Sayfa 3/3 İlkİlk 123
60 sonuçtan 41 ile 60 arası

Konu: Ege Turbo Stage 2 Turbo Büyütme

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    salih yaprakcı
    dallix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2009
    Yaş
    36
    Mesajlar
    202
    Nereden
    Konya
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 46

    Standart

    1.4 Tjet turbolar için egzoz manifoldumuzu çözdük yeni maifoldları seramikte kaplattık.Böylece oluşan ısıyı azcık düşürebileceğiz.[/QUOTE]

    Bunun yerine krom manifold yaptırıp yanmaz malzemeyle kaplamak daha orjinal bi görüntünün yanında performans açısındanda daha verimli olur düşüncesindeyim kendimde uyguladım honda vtech ve 106 için

  2. 17/05/2010, 02:05


  3. 17/05/2010, 02:45


  4. #4
    cihan kesen
    speedy_16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/01/2010
    Yaş
    36
    Mesajlar
    928
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Bravo Hayal Mavisi
    Plaka
    16 ** 022
    Edilen teşekkür: 179

    Standart

    Alıntı Cihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anlayamadım sorunuzu fakat, eğer sorunuz orjinal araçta basınç artırmanın sağlıksızlığı ile ilgiliyse şöyle yanıtlayayım:

    Abartmamak kaydıyla açılan basınç problem yaratmaz, ECU zaten belli bir yere kadar destekler ve desteklediği yere kadar da yakıtla desteklemeye devam eder sonrasında safe mod a alır aracı ve motorun, turbonun zarar görmesini engeller.

    Ama siz daha yüksek basınçlar peşindeyseniz tabi ki yazılım takviyesi yapmak zorundasınız.
    anldm teşşekr ederm ufaktn bir iki uygulama yapmayı düşünüyorum ama Boost controller ı yazımlı beraber daha sağlıklı olck sanırm

  5. 17/05/2010, 03:07


  6. 17/05/2010, 15:46


  7. #7
    Elmedin Başkol
    Elmedin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/10/2008
    Yaş
    43
    Mesajlar
    326
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 89

    Standart

    ardacığım başarılı işlerinin devamını dilerim. t-jet turbosuyla işlerin bitince resimli ve grafikli görsellerle de bunu gösterirsen memnun olurum. özellikle stock t-jet bu işlemden sonra kaç oluyor çok merak ediyorum.

  8. #8
    gökçe büyükkörükçü
    turbo27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/05/2010
    Yaş
    46
    Mesajlar
    22
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 5

    Standart

    emme salyangozunun bogazını buyut kompresor pervanesını buyut, mıllı pervane aynı kalsın,kompresor pervanesının merkez delıgını alumınyum kaynagı ıle doldur,tornada pervane merkezını noktala ve hassas radyal matkap ıle mıllı pervaneye uyumlu hale getır mıl balansı ses balansı uygula,bıde yazılım..chıp e gerek bıle kalmaz..alt devırler kurtarılmıs olur performans artar,ıntercool bı guzel sıslensın acılsın,turbo o zaman 2000 devırde değilde 1700 devırde devreye gırsın..çiçek gıbı olur....

  9. #9
    Arda Bentürk
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/04/2008
    Mesajlar
    98
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Tekno Gri
    Plaka
    35HBU69
    Edilen teşekkür: 23

    Standart

    Alıntı turbo27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    emme salyangozunun bogazını buyut kompresor pervanesını buyut, mıllı pervane aynı kalsın,kompresor pervanesının merkez delıgını alumınyum kaynagı ıle doldur,tornada pervane merkezını noktala ve hassas radyal matkap ıle mıllı pervaneye uyumlu hale getır mıl balansı ses balansı uygula,bıde yazılım..chıp e gerek bıle kalmaz..alt devırler kurtarılmıs olur performans artar,ıntercool bı guzel sıslensın acılsın,turbo o zaman 2000 devırde değilde 1700 devırde devreye gırsın..çiçek gıbı olur....
    ehehe umarım bu dediklrinizi siteden biri gidipte denemez

