ya ben su fikre karsıyım ;
arabayı ucuz aldın yada araba ucuz bu kadaryla yetin gibi bir mantık var. yada bmv almadın fazla konusma . yani bunun acılımı paran kadar konustur. kısacası...
bunu diyen arkadasları cok merak ediyorum almıs oldukları 500 ytl lik bir lcd ekranıda olu pixel cıktıgında eminim satıcının tepesine binecektir. ee orada da söyle bir cümle kurulsa hos olurmu 500 ytl lik bir mal bu kadar olur. örnekleri uzatmaya gerek yok ama . arkadas ben vermiş oldugum paranın karsılıgını istiyorum suc mu bu.. yada birşeye kötü demek sucmu veyahutta begenmemek suc mu..?
bora abi fanatiklik yapıldığını sanmıyroum en fanatiklerden biir benimdir bilenler bilir ki ona rağmen ne sorunlar yaşadım hiçbirzaman körükörüne sarılmdım aracıma hepsini yazdım çizdim ama şuda var aracında sorun yaşamayanları fanatik vb gibi sorun yaşayanalrıda hadi ordan sallama vb terimler kullanmayalım ben aracımdan çok memnunum herkes gibi pekçok sorun yaşadım ama çok seviyorum abi sakın ban kızma bunu san cvp olarak yazmadım yada yazdığını üstüme alınmadım diğer markaları göklere çıkarıp fıat araçalrını kötülemek bana pek mantıklı gelmiyor neredeyse her marka aracı kullandım aile olarakta çok uç modeller hariç ne sorunlar yaşadık ne dertler çektik sormayın servislerde paramızla rezil olduk burda bakıyorum en ufak birşey kartopu gibi büyüyor sorunun ufağı büyüğü olmaz sonuçta para veriliyor ama sanki zorla satılmış yada sadece puntoda sorun varmış gibi yansıtılıyor en azından kendim için söyleyim ben servisimden çok memnunum nedersem yapıyorlar diğer markalrın servislerinde neler çektik ben 2006 mayısında trrınk para 35 milyar saydım bunu hava atmak için yazmıyorum allahın kulu bana çöp bile vermedi başakalrına neler verildi 3 tane araç götürüyoruz ne bayram ne seyran hep havagazı demek istediğim bu hediye olayı tamamen serviisn elinde olan birşey buna ne fıat karışır nede başkası kimseyi hedef almadım yada cvp niteliğinde yazmadım aracımla ilgili sorunlarıda forumda bulabilirisniz saygılar
Konu brvhgt tarafından (12/01/2008 Saat 21:15 ) değiştirilmiştir.
Bunda çok haklısın tamamen tanıdık meselesi kimlere istenilince neler veriliyor. Meselsa aldığın aracın 5k olanını aldım 2008 26.000.00 YTL yeterki tanıdığın olsun. Gerçi aracı daha teslim alamadık ama olsun.
İnsanın kendi şahsına rahmeti, başkasına rahmetinden daha büyüktür.
Haklısın Ertan seninle ters düştüğümüz bir nokta yok zaten sanmıyorum sende beni anladın ne demek istediğimi..Araçları aynı zamanda almışız o zamanda sorun varmış halen de var...Bu arada bende mesela Fiat Kavaklıdere'den çok memnunum arabamı oraya götürüyorum genelde..Onun dışında zaten önünden bile geçmeye değmez..
Ben aracimdan heryerde de belirttigim gibi memnunum. Bunu tarafsiz olmaya calisarak soyluyorum. Ama cevremdeki insanlarin Fiat'a onyargilari nedeniyle keske biraz daha para verip Opel alsaydim da cevreme daha az laf anlatsaydim dedigimde oluyor. Bu arada Opel'in de sorunsuz olmadigini tahmin edersiniz, dinledigim Opel Corsa hikayeleri burada okuduklarimdan cok daha acikli, gozyasi dolu.
