Sayfa 3/6 İlkİlk 123456 SonSon
116 sonuçtan 41 ile 60 arası

Konu: Dualogic sistem hakkında bilmek söylenebilecekler...

  1. #41
    Ozan K
    OzzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9.484
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35HK***
    Edilen teşekkür: 2813

    Standart

    hillholder olmayanlarda geriye kaçma mevcut. bildiğim kadarıyla fren bırakıldığında ileri gitmiyor. ancak benim anlamadığım otomatik vites bir aracın zaten kayma gibi sıkıntısı olmaz daha doğrusu freni bıraktıktan sonra gaza basana kadar ne kadar kayabilirki
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  2. #42
    ugur ozer
    ugurozer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/08/2007
    Mesajlar
    1.416
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 630

    Standart

    dulogic sistemi surekli bir kavrama sisteminden ap ayrı bir sistemdir. Frenden ayagınızı cektiginizde robot o anda debriyaja basıyordur. yani ileri gitme istegi ve cvt de oldugu gibi bu ileri gitme isteginin rampalarda kaymayı onlemesi gibi bir sistem soz konusu degildir. Punto larda hill holder denen sistem ayagınızı frenden cektiginizde rampalarda robot sizin yerinize frene birkac saniye basılı tutar (ayagınızı gaza getirip basmanız icin) bu sistem olmadıgı andan tam bir kabus olur dik rampalarda yaklaşmış araca carpma riski cok yuksek. Hill holder rampa ters yone ise bazen calismiyor yani one egimli bir yerde aracınızı duvara yakın (onden) park ettiyseniz el frenini kullanıp geri kalkmazsanız aracınız duvara patlatabilir ) cvt sanzımana sahip aracınızı neden satmayı dusunuyorsunuz kaca satyorsunuz punto ile takas dusunur musunuz? ))

  3. #43
    sofokles 2000
    sofokles2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/05/2008
    Yaş
    45
    Mesajlar
    12
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1

    Standart

    Alıntı ugurozer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dulogic sistemi surekli bir kavrama sisteminden ap ayrı bir sistemdir. Frenden ayagınızı cektiginizde robot o anda debriyaja basıyordur. yani ileri gitme istegi ve cvt de oldugu gibi bu ileri gitme isteginin rampalarda kaymayı onlemesi gibi bir sistem soz konusu degildir. Punto larda hill holder denen sistem ayagınızı frenden cektiginizde rampalarda robot sizin yerinize frene birkac saniye basılı tutar (ayagınızı gaza getirip basmanız icin) bu sistem olmadıgı andan tam bir kabus olur dik rampalarda yaklaşmış araca carpma riski cok yuksek. Hill holder rampa ters yone ise bazen calismiyor yani one egimli bir yerde aracınızı duvara yakın (onden) park ettiyseniz el frenini kullanıp geri kalkmazsanız aracınız duvara patlatabilir ) cvt sanzımana sahip aracınızı neden satmayı dusunuyorsunuz kaca satyorsunuz punto ile takas dusunur musunuz? ))
    Jazzımdan memnunum Yeni kasa jazzı bekliyorum. yeni kasa jazz ve GP arasında tercih yapacağım.

    CVT düz yolda freni bırakınca ileri gidiyor. Hafif meyilde de ileri gidiyor geri kaçırmıyor. Normal meyilde çok ama çok az geri kaçırıyor. Dik rampada geri kaçırıyor. CVT nin en keyifli yanlarından biri ise direksiyonun yanlarındaki kulakçılardan da vites değiştirebilmesi F1 gibi.

    Duologic bu durumlarda nasıl davranıyor?

    Tam vites değiştireceğini anladığınızda ayağınızı hafif gazdan çektiğinizde daha az sarsıntılı bir vites geçişi mi oluyor dulogicte?

    Gaza iyice bastığınızda vites geçişleri daha mı sarsıntılı?

    Duologic'in karakterististiği opeldeki easytronic'e benziyor mu?

