Sayfa 1/6 12345 ... SonSon
116 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Dualogic sistem hakkında bilmek söylenebilecekler...

  1. #1
    VOLKAN ÇOBAN
    PERSEUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/05/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    153
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    34VG8155
    Edilen teşekkür: 81

    Mutlu Dualogic sistem hakkında bilmek söylenebilecekler...

    Merhaba Arkadaşlar;

    Uzun süredir bu konu hakkında bir başlık açıp size dualogic sistemle geçen 2 ayımı ve 3500km yol deneyimimi anlatmak istiyordum. Konu hakkında açtığım bu başlık diğer arkadaşlara yardımcı olur umarım. Ben alırken pek fikir sahibi olamamıştı.

    Dualogic Sistem; tek bir cümle ile anlatılmak istenirse "otomatikleştirilmiş manuel şanzıman" diye tanımlanabilir. Yani birisi sizin yerinize debriyaja basıp vites atıyor Ne rahatlık ama... Manuel vitesin size sağladığı tüm olanakları da sunuyor. Örn: Giderken boşa atmak. Otomatik viteste giderken çok kolay vites düşürmek ve kaldığınız yerden otomatik viteste devam etmek.

    Sistemde 3 kullanım modu bulunuyor:

    1. Otomatik vites Economik tuşu aktif: Bu modda vites 2000-2500 devir arasında değişiyor ve vites geçişleri çok çok yavaş gerçekleşiyor. Burdaki amaç olabildiğince yüksek vites düşük devirde arabayı kullanarak yakıt ekonomisi sağlamak. Ortalama yakıt yol bilgisayarında 5,7 lt civarı (genel yol kosulları). Vites küçültme konusunda çok bekliyor olabildiğince vites küçltmüyor. Sollamalarda ve şehirler arası gidiş geliş yollarda bu modu tavsiye etmem.

    2. Otomatik vites Eco tuşu pasif: Bu modda vites gaza bastığınız oranda geç değişiyor. Çok daha performanslı araç kullanmanıza yardımcı oluyor. Burda güzel olan Araç hızı ve gaza basış oranınız arttıkça vitesi daha seri değiştiriyor. Yakıt tüketimi 6,5 ltleri buluyor. Vites düşürmek gerektiğinde size baya yardımcı oluyor. Sollamalarda iyi performans veriyor. Turbo devreye girdiğinde normal bir kullanım gerçekleşiyor.

    3. Manuel modu: Aracınızı sizin istediğiniz viteste istediğiniz şekilde kullanmanızı sağlayan bu mod normal manuel sisteme çok yakın çalışıyor. Tek farkı vites geçişleri normal moddan daha sarsıcı ve geç olmasıdır. Manuel mod genelde yokusta kullanışlı oluyor.

    Bu kadar genel bilgiden sonra size beğendiğim ve beğenmediğim yönlerini özetlemek istiyorum.

    Beğendiklerim ve avantajlar: Eğer benim gibi aile sahibi ve sakin kullanımı seviyorsanız çok çok iyi bir sistem. Sol ayak ve sağ el boşta kalıyor. İster şehir içi ister şehir dışı yakıt manuelle aynı olması büyük avantaj. Çok yüksek performans olmasa da sizi yolun ortasında bırakmıyor Sollamalarda ve seri kullanımda eco tuşunu kapattığınızda rahatlıkla hızlanıyor ve yüksek hıza kolayca ulaşıyor.

    Beğenmediklerim ve dezavantajlar: Malesef ne yaparsanız yapın yokuşlarda saçmalıyor. Ben genelde dik yokuşlarda manuele alıyorum. Dur kalklarda eco modunda hemen ikinci vitese geçiyor ve siz frene bastığınızda 1. vitese atarak aracı durduruyor ve bu iki durum bazen çakışınca araç sarsılıyor. Vites geçişleri genelde yavaş ama ben bunu şu şekilde minimuma indirdim. Araç vites atarken manuelde debriyaja bastığınızda nasıl ayağınızı gazdan anlık çekiyorsanız bunda da çekmeniz gerekiyor. Bu da hem öne kapaklanmaları önlüyor hemde daha seri vites geçişi sağlıyor. İnanın bana abimin Auris d-4d dizeli ile kıyaslanamıyacak şekilde iyi çalışıyor. Bence sistemin başka dezajavntajı yok.

