Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
53 sonuçtan 21 ile 40 arası

Konu: Biz eleştiriyoruz ama ?

  1. #21
    emre sever
    erenemre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/02/2012
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.796
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    34DZ1196
    Edilen teşekkür: 399

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam opel 98 yılında classic 2 yi çıkardı ama 2004 de aslında kasayı değiştirdi ve 2009 da birdaha değiştirdi fakat ülkemizde classic kasalara talep üst düzeyde olduğu için üretime ve satışa devam edildi..mesela opel astra h kasa halen daha j kasanın yanında kısıtlı bir şekilde satılıyor ki opel kendisi açıkladı Türk müşteriler istediği için 2014 e kadar üretim devam edecek diye..yani sizin dediğiniz gibi tek kasa ile 12-13 yıl gitmedi.. 15 yıl içinde 3 kasa değiştirdi ve sattı..hemde bu kasalar makyaj falan da değil tamamen birbirinden farklı..gel gelelim opelin satış konusuna..Opel tok kapı sesi gibi şeyleri özellikle olarak satıyor olayını ilk defa sizden duyuyorum..şunu da söyliyim opelin 98 model astralarına isterseniz eğer cc taktırabiliyorsunuz sadece kolu değiştiriyorsunuz.yine 2004 yılında çıkarılan astra h kasada cc ve esp standart değil ama sport ve cosmo paketlerde mevcut yine eğer isterseniz sadece kol değişimi ile taktırabiliyorsunuz.bu arada bende 2006 model emotion model punto vardı ki o zamanki en dolu paketti yine de cc yoktu..bildiğim kadarıyla çok çok çok nadir puntolarda cc vardı o zamanlar..clio olayına gelince kesinlikle haklısınız clio1 ve clio 2 gerçekten sadece şehir içi kullanılsın ve az yaksın amacıyla çıkarılmış araçlardı ama bence clio 3 ile birlikte bu segmentte çok iyi bir iş başardılar.punto, grande punto ile birlikte 3-4 sene 1 adım öndeydi ve gerçekten de grande punto çok güzel satış rakamlarına ulaştı ki ulaşması da lazımdı çünkü gerçekten çok güzel keyifli bir araç ama puntonun bu olaylarda 2015 i beklemesi 1 adım önde değil de maalesef bu segmentte 1 adım geriye düştüğünü gösteriyor..
    oda sizin görüşünüz clio o adilikle hiçbir zaman punto nun önüne geçemez birkere motor konusunda multijet bence dci den çok daha iyi bir motor şirrkette tam 4 tane dci motor 70 bin demeden turbo ve enjektör arızası verdi bunu size belgeleriyle ispat edebilirm gelgelelim oldukça hor kullanılan sadece 10 binde bir yağı değişen bir adet doblo bir adette palio multijet 120 bini devirmesine rağmen motoruna anahtar değmedi.neyse konu uzamasın ama motor aracın kalbidir ve renault un multijet gibi dizel bir motor yapması şuanlık mümkün görünmüyor kasa dediğin önemli değil ki fiat tasarım konusunda renault tan başarılı buluyorum 2005 senesinde çıkmış grande punto bile 9 sene geçmesine karşın birçok çıkan yeni modellerden daha şık ve çizgileri daha modern duruyor

  2. #22
    eski puntocu yeni lineacı
    halils2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/03/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    5.868
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 1276

    Standart

    Yok abi aracın sürüşte güven hissine lafım yok koltuğu çok yoruyor sürüş konforu derken ben aracı kullanırken hiç rahat edemiyorum yani. Kasa değişiminin zamanı geçti bile bu konuda hem fikiriz burada konuştuğumuz konu puntonun yılına göre tüketiciye sunduğu konfor, donanım. Yani puntonun çıktığı yıllarda sunduğu donanım, diğer araçlarda mevcut güncel kasalarda sunuluyor. Aslında 2014 yılında güncel kasayla gelmiş olsa çok daha güzel olacaktı ama kısmet değilmiş artık 2015 i bekleyeceğiz ve 2015 te puntonun sunacağı donanım bence şuan aynı segmentteki araçların çok üzerinde olacak.