  4. #44
    Ozan K
    OzzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9.484
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35HK***
    Edilen teşekkür: 2813

    Standart

    vites geçişleri easytronic e göre daha yavaş
    onun haricinde bi fark hissetmedim
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  5. #45
    Erdi ELKOCA
    gp46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/01/2008
    Mesajlar
    205
    Nereden
    Kahramanmaraş
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 51

    Standart

    Alıntı ugurozer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dualogicde insanın istedigi o motorun devirlenme ve sonra debriyaja basması ve dusuk devirden tekrar baslaması var
    bu olay nasıl oluyo anlamadım ben düşük devirden tekrar nasıl başlıyo

  6. #46
    ugur ozer
    ugurozer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/08/2007
    Mesajlar
    1.416
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 630

    Standart

    cvt sanzımanda otomatik modda kullandıgınızda alistigimiz vites degistirme sesleri yoktur. Gaz pedalına basma siddetiniz-aracın megili-agirligi gibi etmenlere gore motorun en yuksek hp ve torku arasında bir deger secilir motor devri neredeyse orda sabitlenir aracın hızlanması motorun devri sabit iken kasnak sisteminin artırımı ile gerceklesir, yani devirlenme sesi ve motor devri bittiginde bir yuksek vitese alıp tekrardan devirlenme sesi duyamazsınız cvt sanzımanda. Ama dualogic bildigimiz vtesli araba gibidir sadece debriyaja sizin yerinize bir robot basıyor vitesleri o degistiriyor. Cvt den dualogic e gectiginizde arac vites degistirdigi anda kafanız cama dogru yaklasacak alışana kadar

    Alıntı sofokles2000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Jazzımdan memnunum Yeni kasa jazzı bekliyorum. yeni kasa jazz ve GP arasında tercih yapacağım.

    CVT düz yolda freni bırakınca ileri gidiyor. Hafif meyilde de ileri gidiyor geri kaçırmıyor. Normal meyilde çok ama çok az geri kaçırıyor. Dik rampada geri kaçırıyor. CVT nin en keyifli yanlarından biri ise direksiyonun yanlarındaki kulakçılardan da vites değiştirebilmesi F1 gibi.

    Duologic bu durumlarda nasıl davranıyor?

    Tam vites değiştireceğini anladığınızda ayağınızı hafif gazdan çektiğinizde daha az sarsıntılı bir vites geçişi mi oluyor dulogicte?

    Gaza iyice bastığınızda vites geçişleri daha mı sarsıntılı?

    Duologic'in karakterististiği opeldeki easytronic'e benziyor mu?
    Dualogicde direksiyondan gecis yok olsada sacma olurdu jazz gibi dokundugun an hersey olup bitmiyor, ancak vitesden manuele alıp asagı yukarı dokunmalarla manuel kullanabiliyorsun fakat cok kullanıssız oluyor. duz vitesi seri kullanan bir kisi ne kadar cabuk vites degistirirse ve ne kadar sarsıntısız gecirebilirse dualogicde hersey bundan ibaret baska birsey bekleme. Sarsıntı konusunda yalnız puntolarımız hic fena degil yani cok nadiren sarsıntı oluyor tam gaz hızlanmalarda cabuk degisimlerde dahi ben genelde sarsıntı hissetmiyorum aynı benim gibi degistiriyor
    Konu ugurozer tarafından (17/06/2008 Saat 10:57 ) değiştirilmiştir.

  7. #47
    sofokles 2000
    sofokles2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/05/2008
    Yaş
    45
    Mesajlar
    12
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1

    Standart

    Alıntı ugurozer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cvt sanzımanda otomatik modda kullandıgınızda alistigimiz vites degistirme sesleri yoktur. Gaz pedalına basma siddetiniz-aracın megili-agirligi gibi etmenlere gore motorun en yuksek hp ve torku arasında bir deger secilir motor devri neredeyse orda sabitlenir aracın hızlanması motorun devri sabit iken kasnak sisteminin artırımı ile gerceklesir, yani devirlenme sesi ve motor devri bittiginde bir yuksek vitese alıp tekrardan devirlenme sesi duyamazsınız cvt sanzımanda. Ama dualogic bildigimiz vtesli araba gibidir sadece debriyaja sizin yerinize bir robot basıyor vitesleri o degistiriyor. Cvt den dualogic e gectiginizde arac vites degistirdigi anda kafanız cama dogru yaklasacak alışana kadar