    Sonuç olarak ben memnunun. İstanbul gibi bir şehirde maruz kaldığımız trafiği ve sol ayağımızın felç olmasını düşünürsek bence hem az yakmak hem de bu şekilde bir araç kullanmak mükemmel. Çok yüksek performans bekleyen arkadaşların dualogic almamalarını tavsiye ediyorum. Aklıma gelen yeni birşey yada sorularınız olursa cevap foruma girdikçe yazarım.

    Kazasız sürüşler. Lütfen emniyet kemerlerimizi takalım. Benim hayatımı kurtardı
    Konu PERSEUS tarafından (12/03/2008 Saat 14:44 ) değiştirilmiştir.


  2. #2
    ugur ozer
    ugurozer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/08/2007
    Mesajlar
    1.416
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 630

    Standart

    arac giderken vitesi boşa alma şansınız yok. ayrıca bir ozellikde ben yazayım surucu kapısı acıldıgında arac dururken vitesde olsada kendini bosa alıyor. Ayagınızı aracın vitesi degistirmesini (motorun devri arabanın hızlanması ve yoldaki egime baglı olarak) uygun gordugunuz anda gazdan hafif cektiginizde araca vitesi yukselt sinyali vermis oluyorsunuz (gaz pedalından iyice cekmek degil hafif cekip geri basarak) arac vitesi yukseltiyor. Rampalarda eco modunda aracın afallama sebebi gaz pedalındaki dalgalanmanızdan kaynaklanıyor. yani %25 oranda basilmis bir pedalla rampaya girdiginizde arac dusuk devirde sabit hizda gidiyorsa gaz pedalına basma oranınız %60 ları gectiginde vitesi kucultuyor ve hızlanmaya baslıyor siz buna asiri tepki olarak gazdan ayagınızı cok fazla cektiginizde arac tekrar vitesi yukseltip sabit hızda ilerlemeye baslayabiliyor.

    Benim sevmedigim bir ozellik ise aracin ısısının göz önünde bulundurulmamasıdir. Arac soguk iken sabit ivmeli hızlanmada eco modunda gereginden daha dusuk devirde vitesi yukseltiyor ve yukselttigi vitesde sabit hızda gitmeye baslıyor hatta bazen hızlanmayı bir yana koyun yavaslamaya basliyor ve ayagınız gaz pedalında sabit basilida olsa bile vitesi tekrar dusuruyor tekrar yukseltiyor yani aptallasıyor kendi kendine. Manuel kullanım gercekten hicbi ise yaramıyor sadece ozellik olsun diye koyulmus birsey diyebiliriz, hicbir zevki yok bence o uzun degisim aralıkları varken.
    Konu ugurozer tarafından (12/03/2008 Saat 16:16 ) değiştirilmiştir.

  3. Bu mesajı için 8 kişi ugurozer'ye teşekkür etti:


  4. #3
    Cem Cebeci
    civcivx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Mesajlar
    1.329
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 932

    Standart

    Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler, otomatik vites opsiyonunu düşünen arkadaşlara oldukça yardımcı olacaktır.

    Yalnız şahsi düşüncem; bana acayip karışık ve sanki hemen herşeyin sizin dışınızda geliştiği birşey gibi geldi. Yokuşta şöyle davranmalı, uzun yolda böyle gitmeli, şunu açmalı/kapamalı falan gibi şeylere gelemem açıkçası Tüm kontrolün elimde ve ayağımda olmasını tercih ederim.

  5. Bu mesajı için 3 kişi civcivx'ye teşekkür etti:


  6. #4
    kayhan öztürk
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. efekayhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/09/2007
    Yaş
    49
    Mesajlar
    235
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Derin Mavi
    Plaka
    34 bt 0208
    Edilen teşekkür: 220

    Standart

    volkan ve ugur arkadaşlar bilgiler için teşekkürler 16 mart buluşmasına katılıyormusunuz selamlar

  7. #5
    Mtn .
    c3s0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/11/2007
    Mesajlar
    52
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 2

    Standart

    Daha önceden Opel Corsa triptonic ve Honda Civic otomatik vites Marka ve model arabaları kullanma şansım oldu. Benim dikkat ettiğim o arabalarda kalkışlarda gaz vermesemde araba ayağımı frenden çektiğim anda bir haraket alıyordu. Ama bizim dualogic viteste bu şekilde değil. Gaza bastığımız anda araba harekete geçiyor. Buda benim düşüncem ve hiç sevmediğim bir olaya sebep oluyor, araba eğimli yollarda durma kalkma esnasında geri kaçırıyor. Ama herşeye rağmen aracımı seviyorum ve alıştıktan sonra hiç problem kalmayacağına eminim.

