Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 21 to 40 of 57

Thread: evo 1.4 multiair inceleme

  1. #21
    Anıl Egemen Doğan
    egeevo's Avatar
    Join Date
    25/12/2010
    Age
    41
    Posts
    417
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 65

    Default

    Quote Originally Posted by diesel32 View Post
    benim merak ettiğim sesten sonra araca olan katkıları ne olur? örneğin hava filtresi ömrünü uzatma, hp kazanımı vs... sadece kapak çıkacaksa o kadar sorun olmaz heralde...
    araca katkısı şu oluyormuş dostum eğer sakin kullanırsan kesinlikle yakıt tüketimi düşüyormuş, çünkü araç çok daha rahat nefes alıyormuş, aracın gidişini rahatlatıyormuş, kapak hiç problem değil sadece daha boş görünüyor ama HP kazanımı felan bilmiyorum dostum mutlaka bilen arkadaşlarımız yazacaktır ama bende bi ara hallettiricem...

  2. #22
    E S
    FN2 TYPER kifanhom's Avatar
    Join Date
    22/01/2011
    Age
    51
    Posts
    373
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 95

    Default

    allah kaza bela vermesin
    güzel başarılı bir motor gerçekten
    livin' on the edge

  3. #23
    ismail sezer
    Taykel sezerism's Avatar
    Join Date
    20/11/2010
    Age
    52
    Posts
    717
    Nereden
    Çanakkale
    Rengi
    Evo Beyaz
    Plaka
    17 NH 501
    Edilen teşekkür: 94

    Teknik Konu punto evo

    Arkadaşlar multiaırlar baya iyi bir motor sakin kullanımda az yakıyor. Ve baya uslu çocuk Ama performans istersen o zaman da harika bir çocuk oluyor tabiki benim fikrim ,artık benim araçım 5.0 yakıyor ortalama öyle şehir içinde de fazla yakmıyor.Saygılar

  4. #24
    Anıl Egemen Doğan
    egeevo's Avatar
    Join Date
    25/12/2010
    Age
    41
    Posts
    417
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 65

    Default

    5.0 LT muazzam rakam ismail dostum, ben ankarada bu rakamı mümkün değil bulamam ama yinede gerçekten harika benim için 6.8...eşim kullanınca rakam 2 litre artıyor ama ben sürersem tekrar düşüyor çok ama çok başarılı bir motor gerçekten...ah keşke 135 BG Multiair turbo lar gelse ama buda yeter...

  5. #25
    ural leanback
    @ MARs ent. uraaal's Avatar
    Join Date
    25/12/2009
    Age
    38
    Posts
    1,133
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 202

    Default

    k&n acık hava filtresi,,super sprint egzost ve aynları kaplat camlara film at..tek bozan yer sıs farları bır ben alısamadım. o yuzden active aldım dermisim.benzini bosver bırak yaksın yaktıkca asık ol araca

  6. #26
    erkan ozan
    erkansass's Avatar
    Join Date
    07/11/2010
    Age
    45
    Posts
    90
    Nereden
    Kahramanmaraş
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Edilen teşekkür: 21

    Default

    Quote Originally Posted by egeevo View Post
    5.0 LT muazzam rakam ismail dostum, ben ankarada bu rakamı mümkün değil bulamam ama yinede gerçekten harika benim için 6.8...eşim kullanınca rakam 2 litre artıyor ama ben sürersem tekrar düşüyor çok ama çok başarılı bir motor gerçekten...ah keşke 135 BG Multiair turbo lar gelse ama buda yeter...
    ben anlayamıyorum bu ortalamaları. ben şehiriçi 8,5 un altına inemedim. 5500 kmde araç. benim araçta mı bişeyler var anlamıyorum ki. başka bir sorun için kavaklıdere otodan müslüm beyi aramıştım. o da genel olarak multiair motorların fazla yaktığı şeklinde şikayetler alıyoruz demişti. benim kafam karıştı iyice

  7. #27
    Anıl Egemen Doğan
    egeevo's Avatar
    Join Date
    25/12/2010
    Age
    41
    Posts
    417
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 65

    Default

    Quote Originally Posted by erkansass View Post
    ben anlayamıyorum bu ortalamaları. ben şehiriçi 8,5 un altına inemedim. 5500 kmde araç. benim araçta mı bişeyler var anlamıyorum ki. başka bir sorun için kavaklıdere otodan müslüm beyi aramıştım. o da genel olarak multiair motorların fazla yaktığı şeklinde şikayetler alıyoruz demişti. benim kafam karıştı iyice
    dostum valla bilmiyorum sorunmu var ancak benim rakamım bu. Ancak ben genelde ışık olmayan bir güzergahda gidip gelioyrum, yani sürekli akan bölgelerdeyim %75. O yüzden bu kadar az yakıyor olabilrim ve bu yakıtı yakalamak için inanılmaz sakin sürüyorum hatta genelde düz yollarda cruise kontrol açıp 6. viteste 60 km hızla seyrediyorum, bu sayede o kadar az yakıyor az daha agresifleşip daha yüksek devir çevirmeye başlayınca tabiki kafadan 8 lere geliyor...

