21 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Depodaki Benzini Komple Bitirmek...!

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    bahri cincioğlu
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. GPS2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/05/2009
    Yaş
    53
    Mesajlar
    1.076
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 399

    Standart

    Depo içindeki dalgıç pompayı yakma(bloke) riskin çok yüksek (tecrübe*den) sakın böyle birşey yapmayın...hatta yaz günleri çeyrek depo*dan aşağı düşürmeseniz seviyeyi daha makul çünkü bu pompa çok yüksek devirlidir ve plastik gibi bir malzemeden presli olarak üretilir benzin ile soğması sağlanır ve tamiri genellikle yoktur direkt değişim...biraz tuzlu tabiii...tıkanma olayı çok çok düşük bir ihtimaldir...seviye düşüklüğü nedeniyle yol bilgisayarı hata verir ve sildirmek ancak servislerde ücret karşılığ olur...bir daha düşün...

  2. #2
    barış unye
    İl Başkan (Iğdır) barisunye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/04/2008
    Mesajlar
    452
    Nereden
    Iğdır
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 83

    Standart

    Alıntı GPS2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Depo içindeki dalgıç pompayı yakma(bloke) riskin çok yüksek (tecrübe*den) sakın böyle birşey yapmayın...hatta yaz günleri çeyrek depo*dan aşağı düşürmeseniz seviyeyi daha makul çünkü bu pompa çok yüksek devirlidir ve plastik gibi bir malzemeden presli olarak üretilir benzin ile soğması sağlanır ve tamiri genellikle yoktur direkt değişim...biraz tuzlu tabiii...tıkanma olayı çok çok düşük bir ihtimaldir...seviye düşüklüğü nedeniyle yol bilgisayarı hata verir ve sildirmek ancak servislerde ücret karşılığ olur...bir daha düşün...
    bunu okyunca tırstımhatta ısık yenı yanmıstı tekrar benzın alıp ben yoluma devam edeyım......
    bu arada servısde bu arıza sılmenın ucretı nedır...benım aırbag lambası yanıyor sureklı..ara ara sonsede sureklı yanıyr....korna dugmeler vs hersey calısıyor..zaten o klasık arızadan sınyal kol takımımı neyse değişmiş 430 lıraya daha once...
    muhtemelen temassızlık var dıye dusunuyorum

  3. #3
    Zynl krcn
    ZAK1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15/05/2009
    Yaş
    44
    Mesajlar
    3.727
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    07ÜJİ34
    Edilen teşekkür: 1924

    Standart

    Alıntı barisunye Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bunu okyunca tırstımhatta ısık yenı yanmıstı tekrar benzın alıp ben yoluma devam edeyım......
    bu arada servısde bu arıza sılmenın ucretı nedır...benım aırbag lambası yanıyor sureklı..ara ara sonsede sureklı yanıyr....korna dugmeler vs hersey calısıyor..zaten o klasık arızadan sınyal kol takımımı neyse değişmiş 430 lıraya daha once...
    muhtemelen temassızlık var dıye dusunuyorum
    Servıs ıle muhabbetıne ,samımıyetıne baglıdır hatayı sıldırmek ıster ucret alır ıster almaz ama cokta ıstemezler bence sureklı gıdıyorsan aynı servıse bu basıt ıslem ıcın ucret talep etmelerı ayıp olur bence
    Zeynel KARACAN

    "Allah bir ülkeye yardım etmek isterse, onun elinden tutmak isterse başına Mustafa Kemal gibi lider getirir"

  4. #4
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı GPS2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Depo içindeki dalgıç pompayı yakma(bloke) riskin çok yüksek (tecrübe*den) sakın böyle birşey yapmayın...hatta yaz günleri çeyrek depo*dan aşağı düşürmeseniz seviyeyi daha makul çünkü bu pompa çok yüksek devirlidir ve plastik gibi bir malzemeden presli olarak üretilir benzin ile soğması sağlanır ve tamiri genellikle yoktur direkt değişim...biraz tuzlu tabiii...tıkanma olayı çok çok düşük bir ihtimaldir...seviye düşüklüğü nedeniyle yol bilgisayarı hata verir ve sildirmek ancak servislerde ücret karşılığ olur...bir daha düşün...