  3. #23
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı halils2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok abi aracın sürüşte güven hissine lafım yok koltuğu çok yoruyor sürüş konforu derken ben aracı kullanırken hiç rahat edemiyorum yani. Kasa değişiminin zamanı geçti bile bu konuda hem fikiriz burada konuştuğumuz konu puntonun yılına göre tüketiciye sunduğu konfor, donanım. Yani puntonun çıktığı yıllarda sunduğu donanım, diğer araçlarda mevcut güncel kasalarda sunuluyor. Aslında 2014 yılında güncel kasayla gelmiş olsa çok daha güzel olacaktı ama kısmet değilmiş artık 2015 i bekleyeceğiz ve 2015 te puntonun sunacağı donanım bence şuan aynı segmentteki araçların çok üzerinde olacak.
    Opel konusunda katılmıyorum neyse... hadi inşallah dediğin gibi olur..benim de temennim bu yönde..

  4. #24
    eski puntocu yeni lineacı
    halils2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/03/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    5.868
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 1276

    Standart

    Bence de abi uzatmaya gerek yok neticede her şey göreceli kişiden kişiye değişir ben sadece aracı kullandığım için görüşümü belirtmek istedim.
    Teşekkürler iyi geceler abi sabah iş var.

  5. #25
    Ali Tandogan
    Castell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/11/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    1.237
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    34
    Edilen teşekkür: 213

    Standart

    Alıntı halils2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok abi aracın sürüşte güven hissine lafım yok koltuğu çok yoruyor sürüş konforu derken ben aracı kullanırken hiç rahat edemiyorum yani. Kasa değişiminin zamanı geçti bile bu konuda hem fikiriz burada konuştuğumuz konu puntonun yılına göre tüketiciye sunduğu konfor, donanım. Yani puntonun çıktığı yıllarda sunduğu donanım, diğer araçlarda mevcut güncel kasalarda sunuluyor. Aslında 2014 yılında güncel kasayla gelmiş olsa çok daha güzel olacaktı ama kısmet değilmiş artık 2015 i bekleyeceğiz ve 2015 te puntonun sunacağı donanım bence şuan aynı segmentteki araçların çok üzerinde olacak.
    Bende bu şekilde düşünüyorum +1111..........

  6. #26
    Kubilay REİS
    KASIRGAAA biancoangelo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2012
    Mesajlar
    1.897
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 472

    Standart

    Kim ne derse desin Grande---Evooo---Yeni Punto iyi arabadır. Parasının hakkını fazlasıyla verir. Buna Fire-Multiair ve Multijet hepsi dahil...

    Fire alırsın tüp takarsın keyfine bakarsın.
    Multi air hem performanslı hemde tüpte gayet iyidir.
    Mutijet bakımını düzenli yaptırdıktan sonra tık demez Gözün arkada kalmaz.


    Fiatla yolumuz hep Açık & Güvenli. Veee (hesaplı)
    Her ŞERDE bi HAYIR vardır...

    Motor ömrü diye birşey yoktur! Kullanıcının motora tanıdığı yaşam hakkı vardır!

  7. #27
    Anıl Egemen Doğan
    egeevo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/12/2010
    Yaş
    41
    Mesajlar
    417
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 65

    Standart

    Alıntı SaLDo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eleştirenler 30 milyarlık arabada mercedes konforu aradığı için eleştiriyorlar.
    Çok doğru bir yorum, tebrikler...
    Punto 1.4 S&S Lounge Skydom+ESP Paketi+Sport Kit

  8. #28
    Ahmet Gençay
    ahmet4646 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/09/2011
    Yaş
    35
    Mesajlar
    572
    Nereden
    Kahramanmaraş
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    Fiat Stilo 1.6 Dynamic
    Edilen teşekkür: 110

    Standart

    Alıntı erenemre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir arkadaşım var kendisi doğuş oto da çalışıyor ama araç piyasası ile ilgili oldukça gelişmeleri iyi takip ediyor ve çevresi geniş yeni çıkacak punto ile bana 2 ay önce şu fotoyu yollamıştı nettede birkaç yerde gördüm tabi bu resimdek sadece prototip çalışma ama fotodakine yakın bir şekilde çıkarsa ki çıkmasına şaşırmam ben fiat ın tasarımlarını her zaman beğenmişimdir çünkü ( linea hariç ) müthiş olacaktır.



    bu çizimlerde var 2015 punto yazıyor hoş görünüyor bence
    Fiat Stilo 1.6 Dynamic 2004 model *Sky Window*Fiat Hifi ses sistemi*ABS-EBD-ASR-ESP*Orijinal alarm*Hız sabitleyici*8 hava yastığı*Digital klima*vs.... Gitti ........