    Dualogicde direksiyondan gecis yok olsada sacma olurdu jazz gibi dokundugun an hersey olup bitmiyor, ancak vitesden manuele alıp asagı yukarı dokunmalarla manuel kullanabiliyorsun fakat cok kullanıssız oluyor. duz vitesi seri kullanan bir kisi ne kadar cabuk vites degistirirse ve ne kadar sarsıntısız gecirebilirse dualogicde hersey bundan ibaret baska birsey bekleme. Sarsıntı konusunda yalnız puntolarımız hic fena degil yani cok nadiren sarsıntı oluyor tam gaz hızlanmalarda cabuk degisimlerde dahi ben genelde sarsıntı hissetmiyorum aynı benim gibi degistiriyor
    Çift kavramalı debriyaj gelene kadar beklicen o zaman sanırım ya da duologic'in biraz daha gelişmesini beklicem. Easytronic kullanmıştım zaten. Bu arada CVT'ye çok hakimsiniz sanırım kullandınız? CVT çok kullanışlı ve çok konforlu.

  8. #48
    ugur ozer
    ugurozer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/08/2007
    Mesajlar
    1.416
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 630

    Standart

    Alıntı sofokles2000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çift kavramalı debriyaj gelene kadar beklicen o zaman sanırım ya da duologic'in biraz daha gelişmesini beklicem. Easytronic kullanmıştım zaten. Bu arada CVT'ye çok hakimsiniz sanırım kullandınız? CVT çok kullanışlı ve çok konforlu.
    evet biliyorum. Puntomu aldıktan sonra bir arkadaşımın aracını kullandım kullanmaz olaydım ) herneyse ama o zamanlar mazot benzine gore ucuzdu o yuzden mantıklıydı buna ragmen jazz ve punto arası kararsız kalıp punto almam.

  9. #49
    sofokles 2000
    sofokles2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/05/2008
    Yaş
    45
    Mesajlar
    12
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1

    Standart

    Alıntı ugurozer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet biliyorum. Puntomu aldıktan sonra bir arkadaşımın aracını kullandım kullanmaz olaydım ) herneyse ama o zamanlar mazot benzine gore ucuzdu o yuzden mantıklıydı buna ragmen jazz ve punto arası kararsız kalıp punto almam.
    şimdi olsa ne alırdınız? Grande Punto mu jazz mı?

  10. #50
    ugur ozer
    ugurozer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/08/2007
    Mesajlar
    1.416
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 630

    Standart

    bu mazot fiyatları ve cvt sanzımanın o çalışma sisteminin beni buyulemesi yuzunden jazz.

  11. #51
    yusuf bozkurt
    gebzeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/02/2008
    Yaş
    37
    Mesajlar
    11
    Nereden
    Kocaeli
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    arkadaslar bizde 1.4 77hp otomatik gp almayı düşünüyoruz..otomatik almamızdaki en buyuk sebeplerden birisi yokusta geri kaymaması ama soylenenlere gore geri kayıyor..en baz donanımını almak istediğimizden yokuş kalkış destek sistemide yok bildiğim kadarıyla..fiyat olarakta 26.000ytl verdiler..

  12. #52
    Engin Yılancı
    xcoder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/02/2008
    Yaş
    44
    Mesajlar
    107
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 47

    Standart

    Merhaba, grande punto 2 lerde active de olsa otomatik araçlarda yokuş destek sistemi hillholder gelmeye başladı diye biliyorum.

  13. #53
    Ahmet Öztürk
    birotteau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/06/2007
    Yaş
    46
    Mesajlar
    159
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Vals Mavi
    Plaka
    34 EN XX34
    Edilen teşekkür: 79

    Standart

    Alıntı gebzeli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaslar bizde 1.4 77hp otomatik gp almayı düşünüyoruz..otomatik almamızdaki en buyuk sebeplerden birisi yokusta geri kaymaması ama soylenenlere gore geri kayıyor..en baz donanımını almak istediğimizden yokuş kalkış destek sistemide yok bildiğim kadarıyla..fiyat olarakta 26.000ytl verdiler..
    Engin Bey'in soyledigi gibi active de olsa dualogic paketinin icerisinde artik hillholder var.