  8. #6
    Ozan K
    OzzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9.484
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35HK***
    Edilen teşekkür: 2813

    Standart

    Bu durum normal çünkü sistem tamamen farklı.
    Honda(CVT) Opel triptronic(eski tork konvertörlü sistem) olduğundan sürekli kavrama durumunundadır araç viteste olduğu sürece gitmek ister...
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  9. #7
    ugur ozer
    ugurozer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/08/2007
    Mesajlar
    1.416
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 630

    Standart

    o araclarda sanziman tipi tamamen farklı:yag icinde her an yarım debriyajda bekleyen bir sistem gibidir onlar.(civicin 2007 oncesi bir modelini kullandiginizi varsayalım hemen kalkıyor dediginz icin) Honda dunyada en iyi otomatik sanzımanı yapan markalar arasındadır ama yinede o bile otomatik sanzımanda kendi manueline gore daha fazla yakar, bizim puntolarda ekonomi tamamen korunmus cunki bildigimiz depriyaj sistemi ve vitesi bizim yerimize bir robot yapıyor. Yavaslarken frene dokunup cektiginiz anda arabanın debryaja bastıgını hissedeceksiniz, (mesela bir rampayı cok dusuk hızda cikiyorsunuz frene dokundugunuz [sadece kucuk bir dokunus yapın ]anda araba debryaja basacak frene basmassanız depryaja basmıs olan araba geriye dogru kayacaktır. Frene tam basıp cektiginizde hill holder devreye girerek sizin yerinize frene basıyor olacaktır. Araba inanın tam bir bilgisayar sistemi ve bir robottan olusuyor, aslında cok eglenceli ancak bir sure bu sanzımana alışmayı gerektiriyor. (Ayrıca ben bir ozellik kesfettim sanzıman sistemine bağlı olan bilgisayar sizin hangi sertlikte veya yumusaklıkta arac kullandıgınızı ogreniyor ve buna gore yuksek veya dusuk devirlerde vites degistirme isi yapıyor)

    Sonuç olarak:
    "Kontrolun tamamen bende olması gerek" diyen arkadaşlar için (benim gibi düşünenler) kesinlikle tavsiye etmem, civcivx kesinlikle haklısın bu aracları biz kullanmıyoruz onlar bizi kullanıyor desek yalan olmaz.

    Ancaaak, ooof ben herseyi artık dusunmek istemiyorum benim yerime araba yapsın ekonomik olsun ondan abartı performans ben beklemiyorumki zaten diyen arkadaşlar için kesinlikle biçilmiş kaftandır punto dualogic. İnanın bazen onca trafikde ve yorgunlukta ve dusunulen herseyin icinde arabayla ilgili hicbisey dusunmek istemiyor insan bu pahalılıkta gaza basınca şahlanmakmış falan neyime gerek diyorsunuz ya işte puntom iyiki dualogic sanzımansın diyorsunuz )

    Bu yazdıklarımdanda "bu araba demekki seri degil" gibi birseyi sakın cıkarmayın cunki eco modunda kullanılmadıgında inanın o seri olabilmek icin hangi vitesde kac bin devirde vites degistirmek gerekiyor cok iyi biliyor manuel sanzıman kullanan heyecan yapan puntocuları ayıklayabileceginize emin olabilirsiniz

    bu sanzımanla ilgili birseyler katabildiysek ne mutlu bizlere arkadaşlar.
    Konu ugurozer tarafından (12/03/2008 Saat 22:04 ) değiştirilmiştir.

  10. Bu mesajı için 2 kişi ugurozer'ye teşekkür etti:


  11. #8
    VOLKAN ÇOBAN
    PERSEUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/05/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    153
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    34VG8155
    Edilen teşekkür: 81

    Standart

    Alıntı efekayhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    volkan ve ugur arkadaşlar bilgiler için teşekkürler 16 mart buluşmasına katılıyormusunuz selamlar
    Buluşmaları pek takip edemiyorum ama yaza inşallah aranıza dönerim.

    Alıntı OzzY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu durum normal çünkü sistem tamamen farklı.
    Honda(CVT) Opel triptronic(eski tork konvertörlü sistem) olduğundan sürekli kavrama durumunundadır araç viteste olduğu sürece gitmek ister...
    Bu sistemlerin hepsi birbirinden farklı prensiplere dayanarak çalışıyor. Aralarında yakıt ekonomisi sağlayan tek yöntem bizim dualogic tarzı sistemler.