  9. #29
    Hakan Ünal
    khanunl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/06/2007
    Mesajlar
    728
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 174

    Standart

    Alıntı ahmet4646 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    bu çizimlerde var 2015 punto yazıyor hoş görünüyor bence

    Şu an Fiat Punto'nun yeni tasarım uygulaması herhangi bir firmaya verilmemiş durumda buna bertone de dahil.Avrupa daki kriz nedeniyle Fiat Punto'nun yeni kasa çıkışı 2014 yılından 2015 yılına ertelenmiş durumda.Bir de şöyle bir haber var Fiat Hindistan Tata Motors ortaklığıyla Indica modeli üzerinden ortak bir punto yapabilme tabiiki henüz netleşmiş birşey yok.Tasarım çalışmalarının başlamasıyla üretime geçiş arasında yaklaşık 18 ay ile 24 ay geçmekte bu da gösteriyorki Fiatın yeni kasa punto çıkış tarihi 2015 yılı 4'üncü çeyrekte olacak gibi gözüküyor.

  10. #30
    eski puntocu yeni lineacı
    halils2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/03/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    5.868
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 1276

    Standart

    umarım arka kapı açma kollarını çizimdeki gibi yapmazlar bana göre hiç kullanışlı değil.

  11. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  12. #31
    emre sever
    erenemre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/02/2012
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.796
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    34DZ1196
    Edilen teşekkür: 399

    Standart

    Alıntı khanunl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şu an Fiat Punto'nun yeni tasarım uygulaması herhangi bir firmaya verilmemiş durumda buna bertone de dahil.Avrupa daki kriz nedeniyle Fiat Punto'nun yeni kasa çıkışı 2014 yılından 2015 yılına ertelenmiş durumda.Bir de şöyle bir haber var Fiat Hindistan Tata Motors ortaklığıyla Indica modeli üzerinden ortak bir punto yapabilme tabiiki henüz netleşmiş birşey yok.Tasarım çalışmalarının başlamasıyla üretime geçiş arasında yaklaşık 18 ay ile 24 ay geçmekte bu da gösteriyorki Fiatın yeni kasa punto çıkış tarihi 2015 yılı 4'üncü çeyrekte olacak gibi gözüküyor.
    tata indica ile ortak bir model mi !!! ALLAH yazdıysa bozsun tata ile ortak yapadağına şuan ki kasayı tekrar makyajlayıp 2020 ye kadar üretsin razıyım

  13. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  14. #32
    Çağatay Koçak
    fawori - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/11/2008
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.081
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 221

    Standart

    Benim bilader Ankara Şaşmaz Doğuş Otoda Audi servis mühendisi uğraştığı arızaları duysanız hergün çeşit çeşit arıza audi gibi bir markada oluyorsa düşünün?

  15. #33
    Cem Doğu
    cemdogu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/03/2013
    Mesajlar
    1.764
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 510

    Standart

    objektif çalışmıyorsunuz....

    Clio'nun boya sorununu vermişsiniz ki.Kronik olduğuna dair bir belge sunmamışsınız.İnternette birkaç konu var, kronik olma yolunda gidiyor ama hepsi 2012 son evrede satışa çıkan 2013 ilk modellerde mevcut.2013 son çeyrekteyiz, bu dönemdeki arabalarda böyle bir sorun var mı? bunu zaman gösterecek....

    Punto'nun boya sorunlarına neden bakmıyoruz? 2 kişi var aracını bayiiden alıp ta boyalı olduğunu tespit eden, satarken mahkeme açarken sıkıntıya giren.Egzotik Kırmızı araçların 3 yıl içinde afedersiniz kıçı başı ayrı oynuyor renk tonu açısından.Tampon başka renk, Gövde başka renk şeklinde.

    Cruise Control standart donanım diyorsunuz, hala satılan birçok puntoda cruise control'ü bırakın ESP (ki bence çok önemli) yok..Objektif olarak yaklaşın.Ben de punto'ya hayranım.Grande kasası benim için daha cazip ama Evo kasa puntolar da bu aracın sport'u gibi bişey bence.Ama sorunlara objektif yaklaşmazsak okuyucuların çoğu "niye kendi arabalarını yağlıyor ki bunlar" der...


