Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kaan'cığım, katalizatör iptali yapılınca, t-jet de 2. lamda sensörü yanıltıcı soket bile olsa, arıza kaydı verdiriyor ve ECU uyarı ışığı yaktırıp, avansı düşürüp, turbo basıncını kısıyor. Acaba yazılımla 2. lamda iptal edilebilirmi ve eğer edilebilirse yine arıza ışığı yaktırırmı, bunu bilemiyorum. Fakat, tabiki konvertör çıkartılıp down pipe takıldığında ayrıca, çiğ yakıt kokusu oluyor ve de çevrecilik anlamında da pek uygun olmuyor. Muayenede sorun olması ve de söküp takma sorunlarıyla uğraşmakta ayrı birer sorun oluyor. Bu nedenle, spor tip katalizatörler performans almak için çok daha uygun olur diye düşünüyorum. Ben de, arabamdaki konvertörü bu nedenlerle tekrar taktırdım.
Bir de, Onur'un arabasında lpg yok.
Abicim sensör olayı evet sıkıntı olabiliyor, arkadaşım kendi bravo tjetinde herhangi bir problem yaşamamıştı, ondan işin aslını öğreneyim nasıl halletmiş. Çevrecilik bağlamında haklısın orası öyle, spor katalizörler piyasada mevcut fakat fiyatlı, daha uygun bütçeli olur diye bu fikrimi söylemiştim. gelen ses lpg enjektör sesi gibiydi ondan dolayı lpg var sanırım dedim