Vw nin 1.4 140bg ile 170bg arasında sadece yazılım farkı var.Ancak yeni çıkan 1.4 122-125bglik Tsi lerle diğerleri arasında çok sayıda farklılık var.
Fiat ın T-Jet 120bg ile 150bg arasında bende sadece yazılım farkı var diye biliyorum.Turbolar zaten her ikisinin de garret.Yalnız mjtd ler arasında sabit-değişken geometrili turbo farkı var.Zaten 120bg ile 150 bg arasındaki 30bg in tek kaynağının değişken geometrili turbo olması imkansız.
GP Abarth ın 180bglik kitinde de yazılım farkı var.Ancak bu paketle beraber fren ve süspansiyon sistemi de değiştiriliyor.
Turbo benzinli ya da dizel aracın yazılımıyla oynanarak çok kolay bg artışı yapılabiliyor.Ancak atmosferiklerde durum böyle değil.
Star-jetle T-Jet in motorları arasında ise oldukça fazla fark var...