    Puntonun artıları kadar eksileri de var.hepiniz biliyorsunuz; City sorunu, cam tavanda tırnak sorunu, stop buğusu,egzotik kırmızılarda renk atması, direksiyon soyulması ve göğüs airbag'i çatlağı, tavan'ın su kusması...Bakın kış ayı da yaklaştı.Göreceksiniz, çoğu kişi Sigorta kutusu ıslandığı için sıkıntı yaşayacak.Kontak açamayan var bu sebeple 2 kişi

    Artılarını saymıyorum zaten, tasarımı 2006'dan da kalsa hala yeni araçların çoğuyla yarışır vaziyette.Yakıtı şehiriçi kullanımına göre mükemmel, Fire motorlar LPG'ye çok uyumlu.Bakım masrafları diğer araçlarla kıyasladığınızda daha ucuza denk gelir, parça bulmanız kolaydır.Sürüşü kolay ve keyiflidir.
    Ancak araç bizim diye, sorunlarını da söylemeyecek değiliz...


    Ben şuanda Qashqai kullanıcısıyım. DCİ motorlar hakkında bi önceki sayfada sanırım bi yorum gördüm. QQ yeni biraz, daha 10binKM'deyiz ilk bakıma gireceğiz ama...

    Şirkette 3 adet ticari araç var.ve şaka gibi, nerdeyse tüm dizelleri toplamışız.

    Renault Kangoo DCİ
    Peugeot HDİ 2.0
    Fiat Doblo Combi Multijet

    Fiat doblo'dan genel olarak memnunuz.ama karşılaştırma yaptığımızda ağırlık yüklendiğinde (her gün hava alanından bu araçlarla belli yükler alınır.) Doblo en çok yakanı.En az yakan listesine 2.0 giriyor.2000 motor olduğu için daha rahat çekiyor ama.

    Multijet ile DCİ'ı ticari zeminde tartışırsanız ki kıyaslamanın en ağır yolu budur.Bunun dışındaki kıyaslamalar yoruma dayalıdır.

    Multijet ağırlıkla daha çok yakıt yakmakta.Biz ancak arıza olduğunda götürmek durumundayız bu araçları bakıma ki iş yapabilelim her gün.2 aracı da aynı sene aldık 2011'de.Multijet motorlu doblo 6 defa, DCI motor 3 defa bakıma girdi.Önce amortisörleri kırıldı, sonra radyatörü arıza yaptı.diğerlerini artık takip etmeyi bıraktım gibi birşey...

    Ha, keyif olarak açıkçası doblo multijet harika.ama gel gör ki kıyaslama noktasında DCI motor dört dörtlük iş çıkarıyor.QQ'deki DCI motordan da memnunum.1.5 DCİ Platinium bizimki.Ama kasayı çekememe, ya da yolda yığılma gibi bi durum yaşamadım hiç.Köpek gibi de gidiyor

    Objektif olma noktasında söylediklerimi umarım anlamışsınızdır.Amacım multijeti ya da puntoyu ezmek değil.Aksine, mantıklı bir zeminde tartışmayı sağlamak ve mantıklı kıyaslamalar yapmak

  16. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  17. #34
    emre sever
    erenemre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/02/2012
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.796
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    34DZ1196
    Edilen teşekkür: 399

    Standart

    Alıntı cemdogu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    objektif çalışmıyorsunuz....

    Clio'nun boya sorununu vermişsiniz ki.Kronik olduğuna dair bir belge sunmamışsınız.İnternette birkaç konu var, kronik olma yolunda gidiyor ama hepsi 2012 son evrede satışa çıkan 2013 ilk modellerde mevcut.2013 son çeyrekteyiz, bu dönemdeki arabalarda böyle bir sorun var mı? bunu zaman gösterecek....

    Punto'nun boya sorunlarına neden bakmıyoruz? 2 kişi var aracını bayiiden alıp ta boyalı olduğunu tespit eden, satarken mahkeme açarken sıkıntıya giren.Egzotik Kırmızı araçların 3 yıl içinde afedersiniz kıçı başı ayrı oynuyor renk tonu açısından.Tampon başka renk, Gövde başka renk şeklinde.

