Alıntı BoostER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Söyledikleriniz kesinlikle dogru.. yani üretici, aracın uzerindeki yazılımı isterse inclediginde farklı oldugunu ve bunu kendisi yapmadıgı için sonradan yapıldıgını anlayabilir. Fakat bu sizce de ütopik değil mi? siz aracınızı bakıma goturuyorsunuz, ardından aracınızın beyni sökülüyor ve fabrikaya gonderiliyor. Sonrasında da inceleniyor vs vs.. Ne kadar uygulanabilir ve sürekliligi olabilir birsey bu? butun bakıma giden aracların bu sekilde işlem yaptırdıgını dusunebilirmisiniz? her bakıma giren arabanın bakım süresi en az 1 hafta surmeli o zaman.. Teorikte doğru, ama malesef pratikte olası birsey değil.. BU işlem fabrik atarafından bile efektif değildir..





Kaç çeşit modifikasyon yaptırabilisiniz.. Kaç çeşit isteğiniz olabilirse o sayıda medifikasyon dosyası olusturulabilir.. Öncesi ve sonrası güç ölçümlerimiz istenildiginde istanbuldaki merkezimizde ölçülüp verilecektir. Ankarada ise yaz aylarında hizmete girecektir..

motorlarda güç artırımının neden olduğu arıza tipleri bellidir yada olduğu tahmin edilir. bu durumda garanti kapsamındaki araç için bu tespiti yapmak sandığınız kadar 1 hafta sürmek, çok kısadır. ayrıca, bu tip uygulamalar genelde büyük hasar açabildiği için zaten araç servisde 1 haftadan kısa süre kalmaz..
ECU , motorun hangi kritik değerlerde çalıştığını kaydeden bir lon term memory e sahiptir..orjinal datasette olmayan bir değer bu memorye alınmışsa, inceleme gerekitirir.

kalibrasyon değişikliğinde sınırsız uygulama yapamazsınız.
sizi sınırlayan limitler vardır..mesela;
soğutma
turbo giriş sıcaklığı !!!
şanzumanın tork taşıma kapasitesi..
gibi..
bunları kendinize limit aldıuğınızda yapoacaklarınız sınırlıdır..

mesela 90ps dizeli, fabrika verilerine göre, max güç ve max. tork değerlerini yine aynı devirlerde hangi değerlere çıkarıyorsunuz?