İnternet sitemde 75hp yazılmasının sebebini üzerine tıklayarak ögrenebilirsin77hp oldugunu en az seninm kadar kolay öğrenebilirim cunku kendi sitesinde de o güç yazıyor
orjinal motoru ölçtüğümüzde 75 hp gücünde cıktı ve sonrasında 83 hp verdi o motor
arada 8 hp gucunde bi artışın kanıtı var.. Görmek istemeyenler için değil ama..
Şİmdi bilmek zorunda değilsin.. cunku bu spesifik bir konu. ama malesef bunu yazmak zorundayım cunku yukarıda yazdıgın hiçbirsey doğru değil.. Bilgili bir kişi bunu yazamaz. Çünkü biz yazılımla araca yakıt vermiyoruz. yani araçtan alınan güç yakıt vermekten gecmiyor. Hiç avans diye birsey duydun mu? değiştiginde ne etkiler yaratacagını? avans artırıldıgında neler olabileceginİ?? Biz atmosferik aracta öncelikle aracın avans haritasının değiştiririz. Aracı daha yuksek bir avansla calıstırarak sonrasında bunu da yakıt ile besleriz. Yani neymiş söylediğin gibi araca fazla benzin vermiyormusuz.. Yakıt haritasını da, aracın hava yakıt karısımı değerlerini ayarlayarak yaparız. Aslıdna size birsey soyliyim, bircok atmosferik aracta aractan HP almanın en kolay sekli, araca yakıt vermek değil, aracı daha fakir yani düşük yakıtla calıstırmaktıryani söylediginizin tam tersi
Ekstra benzin torkunu yukseltir..
(bunlarda ekstra bilgi olsun
)
Dünya üzerinde üretilen hiçbir otomobil motoru, piston tepesine yağ vermez.. Zaten bu yüzden de hiçbir arabanın benzini piston tepesindeki yağı yıkıyamaz.. böyle birşey saçmalıktan öte değildir.. Yağ, aracın silindir çeperlerinde yani gömleklerinde bulunur ve sekmanlarla sıyrılır. eğer yanma odasında dediğin gibi yag olsaydı, yanan yag mavi renk vereceginden butun araclar mavi duman atarak giderdi..![]()
Piston tepesinde kurum tepeleri mi?? subaplarda kurum mu?? hele hele camurumsu yag mı??) bu bir şaka olmalı.. Böyle birsey ilk kez sizden duyuyorum.. Pistonun üzerinde nasıl bir tepecik oluşturabiliniyo öğrenmek isterim.. subaplara kurum baglatan sey benzin değildir onu da ekliyim..
aracın yagını camurlastırmak için aracın yagına su karıstırmalısınız..
şimdi şahsi konuda cevap vermeye geldi sıra.. Bu konuda soru bana sorulmuş yanlış görmüyorsam.. Bende cevap verdim.. Bu mesajı her kim yazarsa yazsın cevabım aynı olur rahat olabilirsinsonucta herkes bilmek zorunda değil.. Bilmeyen kişilerin cevap yazmaması gerekir ama malesef ki yazılan yorumlar herzaman dogru olmayabiliyor. Sizinde, benimde bilmediklerimiz olabilir. Bunu herkes kabul etmeli.. Yukarıda ben neler yapıldıgını yazdım.. Bunları bilmediğiniz aşikar.. Sadece yakıt artırılarak yapıldıgını düşünüyordunuz, artık böyle olmadıgını öğrendiniz o da tamam. Ama bildiginizden emin olmadan bu konuda söylediginizin kesinlikle doğru oldugunu soylemek ne kadar dogru?? Sizin bu konuda soylediklerinizin dogru olmadıgını her sekilde kanıtlamaya hazırım..
Atmosferik motorda bu iş mantıksız demek diye birsey yok.. Kesinlikle cok iyi verim alabiliyoruz. Bu sadece biz alabiliyoruz demek değil. Güzel bir yazılımla her atmosferik aractan güç alınabilir. Kısaca özetlemem gerekirse, Avans, aracın atesleme zamanlamasıdır. Aracın havayı ve yakıtı ne kadar cok sıkıstırmasını ve kendiliginden patlamadan önce onu atesleyip yakabilirseniz, size max. verimi verecektir.
Para mevzuuna gelince.. Şimdi sizin söylediginize göre biz dolandırıcıyız.. ne güc verebiliyoruz atmosferik arabaya.. aracların motorlarını bozuyoruz.. Peki, sizce böyle olsa biz bu işi nasıl surdurebiliriz 7 yıl boyunca???? Sahsen siz para verdikten sonra verim alamadıgınız birseyin peşini bırakırmısınız veya bırakmazmısınız?? kac kişi öylesine para verir?? Geçin bu mevzuları artık.. Defalarca yazıyorum memnuniyeti olmayanlardan para almıyorum diye.. Neyin para mevzuunu acıyosunuz ki hala anlayamadım.. Birisini gösterin bana, yaptırdım, memnun kalmadım, paramı da alamadım magdur oldum diyen??????? Ne bir tecrubeniz olmus bu konuda, nede teknik bir bilginiz var.. Üzgünüm insan olarak size saygım var ama, yazılan bu yazılar dogru olmadıgı için bunları görmemezlikten gelemem..
Saygılar!
Yer imleri