    Cruise Control standart donanım diyorsunuz, hala satılan birçok puntoda cruise control'ü bırakın ESP (ki bence çok önemli) yok..Objektif olarak yaklaşın.Ben de punto'ya hayranım.Grande kasası benim için daha cazip ama Evo kasa puntolar da bu aracın sport'u gibi bişey bence.Ama sorunlara objektif yaklaşmazsak okuyucuların çoğu "niye kendi arabalarını yağlıyor ki bunlar" der...


    Puntonun artıları kadar eksileri de var.hepiniz biliyorsunuz; City sorunu, cam tavanda tırnak sorunu, stop buğusu,egzotik kırmızılarda renk atması, direksiyon soyulması ve göğüs airbag'i çatlağı, tavan'ın su kusması...Bakın kış ayı da yaklaştı.Göreceksiniz, çoğu kişi Sigorta kutusu ıslandığı için sıkıntı yaşayacak.Kontak açamayan var bu sebeple 2 kişi

    Artılarını saymıyorum zaten, tasarımı 2006'dan da kalsa hala yeni araçların çoğuyla yarışır vaziyette.Yakıtı şehiriçi kullanımına göre mükemmel, Fire motorlar LPG'ye çok uyumlu.Bakım masrafları diğer araçlarla kıyasladığınızda daha ucuza denk gelir, parça bulmanız kolaydır.Sürüşü kolay ve keyiflidir.
    Ancak araç bizim diye, sorunlarını da söylemeyecek değiliz...


    Ben şuanda Qashqai kullanıcısıyım. DCİ motorlar hakkında bi önceki sayfada sanırım bi yorum gördüm. QQ yeni biraz, daha 10binKM'deyiz ilk bakıma gireceğiz ama...

    Şirkette 3 adet ticari araç var.ve şaka gibi, nerdeyse tüm dizelleri toplamışız.

    Renault Kangoo DCİ
    Peugeot HDİ 2.0
    Fiat Doblo Combi Multijet

    Fiat doblo'dan genel olarak memnunuz.ama karşılaştırma yaptığımızda ağırlık yüklendiğinde (her gün hava alanından bu araçlarla belli yükler alınır.) Doblo en çok yakanı.En az yakan listesine 2.0 giriyor.2000 motor olduğu için daha rahat çekiyor ama.

    Multijet ile DCİ'ı ticari zeminde tartışırsanız ki kıyaslamanın en ağır yolu budur.Bunun dışındaki kıyaslamalar yoruma dayalıdır.

    Multijet ağırlıkla daha çok yakıt yakmakta.Biz ancak arıza olduğunda götürmek durumundayız bu araçları bakıma ki iş yapabilelim her gün.2 aracı da aynı sene aldık 2011'de.Multijet motorlu doblo 6 defa, DCI motor 3 defa bakıma girdi.Önce amortisörleri kırıldı, sonra radyatörü arıza yaptı.diğerlerini artık takip etmeyi bıraktım gibi birşey...

    Ha, keyif olarak açıkçası doblo multijet harika.ama gel gör ki kıyaslama noktasında DCI motor dört dörtlük iş çıkarıyor.QQ'deki DCI motordan da memnunum.1.5 DCİ Platinium bizimki.Ama kasayı çekememe, ya da yolda yığılma gibi bi durum yaşamadım hiç.Köpek gibi de gidiyor

    Objektif olma noktasında söylediklerimi umarım anlamışsınızdır.Amacım multijeti ya da puntoyu ezmek değil.Aksine, mantıklı bir zeminde tartışmayı sağlamak ve mantıklı kıyaslamalar yapmak
    dci ile yorumu ben yaptım dci 5 para etmez bir motordur bu motoru iyi biliyorum hatta babamda nissan juke var bundada renault un o salak motoru kullanılıyor babam pişman oldu hatta punto sunu bana sattığı için ama iş işten geçti şaka bir yana şirketteki dci lerin hepsi 70 bin demeden enjektör ve turbo arızaları verdi.Ayrıca uzun yolda multijet kesinlikle dci den daha tasarrufludur tabi kullanmasını bilene multijet bence en başarılı dizellerdendir fiat motor işini iyi yapıyor araçların malzeme ve trim kalitesi iyi değil ama yıllardır fiat ın motorları sağlam ve iyi motorlardır punto mdan önce palio aracım vardı 2000 model 12 yaşında sattım 2 sene kullandım lpg liydi ve tık demedi 2000 model europa lar ilk kasa clio lar sürekli su kaynatırken palio nun 1.2 lik motoru hem performans hemde lpg ile mükemmel uyumu ile beni hiç üzmedi.Kısacası benim görüşüm multijet harika motordur.

