Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
57 sonuçtan 21 ile 40 arası

Konu: evo 1.4 multiair inceleme

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Serhat Sağlam
    diesel32 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/05/2011
    Yaş
    37
    Mesajlar
    692
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 190

    Standart

    Alıntı egeevo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    serhat hava filtresini biz denedik aracımda femoli abimizin yerinde, birincisi o üst güzek görünen motor kapağı felan çıkması gerekiyor ve kaputu açınca kötü bir görünüm oluyor bilgi olarak vermek istedim, biz denerken markasını hatırlamıyorum ama filtreyi taktık, tam olarak sıkıştırmadık bile ve çalıştırıp gaz verdik iyice tahrik edici oldu araba ben bu konuda çok deneyimli değilim bilen arkadaşlarımız yazacaktır çok daha güzel şekilde ancak paylaşmak istedim, aşırı kaliteli bişey olmazsa sanırım 150 TL civarlarına mal olur gibi duruyor...
    benim merak ettiğim sesten sonra araca olan katkıları ne olur? örneğin hava filtresi ömrünü uzatma, hp kazanımı vs... sadece kapak çıkacaksa o kadar sorun olmaz heralde...

  2. #2
    Anıl Egemen Doğan
    egeevo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/12/2010
    Yaş
    41
    Mesajlar
    417
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 65

    Standart

    Alıntı diesel32 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim merak ettiğim sesten sonra araca olan katkıları ne olur? örneğin hava filtresi ömrünü uzatma, hp kazanımı vs... sadece kapak çıkacaksa o kadar sorun olmaz heralde...
    araca katkısı şu oluyormuş dostum eğer sakin kullanırsan kesinlikle yakıt tüketimi düşüyormuş, çünkü araç çok daha rahat nefes alıyormuş, aracın gidişini rahatlatıyormuş, kapak hiç problem değil sadece daha boş görünüyor ama HP kazanımı felan bilmiyorum dostum mutlaka bilen arkadaşlarımız yazacaktır ama bende bi ara hallettiricem...

  3. #3
    YUNUS KAYA
    ykaya1983 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/03/2010
    Yaş
    42
    Mesajlar
    2.971
    Nereden
    Gaziantep
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 720

    Standart

    105 hp lik motorun bizim 77 lik fireler kadar yakması gerçekten iştah kabartıyor.Üstelik bildiğim kadarıyla sorunsuz lpg de takılıyor mutiairlere.

  4. #4
    E S
    FN2 TYPER kifanhom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/01/2011
    Yaş
    51
    Mesajlar
    373
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 95

    Standart

    allah kaza bela vermesin
    güzel başarılı bir motor gerçekten
    livin' on the edge

  5. #5
    ismail sezer
    Taykel sezerism - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/11/2010
    Yaş
    52
    Mesajlar
    717
    Nereden
    Çanakkale
    Rengi
    Evo Beyaz
    Plaka
    17 NH 501
    Edilen teşekkür: 94

    Teknik Konu punto evo

    Arkadaşlar multiaırlar baya iyi bir motor sakin kullanımda az yakıyor. Ve baya uslu çocuk Ama performans istersen o zaman da harika bir çocuk oluyor tabiki benim fikrim ,artık benim araçım 5.0 yakıyor ortalama öyle şehir içinde de fazla yakmıyor.Saygılar

  6. #6
    Anıl Egemen Doğan
    egeevo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/12/2010
    Yaş
    41
    Mesajlar
    417
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 65

    Standart

    5.0 LT muazzam rakam ismail dostum, ben ankarada bu rakamı mümkün değil bulamam ama yinede gerçekten harika benim için 6.8...eşim kullanınca rakam 2 litre artıyor ama ben sürersem tekrar düşüyor çok ama çok başarılı bir motor gerçekten...ah keşke 135 BG Multiair turbo lar gelse ama buda yeter...

  7. #7
    erkan ozan
    erkansass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/11/2010
    Yaş
    45
    Mesajlar
    90
    Nereden
    Kahramanmaraş
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Edilen teşekkür: 21

    Standart

    Alıntı egeevo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5.0 LT muazzam rakam ismail dostum, ben ankarada bu rakamı mümkün değil bulamam ama yinede gerçekten harika benim için 6.8...eşim kullanınca rakam 2 litre artıyor ama ben sürersem tekrar düşüyor çok ama çok başarılı bir motor gerçekten...ah keşke 135 BG Multiair turbo lar gelse ama buda yeter...
    ben anlayamıyorum bu ortalamaları. ben şehiriçi 8,5 un altına inemedim. 5500 kmde araç. benim araçta mı bişeyler var anlamıyorum ki. başka bir sorun için kavaklıdere otodan müslüm beyi aramıştım. o da genel olarak multiair motorların fazla yaktığı şeklinde şikayetler alıyoruz demişti. benim kafam karıştı iyice