  12. #9
    Musa Öncü
    blackmacig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/04/2007
    Yaş
    42
    Mesajlar
    67
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 5

    Standart

    otomatık vites almadığıma ınlerce kez pişmanım..
    nedeni:arac 2500 devırde vıtes istiyor ama bu devırde de ben atmadığım için vites atarken cok teklıyor arctakı herkes benle birlikte vites atıyor anlıcanız vites küçültme zaten ona keza sıkısıp kalıyor arac...
    peki bizim duologık viteste vites gecişleri nasıl cok hissediliyormu.yoksa
    az da olsa bı sarsılma varmı

  13. #10
    VOLKAN ÇOBAN
    PERSEUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/05/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    153
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    34VG8155
    Edilen teşekkür: 81

    Standart

    Alıntı blackmacig Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    otomatık vites almadığıma ınlerce kez pişmanım..
    nedeni:arac 2500 devırde vıtes istiyor ama bu devırde de ben atmadığım için vites atarken cok teklıyor arctakı herkes benle birlikte vites atıyor anlıcanız vites küçültme zaten ona keza sıkısıp kalıyor arac...
    peki bizim duologık viteste vites gecişleri nasıl cok hissediliyormu.yoksa
    az da olsa bı sarsılma varmı

    Normal kullnımda sorunsuz çalışıyor. Sarsılma cok fazla yok. Bence tek sıkıntı dik yokuşlarda. Karlı havada kullandım sıkıntı olmadı.

  14. #11
    Alp BELGEN
    Alp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/03/2007
    Yaş
    50
    Mesajlar
    918
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 326

    Standart

    Dualogic kullanan arkadaşlar için tercih olayı olmasına rağmen herşeyde olduğu gibi manuel şanzuman eniyisi,
    Zorunlu kalmadıkça manuelden şaşmayın derim.

  15. #12
    Ozan K
    OzzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9.484
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35HK***
    Edilen teşekkür: 2813

    Standart

    Alıntı blackmacig Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    otomatık vites almadığıma ınlerce kez pişmanım..
    nedeni:arac 2500 devırde vıtes istiyor ama bu devırde de ben atmadığım için vites atarken cok teklıyor arctakı herkes benle birlikte vites atıyor anlıcanız vites küçültme zaten ona keza sıkısıp kalıyor arac...
    peki bizim duologık viteste vites gecişleri nasıl cok hissediliyormu.yoksa
    az da olsa bı sarsılma varmı
    ben pek fazla kullanmadım sadece test ettim
    vites geçişlerini bende yapsam oda yapsa çok uzun sürüyodu bu durum beni çok rahatsız etti
    vites değiştirirken yığılıp kalıyo ayrıca çok uzun sürüyo
    dayımda easylogic vardı ona söyledim sana öyle gelmiştir filan demişti sonra gitti kendi test etti evet doğruymuş dedi...
    yani sırf bu yüzden manuel alırdım...
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  16. #13
    ugur ozer
    ugurozer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/08/2007
    Mesajlar
    1.416
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 630

    Standart

    Alıntı blackmacig Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    otomatık vites almadığıma ınlerce kez pişmanım..
    nedeni:arac 2500 devırde vıtes istiyor ama bu devırde de ben atmadığım için vites atarken cok teklıyor arctakı herkes benle birlikte vites atıyor anlıcanız vites küçültme zaten ona keza sıkısıp kalıyor arac...
    peki bizim duologık viteste vites gecişleri nasıl cok hissediliyormu.yoksa
    az da olsa bı sarsılma varmı
    Sarsılma çok nadir oluyor, bizim gibi bazen oda hata yapabiliyor hassasiyette. Ancak geçişler açıkça hissedilebiliyor. Bazen yarım saniye bazen yaklaşık bir saniye sürebiliyor vites değiştirmesi (sizin gaz pedalına basma oranınıza gore) İlk zamanlar gecişlerde boş bulunuyorsunuz resmen kafanız one dogru dusuyor; çünki ayagınız gaz pedalında iken aracın hızlanmasını beklerken o -debriyaja basıyor gazı kesiyor vitesi degistiriyor gaz veriyor debriyajı birakıyor- butun bunlar olurken sizin ayaginiz aynı seviyede gazda duruyor gerçekten ilk zamanlar ürkütücü seviyede tuhafına gidiyor kullanıcının.
    Konu ugurozer tarafından (13/03/2008 Saat 13:16 ) değiştirilmiştir.