    Alıntı dallix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.4 Tjet turbolar için egzoz manifoldumuzu çözdük yeni maifoldları seramikte kaplattık.Böylece oluşan ısıyı azcık düşürebileceğiz.
    Bunun yerine krom manifold yaptırıp yanmaz malzemeyle kaplamak daha orjinal bi görüntünün yanında performans açısındanda daha verimli olur düşüncesindeyim kendimde uyguladım honda vtech ve 106 için[/QUOTE]
    abi krom yapmıştım daha önceden fakat krom kaplattığımda yapanlar güzel yapamadı o yüzden soğudum yoksa krom çoook daha güzel bi görüntüde olur.
    Şuan manifoldlarımızı 304 veya 314 kromdan 3mmkalınlığında yaptırıyoruz.Fakat motorda çok ısı olduğu için seramik kaplatıyorum Allah korusun biyerleri eritip yakmayalım diye bu tarz bi işe kafamı yordum.
    Senin araba ne olduproblemi çözebildin mi

    Alıntı Elmedin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ardacığım başarılı işlerinin devamını dilerim. t-jet turbosuyla işlerin bitince resimli ve grafikli görsellerle de bunu gösterirsen memnun olurum. özellikle stock t-jet bu işlemden sonra kaç oluyor çok merak ediyorum.
    Teşekkür ederim.
    Tjetlerle şuan kafayı kırmak üzereyim contayı sıyırdım
    Konu GP COSKUN tarafından (18/05/2010 Saat 14:32 ) değiştirilmiştir.
    Ticari imza.

  10. #10
    gökçe büyükkörükçü
    turbo27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/05/2010
    Yaş
    46
    Mesajlar
    22
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 5

    Standart

    hatta 1500 devırde

  11. #11
    salih yaprakcı
    dallix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2009
    Yaş
    36
    Mesajlar
    202
    Nereden
    Konya
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 46

    Standart

    Arda bendede o resimdeki balans makinesinden var cidden sağlam makine

  12. #12
    salih yaprakcı
    dallix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2009
    Yaş
    36
    Mesajlar
    202
    Nereden
    Konya
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 46

    Standart

    İzmire gelebilirim bu yaz sonuna kadar gelince uğrarım yanına chiple basınç yanıltıcı yaparız beraber şimdilik konya da bu işlemler sıkıntı chip falan güvenemiyorum yaptırmaya.

  13. #13
    Arda Bentürk
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/04/2008
    Mesajlar
    98
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Tekno Gri
    Plaka
    35HBU69
    Edilen teşekkür: 23

    Standart

    Alıntı dallix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İzmire gelebilirim bu yaz sonuna kadar gelince uğrarım yanına chiple basınç yanıltıcı yaparız beraber şimdilik konya da bu işlemler sıkıntı chip falan güvenemiyorum yaptırmaya.
    hımm abi gelmene gerek yok turbo basınç arttırıcıyı 1.5 kanadı ile kullanmasanda olur sana yazılım konusunda şimdi pm atıyorum
    Ticari imza.

  14. #14
    Serbay Çakırlı
    Serbay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/08/2010
    Mesajlar
    129
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 16

    Standart

    Bende düşünüyorum bu tarz işlemler nedir nekadar maal olur ankaradayım ben nasıl olacak?

  15. #15
    Günay Aydın
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/12/2010
    Yaş
    34
    Mesajlar
    360
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    16 AG 106
    Edilen teşekkür: 36

    Standart

    Alıntı Serbay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende düşünüyorum bu tarz işlemler nedir nekadar maal olur ankaradayım ben nasıl olacak?
    Alıntı abayhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    75 lik multijet için...
    stage2 kaç hp ve nm ve tl
    stage3 kaç hp ve nm ve tl
    bilgi verirseniz memnun oluruz...


    İlk mesajda ardanin telefon numarasi var arayip sorarsaniz aracinizin km vs bakarak fiyat yükselir daha düşer arayip telefonla konusup fiyat almak daha mantikli
    Kaming Son
    Ne Mutlu TÜRK'üm Diyene

    Dumani Üstünde Punto

  16. #16
    Adnan ulutaş
    abayhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/07/2010
    Yaş
    45
    Mesajlar
    182
    Nereden
    Çanakkale
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 22

    Standart

    75 lik multijet için...
    stage2 kaç hp ve nm ve tl
    stage3 kaç hp ve nm ve tl
    bilgi verirseniz memnun oluruz...