  8. #8
    Anıl Egemen Doğan
    egeevo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/12/2010
    Yaş
    41
    Mesajlar
    417
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 65

    Standart

    Alıntı erkansass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben anlayamıyorum bu ortalamaları. ben şehiriçi 8,5 un altına inemedim. 5500 kmde araç. benim araçta mı bişeyler var anlamıyorum ki. başka bir sorun için kavaklıdere otodan müslüm beyi aramıştım. o da genel olarak multiair motorların fazla yaktığı şeklinde şikayetler alıyoruz demişti. benim kafam karıştı iyice
    dostum valla bilmiyorum sorunmu var ancak benim rakamım bu. Ancak ben genelde ışık olmayan bir güzergahda gidip gelioyrum, yani sürekli akan bölgelerdeyim %75. O yüzden bu kadar az yakıyor olabilrim ve bu yakıtı yakalamak için inanılmaz sakin sürüyorum hatta genelde düz yollarda cruise kontrol açıp 6. viteste 60 km hızla seyrediyorum, bu sayede o kadar az yakıyor az daha agresifleşip daha yüksek devir çevirmeye başlayınca tabiki kafadan 8 lere geliyor...

  9. #9
    ural leanback
    @ MARs ent. uraaal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/12/2009
    Yaş
    38
    Mesajlar
    1.133
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 202

    Standart

    k&n acık hava filtresi,,super sprint egzost ve aynları kaplat camlara film at..tek bozan yer sıs farları bır ben alısamadım. o yuzden active aldım dermisim.benzini bosver bırak yaksın yaktıkca asık ol araca

  10. #10
    Cihan Eyigün
    Abarth_GP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/04/2011
    Yaş
    36
    Mesajlar
    116
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 12

    Standart

    ben senin yerinde olsam sıfır araca kıyıp acık hava fıltresı yapmam kısa intake kit kullandım uzattım tampon altı soguk hava kıtıne cevırdım ama bır kere en basta yakıt tuketımın artıcak cunku sen ıster ıstemez gaza yuklenceksın ıkıncısıde ben bunu honda motoruna yapmıstım 2000model olanlara yanı klasık enjeksıyonlu bu aracların heryerınde sensorler var debımetre var sız sokup acık hava fıltresı taktıgınızda normal ecu yazılımına gore daha fazla ıcerı hava gırıcek buda beyınde karısmaya neden olucak bır cok marka arac bu acık hava fıltresi yuzunden arıza ısıgı yaktı orn corolla 1.4 vvt-i onun ıcın bence bulasmayın derım bıde alıcagınız fıltre gozeneklerı buyuk olursa ufak toz zerrecıklerı kacarsa yanma odasına sonucları sızı zıyadesıyle uzer.Cok ıstıyorsanız bence araca uygun kutu ıcı performans fıltre kullanın

    Diger sorunuza gelırsek ne degısır ?
    Evt performans artar devırlenme hızlanır yakıtı bır bolumunu yakmadan cıg atar egerkı fıltre motorun sıcagına maruz kalırsa yolda gıderken bogulur guc ve cekısten duser sıkıstırmaya devam edersenız hararet yapar ..

  11. #11
    ismail sezer
    Taykel sezerism - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/11/2010
    Yaş
    52
    Mesajlar
    717
    Nereden
    Çanakkale
    Rengi
    Evo Beyaz
    Plaka
    17 NH 501
    Edilen teşekkür: 94

    Teknik Konu punto

    Arkadaşlar yazmış olduğum 5,0 sırf şehir içi değil . Yanlış anlatmış olmayayım. Sakin kullanımda değer böyle çıktı hani bende dikket ettim .şehir içinde baya dolaştım ama ortalama artmadı

  12. #12
    Anıl Egemen Doğan
    egeevo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/12/2010
    Yaş
    41
    Mesajlar
    417
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 65

    Standart

    Alıntı sezerism Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar yazmış olduğum 5,0 sırf şehir içi değil . Yanlış anlatmış olmayayım. Sakin kullanımda değer böyle çıktı hani bende dikket ettim .şehir içinde baya dolaştım ama ortalama artmadı
    çok iyi bir değer karışık kullanım için, dizel kadar az yakabiliyor bizim araçlarımız, tabiki dizeller kesinlikte biraz daha az tüketiyor ama ben şu an 6,8 LT ye süper diyorum, babamın fiorinosu 6,1 gösteriyor şu an...

