perseus power box ne oluyor?bilgi verirmisin biraz nedir fiyatı nedir falan açıklarsan sevinirim yakıtı düşürmede bu kadar etkili oluyor mu?ayrıca benzinli araçlara da takılıyor mu?
perseus power box ne oluyor?bilgi verirmisin biraz nedir fiyatı nedir falan açıklarsan sevinirim yakıtı düşürmede bu kadar etkili oluyor mu?ayrıca benzinli araçlara da takılıyor mu?
Power Box dizel araçlara takılan turbo sistemle ilgili bir güçlendirici. Forumu "power box" yazıp aratırsan detaylı bilgi alabilirsin. Bu sistem %15 güç kazandırıyor ve %5 gibi yakıt tasarrufu sağlıyor. Ama sadece dizeller için geçerli. detay için pm atarsan daha fazla bilgi verebilirim.
Sizlerde takdir edersiniz ki, dualogic kullanan herkes öyle yada böyle, şurası olmamış,burası idare eder gibi cümleler kullanmış.
Ben dualogic ve DSG kullandım.DSG otomatikse dualogic ne,dualogic otomatikse DSG ne, o kadar fark ediyor derim.(DSG 4500tl bu arada)
Ben performansın, sollama esnasında hayat kurtarması gerektiği kanaatindeyim.Dualogic adamı öldürür arkadaşlar.Tavsiye etmem.(en azından uzun yolda bol araç sollayacaksanız).
FIAT her şeyi halletmiş ama, otomatik, alfadaki Q-tronik olmalı. Dualogic hayal kırıklığı olur derim.![]()
Dizel ve otomatik vites olunca fiyat uçar demişlerdi...Aracın gelme süresi uzadı...Siparişi değişitirsm mi acaba oluyorumDizel eve otomatik vites...süper aslında...
turbo sistemle ilgili güçlendirici mi? turboya bir kutu ile mudahele soz konusu olabilir mi yaw olmaz bence ???? olsa olsa motorun ecu suna yakıt hava karısımı vs. vs.. gibi degisikliklere mudahele eden bir cihazdır diye tahmin ediyorum. Bu karısımlardan sonrada kara dumanı koyuverip egzostan asırı bir basınc alması ve bu basıncın turboyu daha yukzek devirlerde cevirmesine sebep olarak performans kazandırır dogrudur ancak turboyu elinize almayı ve hatta motordan bazı parcaları elinize almayı baştan kabul etmek gerek. Muhendisler neden ecu ları o powerbox degisim degerlerinde ayarlamamışlar koskoca fiat muhendisleri dahamı geri kalmış bu işten sizce??
Zaten power box konusunda detaylar için forumu araştırmasını söylemiş ve sadece özetleyecek bir cümle olarak bu cümleyi kurmuştum. Şu varki benim arkadaşım dizel araçlar için test cihazı üretip ihrac ediyor ve bu boxı da o yaptı bana ve mevcut turbonun bar basıncının üstüne asla cıkartmıyor. Bunun yüzünden de turboya zarar vermiyor. Sadece daha verimli calışmasını sağlıyor. Uzun vadede en fazla katalizatöre zararlı olabilir o kadar. Neyse konumuz bu değil bunu daha önce başka topiclerde tartışmıştık bolbol.
Özetle ben sistemden oldukça mutluyum. Dualogic ve powerbox beni tatmin ediyor.
mimarchi dualogic ile yazdıgım yukardaki yazıları oku ve sonra karar ver derim dizelde otomatik mi yoksa manuel mi die. Ben tekrar alsam aynı para dahi olsa manuelini alırdım ancak babam ve kardesime sorarsan dha pahalıda olsa yine bu sistemi alırlardıkisiden kisiye degisiklik gosteriyor yani. Vitesle debriyajla oynamasını seviyorsan performansdan odun vermem diyorsan hemen cay
))
bende vitesle oynamak hiç ama hiç istemiyorum![]()
Dualogic şanzıman için ayrı +bir kullanma kılavuzu olan var mı ?
merhaba arkadaşlar.
esasen beni yeni Bravo ile ilgileniyorum.nasip olursa askerlik dönüşü bir araç almayı düşünüyorum.eski aracım citroen C4 dizeldi.fakat şu anda Bravo 1.6 Multijet 120 Hp 300nm/tork luk bu motor gönlümü çaldı. dualogic 120hp'ler temmuz da gelecek galiba..
bir arkadaş VW'nin kullandığı DSG şanzımanın yeni Bravolar da kullanılacağını söylemiş.doğru ama 2010 hazirandan sonra.. bu yaza gelecekler eski sistem.
sizce yeni Bravo daki dualogic tamamen aynımı olur? bir de citroenin MCP şanzımanında olduğu gibi direksiyonun her iki yanında manuel vites değiştirmeyi sağlayan kulakcıklar var mı?
selam mimarchi bende yaklaşık 1.5 seneden beri 1.4 fire dualogic kullanıyorum ve cok memnunum.arkadaşlar performanstan falan bahsetmişler fakat manuel vitesin performansı nedir ki yani otomatiğin olsun..Kullandığımız araçların hiçbirisi performans aracı değildir 180 yapmak 200 yapmak performans değildir..20 senelik eski arabalarda yapıyor 200ü..Diyeceğim o ki dualogic vites rahatlıktır ister otomatiğin rahatlığını yaşarsın istersen manuelin ''performansını''Tabi bu olay tercih meselesidir herkese saygı duyuyorum..
Konu karakayaaykut tarafından (20/03/2008 Saat 20:52 ) değiştirilmiştir. Sebep: kusura bakmayın iki kere cıkmış msj Saygılar...
GERİ SAYIM;Sen doğduğunda başladı ! Eğer (9) canlı bile olsaydın en fazla (8) kez kaçabilirdin Ölümden ! Bil ki (7) Düvele sultan dahi olsan yerin (6) Mekan olacak sana. En fazla (5) Metre kumaş götürebileceksin ! Kapatacaksın (4) açsanda gözlerini ! Bu (3) günlük fani dünyada Azraile (2) kat olup yalvarsanda nafile EceL geldiğinde (1) gün öleceksin ! İşte, o an herşey (0) dan başlayacak. Çünkü,
ÖLÜM BİR YOK OLUŞ DEĞİL,YENİDEN DOĞUŞTUR !
umarım sen haklısındır kardeşim. eğer öyleyse biraz bekler yeni şanzımanlısını alırım tabi..
çift kavramalı şanzıman gelince süper olucak![]()
Ne Mutlu Türküm Diyene!
powerbox turboya felan etki etmez. common-rail yani yakıt basıncına etki eder. bu sayede isterseniz turbo devreye girmeden önceki devirleri de güçlendirebilirsiniz.
Merhaba
Cvt şanzımanlı Jazz kullanıcısıyım. İlerde gp düşünüyorum.
Duologic vitesten memnun musunuz? Eksi yönleri nelerdir? Çok sarsıntılı mı vites geçişleri?
Ayrıntılı cevaplarınız için şimdiden tşk. ederim.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri