multiair in içini ilk defaa görüyorum ama ne cooler borusu ne turbo vs gremedim yani standart m.air seninki korkacak işi yok 105 hp...
Printable View
multiair in içini ilk defaa görüyorum ama ne cooler borusu ne turbo vs gremedim yani standart m.air seninki korkacak işi yok 105 hp...
korkacak bısey yok derken yani :D
:D bnde yok biliyrum servıstkı eleman var deyince iştaha geldik :D
105 HP multiair makineler atmosferik emişlidir, bu fotoğraflarda da açıkca gözükmekte, üst plastik kapağın ne önünde, ne de arkasında turbo ve ısı kalkanı bulunmadığı, ayrıca da motor bloğunun her iki tarafında da emme manifolduna giden basınç borusu olmadığı net bir şekilde izlenmekte arkadaşlar.
Bazi seyler ne yazmaya nede ogretmeye deger olmus artik bu forumda..omrunde motordan 1 vida sokmemis adamlar ustalik bilmislik tasliyo..bildiginizi okuyun siz kardesim boyle devam ;) orkun abicim sizde hic paylasim yapmayin bu tarz bence buralarda deger gormez ustune bide dalga gecer alay ederler inanmayip emeginize yazik sizi bilen iyi biliyor zaten :) sunu derimki cok samimi arkadaslarim oldu bu forumdan ama bunun disinda paylastigim yazdigim binlerce mesaji hic yazmayip vaktimi yemis olmasaymisim keske..daha bu foruma uye bile olmamis arkadaslarin 250-300hp arasi tjet araclari var bilmislik yapmasin bazi arkadaslar.once gozunle gor sonra yorum yap..cok sacma kafadan atip tutmak..cok merakliysaniz acar internetten arastirirsiniz bu motorlara neler yapilmis..
Eksik olma Ertuğ'cuğum, ben bu forumda bulunmanın amacını gerçekten ve samimiyetle teknik ve hobi anlamında bilgi ve deneyim aktarımı olarak görüyordum, fakat malesef haklı olduğunu gördükçe, doğru aktarımlara şüphe ile bakmaya özen gösterenlere sadece gülmeye başladım.:) Bu arada, arabanı değiştirmişsin, hayırlı uğurlu olsun.:)
son zamanlarda açılan bu tarz konuların çoğu tatsızlıkla sonuçlandı... her defasında konuyu temziledik veya kilitledik... olanlara ve söylenenlere hoşgörü ile yaklaştık... tartışmalar yaşanması normal ama kırıcı ve küçükdüşürücü mesajlara bu defa hoşgörü göstermeyeceğiz...
Ertug bilmedigimden yaziyorum 250 300hplik tjetler varsa dyno ciktilarindan 1 ornek buraya ekleyebilirmisin? Bu araba bu hpleri goruyorsa ben bundan sonra varimi yogumu zamanimi bu ise harciyorum.benim tum ailem otobuscu yani istanbuldaki butun sanayilerde 10larca tanidigim parcaci motorcu kaportaci turbocu var.birinin 5e yapacagi isi ben 1e cikaririm.sen ekleyebilirsen burdaki herkes ben dahil birdaha tjet icin agzini acamaz.
GT-N7100 cihazımdan 2 ile gönderildi
mutlaka elbetteki benimde gerçekten sert yazılarım oluyor ister istemez karşı görüşteki insanlar kırılıyor yada bi şekilde tahrik olup onlarda sivrileşebiliyor haklısınız benimde dahil olmak biraz daha kelimeleri yumuşatmam gerek.. ama bazen öyle bi raddeye geliyorki yumuşatsanda bişey ifade etmiyor.. benimle birlikte fikrime katılmayanlarında dillerini biraz yumuşatması gerekiyor..