  18. #35
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı erenemre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dci ile yorumu ben yaptım dci 5 para etmez bir motordur bu motoru iyi biliyorum hatta babamda nissan juke var bundada renault un o salak motoru kullanılıyor babam pişman oldu hatta punto sunu bana sattığı için ama iş işten geçti şaka bir yana şirketteki dci lerin hepsi 70 bin demeden enjektör ve turbo arızaları verdi.Ayrıca uzun yolda multijet kesinlikle dci den daha tasarrufludur tabi kullanmasını bilene multijet bence en başarılı dizellerdendir fiat motor işini iyi yapıyor araçların malzeme ve trim kalitesi iyi değil ama yıllardır fiat ın motorları sağlam ve iyi motorlardır punto mdan önce palio aracım vardı 2000 model 12 yaşında sattım 2 sene kullandım lpg liydi ve tık demedi 2000 model europa lar ilk kasa clio lar sürekli su kaynatırken palio nun 1.2 lik motoru hem performans hemde lpg ile mükemmel uyumu ile beni hiç üzmedi.Kısacası benim görüşüm multijet harika motordur.
    km si geri çekildiği halde 250 binde megane sürdüm 2 sene.. sadece bakımları zamanında yapıldı o kadar..biraz da o sizin şirket şoförlerinin sorunu gibi Emre..ona bakarsan ben 60 binde biten multijete de rast geldim..dci lerin düşük beygirlilerinin çoğu 8v oluyor yani multijetin daha dayanıklı olması normal çünkü 16 v motor sıkıştırmaları daha net kaldırabiliyor..şahsen dci lerin tepkilerini beğeniyorum..

  19. #36
    emre sever
    erenemre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/02/2012
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.796
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    34DZ1196
    Edilen teşekkür: 399

    Standart

    ayrıca clio 4 ü çok iyi inceledim hatta 50-60 km yol yaptım araç çok kötü içindeki plastik kalitesi grande punto dan hallice bir ekran koymuşlar ama inanılmaz derecede kalitesi nokia nın ilk çıkan basmatik tipli dokunmatik ekranları gibi hem pixelleri belli oluyor hemde o ekranı koyacağına normal düğmeli teyp koysa daha iyiymiş.Araç 60-70 le viraja girince direk arkadan kayıyor benim denediğim model esp siz modeliydi şuan kendi aracımda grande punto da esp siz ama inanın 80 le virajlarda çok daha güven veriyor.Ayrıca punto nun direksiyonu gibisi yok her ne kadar city belası ya beni de bulursa diye korksam da başka bir aracı binince city nin ne kadar harika olduğunu bikez daha anlıyorum clio 4 ün direksiyonu aynı odun gibi geldi her neyse bir ara clio 4 le ilgili geniş yorumlarımı yazarım.Benim görüşüm b sınıfında ilk 3 1-polo 2-punto 3-ibiza dır.

  20. #37
    emre sever
    erenemre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/02/2012
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.796
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    34DZ1196
    Edilen teşekkür: 399

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    km si geri çekildiği halde 250 binde megane sürdüm 2 sene.. sadece bakımları zamanında yapıldı o kadar..biraz da o sizin şirket şoförlerinin sorunu gibi Emre..ona bakarsan ben 60 binde biten multijete de rast geldim..dci lerin düşük beygirlilerinin çoğu 8v oluyor yani multijetin daha dayanıklı olması normal çünkü 16 v motor sıkıştırmaları daha net kaldırabiliyor..şahsen dci lerin tepkilerini beğeniyorum..
    yanlış anlama dostumda 60 binde biten multijet hiç duymadım bence o motor ya yağsız kalmıştır yada başka bir sorun olmuştur yoksa normal şartlarda multijet bırak 60 binde bitmeyi turbosu bile 90-100 binden önce bitmiyor ama sonuçta herşey kullanıcının elinde istersen 10 bin demeden bile motorun canının okursun.Neyse uzatmaya gerek yok benim görüşüm multijet in çok kaliteli olduğuna dairdir.Bunu birkaç örnek değil birçok gözlemime göre yazıyorum.Bakın bizim yukarı sokakta küçükyalı taksi durağı var araçları hepsi albea ve ikisinin biri 430 bin diğeride 520 binlerde ve adamlar daha anahtar değmediğini belirtiyorlar.Hatta taksicilerin ortak görüşü şu ; şu multijet olmasa albea gibi takoz araç çekilecek bir araç değil ama motoru için çekmek zorundayız ...

