Alıntı bysahin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Araç benzinli olduğu için her durumda performans alabilmek için çok daha pahalı ve büyük işlere girmeniz gerekiyo emre abi chiptuning-yazılım işinden bahsetmiş ama yazılımla 150-155 beygir almak gibi bi şansınız yok çünkü araç dizel değil max alabileceğiniz 8-10 beygir t-jet e powerbox hakkında bilgim yok fakat yazılım konusuna açıklık kavuşturmak istedim mutlaka t-jet e powerbox konusunda bilgisi olan birileri vardır kolay gelsin
daa önce yanlış hatırlamıyorsam dragla ilgili hazırlıkları görmüştün ve bunu göre turbolu bi araçta ve normal basic hali 120 hp olan bi araçta nasıl oluyo da max 8-10 hp diebiliyosun aslen şaşıyorum eer yanlış hatırlıyorsam mazur gör kusura bakma...

işin içinde turbo olduktan sonra her zaman chip tuning öneririm ki artık chip tuningler tamamen invisible (görünmez) olarak tasarlanıyo...

kısaca şöle anlatmaya çalışayım aracınızı test sürüşüne çıkarmadıkları sürece anlaşılacak birşey deil ve eer ki aracınızı chiplediiniz yerle anlaşabilirseniz aracın üzerindeki orjinal yazılımı saklar ve mutlak ihtiyaç zamanında ufak ücretle belki ücretsiz bi şekilde eski yazılımınızı koyup servisten çıktıktan sonra da firmanın modifiye ettiği yazılımı koyarak keyifle kullanabilirsiniz...

alabileceiniz güce gelince dizel kadar yüksek bi tork artışı olmaz yalnız hp olarak gene yaklaşık %30 güç alabilirsiniz...

örnekle: 2005 passat 1.8T 20v 150 hp stage 1 chiple bile 190 hp stage 2 yle 200 hp turboyu zorladıınız stage 3 te ise 210 hp alır...