ayrıca aykutun aracında turbonun olmadıgını açıklamıştık aykutun kendisine daha ilk konu başında dahi tjeti disklere bak yada kendi kaput içi fotonu çek demiştik kendisine ki nitekim ebedi sonuç için aykut kardeşimiz kaput içini çekip buraya koymuş ve bizde multiairda turbo olmadıgına iyice emin olduk bu konuda allahın izni ile açıklığa kavuştu :D
hocam arkadas tüp baglatmaya gitmiş ustası motorda turbo oldugu ıcın sıradan kıtlerle sıkıntı yaratabılır demıs konu burda https://forum.grandepuntotr.com/lpg/...tml#post753105
bence ustaların bahsettigi turbo farklı birşey gibi geldi bana ... vesselam
Araclar sonucta benim degil elimde dyno ciktisi vs tabiki yok haliyle..biz cikiyoruz otobana denk araclarla deneyip goruyoruz..osmanin bravo tjet in birsuru dyno ciktisi var 250hp nin ustunde nerdeyse her gun gorugum gozumun onunde olan arac.kendisi isterse veya erhan konuyu gorurse ekler.ayrica 5 liralik isi 1 liraya malesef yapamayiz..kimse 5000 tlik aftemarket parcayi CP firmasina pazarlikli yaptiramaz..anca sanayide iscilik maliyeti dusurulur..merak ediyorsaniz su an bile ps chiptuning bir tjet yapiyor istanbulda forget motor buyuk turbo vs ugayin bakin..
Tesekkurler orkun abicim goruselim yakin zamanda :)
aykut kardeşim turbonun benim bildiğim kadarı ile bir şekli var oda senin aracında bulunmuyor.. onlar turbo değilde başka bişey demiş olabilir..
multiair motorda turbo yok yani.. ama senin söylediğinede yanlış demiyorum belki ustalar başka bişey demiş olabilirler ama tekrar dediğim gibi senin aracında turbo maalesef bulunmuyor..
Valla hemşerim antepteki lpg cilere bakarsak puntoların hepsi turbolu herhalde.Benim de fire motora lpg takan usta kaputu açmadan bu araç turbolu olduğu için lpg takılmaz demişti.Kaputu açınca hımm buna takılır demişti tabi.Boşver sen t-jet m-jet geçmeyi erken saatlerde ipekyolun çık gazla.Kesmezse urfa antep otobanında gazla:D
ipek yolu kesmıyor abe ya :D karataş otobanına gıdıcemde zaman bulamıyorum :d
ipek yoluna dikkat et müthiş radar kuruyorlar oraya özellikle nizip istikametinden gelirken zeugma müzesinin oraya. giderkende mezarlıgı geçtikten sonra. hız yapacaksan derimki çevreyoluna çık karataş -ibrahimli arası yada karataş- gatem arası müsait olur :D tabi hiç çıkmasan daha iyi olur :D kul yapımı sonuçta fazla güvenmemek lazım
Bu konu benim ve benim gibi dusunenler icin kapanmistir :) allah herkese 300hplik tjet versin.bol gazlamalar.
GT-N7100 cihazımdan 2 ile gönderildi
Cemal abi konuya bi el atsa iyi olur.Zira bu işi yapan birisidir.Ama onun yazılarını takip ettigim kadarıyla bu iş olmaz gibi
bence çok zorlama kardeşim senin aracının yapabileceği belli gidebileceği belli dikkatli sakin sakin kullan :) arkadaşının aracı bence tjet değildi , starjet falandı , tekrar söylüyorum multiair ile tjeti geçmen şuanda imkansız.. umarım konu açıklığa kavuşmuştur , açıklığa kavuşmasada pazartesi günü 0-100 , 0-220+ net bi şekilde video kaydına alıp burada konu açarım oradan kendi aracınla kıyaslarsın.. hatta bursada multiair'ı olan arkadaşlar varsa onlarlada deneme yapabiliriz ama sonuç belli..
son zamanlarda bu tip konuların sonu tartışmayla,tatsızlıkla bitti eğer ki bu konuda öyle olursa gerekli cezaların verileceğini bilginize sunarım..