  17. #17
    ÇINAR İLHAN
    MUZO4115 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/02/2011
    Yaş
    46
    Mesajlar
    25
    Nereden
    Aksaray
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 4

    Standart

    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İşlemi çook önceden yapmıştık hatta sitenizden bir kaç üyeye daha büyük turbo setuplarıda yapmıştım.Eski resimleri incelerken denk geldim ve paylaşmak istedim umarım beğenirsiniz.
    Öncelikle turbomuzun emme kanadını söküyoruz

    Imageshack - grnt014q.jpg

    ardından daha büyük olan kp37 turbo emme kanadımızı uyguluyorum.
    Imageshack - grnt016kku.jpg
    soldaki kp37 backplate sağındaki kp33 backplate arada yaklaşık 4 mm kadar daha fark var kanadın oturduğu çapta
    Imageshack - grnt015yov.jpg
    soldaki turbo orjinal hali sağdaki büyütülmüş olan turbomuz
    Imageshack - grnt012w.jpg
    ardından istanbula kargolanmak üzere kargo ile gönderdik.
    Turbonun Sahibi Barboros Bayrak PS Chip Tuningin sahibi kendisi.Bu turbo içinde kendi aracına özel bi yazılım ile destekledi.

    İşlemler
    Standart turbo kp33 1.3 mültijet 75 Hp Tur****arger
    KP37 Back plate
    KP37 Emme pervanesi
    KP37 Major tamir takımı
    Özel Turbo balanslama işlemi
    Ps Chip Tuning Remap Uygulamalası

    Umarım beğenmişsinizdir.Soruları olanalrada yardımcı olabilirim.

    Ege Turbo Boost Tech
    0232 469 85 98
    Arda Bentürk
    Merabalar elımde grande punto 90 hp nın degısgen geometrlı turbosu var, aracım 1.3 mjt 75 hp. racaın kendı turbosunu sokup 90 hp olan turboyu kullansam elektronık kontrollu wasta geyt ı devre dısı buraksam, salyangoz buyuk oldugu ıcın aceba performans alabılırmıyım. sızce motor ıcın bır sakıncası varmıdır..

  18. #18
    Adnan ulutaş
    abayhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/07/2010
    Yaş
    45
    Mesajlar
    182
    Nereden
    Çanakkale
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 22

    Standart

    Alıntı MUZO4115 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merabalar elımde grande punto 90 hp nın degısgen geometrlı turbosu var, aracım 1.3 mjt 75 hp. racaın kendı turbosunu sokup 90 hp olan turboyu kullansam elektronık kontrollu wasta geyt ı devre dısı buraksam, salyangoz buyuk oldugu ıcın aceba performans alabılırmıyım. sızce motor ıcın bır sakıncası varmıdır..
    turbonun giriş-çıkış boruları farklı bende denemek ismiştim yedek parçaçının söylediği buydu

  19. #19
    aLper Koç
    ResuscitateR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/01/2011
    Yaş
    43
    Mesajlar
    48
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 5

    Standart

    HortLaması gereken bi konuydu asLında..

  20. #20
    VOLKAN DALGIÇ
    kafa nereye biz oraya VHDG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/05/2011
    Mesajlar
    624
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    34 FG 2982
    Edilen teşekkür: 87

    Standart

    herşey iyi hoşda bide fiyat yazan olsaydı

Sayfa 3/3 İlkİlk 123

Benzer Konular

  1. Turbo
    pasa26 tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 37
    Son Mesaj: 02/10/2012, 15:56
  2. 1.4 MULTIAIR 105 HP motor Turbo takılarak 1.4 MULTIAIR Turbo 135 HP olur mu?
    yusuffffff tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 28/07/2012, 02:28
  3. Dizel punto turbo ve turbo hortumu
    BLACKND tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 17/06/2012, 23:12
  4. gp turbo büyütme
    pasha06 tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 27/12/2011, 23:10
  5. Adamlar yapmış Opel Twin-turbo 1.9 cdti kompressör + turbo !!!
    legend tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 23/04/2011, 13:48

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com