Tıpış tıpış Bayii lastiklerini vermek zorunda sana sormadan senin lastiklerini nasıl imhaya gönderebilir?
Arkadaşlar merhaba,
2012 yılı mayıs ayında yetkili michelin bayiinden 4 adet sıfır lastik aldım, yol tutuşu ve sessizlik için tavsiyeler üzerine energy saver modelini seçtim. ancak kuru havada dahi yol tutuşundan hiç memnun kalmadım, hatta lastik yüzünden bir kere kaza yaptım.
lastiklere olan güvensizlik nedeniyle michelin ile görüşüp lastikleri 2012 ekim ayında teste gönderdim. kasım ve aralık ayında sonucu sormak için aradım ancak onların bana bayii aracılığı ile geri dönüş yapılacağı söylendi. 28/03/2013 tarihine kadar bekledim, ses seda çıkmayınca müşteri hizmetlerini tekrar aradım, mail adresime hemen lastiklerin test rapor sonucunu mail attılar. sonuç üretim hatası değil, sözde lastiklerin havalarından kaynaklanıyormuş ancak lastik havalarını da hep kendilerine kontrole götürdüm. neyse testten sonra lastikleri de aldığım bayiye göndermişler ve 2 ay orada beklemiş.
tekrar bayiyi aradım lastikleri almak için ancak bayiide lastikleri imhaya göndermiş. ne yapıcam şimdi dedim, yapıcak bişey yok diyolar, çıldırmak üzereyim ne yapayım arkadaşlar???
Tıpış tıpış Bayii lastiklerini vermek zorunda sana sormadan senin lastiklerini nasıl imhaya gönderebilir?
en yakın karakola gidin şikayet edin.. ciddiyim... polis arayınca bakalım ne diyecekler
Ücret iadesini de mi kabul etmiyorlar nasıl iş bu? Tutanak tutmuş muydunuz lastikleri kontrole gönderirken? Yani adamlar -siz bize lastik vermediniz ki.. demesin?
FiatTR | PuntoTR | GrandePuntoTR | PuntoEvoTR | BravoTR | LineaTR | 500TR
Fiat Türkiye Forumları | 2006'dan Beri Sizlerleyiz | Reklam & İletişim: admin@grandepuntotr.com
Savcılığa şikayet edin. Şikayetinizde lastikleri imhaya yollamış felan demeyin lastikleri aldılar geri vermiyorlar dolandırıldım deyin.
Ayrıca Michelin Türkiye İthalatcısının adını unvanını adresini bulun ve bu işi çözmezlerse savcılığa suç duyurusunda bulunacağınızı ayrıca tazminat davası açacağınızı söyleyin. Bayinin sorumluluğu kadar Michelin'in de sorumluluğu var. Bu konularda aslında yabancı diliniz varsa en etkin çözüm uluslararası merkeze yazmakta, onlar bizim Türkiyedeki tiplerden çok daha fazla ilgileniyor emin olun. Türkiyeyi bir uyarıyorlar biranda her şey çözülüyor![]()
Tüketici Hakem Heyeti fiyat sınırı altında kalıyor sanırım 4 lastik. Onlara da başvurun bence. Tüm yazışma ve belgeleri delil olarak sunabilirsiniz. Bence %99 lehinize karar çıkar.
DB mode on( Döner Bıcaklarıyla dalalım abi )
Elinizdeki lastik test raporuyla savcılığa şikayette bulunun 2013 üretimi 4 adet sıfır lastiğinizi alın. Butip şeyler dünyada zaten sadece türkiyede olur.![]()
para iadesi bile istemedim, lastiklerde bi sıkıntı var bakınbakalım diye teste gönderdim, sonuç böyle çıktı. teslim tutanağı var elimde, bakalım artık.
pazartesi bu söylediğinizi deniyeceğim, inşallah çözüm olur.
İnşallah, hayırlısı artık
en güzel ve net çözüm ama şiddete karşıyız dimi?![]()
geçmiş olsun en kısa sürede sorununuz çözülür inş.
bayinin ismini de verirseniz önünden bile geçmeyelim.
Çok geçmiş olsun ama seve seve ya lastiklerinizi yada paranızı verecekler. Tüketici derneklerine ve mahkemelerine de gidebilirsiniz. Ayrıca nette isimlerini yayabilirsiniz. Lastik bayisinin adını da yazın aklımızda olsun. Merak etmeyin sonunda siz kazanacaksınız inşallah.
SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇANAKKALE !
Energy saver Modelinden tam verim alabilmek için min. 50 km giderek lastikleri ısıtmalısınız.
Bu cevabı Michelin operasyonunda görevli Mühendis'ten almıştım. Aklınızda bulunsun istedim
Hayat herkesi adam yapar , seve seve hemde..
Bende şubat ayı sonunda, michelin energy saver modeli almıştım. 15 jant için. hiç eski michelin kalitesi yoktu açıkçası, hem sert hemde yol tutuşu zayıftı. daha sonra 16 janta geçtim bu kez michelin primacy serisi aldım gayet memnunum. Her halükarda size lastikleri vermeleri lazım . bence önce karokola, sonra tüketici hakları mahkemesine kadar iletin durumu, geçmiş olsun.
FIAT LINEA 1.3 EASY
Sorun çözüme kavuştu arkadaşlar.
Konuyu açtığım gün michelin müşteri hizmetlerine mağduriyetimin giderilmesi için faks ve mail yoluyla 2 sayfalık ağır bir yazı göndermiştim.
Bugün michelin genel müdürlüğünde yetkili birinden telefon geldi. Özür için 4 tane yeni lastik vermek istiyolarmış, bende biraz mırın kırın ettim, sonra kabul ettim, gerçekten mahçup olmuşlar sanki![]()
Arkadaşlar siz siz olun, yapılan haksızlık ve mağduriyetleri karşılıksız bırakmayın, hakkınızı herzaman arayın.
Sevindim Ali , hayırlı olsun.Yeni lastiklerin ne olacak acaba bilgin var mı?
SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇANAKKALE !
Bence o lastiklerde sıkıntı vardı İmhaya ondan yolladılar..Varmı böyle bişey..Sen lastiği emanet edicen sormadan imha edicekler..Babasının malını imha ediyor sanki..Neyseki sorununuz çözüme kavuşmu..Geçmiş olsun..Ama sanki o seride bir sıkıntı varsa onu gizlemek için böyle bir durum oluşmuş gibi..Lastiklerde geri çağırma varmı![]()
![]()
![]()
teşekkürler ömerim
saol erdi çok şükür fazla uzamadan çözüme kavuştu.
yine energy saver olur galiba ama cumartesi almaya gittiğimde tekrar bi araştırma yaparım.
50km tam bi saçmalık zaten, doğruluk payı tartışılır. doğruysa energy saverlar uzun yol lastiği olarak satılmalı bence.
Bana kalırsa arkadaşım lastikleri aldığında aracına taktırmadan git sat bunuda belirt firmaya bunlarıda söyle gidip başka firmadan lastik alacağım de. bana bu şekilde bi uygulama yapsalar o lastik markasından lastik almam irdaha
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri