60 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Ege Turbo Stage 2 Turbo Büyütme

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    gökçe büyükkörükçü
    turbo27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/05/2010
    Yaş
    46
    Mesajlar
    22
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 5

    Standart

    orjınal bır turbonun kompresor pervanesı buyutulerek hıc bır verım alınmaz..oncelıkle turbonun buyuklugu motorun hacmıyle orantılı olmalıdır..motorun hacmınden buyuk bır turbo,verım saglamaz..örnek olarak 1.5 lık bır dızel motora 1.6 lık turbo uygularsan ,1.5 lık motorda 2000 devırde torku hıssedersın 1.6 lık turbosu koyarsan 2400 devırde torku hıssedersın..artı olarak yuksek devırde turbo ne kadar basınc basarsa bassın waste gate standart basıncta calıstırır turboyu...eger yazılımla hallederım denıyorsa ona bı lafım yok..400000 km yapacak motorum 200000 km yapsın denıyosa sorun yok..reno meganlarla clıoların turbosu aynı....clıo 65 megan 82 bg..bu olay basınc olayı ıle ılgılı meganın basıncı yuksek sadece..beygır farkı ordan...bu demek oluyokı clıoları 82 bg yapabılırız,motorları uyumlu,basınc yukseltılıp ecu ya oynama yapabılınırse hıc bı sorun yok..fakat 82 bg ustu sakıncalı..yanı basınç daha fazla artırılmamalı,yoksa motorun ömründen ömür alınır....

  2. #2
    Arda Bentürk
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/04/2008
    Mesajlar
    98
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Tekno Gri
    Plaka
    35HBU69
    Edilen teşekkür: 23

    Standart

    Alıntı turbo27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orjınal bır turbonun kompresor pervanesı buyutulerek hıc bır verım alınmaz..oncelıkle turbonun buyuklugu motorun hacmıyle orantılı olmalıdır..motorun hacmınden buyuk bır turbo,verım saglamaz..örnek olarak 1.5 lık bır dızel motora 1.6 lık turbo uygularsan ,1.5 lık motorda 2000 devırde torku hıssedersın 1.6 lık turbosu koyarsan 2400 devırde torku hıssedersın..artı olarak yuksek devırde turbo ne kadar basınc basarsa bassın waste gate standart basıncta calıstırır turboyu...eger yazılımla hallederım denıyorsa ona bı lafım yok..400000 km yapacak motorum 200000 km yapsın denıyosa sorun yok..reno meganlarla clıoların turbosu aynı....clıo 65 megan 82 bg..bu olay basınc olayı ıle ılgılı meganın basıncı yuksek sadece..beygır farkı ordan...bu demek oluyokı clıoları 82 bg yapabılırız,motorları uyumlu,basınc yukseltılıp ecu ya oynama yapabılınırse hıc bı sorun yok..fakat 82 bg ustu sakıncalı..yanı basınç daha fazla artırılmamalı,yoksa motorun ömründen ömür alınır....
    açıkçası bilgilerin çok yanlış
    sitede stage 2 stage 3 kullananlar bile var sence bu yeterli değilmi ?
    Kaldıki şuan bu stage turbolrımı kullanan sana bir çok insan gösterebilirim
    Senin dediğin uygulamalar ile sadece arabanın alt devirlerini öldürürsün üst devirlerde biraz canlandırırsın.
    Bizim burdaki yaptığımız uygulamalarda zaten tamamen kendi aracımızda bu uygulamaları yaptıktan sonra piyasaya sunmak.Ve alt devirleri o dediğin uygulamaları yaptıktan sonra chip ile destekliyorum.Böylece ölen alt devirlere dopingi vermiş oluyorum.
    Şuan stage 4 ü piyasaya sunmak üzereyim.Kapaklarımın işlenmesini bekliyorum.
    Ayrıca kendi aracımda şuan stage 4 var dediğim gibi ilk kendi aracımda uyguluyorum sonra satışa sunuyordum şuan 21 244 km yapmışım .ve sadece büyük turbo ile değil bunun içinde daha bir çok parça ile.

    Kargolanmak üzere hazırlanan turbolar

    üst raf olduğu gibi 1.3 multijet stage 2 ve 3 turbolar
    alt raf 1.4 hdiler için stage 2
    en alt raf typer
    turbolar için parçalar

    ve bu 3 küçük turbocukta 1.3 multijet büyütülsünler diye yunanistandaki Türk arkadaşlarım gönderdi .

    1.4 Tjet turbolar için egzoz manifoldumuzu çözdük yeni maifoldları seramikte kaplattık.Böylece oluşan ısıyı azcık düşürebileceğiz.
    Ticari imza.

  3. #3
    salih yaprakcı
    dallix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2009
    Yaş
    36
    Mesajlar
    202
    Nereden
    Konya
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 46

    Standart

    1.4 Tjet turbolar için egzoz manifoldumuzu çözdük yeni maifoldları seramikte kaplattık.Böylece oluşan ısıyı azcık düşürebileceğiz.[/QUOTE]

    Bunun yerine krom manifold yaptırıp yanmaz malzemeyle kaplamak daha orjinal bi görüntünün yanında performans açısındanda daha verimli olur düşüncesindeyim kendimde uyguladım honda vtech ve 106 için

Benzer Konular

  1. Turbo
    pasa26 tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 37
    Son Mesaj: 02/10/2012, 15:56
  2. 1.4 MULTIAIR 105 HP motor Turbo takılarak 1.4 MULTIAIR Turbo 135 HP olur mu?
    yusuffffff tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 28/07/2012, 02:28
  3. Dizel punto turbo ve turbo hortumu
    BLACKND tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 17/06/2012, 23:12
  4. gp turbo büyütme
    pasha06 tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 27/12/2011, 23:10
  5. Adamlar yapmış Opel Twin-turbo 1.9 cdti kompressör + turbo !!!
    legend tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 23/04/2011, 13:48

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com