Babam VW Polo kullaniyor, aldigimizin 2. haftasi calismiyordu_(0km), aku baglantisi duzgun degilmis. Simdi eminim aranizda bu cok onemli bir sorun degil diyerek VW'i savunmaya calisanlar da olabilir,sorarim onlara bu sorunun aynisi ile GP'de karsilastiklarinda neden Fiat'i savunmazlar da yerin dibine sokarlar. Kuzenim ozel VW servisi isletiyor, burada GP sahiplerinin yasadiklarindan daha komik olaylar yasiyorlar, Audi de bile. Size 3 hafta once Auto Show'da okudugum bir okur mektubunu anlatayim. Arkadasin bir tanesi 0km A3 almis. Bu arac bizimkinden bir miktar pahali hepiniz bilirsiniz. Kapilarindan tikirtilar geliyormus,Audi ve tikirti,inanilmaz. Daha inanilmazi yetkili servisin cevabi:"bu arac 3 kapi, kapılari buyuk ondan"..Audi sahibinden gozyaslariyla biten bir mektup, nasil cok acikli degil mi?
Ben GP'mden memnunum.
Herkese selamlar
ahmet
Örnek çok kayda değer, demek ki audi'de servis ve müşteri memnuniyeti anlayışı yokmuş demek. Ama bu arabalarımız ile ilgili beklentilerimizi (servis ve müşteri memnuniyetini) tatmin etmiyor. Kısaca kötüden örnek olmazmış, zaten burada tartışılanlarda FIAT servislerinin yaklaşımları. Ben kendi servisimden verim alamıyorsam başka servislerde neler oluyor diye teselli mi aramalıyım acaba ?
GP in mirror is faster than they appear !
85 model klimalı Doğanımı 94-98 arası, 93 Tempra SX imi 98-99 arası, 2001 paliomu 0 aldık 2000-2005 arası,2006 Albeamı 0 aldık 2005-2006 arası kullandım periyodik bakım harici araçlarımı hiç servise götürmedim. Dağ taş bayır neredeyse ege ve iç anadoluyu dolaştım tık demedi otomobillerim. Bence at sahibine göre kişniyor.
Haklısınız. Geçen hafta Zincirilikuyu Birmot'a gittim servisten Şafak abiyle bu sorunları konuştum. Ama buna rağmen bir GP almak istediğimi söyledim. 1.4 95 hp yi istiyorum ama otm vites istiyorum dedim, bu araçta kronik bi sorun var mı dedim. Öyle bir araç yok ki cevabını aldıktan sonra üzülerek ayrıldım. Satışa gittim İtalya da bile yok dedi. Şimdi biraz beklemeye karar verdim. Belki ilerleyen aylarda üretime geçerler. Bir de yeni bravo yu beklemek lazım galiba. Hem işçilğin hem de kalitenin arttığını iddia ediyorlar. Bekleyip görelim derim ben.
Konu biloGP tarafından (12/01/2008 Saat 22:39 ) değiştirilmiştir.
Palio Speedgear 1.2 16v
Sayın henüz punto sahibi olmayan Ahmet bey ; bizimde bundan önce araçlarımız oldu,bizde bindik dağ tepe bayır gezdik,ayrıca henüz sahibi bile olmamış ''0'' atlarda sorun çıkıyor,seyisler güzel çalışmıyor,üstelik henüz jokeyler o atlara oturmadan önce atlar huysuzlanıyor,benim atım sürekli kapalı garajda duruyor 2 yıl olmasına rağmen henüz 19.000 km yi de geçmiş değil çok semiz bir hayvan ama benimkide çok huysuzlanıyor..Demekki biz binmesini bilmiyoruz bu melete ya satalım gitsin en iyisi tabanway..Bilende biniyo bilmeyende kardeşim bu ne böyle yaw...
Konu tempesty tarafından (12/01/2008 Saat 22:43 ) değiştirilmiştir.
sanırım bu konuda görüşLerini beLirtmeyen bir ben kaLdım.
forum sitemiz kuruLdugu günden bu yana, bir çok şikayet başLıkLara yansıdı, kronik sorunLar, arızaLar hakkında payLaşımLarda buLunuLdu. bu çok güzeL bir oLay. insanLarın forumumuz vasıtasıyLa bir yerLere sesLerini duyurma çabaLarını sonuna kadar destekLiyorum. ve bu ortamı bu günLere taşıyan sizLere teşekkürLerimi bir kez daha iLetiyorum.
ben herhangi bir şekiLde tofaş-fiat yetkiLisi degiLim, bazen bana soruyorLar fiat sana para mı ödüyor vs. şekLinde, böyLe bir durum asLa yok. diger marka araçLarın forumLarında da sık sık gezmekteyim. onLarın da forum yöneticiLeriyLe güzel dostLukLarımız var. ancak şunu aLtını çizerek beLirtmeLiyim ki; hiç bir markanın forum sitesinde asLa ve asla, arızasız, sorunsuz, dört dörtLük bir araç görmedim.. bir markayı vs. beğenmeyebiLirsiniz, sevmeye biLirsiniz, bu gayet normaL, ancak sürekLi kötüLemektense, "şunu yapsaLar daha iyi oLur.." şekLinde, geLişimLerine destek oLucu cümLeLer kuruLmasının daha iyi olacağı düşüncesindeyim. şu ön yargıLardan biraz oLsun sıyrıLmamız Lazım.