  8. #28
    Cihan Eyigün
    Abarth_GP's Avatar
    Join Date
    27/04/2011
    Age
    36
    Posts
    116
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 12

    Default

    ben senin yerinde olsam sıfır araca kıyıp acık hava fıltresı yapmam kısa intake kit kullandım uzattım tampon altı soguk hava kıtıne cevırdım ama bır kere en basta yakıt tuketımın artıcak cunku sen ıster ıstemez gaza yuklenceksın ıkıncısıde ben bunu honda motoruna yapmıstım 2000model olanlara yanı klasık enjeksıyonlu bu aracların heryerınde sensorler var debımetre var sız sokup acık hava fıltresı taktıgınızda normal ecu yazılımına gore daha fazla ıcerı hava gırıcek buda beyınde karısmaya neden olucak bır cok marka arac bu acık hava fıltresi yuzunden arıza ısıgı yaktı orn corolla 1.4 vvt-i onun ıcın bence bulasmayın derım bıde alıcagınız fıltre gozeneklerı buyuk olursa ufak toz zerrecıklerı kacarsa yanma odasına sonucları sızı zıyadesıyle uzer.Cok ıstıyorsanız bence araca uygun kutu ıcı performans fıltre kullanın

    Diger sorunuza gelırsek ne degısır ?
    Evt performans artar devırlenme hızlanır yakıtı bır bolumunu yakmadan cıg atar egerkı fıltre motorun sıcagına maruz kalırsa yolda gıderken bogulur guc ve cekısten duser sıkıstırmaya devam edersenız hararet yapar ..

  9. #29
    ismail sezer
    Taykel sezerism's Avatar
    Join Date
    20/11/2010
    Age
    52
    Posts
    717
    Nereden
    Çanakkale
    Rengi
    Evo Beyaz
    Plaka
    17 NH 501
    Edilen teşekkür: 94

    Teknik Konu punto

    Arkadaşlar yazmış olduğum 5,0 sırf şehir içi değil . Yanlış anlatmış olmayayım. Sakin kullanımda değer böyle çıktı hani bende dikket ettim .şehir içinde baya dolaştım ama ortalama artmadı

  10. #30
    Anıl Egemen Doğan
    egeevo's Avatar
    Join Date
    25/12/2010
    Age
    41
    Posts
    417
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 65

    Default

    Quote Originally Posted by Abarth_GP View Post
    ben senin yerinde olsam sıfır araca kıyıp acık hava fıltresı yapmam kısa intake kit kullandım uzattım tampon altı soguk hava kıtıne cevırdım ama bır kere en basta yakıt tuketımın artıcak cunku sen ıster ıstemez gaza yuklenceksın ıkıncısıde ben bunu honda motoruna yapmıstım 2000model olanlara yanı klasık enjeksıyonlu bu aracların heryerınde sensorler var debımetre var sız sokup acık hava fıltresı taktıgınızda normal ecu yazılımına gore daha fazla ıcerı hava gırıcek buda beyınde karısmaya neden olucak bır cok marka arac bu acık hava fıltresi yuzunden arıza ısıgı yaktı orn corolla 1.4 vvt-i onun ıcın bence bulasmayın derım bıde alıcagınız fıltre gozeneklerı buyuk olursa ufak toz zerrecıklerı kacarsa yanma odasına sonucları sızı zıyadesıyle uzer.Cok ıstıyorsanız bence araca uygun kutu ıcı performans fıltre kullanın

    Diger sorunuza gelırsek ne degısır ?
    Evt performans artar devırlenme hızlanır yakıtı bır bolumunu yakmadan cıg atar egerkı fıltre motorun sıcagına maruz kalırsa yolda gıderken bogulur guc ve cekısten duser sıkıstırmaya devam edersenız hararet yapar ..
    cihan güzel aydınlatıcı bilgi vermişsin bize sağol, işte bende korkuyorum bunu taktırmak belki güzel ses vericek felan ama zararları bilmiyoruz işte...sağol tekrar

  11. #31
    Anıl Egemen Doğan
    egeevo's Avatar
    Join Date
    25/12/2010
    Age
    41
    Posts
    417
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 65

    Default

    Quote Originally Posted by sezerism View Post
    Arkadaşlar yazmış olduğum 5,0 sırf şehir içi değil . Yanlış anlatmış olmayayım. Sakin kullanımda değer böyle çıktı hani bende dikket ettim .şehir içinde baya dolaştım ama ortalama artmadı
    çok iyi bir değer karışık kullanım için, dizel kadar az yakabiliyor bizim araçlarımız, tabiki dizeller kesinlikte biraz daha az tüketiyor ama ben şu an 6,8 LT ye süper diyorum, babamın fiorinosu 6,1 gösteriyor şu an...

  12. #32
    Cihan Eyigün
    Abarth_GP's Avatar
    Join Date
    27/04/2011
    Age
    36
    Posts
    116
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 12

    Default

    Nedemek birazcıkta olsun yardımcı olabıldıysem ne mutlu bana.

