Alıntı ares666 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
konuyu yorum yapmdan yakından takip ediyordum bende aracıma chip yaptırmayı düşünüordum skıntıları görünce tereddüt ettim ama sonuca iyibir şkilde bağlanınca içim rahatladı artık yaza doğru bende bi chip yaptırırım. herkesin mutlu olması sevindirici. mutlu günler ve sürüşlere... toplumsal mesaj gibi oldu
bir kasa domates de bir çürük domates bütün domatesleri kötü yada değersiz yapmaz...

yada bir kürt kökenli vatandaşımız pkk sempatizanı diye...her kürt kardeşimizi pkk lı yapmaz...

sanmayın ki hiç bir chipci arkadaş sorun yaşamadan iş yapmıyor...mutlaka ufak yada ciddi sorunlar yaşayabilir...önemli olan sorunların arkasında durabilmek sorunu giderebilmek veya gerekirse 3 ay sonra dahi olsa...işi iptal edip kuruşuna kadar iade etmek...



Alıntı ilkerhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Cemal ustam, küçük nacizane bir sorum var, biliyoruz ki chip tuning adam gibi uygulandığında, sakin kullanımda yakıt tasarrufu sağlar, motorun performansını arttırır.

Peki ustam, araca chip yapılmadan önceki egzoz emisyon değeriyle, chip yapıldıktan sonraki değerlerde ne kadar fark var?
egzoz emisyonunda sorun çıkartacak kadar büyük bir değişim olmaz...

samimi olarak söylüyorum...eskisi sonrası nedir hiç merak etmedim...ancak kesin olarak şunu diyebilirim...muayeneden geçmemezlik olmuyor...



Alıntı 15NY456 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
abi ben gp gecen hafta chip uygulaması yaptırdım ama arabamda dalgalanma oluyor yanı 3000 devıri gecınce araba yıgılıyor sonra tekrar hızlanıyor acaba bununla ilgisi olabılır mı cemal abı yardımcı olursan sevınırım senın ilgi alanın nede olsa
kim hazırladı nasıl hazırlandı bilmiyorum...dosyayı görmek lazım...araçta mekanik sorunda olabilir...yazılımdan da kaynaklanabilir....


ben 4 senede şunu tecrübe ettim...yazılım yapıldıktan sonra...sorun çıktı çıktı...1 hafta sonra çıkmaz....1 ay sonra çıkmaz...

ancak...potansiyel bir sorun varsa...ileride çıkabilecek bir arızayı ...öne alıyor...yani 6 ay sonra çıkabilecek bir arıza...1 hafta sonra yada 1 gün sonra ortaya çıkabilir...ama bu dediklerim eski araçlarda km si yüksek araçlarda geçerli...

misal...turbo hortumunda iğne deliği kadar delik vardır...bu normal şartlar altında sorun çıkarmazken...yazılımdan sonra sorun çıkabilir..o delik büyür yada hortum yırtılır...

yada turbo kelepçesi...özelliğini yitirmiştir...normal basınçta kelepçe görevini yapar...ama işlem sonrası kelepçe tutamaz...hortum yerinden çıkar...