paspas vermediLer diye fiat'a kızanLar, servisLere sitem edenLer var, biLmiyorum beLki yaşım küçük anlayamıyorum ama bana komik geLiyor. servis paspas vermek zorunda degiL ki, promosyon yapmıştır bir dönem, sonra bitmiştir vs. igneyi karşıya batırıyorsak çuvaLdızı da biraz kendimize batırmamız Lazım, ne kadar çok eksik ararsak.. o oranda da aracımız bizi üzecektir. örnek vermek gerekirse; arka kapıLarım iki yıLdır açıLmıyor. kaç sefer servise gittim, yapıLamadı, düzen tutmadı.. şimdi ben tutup ne diye gp'yi ya da fiat'ı suçLayayım ki.. bir iki servis çaLışanının biLgisizLiği yüzünden koskoca bir markayı neden kötüLeyeyim ki? bence bazı konuLarda biraz daha toLeransLı davranabiLmeLiyiz. onun dışında bir markayı kötüLemek, bizi bir adım öteye asLa taşımayacaktır.
servis konusunda sıkıntısı oLan arkadaşLarın servisLerini degiştirmeLerini öneririm. aynı sorun için; aynı servise gitmek yerine, aynı sorun için; farkLı servis tecrübeLeri edinmenizi öneririm. müşteri memnuniyeti poLitikası çok fazLa geLişti. çevrenizde mutLaka böyLesi servisLer vardır. denemekten zarar geLmez..
sözü fazLa uzatmadan, kazasız beLasız keyifLi sürüşLer diLerim.
FiatTR | PuntoTR | GrandePuntoTR | PuntoEvoTR | BravoTR | LineaTR | 500TR
Fiat Türkiye Forumları | 2006'dan Beri Sizlerleyiz | Reklam & İletişim: admin@grandepuntotr.com
Erdi bey dikkatimi çekti bir kapı 2 yıldır arızalı ise bunun sorumlusu sizce kimdir? Bu kadar zaman içinde başka servisler gezmiş olduğunuzu varsayarak hala neden çözülememiştir. Bahsettğiniz sorun çokta ufak bir sorun sayılmaz. Sizi sabrınızdan dolayı tebrik ederim, ben o kadar sabredemezdim
Bende forumlardaki arızalar için sorulan sorulara verilen ''sen en iyisi arabayı değiştir, başka araçlarda da var ne olmuş'' gibi yanıtları çözüm üreten cevaplar olarak görmüyorum belirtmek isterim.
GP in mirror is faster than they appear !
tamam o zaman son karar ne neyapıcaz arabaları komple satıyormuyuz yakıyormuyuz yada büyük bursa buluşması adı altında gplerimizle bence tofaşı basalım en etkilisi bu olurn sanırım
Aracı aldığımızın 2. haftasında ,eşim aracı kullanırken direksiyonun arıza verip devre dışı kalması ve eşimin, tamamen hareketsiz kalan(lütfen kimse direksiyon her halikarda döner demesin-yanında ben de vardım)direksiyon sebebiyle güçlükle olası bir kazadan kurtulması(Allahtan ki o an anayoldan ara yola geçiyorduk) sizce güven kaybı için yeterli değil mi ?
Ayrıca forum üyelerden bir arkadaşımızın benzer direksiyon arızası yüzünden (bizim yine biraz olsun şansımız varmış) kaza yapması nasıl bir olaydır.Şu benim yazdığım problemi okuyan birisi ,böyle bir riski göze alıp böyle bir aracı alır mı,söyleyin Allahaşkına...
ben gpunto yu almadan önce megane 2 citroen c4 ve peugeot 307 e bakıodum onlar içinde hep olumsuz şeyler duydum hatta sonra en az sorunlu olanı tercih ediyim dedim bianda gp de karar kıldım ve şuana kadar problem çıkarmadı maşallah yazılanları okuyorumda kötünün iyisi tabirini yakışır buluorum![]()
GP in mirror is faster than they appear !