  13. #33
    irfan cuşinsa
    blackhawk's Avatar
    Join Date
    18/06/2008
    Age
    51
    Posts
    1,032
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 248

    Default

    Mj 100 km ortalamam şehiriçi 4.7 Bir depo 45 lt. 800-850km menzil şehiriçi
    Yaşasın Mj...
    2009 Tekno Gri Multijet Dynamic
    2009 Beyaz 1.4 Fire Dynamic
    2009 Gümüş Multijet active
    2011 Siyah Evo 1.4 Fire Dynamic
    2011 Egzotik Evo 1.3 Multijet Dynamic
    2011 Beyaz Evo 1.3 Multijet Dynamic

  14. #34
    Anıl Egemen Doğan
    egeevo's Avatar
    Join Date
    25/12/2010
    Age
    41
    Posts
    417
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 65

    Default

    Mj tabiki çok iyi ama benzinli için bence bizim bu değerler baya başarılı
    Yaşasın Multiair hehe

  15. #35
    Cihan Eyigün
    Abarth_GP's Avatar
    Join Date
    27/04/2011
    Age
    36
    Posts
    116
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 12

    Default

    Disel ii guzelde alırken pahalı bakımları pahalı 100000km sonra masrafları agır satarken km sorun ee yakıtta nerdeyse lt degerı aynı gıbı hee secımden sonra lt 1.5TL olursa o zaman 4000cc V8 bir DİZEL alırım

  16. #36
    Anıl Egemen Doğan
    egeevo's Avatar
    Join Date
    25/12/2010
    Age
    41
    Posts
    417
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 65

    Default

    Quote Originally Posted by Abarth_GP View Post
    Disel ii guzelde alırken pahalı bakımları pahalı 100000km sonra masrafları agır satarken km sorun ee yakıtta nerdeyse lt degerı aynı gıbı hee secımden sonra lt 1.5TL olursa o zaman 4000cc V8 bir DİZEL alırım
    heheh

  17. #37
    tayfun aydın
    tayfux's Avatar
    Join Date
    16/01/2011
    Posts
    8,420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Default

    Quote Originally Posted by Abarth_GP View Post
    Disel ii guzelde alırken pahalı bakımları pahalı 100000km sonra masrafları agır satarken km sorun ee yakıtta nerdeyse lt degerı aynı gıbı hee secımden sonra lt 1.5TL olursa o zaman 4000cc V8 bir DİZEL alırım
    10 bin km geçmeyn adam için zaten dizel kesinlikle zarar..

  18. #38
    kerem *
    krm1983's Avatar
    Join Date
    21/04/2011
    Posts
    6,343
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 1665

    Default

    her türlü karlı dizel bence

    senza cuore saremmo solo macchine

    Owning an Alfa Romeo? is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but it! She is so damn HOT!

  19. The Following User Says Thank You to krm1983 For This Useful Post:

    FPT

  20. #39
    Anıl Egemen Doğan
    egeevo's Avatar
    Join Date
    25/12/2010
    Age
    41
    Posts
    417
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 65

    Default

    dizel her türlü karlı gibi, benzinli ise keyifli...örneğin şehir içinde 10-12 litre yakan bir benzinli ise kabus olurdu sanırım, bizim benzinliler gayet makul...

  21. #40
    ismail sezer
    Taykel sezerism's Avatar
    Join Date
    20/11/2010
    Age
    52
    Posts
    717
    Nereden
    Çanakkale
    Rengi
    Evo Beyaz
    Plaka
    17 NH 501
    Edilen teşekkür: 94

    Teknik Konu punto evo

    Arkadaşalar herkes dizel araç yada benzinli araç alacak diye şart yok zevkler farklılık arzeder. Benim ilk arabam palio 1,2 s 75 hp idi ve ben memnundum . Onu Grande Punto ile değiştirmek istedim nasip olmadı alamadım hep puntoya binmek istedim.En sonunda Punto evo almak nasip oldu o da multiaır .Bence multiaır teknolojisi harika bir sistem .

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Similar Threads

  1. 1.4 MULTIAIR 105 HP motor Turbo takılarak 1.4 MULTIAIR Turbo 135 HP olur mu?
    By yusuffffff in forum Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu.
    Replies: 21
    Last Post: 28/07/2012, 02:28
  2. EVO multiair
    By diesel32 in forum Satılık Araba.
    Replies: 0
    Last Post: 21/10/2011, 18:13
  3. evo multiair lpg
    By diesel32 in forum Teknik Yardım.
    Replies: 13
    Last Post: 17/07/2011, 04:37
  4. multiair
    By iris19 in forum Teknik Yardım.
    Replies: 4
    Last Post: 30/04/2011, 16:30
  5. Lüks otomobil ithalatına inceleme
    By Haberci in forum Haberler.
    Replies: 1
    Last Post: 11/04/2011, 12:14

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  


evo 1.4 multiair inceleme Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com