  13. #13
    Anıl Egemen Doğan
    egeevo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/12/2010
    Yaş
    41
    Mesajlar
    417
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 65

    Standart

    Alıntı Abarth_GP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben senin yerinde olsam sıfır araca kıyıp acık hava fıltresı yapmam kısa intake kit kullandım uzattım tampon altı soguk hava kıtıne cevırdım ama bır kere en basta yakıt tuketımın artıcak cunku sen ıster ıstemez gaza yuklenceksın ıkıncısıde ben bunu honda motoruna yapmıstım 2000model olanlara yanı klasık enjeksıyonlu bu aracların heryerınde sensorler var debımetre var sız sokup acık hava fıltresı taktıgınızda normal ecu yazılımına gore daha fazla ıcerı hava gırıcek buda beyınde karısmaya neden olucak bır cok marka arac bu acık hava fıltresi yuzunden arıza ısıgı yaktı orn corolla 1.4 vvt-i onun ıcın bence bulasmayın derım bıde alıcagınız fıltre gozeneklerı buyuk olursa ufak toz zerrecıklerı kacarsa yanma odasına sonucları sızı zıyadesıyle uzer.Cok ıstıyorsanız bence araca uygun kutu ıcı performans fıltre kullanın

    Diger sorunuza gelırsek ne degısır ?
    Evt performans artar devırlenme hızlanır yakıtı bır bolumunu yakmadan cıg atar egerkı fıltre motorun sıcagına maruz kalırsa yolda gıderken bogulur guc ve cekısten duser sıkıstırmaya devam edersenız hararet yapar ..
    cihan güzel aydınlatıcı bilgi vermişsin bize sağol, işte bende korkuyorum bunu taktırmak belki güzel ses vericek felan ama zararları bilmiyoruz işte...sağol tekrar

  14. #14
    Cihan Eyigün
    Abarth_GP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/04/2011
    Yaş
    36
    Mesajlar
    116
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 12

    Standart

    Nedemek birazcıkta olsun yardımcı olabıldıysem ne mutlu bana.

  15. #15
    irfan cuşinsa
    blackhawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2008
    Yaş
    51
    Mesajlar
    1.032
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 248

    Standart

    Mj 100 km ortalamam şehiriçi 4.7 Bir depo 45 lt. 800-850km menzil şehiriçi
    Yaşasın Mj...
    2009 Tekno Gri Multijet Dynamic
    2009 Beyaz 1.4 Fire Dynamic
    2009 Gümüş Multijet active
    2011 Siyah Evo 1.4 Fire Dynamic
    2011 Egzotik Evo 1.3 Multijet Dynamic
    2011 Beyaz Evo 1.3 Multijet Dynamic

  16. #16
    Anıl Egemen Doğan
    egeevo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/12/2010
    Yaş
    41
    Mesajlar
    417
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 65

    Standart

    Mj tabiki çok iyi ama benzinli için bence bizim bu değerler baya başarılı
    Yaşasın Multiair hehe

  17. #17
    Cihan Eyigün
    Abarth_GP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/04/2011
    Yaş
    36
    Mesajlar
    116
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 12

    Standart

    Disel ii guzelde alırken pahalı bakımları pahalı 100000km sonra masrafları agır satarken km sorun ee yakıtta nerdeyse lt degerı aynı gıbı hee secımden sonra lt 1.5TL olursa o zaman 4000cc V8 bir DİZEL alırım

  18. #18
    Anıl Egemen Doğan
    egeevo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/12/2010
    Yaş
    41
    Mesajlar
    417
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 65

    Standart

    Alıntı Abarth_GP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Disel ii guzelde alırken pahalı bakımları pahalı 100000km sonra masrafları agır satarken km sorun ee yakıtta nerdeyse lt degerı aynı gıbı hee secımden sonra lt 1.5TL olursa o zaman 4000cc V8 bir DİZEL alırım
    heheh

  19. #19
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı Abarth_GP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Disel ii guzelde alırken pahalı bakımları pahalı 100000km sonra masrafları agır satarken km sorun ee yakıtta nerdeyse lt degerı aynı gıbı hee secımden sonra lt 1.5TL olursa o zaman 4000cc V8 bir DİZEL alırım
    10 bin km geçmeyn adam için zaten dizel kesinlikle zarar..

  20. #20
    kerem *
    krm1983 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21/04/2011
    Mesajlar
    6.343
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 1665

    Standart

    her türlü karlı dizel bence

    senza cuore saremmo solo macchine

    Owning an Alfa Romeo? is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but it! She is so damn HOT!

  21. Bu mesaj için teşekkür edenler:

    FPT

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon

Benzer Konular

  1. 1.4 MULTIAIR 105 HP motor Turbo takılarak 1.4 MULTIAIR Turbo 135 HP olur mu?
    yusuffffff tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 28/07/2012, 02:28
  2. EVO multiair
    diesel32 tarafından Satılık Araba forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 21/10/2011, 18:13
  3. evo multiair lpg
    diesel32 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 17/07/2011, 04:37
  4. multiair
    iris19 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 30/04/2011, 16:30
  5. Lüks otomobil ithalatına inceleme
    Haberci tarafından Haberler forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 11/04/2011, 12:14

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


evo 1.4 multiair inceleme Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com