Keyifli Forumlar..
Bencede kesinlikle cezalar verilmeli, bos asilsiz iddialari biz kabul etmeyince isten anlamayan oluyoruz.alttan alttan laf sokmaya calisanlara cezalar verilmezse bu forumda cifte standart uygulaniyor demektir.hep birlikte sonucu gorecegiz.
GT-N7100 cihazımdan 2 ile gönderildi
Bosver kapatalim artik biz bu isten gram anlamiyoruz.alan olsa ben saticam clio4 alicam.arabadan soguttular
GT-N7100 cihazımdan 2 ile gönderildi
Yorganı yakarım diyorsunuz yani.
Zaten ben anlamadigim icin forumdaki bisuru arkadas tjet ini benden aldigi tavsiyelerle yapti..ne yapacagini bildikten sonra parayi basar 400hp de yaparsin zor degil.kimsenin kafadan attigi bisey yok son derece normal ve teknik olarak cok musait seyler bunlar..bunu anlamayip ustunede ogrenmeyi reddedene ben hicbirsey diyemem.zorlanmi kanitlayacam banane baskasinin arabasindan.
ertuğ son mesajında 400 hpde yaparsın demişsin yahu ona bakarsan adamlar fiat bisi 1500hp yapıyor videosuda var porş morş hak getire , ama şimdi sizin iddaa ettiğiniz konu şu tjeti 400 hp yapıyorlar bizim iddaa ettiğimizde 1.4 120hp tjet motoru stock motor olarak 400hpye çıkamaz imkanı yok neden yok çünkü motor ona dayanamaz o pistonlar erir kol çıkartır , motorun içindeki parçalar değiştirilmeden o iş olmaz hatta motorun içindeki parçaları değiştirirken motorun orjinal piston ölçülerinden daha büyük pistonlar alman gerekir 400hp olabilmesi için o haldede zaten o motor 1.4 tjetlikten çıkmış olur.. şimdi buna tepki gösterince banane ne kanıtlıcam banane milletin arabasından gibi cevaplar veriyorsunuz hiç hoş değil.. hayır neden hoş deeğil buna inanan insanlar var bu forumda.. :banlandi:
+10000000 kesinlikle katılıyorum asılsız UCUK iddalar edenlere ceza yok bunlara tepki gösterenlere cezalar veriliyor yada tepki gösteriliyor..
adam ortaya uçuk bişey atıyor onu destekleyecek bi kanıtı bi verisi yok...
hatırlıyorsanız geçmiş konulardada öyle , bide ben tepki gösterince o uçuk iddaaları atan kişiler toplu halde sivri acem oyununa girişiyor kendilerini haklı göstermeye çalışıyor.. artık buna bi dur diyelim yada biz tepki gösterince bi kanıt bi veri bişey koyun şurayada var oldugunu görelim..
adam ben evoyu geçtim diyor , ben hadi ya diyince tepkiler yığınla oluyor..
bide ben ilk defa bu forumda gördüm v8 motorun sesini videodan anlayan insanlar var helal olsun büyük başarı..