    +1000 bahri abim yazmış gerekenleri


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  5. #5
    cemal arslan
    cemal arslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/01/2010
    Yaş
    56
    Mesajlar
    1.810
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 598

    Standart

    Alıntı GPS2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Depo içindeki dalgıç pompayı yakma(bloke) riskin çok yüksek (tecrübe*den) sakın böyle birşey yapmayın...hatta yaz günleri çeyrek depo*dan aşağı düşürmeseniz seviyeyi daha makul çünkü bu pompa çok yüksek devirlidir ve plastik gibi bir malzemeden presli olarak üretilir benzin ile soğması sağlanır ve tamiri genellikle yoktur direkt değişim...biraz tuzlu tabiii...tıkanma olayı çok çok düşük bir ihtimaldir...seviye düşüklüğü nedeniyle yol bilgisayarı hata verir ve sildirmek ancak servislerde ücret karşılığ olur...bir daha düşün...
    bahri kardeş gerekeni yazmış...kendisine teşekkür ediyorum ve de harfiyyen katılıyorum...


    yedek depo diye bir şey yok...deponun boğazına kadar doldurulmasına ve içinde kalan havanın araba sallanarak dışarı çıkması sonuca aldığı daha fazla yakıta...yedek depo diyorlar.

    depo yapı itibariyle düz değildir. eğri büğrüdür
    dibini çekme gibi bir durum da sözkonusu değil.
    dibi oval bir yapıda yada "v" şeklinde değil.
    bölmeler var. ve pompada o bölmelerden birinde...
    pompanın ağzında filtre var.

    ancak siz siz olun...kırmızı yanmadan...yakıt alın...
    şiddetle tavsiye ederim


    benzinli araçta yakıt biterse....yakıtı tamamlayın ve marşa basın araç çalışır.

    ancak mazot da öyle değildir...hava yaparsa...çalıştırmanız çok zor.
    ya o havayı alacaksınız...yada hava emmeye...kısa aralıklarla mazot gelene kadar motor çalışana kadar yanıcı bir sprey sıkarak çalıştıracaksınız...sanayide genelde balata spreyi sıkarlar...

  6. Bu mesajı için 2 kişi cemal arslan'ye teşekkür etti:


  7. #6
    İlker Osman
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. ulkerhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/07/2011
    Yaş
    39
    Mesajlar
    54
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 12

    Standart

    Alıntı cemal arslan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ancak mazot da öyle değildir...hava yaparsa...çalıştırmanız çok zor.
    ya o havayı alacaksınız...yada hava emmeye...kısa aralıklarla mazot gelene kadar motor çalışana kadar yanıcı bir sprey sıkarak çalıştıracaksınız...sanayide genelde balata spreyi sıkarlar...
    Multijet motor sisteminde otomatik hava alma sistemi yok muydu?

  8. #7
    ismail sezer
    Taykel sezerism - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/11/2010
    Yaş
    52
    Mesajlar
    717
    Nereden
    Çanakkale
    Rengi
    Evo Beyaz
    Plaka
    17 NH 501
    Edilen teşekkür: 94

    Teknik Konu

    Arkadaşlar bu fikirler tecrübelerden oluşmuştur. Benim tavsiyem Benzin pompalarını fazla yakıtsız bırakmayın çünkü kurur. Bu da büyük sorun çıkartır.Saygılar.

Benzer Konular

  1. Depodaki hava
    cosworth20 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 29/06/2012, 03:38
  2. İran benzini kaç oktan?
    ibrahim06 tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 26
    Son Mesaj: 12/06/2012, 15:39
  3. Dizel Motorin Fiyatı Benzini Geçecek !
    sundown tarafından Yakıt forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 04/04/2011, 10:34
  4. GP 1.4 benzini içer mi?
    canbjk tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 36
    Son Mesaj: 07/03/2010, 22:39
  5. Benzini Protesto Buluşması
    Cewo35 tarafından Toplantılar, Buluşmalar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 23
    Son Mesaj: 03/07/2007, 20:48

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Depodaki Benzini Komple Bitirmek...! Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com