  14. #54
    yusuf bozkurt
    gebzeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/02/2008
    Yaş
    37
    Mesajlar
    11
    Nereden
    Kocaeli
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    evet arkadaslar sordum var dediler..otomatiklerde esp asr msr hba hillholder standartmış.gordugum kadarıyla sizde bu aracın kullanıcılarındansınız sizce mantıklı bir seçim midir.?

  15. #55
    sofokles 2000
    sofokles2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/05/2008
    Yaş
    45
    Mesajlar
    12
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1

    Standart

    Merhaba,

    GP2'de duologic vites geliştirildi mi acaba (yazılımsal ya da donanımsal olarak) ? GP1 deki dulologiclerde yüksek kilometreli olanlarda sorun çıkıyor mu acaba?

  16. #56
    yusuf bozkurt
    gebzeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/02/2008
    Yaş
    37
    Mesajlar
    11
    Nereden
    Kocaeli
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    bende merak ediyorum..

  17. #57
    ugur ozer
    ugurozer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/08/2007
    Mesajlar
    1.416
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 630

    Standart

    gp2 ne yaa ole bişemi çıktı?? ))

  18. #58
    Ahmet Öztürk
    birotteau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/06/2007
    Yaş
    46
    Mesajlar
    159
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Vals Mavi
    Plaka
    34 EN XX34
    Edilen teşekkür: 79

    Standart

    Alıntı gebzeli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet arkadaslar sordum var dediler..otomatiklerde esp asr msr hba hillholder standartmış.gordugum kadarıyla sizde bu aracın kullanıcılarındansınız sizce mantıklı bir seçim midir.?
    Merhaba,

    Ben de cok arastirip almistim, tasarim, fiyat ve donanim olarak bana en uygun gelen GP olmustu. Ben geri vitese gecerken zorlanmasi haricinde bir sorun yasamadim, bu sorunu da sagolsun Fiat servisleri cozmek icin ugrastilar, ama 2 ayda bir tekrarliyor. Bunun haricinde memnunum, ozellikle de yakiti beni memnun ediyor. Benim aracimda hillholder yok, hic ihtiyacim olmadi, esim ilk baslarda yokusta tedirgin oluyordu, ama o da su an rahatlikla kullaniyor.
    Kisitli bir butceniz var ise GP uygun bir tercih olabilir, ama size onerim, hangi araci alirsaniz alin, mutlaka bir test surusu yapiniz.

  19. #59
    ugur ozer
    ugurozer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/08/2007
    Mesajlar
    1.416
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 630

    Standart

    kimse kusura bakmasın ama ben sevdigim hiçbir insana artık gp tavsiye etmiyorum, yeni arabanın bu kadar sorunu olamaz yaa bu araba 300binde degil daha 30 bin olmadı yasadıgım sorunlar kitap olur. Az oncede manuel kullanıyorum 2 den 3 e atıyorum araba debryaja basıyor yine 2 ye alıyor 3 kez aynı seyi yaptı ust uste yavasladım oyle 3 e aldı. allah korusun ben bu sekilde onemli bir sollamaya cikmis olsaydım ne olacaktı??

  20. #60
    tolga yalçın
    tolgaaaaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/08/2008
    Mesajlar
    10
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    çift kavramalı debriyaj ne dir ne işe yarar. otomtik en alt donanımlı punto almayı düşünüyorum. bu debriyaj olayının yenisini beklemekmi lazım acaba. bayi kasko dahil 26850 fiyat veriyo. daha uygun fiyat alan varmı.

Sayfa 3/6 İlkİlk 123456 SonSon

Benzer Konular

  1. Yay hakkinda bilmek istediklerim
    41semih41 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 13/11/2011, 22:07
  2. Değerini bilmek, kıymet bilmek...
    Kriminal tarafından Geyik forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 21/06/2010, 18:56
  3. Haliç Oto Hakkinda Bilmek Istedikleriniz Varmi?
    kabushsyn tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 23/11/2007, 13:04

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com