e şimdi böyle insanlar oldugu icin bizim bilgilerimiz fos kalıyor onunki yanında :) evet bende aracı satıyorum bende clio alacam :surfing:
Ben 77 beygirlik aracımla Kilyo3 1.2 leri geçiyorum ben kilyo sevmiyim.Almicam. :-(
Güzel kardeşim, gördüğüm kadarıyla tüm bu tartışmalar, daha önce X 5 ile ilgili bir arkadaşın sorduğu soru üzerine verdiğim cevaba istinaden başlamıştı, sonra bu ikinci konuda da aynı cevaba değinilince devam etti. Siz ve ben ilk kez bu foruma üye olmak nedeniyle bir araya gelmiş ve birbirini yeni tanımaya çalışan üyeleriz. Ben, sizlere 34 yıldır fiilen otomobille ilgilenen ve de otomobil konusunda değişik marka ve modellerle deneyim edinmiş bir büyüğünüz olarak samimiyetle bir deneyim aktarmıştım. Tabiki buna inanmak veya inanmamak sizin bileceğiniz bir iştir. Yalnız, peşinen sizlere samimiyetle aktarılan bir gerçeği reddetmek de, sanırım evrensel nezaket ve özgüven kavramlarına pek uygun düşmemektedir. Bu nedenle, siz genç kardeşlerim forum kuralları ve yaptırımları ile ilgili inisiyatifi sayın forum yönetimine bırakırsanız daha doğru olacaktır kanısındayım. Selam ve sevgiler, iyi bayramlar.
Orkun abi nezaketin icin tesekkurler.umarim seni kirmadik uzmedik.ben bu konuyu uzatmiyorum isteyen istedigi hp yapsin.
GT-N7100 cihazımdan 2 ile gönderildi
Rica ederim sevgili Emrah kardeşim, bu tip tartışmalar yapıcı ve uzlaşmacı oldukça teknik anlamda son derece yararlı da olabiliyor, umarım bundan sonra da teknik ve hobi anlamındaki deneyimlerimizi samimiyetle paylaşmaya devam ederiz. Hayırlı bayramlar sevgili kardeşim.:)
abi ben senden bahsetmiyorum seni kayırıyorum , senin ne yaptıgınıda ne ettiginide bilmiyorum zaten , benim zaten seninle ilgili ne bi yorumum var nede herhangi bir tanışıklıgım , tekrar söylüyorum benim senin ne yorumunla nede herhangi bir konunla uzaktan yakından alakam yok benim bahsettiğim başka arkadaşların iddaaları üzerine idi.. sen alınma abi..
Arkadaşlar lütfen sakin olalım...
Youtube açılıp taratıldığında kuş serisi araçların dahi nice araçlara kafa tutabildiği görülmektedir. Ancak bu video lardaki araçlar ne orjinal motorlu nede orjinal aktarma organlarına sahiptirler... Bu yüzden tamamen orjinallikten çıkmış modifiye edilmiş araçlardır...
Hal böyle olunca murat 124 ile bir BMW nin kapışmasına şaşmamak lazım (abartı örnek olabilir)
Bana göre 2 araç için tek kıyaslanacak nokta fabrika verileridir... Sen aracına chip yap, turbo taktır vs vs. yap sonra kalk şunu geçtim bunu geçtim de... Araç orjinal değilki...
Dip Not:Hız felakettir... Ayrıca bu kadar hız için modifiye yapan bir grubumuz olduğumuza göre akaryakıt fiyatlarının vs. hiç önemi yok... para çok nasılsa değil mi :)
Saygılar...
Birbirimizi daha fazla kirmaya gerej yok.ben ve erhanin tek takildigi nokta tjet ile typer x5 corvette hgt m3 m6 gecildigini iddia edilmesiydi.bu konuda herhangi belge veya kanitta gosterilemedi.herkes kendi arabasindan sorumlu.benim tjet bu araclari gecemiyor gecen varsada helal olsun:) herkese hayirli gunler.
GT-N7100 cihazımdan 2 ile gönderildi
Kırdığım varsa affola herkese iyi forumlar
Erhan, Ayberk yapmayın. Önemi olmayan meseleler yüzünden birbirinizi kırıp tartışmayın. Hepimiz t-jet çiyiz, gün gelir ileride birbirimize faydamız dokunur. Dokunmasa bile aynı forumu okuyoruz, bilgi paylaşımı yapıyoruz. Böyle tartışmalara gerek yok bence, boşverin geçen geçsin x5i, type r ı.
Arkadaş ne t-jet miş be ama ben arabamı satmıyorum clio milio da almıyorum.:D