesinin laptopdaki kolanları metal dış yüzeyi pas tuttu 1.5 ay bekledi ve parasını aldı başka bir arkadaşda hala bekliyor onada modelin üretimi yok diye bir düşük model vermeye çalışıyorlar

  14. #13
    Engin DURUER
    Fire in the hole ! Genius - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/10/2007
    Yaş
    50
    Mesajlar
    1.503
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 674

    Standart

    Madem 1 aylık tamir süresinin bitmesine pek birşey kalmamış bırakın onlarda size ulaşamasınlar en güzeli HP'nin genel merkezine güzel bir mail atmak, buradakilerin pek birşey yapmadıkları belli, bende size MSI notebook'ları tavsiye edebilirim.
    GP in mirror is faster than they appear !

  15. #14
    bora turan
    PuNtOmAnİa !! tempesty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/03/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    3.059
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    06 BE 8308
    Edilen teşekkür: 820

    Standart

    Benimde 2 arkadaşım bu HP laptop yüzünden oldukça muzdarip durumlara düştü..Alet Harddiski görmemeye başlamıştı birden ve tabii ki servis yolu gözüktü,servisten alamadı vs..Ben tam 2 yıldır Casper kullanıyorum allaha şükür hiçbir en ufak sorun yaşamadım..Bir arkadaşımda Monster marka lap top var ona hayranım eğer satarsam bende alıcam..

  16. #15
    Cem Cebeci
    civcivx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Mesajlar
    1.329
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 932

    Standart

    Geçmiş olsun Kadir. Umarım sorununu bir an önce hallederler. HP, Toshiba, Dell, Sony gibi markaların yanında biraz dudak bükülen bir marka da olsa ben laptopta MSI'ı tercih ediyorum. Çünkü f/p oranı mükemmel ürünler sunuyorlar ve teknik servisleri gerçekten çok iyi.

    Senin laptopun sorunu ile ilgili hemen hemen aynı şeyler benim de Eylül ayında aldığım MSI laptop ile başıma gelmişti. 1 ay boyunca delirecek hale gelmiştim. Açılırken donmalar-resetlenmeler yaşıyordum. Servise verdim, RAM'i değiştirdiler ama yine yapınca tekrar götürdüm, benim de yönlendirmelerim sonucu anakarttan olduğu belli oldu ve cihaz değişimi yapalım dediler. Hatta cihazın fatura tarihinden itibaren ilk 1 ay içinde götürdüğümü farkettiler ve "ilk geldiğinizde niye cihaz değişimi istemediniz" diye hayıflandılar bana

    Servisin bu davranış tarzıdan ötürü, iade ettiğim ve parasını aldığım bu MSI laptopun yerine tekrar MSI aldım. Hatta ve hatta birisi tarafından 23 aydır kullanılan ve garanti bitimine 1 ay kala ufak tefek sorunlardan ötürü arızalanan MSI modelinin, daha iyisi ile değiştirildiğini de biliyorum.
    Konu civcivx tarafından (09/01/2008 Saat 10:10 ) değiştirilmiştir.

  17. #16
    Kadir K.
    kadoku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/12/2006
    Yaş
    47
    Mesajlar
    1.291
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    34 ** 0178
    Edilen teşekkür: 436

    Standart

    Sağolun arkadaşlar umarım kimse böyle sorunlarla karşılaşmaz ama ne yazıkki hangi marka yada sektörde olursa olsun iş Türkiyeye gelince davranışlar farklı oluyor, ne yazık ki bilinçli tüketici daha doğrusu hakkını arayan tüketici az olduğu içinde istedikleri gibi at oynatıyorlar gerçi son dönemlerde internet kullanımının yaygınlaşması ile bu durum yavaş yavaş değişmeye başladı buna en canlı örnekde oluşumu nerede ise 2 yıl öncesine dayanan geçtiğimiz günlerde 1.yıl dönümünü kutlayan sitemizdir.

    Cem kardeşimin dediği gibi MSI nin bu yaklaşımına hayran kalmamak mümkün değil, keşke bütün markalar aynı yaklaşımda bulunsa, Hp de benim gibi çeşitli sorunlarla karşılaşan ve ürün iadesi yapıp para iadesi talep edenlerin 1,5 aya yakın bekletildiğini duydum açıkçası bu süreyi beklemeye pek razı değilim, o tarihde bilgisayarımın fatura bedeli 2.160 ytl idi, şimdi o paraya çok daha güzel bir Laptop alabilirim dolayısı ile onların yerine başka bir bilgisayar verelim tekliflerini daha üst donanıma sahip de olsa Hp oldukdan sonra kabul etmiyeceğim gerekirse o süreyide beklerim, yeter ki Hp den kurtulayım.
    Konu kadoku tarafından (09/01/2008 Saat 12:04 ) değiştirilmiştir.