FiatTR | PuntoTR | GrandePuntoTR | PuntoEvoTR | BravoTR | LineaTR | 500TR
Fiat Türkiye Forumları | 2006'dan Beri Sizlerleyiz | Reklam & İletişim: admin@grandepuntotr.com
Sıfır kilometre bir Mercedes'ten beklentiniz nedir? arkadaşlar sırf bu konuyla ilgili olarak bu linki veriyorum yanlış anlaşılmasın örnek olabilir.
2002 yılında "mevcut aracım 8 yaşını doldurdu artık" düşüncesiyle otomobillere bakmaya başlamıştım. Almanyada Nisan 2002'de yollara çıkmaya başlayan Vaneo Türkiye için de çok yeniydi. Hoşuma gitmesinde Mercedes markası ve bütçemin ona yetiyor olmasının payını inkar edemem. Ancak yine de o zaman için bakmış olduğum araçlardan örneğin Renault Scenic'e göre neredeyse bir misli fazla ücret ödeyerek Vaneo'nun ilk alıcılarından biri oldum. Alır almaz Ramazan Bayramı münasebetiyle şehirlerarası yola çıkmamız gerekti. Her sey çok iyi görünüyordu. Seyahatimizi sorunsuz tamamlayıp döndük. Araca ikinci depo benzini aldiktan sonra bir sabah otomobil çok zor çalıstı. Silkeleme, vuruntulu çalisma, kirmızı ışıklarda durunca stop etme gibi sorunlar ortaya çıktı. Motor arıza lambası yandı. Daha 900-1000 km yol ancak yapmıştık. Doğruca servise gittim. Otomobili bilgisayar çıkışndan test cihazina bağladılar ve teşhis: Sulu benzin kullanmışsınız oldu.
Bu durumda hem üzüldüm, hem önemli bir arıza olmadığına sevindim, hem de benzine suyu ben katmis gibi mahcup oldum! Depoyu, yakıt yollarını temizlediler. Ücret de almadılar (Jest!). Aracı teslim ettiler.
Ancak sorun kısa aralıklarla tekrar etti ve bu arızalarda çok değisik islemler yapmaya basladilar. Artik otomobili test cihazina bağlıyor, bazı parçaları istiyorlar ve birkaç gün sonra parçalar geldiğinde tekrar gidiyor ve parça değisiminden sonra bir süre kullanıyordum. Bu arada hafifçe bozuk ve yamalı asfalt yollarda otomobilin kapı ve pencerelerinden nomalden fazla tıkırtılar geldiğini farkettim. Onları söküp içlerine çeşitli malzemeler doldurdular ancak sonuç alınamadı. Bu arada arızalar devam ediyordu. Bu islemler 2003 yazına kadar hep devam etti. Yaz rahat geçti. 2003 kışında tekrar sorunlar başladı. Ben de artik arızanın soğuk havalarda ortaya çıktığını farketmiştim. (Dikkat araç dizel değil benzinli) Bana yine sulu benzin ve benzeri açıklamalar yapılmaya devam ettikçe itiraz ettim. "Bu çevrede sulu benzini bir tek ben mi buluyorum" şeklinde çıkıştım. Bu otomobil arızalı. Yeterince uğrastigınız halde onaramadınız. Bu araci değistirin veya bedelini ödeyin dedim. O zamanlar bu konuda beni pek ciddiye almadılar sanırım. Aynı arızalarla uğraşırken 2004 mayısı geldi. Otomobilin değiştirilmesi veya bedelinin ödenmesi isteğiyle tüketici mahkemesine başvurdum.
İnsanın kendi şahsına rahmeti, başkasına rahmetinden daha büyüktür.
dostum biraz sakin ne var bunda sadce ortaya bir espiri pattlattık hemen buna bile cvp hazır ortamı biraz değiştirelim dedik neymiş bu konu böyle
ufuk bey sanırım gözden kaçırdınız benimd edireksiyon kutum değişti yazmıştım hemde benimki yolda abs esp ve pekçok sistemi bloke etmişti tek farkımız o zaman ve şimdi olayı dramatik hale getirip yazmamıştım sadece kutunun değiştiğini ve gerekenin yapılması gerektiği şeklind euyarıda bulunmuştum
Konu Linos tarafından (13/01/2008 Saat 10:38 ) değiştirilmiştir. Sebep: Flood! (Lütfen forum kurallarını okuyalım!!!)
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri