Coşkun yakıt konusunda haklısın.Yani mevcut güzergah için (pilotun dediğinden yola çıkarak) alması gereken miktarın altında yakıt almış.Bu durumda zaten ilk yanlış uçakta.Ancak önceki mesajımda da belirttiğim gibi yakıt kritiği ve emergency farklı durumlar.Pilot 9dk sonra emergency deklare etsin denemez.Çünkü mevcut durum yakıt kritiği ve pilot bunu bildirmiş.9dk sonra ise yakıt kritiği değil direkt emergency,

Dediğin gibi başta pilotta birşeyler var ama bizler yerdeyiz onlar havada.Ben hiçbir zaman frekansta pilotla tartışmam, herhangi bir durumda haklısınız derim keserim ve gerekiyorsa inince konuşurum

Bu arada ya 2008 ya da 2007 sezonunda 24 saat içinde sadece Ankara FIR dan geçen transit trafik sayısı 1850 olarak kaydedilmişti. İniş kalkışlar hariç