  18. #17
    Haluk Korkmaz
    Halook!!! - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/05/2007
    Yaş
    38
    Mesajlar
    920
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 249

    Standart

    Okumakta olduğum üniversitenin verdiği kıytırık IBM laptop bile bugüne kadar bir kez tık dememişken koskoca HP de böyle birşey olduysa yazık açıkcası.Aslında daha önce de birkaç kere duymuştum HP lerde böyle kronik bir sorun var malesef.
    Ben zaten bugüne kadar hep desktop bilgisayarları sevmişimdir ve laptoplardan da nefret etmişimdir.Laptopların tek özelliği taşınabilir olmasıdır.Onun dışında bence hiçbirşeye yaramayan aletler...
    Ama yine illede laptop alacağım diyorsanız kesinlikle ve kesinlikle Toshiba veya Datron'dan şaşmayın.Datron fiyat-performans açısından en iyilerden birisidir.Fakat Datron'a verdiğiniz paradan bir miktar daha fazla para verebilirseniz şayet,kesinlikle Toshibayı öneririm.Eğer ki uzun pil ömrü istiyorsanız da kesinlikle Fujitsu-Siemens derim.
    Bence laptoplarda dikkat edilecek son nokta ise illaki ama illaki Intel işlemcili bir laptop alınmasıdır.AMD işlemciye sahip bir laptop almanızı asla tavsiye etmem.Çünkü AMD işlemcili laptoplar Intel işlemcili laptoplara göre daha az performansa sahip ve aynı zamanda AMD işlemciler çok fazla ısınan işlemcilerdir.Tabiki bu söylediğim şeyler çift çekirdekli bilgisayarlar içindir...
    Fiat Grande Punto StarJet Emotion 1.4 16V 95Bg

  19. #18
    Kadir K.
    kadoku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/12/2006
    Yaş
    47
    Mesajlar
    1.291
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    34 ** 0178
    Edilen teşekkür: 436

    Standart

    Salı günü süre doldu ve tahmin ettiğim gibi H.P 40 günü aşkın bir süre geçmesine rağmen bilgisayarımı teslim edemedi bende dün itibari ile ürün bedelinin iadesi için gerekli işlemleri başlatmış bulunuyorum artık ne zaman ödiyecekler orası meşhul söylediklerine göre 2-2,5 ayı buluyormuş birde o kadar pişkinler ki biz müşterilerimizi bekletmemek adına iadesi yerine muadil bir ürün öneriyoruz diyorlar 2,5 ay beklersiniz diyerekde yıldırma politikası uyguluyorlar bende süreyi öne çekmek adına onlara karşı her türlü yıldırma politikası uygulamaya karar verdim bakalım kim kazanacak

  20. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  21. #19
    Kemal Özsu
    plastro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/11/2007
    Mesajlar
    1.541
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Evo Beyaz
    Plaka
    33 VEN 90
    Edilen teşekkür: 786

    Standart

    Ben yaklaşık 3-4 senedir hp pavillion serisi laptop kullanıyorum yeni serisi çıktıkça aşağı yukarı senede bir değiştiriyorum hiçbir problemle karşılaşmadım inşallah'da karşılaşmam sattığım bilgisayarlarıda arkadaşlarım halen kullanıyorlar buda benim şansım herhalde

  22. #20
    Mehmet Özcan
    Basın-Yayın Sorumlusu femoli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/01/2007
    Yaş
    45
    Mesajlar
    18.861
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    YMS
    Edilen teşekkür: 7336

    Standart

    Kesinlikle işin peşini bırakma üstüne düş onları yıldırki senin dişli biri olduğunu görüp işlemleri hızlandırsınlar , benimde tel arızalyıydı salladılar salladılar tabi bende üstüne düşmedim bazı sorunlarım yüzünden sonra bir baktım bunlar kıvırmaya başladılar nasılsa ilgilenmiyor diye ben bir bastırdım bir haftada param iade hemde binbir özür dileterek ...

    yıldırma politikasına kanma sürekli rahatsız et

Sayfa 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. Göztepe oto ayıbı...
    siyah rüzgar tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 15/01/2013, 23:09
  2. Cevaplar: 44
    Son Mesaj: 10/10/2012, 23:25
  3. Fırat Oto'nun ayıbı. Dikkat edin
    okaya tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 59
    Son Mesaj: 09/04/2012, 19:26
  4. Ericsson ve Intel'den dizüstü korumas...
    mustafaf tarafından Haberler forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 02/01/2009, 22:34
  5. 2015 Yılının Dizüstü Bilgisayarı
    Gkhan tarafından Haberler forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 18/07/2007, 22:01

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com