  21. #38
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı erenemre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yanlış anlama dostumda 60 binde biten multijet hiç duymadım bence o motor ya yağsız kalmıştır yada başka bir sorun olmuştur yoksa normal şartlarda multijet bırak 60 binde bitmeyi turbosu bile 90-100 binden önce bitmiyor ama sonuçta herşey kullanıcının elinde istersen 10 bin demeden bile motorun canının okursun.Neyse uzatmaya gerek yok benim görüşüm multijet in çok kaliteli olduğuna dairdir.Bunu birkaç örnek değil birçok gözlemime göre yazıyorum.Bakın bizim yukarı sokakta küçükyalı taksi durağı var araçları hepsi albea ve ikisinin biri 430 bin diğeride 520 binlerde ve adamlar daha anahtar değmediğini belirtiyorlar.Hatta taksicilerin ortak görüşü şu ; şu multijet olmasa albea gibi takoz araç çekilecek bir araç değil ama motoru için çekmek zorundayız ...
    yazımı dikkatli okursan eğer şu yazdıklarını yalanlar bir şey yok zaten..

  22. #39
    Cem Doğu
    cemdogu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/03/2013
    Mesajlar
    1.764
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 510

    Standart

    Emre, abi. Yaş farkından dolayı yeni farkettim kusura bakma...

    Ben 20 yaşındayım.hepi topu 5-6 yıldır araba meraklısıyım.dolayısıyla eski kasa araçların ne yapıda olduğunu bilmem.

    Şirketimizde çalışan, bu araçları kullanan 3 kişi de sanayiideki motor ustaları.40 yaşındalar, yıllarca bu araçları tamir ederler.Motor, parça kalitesi konusunda da gayet deneyimliler...bizde oluşan arızalarda müdahale bu 3 kişi tarafından yapılır...

    Her ne hikmetse en nefret edilen model bizdeki multijet doblo 2011. Bizim masraf listesinde bünyedeki 3 ticari araçtan en çok masraf çıkaran da multijet doblo..benzin masraf listesine bakıyorum, burda da doblo birinci.en ucuzu hdi ..

    Şimdi şöyle bakmak lazım olaya abi bence..; araç sende var ve sen çok memnunsun diye.bu araç kitleleri memnun etmek zorunda değil ki.aynı motoru kullanıyoruz ama ben memnun değilim çünkü ticari mantığa uymayan bi araç bu.Daha önce iplik yapan akrabamda da eski kasa doblo multijet vardı.hemen hemen aynı şikayetleri yaşadık...

    Sen memnunsun multijetten, ben değilim.
    Sen Dci motora ok atıyosun, ben ziyadesiyle memnunum.
    Hdi motora hastayım ama, korkunç -_-

    Yine dediğim gibi, doblo konforu ayrı.çok iyi.punto da harika.kullandığım ve zevk aldığım 2 araç var biri punto diğeri de malum QQ

    Ama dost acı söyler, masrafı bi şirket için, benim için fazla...bu yüzden ben ticari mantıkta memnun değilim.

    Anlatmak istediğim buydu."o o şekil giyinir bu bu şekil giyinir" denebilir.amaç/beklenti gibi faktörler bu durumu değiştirir..


    Anlaşamama kaynağımız, keskin konuşuyosun abi, okuyan " öyle olmak zorunda"ymış gibi anlıyor.senin görüşünü belirtme şeklin sert.ondan...

    C2105 cihazımdan 2 ile gönderildi

  23. #40
    mehmet demir
    knidos111 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/08/2013
    Mesajlar
    439
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 115

    Standart

    multijet çok yakıyor demiş bir arkadaş, daha yeni 3000 km uzun yol yaptım,1000 km efendi gitmişsem 2000 km 140-160 bandında gittim,ortalama 22 krş yaktım,,,, bu sitede herkes mj in ne yaktığını ne yakmadığını bilir...

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com