  17. #14
    barış aykan
    BAYKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/02/2008
    Yaş
    47
    Mesajlar
    19
    Nereden
    Kocaeli
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    3 aydır duologic kullanıyorum. 2 defa dik yokuşta yaptığı iki atak ) harici bi hatası olmadı. şanzımanı manuele hiç almadım. araçtan yüksek bir performans beklemiyorum ancak bu haliyle bile açık yolda denediğimde iyi tepkiler veriyor. uzun süre vites aralıkları beni çok düşündürmüştü ama şimdi farkediyorum ki ( evet, hakketen bazı şeyleri algılıyor mu ne!!) her durumda en uygununu ayarlamasını biliyor...

  18. #15
    VOLKAN ÇOBAN
    PERSEUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/05/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    153
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    34VG8155
    Edilen teşekkür: 81

    Standart

    Aslında şunu söylemek lazım bu sistem öyle bir kalemde silinip atılabilecek bir sistem değil. Sonuçta şunu asla unutmayalım manuel şanzumanla aynı yakış değerlerine sahip bir otomatik araçtan bahsediyoruz. Bende 2001 3.20 steptronic var. Onda performans vites herşey mükemmel ama 100 kmde 12lt yakıyor. Bilmem ne demek istediğimi anlatabildim mi?
    Ayrıca dün bendeki power boxı taktım arabaya, sonuç gayet güzel oldu. Yakıt 5.2lt ortalamaya düştü Performans arttı. Veee ilk denememde bugün eco modu kapalı arabayı sıkıştırdım 3. viteste değiştirmeden 140 vurdu ayağımı gazdan çekince algıladı ve hemen 4. vitese geçti. Bu da ihtiyaç duyulduğunda arabanın sizinle paralel hareket ettiğini gösteriyor. Asla sistemi kötüleyemem. Hele hele sol ayağım felç olmadan 100 kmde 5,5 lt dizel yakan ve kaçan bir sistemi asla.

  19. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  20. #16
    Güntaç Kölay
    guntac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03/11/2007
    Yaş
    54
    Mesajlar
    72
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 SN 890
    Edilen teşekkür: 38

    Standart

    1. yazılım nasıl araç kullandığınızı algılar vites geçişlerini buna göre yapar.
    2. düşük viteslerde vites geçişleri bir daha fazla olmak üzere hissedilir.
    3. aracınızda hillholder varsa rampada geri kaçma yapmadan 1.5 sn bekler.
    4. vites değişiminde tüm otomatikleştirilmiş şanzımanlarda gaz kesme ve vites değiştirme süresi hissedilir. bu problemin teknik çözümü olarak çift kavrama teknolojisi geliştirilmiştir. Fiatta yeni modellerde bu teknolojiye geçeceğini duyurmuştur. örneğin bravolar için.

    bir bonus bilgide benden belki bilmeyenler vardır. araç hareket halindeyken ayağınızı gazdan ve frenden çektiktiğinizde araç yavaşlar, yavaşlar ama durmaz en sonunda 10 km/sn sabit hıza kadar düşer hatta yokuş yukarı bile olsa bu şekilde hareketini siz pedallardan birine basana kadar sürdürür.

  21. #17
    HH TT
    mimarchi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/02/2008
    Mesajlar
    111
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 9

    Standart

    Merhabalar,
    Bu dualogic sistemde yakıt tüketimi nasıl oluyor?İnternet sitesindeki değerlere bakınca gayet iyi ama bayii km.de 250-300 yakar demiştide...Kullananların tespiti nasıl merak ettim?

  22. #18
    ugur ozer
    ugurozer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/08/2007
    Mesajlar
    1.416
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 630

    Standart

    dizelde 170 kr civari. benzinlide tahminim yaklasik 250 kr olabilir (ortalama yakıt)

  23. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  24. #19
    HH TT
    mimarchi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/02/2008
    Mesajlar
    111
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 9

    Standart

    Dizel ve otomatik vites olunca fiyat uçar demişlerdi...Aracın gelme süresi uzadı...Siparişi değişitirsm mi acaba oluyorum Dizel eve otomatik vites...süper aslında...

  25. #20
    HH TT
    mimarchi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/02/2008
    Mesajlar
    111
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 9

    Standart

    Sizdeki dizel ve otomatik sanırım?

Sayfa 1/6 12345 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Yay hakkinda bilmek istediklerim
    41semih41 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 13/11/2011, 22:07
  2. Değerini bilmek, kıymet bilmek...
    Kriminal tarafından Geyik forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 21/06/2010, 18:56
  3. Haliç Oto Hakkinda Bilmek Istedikleriniz Varmi?
    kabushsyn tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 23/11/2007, 13:04

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com