kardeşim yazıyorsunuz kimse city arızasına para ödemeyecek diye mahkeme kararıyla para mı geri aldım diyorsunuz ama ne bi evrak gönderiyorsunuz ne bi yazı bare kararı bizlere de yollayında bizde arızayı ücretsiz yaptıralım.
valla aracım 2006 model ama mecburen karşılamaları gerekiyor.
ama bi ücretsiz evragı olsa işim daha da kolaylaşıcak.
eger mümkünse sizde ki evragı bana yollarsanız ornek olarak onlara sunarsam değiştirebilirim.
bi de forumda mahkeme kararını bulamadım nerede acaba.
bana evragı mail atarsanız sevirim
fishman.61@hotmail.com
https://forum.grandepuntotr.com/city...arsilandi.html bu sayfada var sizde bundan sonraki sureci paylasirsaniz sevinirim banada hep indirim teklif wdiliyor yinede cok masrafli
Arkadaşlar aynı sorunu bende yaşıyorum şuan Balıkesir Fiat Karahallılar a gittim 2.600 tl masraf çıkardılar kronik arıza falana dedim umurlarında bile olmadı.
Ben de an itibari ile aynı durumdayım.Toplu mahkemeye verelim.Belki masraf azalır ve sesimiz daha gür çıkar..
bu sorun bendede var dkaplan025@hotmail.com adresine belge ulaştırmanız mümkün mü?
arkadaşlar city arızam hayla yapılmadı 2650 tl fatura çıkarıp %15 ni karşılıyorlar ilk 02,02,2015 de kayıt açıldı daha az önce tekrar aradım lanet olası firma geri dönüş bile yapmıyor eğer gelişme olursa buraya yazıcam mutlaka bilgilendirme yapılacak benim gibi mağdur olanlara yardımcı olmak için her şeyi yazarım buraya sizlerde bilgi alırsanız mutlaka paylaşın.
BEN EN SONUNDA EYLEM YAPICAM CİTY MOD ARIZA SIKINTISI YAŞAYANLARI TOPLAYIP MÜDÜRLÜK ÖNÜNE GAZETE VE TV LERİ ÇAĞIRIP KAMERALAR KARŞISINDA EYLEM YAPICAM Kİ NE KADAR LANET BİR FİRMA OLDUĞUNU TÜM TÜRKİYE ÖĞRENSİN VE PAZAR PAYI DÜŞŞÜN.
arkadaşlar bu sorun fiat ın başını yakacak avrupada bu araçlar toplanıp değiştirildi bizde halen diretiyorlar bende 1 haftalık yoğun telefon ve mail trafiğinden sonra ücretsiz yapılması için randevu aldım size tavsiyem fiat facebook sayfası fiat internet sayfası şikayetvar.com sitesi ve müşteri hizmetleri ni yoğun telefon ve mail trafiğine tutmanız ben bu şekilde ücretsiz yapılması için hak kazandım zatende hakkımız.............
Çok güzel tebrik ederim. Yapılması gereken de bu işte malını ürettin sattın arkasında dur insanlar zaten bu arıza yüzünden bu araçlara güvenilmez gözü ile bakıyor direksiyon sertleşiyor kaza yaparım korkusu ile arabaya binmek istemiyor.
Salı günü bende city arızası nedeniyle çorlu haliç otoya başvurdum servis müdürü ercan bey gayet iyi ve ilgili birisi .Ücretsiz değişim talebinde bulundu tofaş merkezden.onay gelmiş parça gelince servise çağırıp ücretsiz değiştirecekler.
Not:araç 2009 model benden önceki sahibi düzenli olarak 2012 ye kadar servise gelmiş.
vallah bu konuda bir çok emsal karar paylaşan arkadaşlara şahsım adına teşekkür ederim
benim aracım 2008 model 70 km de şu anlık sıkıntı yok ama pc de bolca kayıtlı mahkeme evrağı mevcut. servis bakımlı kullanıyorum inşallah kullanmayız evrakları.
forum amacına ulaşıyor.![]()
![]()
herkes kazandığı karşısında REHİNDİR.
aynı city arızası bende de var. ve geçen hafta çarşamba günü em 444 lü numarayı hemde fiat genel müdürlüğünü hemde facebook tan müştreri hizmetlerine sorunu ilettim ama simdiye kadar dönüş yapılmadı ... canım çok sıkılıyor ama peşini bırakmıyacam.
punto city arızası için bir mahkeme evrağı paylaşıyorum . eğer sizinde elinizde bunun gibi ücretsiz değişim ile ilgili servis kağıdı mahkeme evrağı ne varsa paylaşın arkadaşlar . ne kadar çok paylaşım o kadar emsal ... herkese geçmiş olsun
2005 model Fiat Punto 1.3 Multijet aracımda aynı sorunu ben de yaşadım. Aracı eşim kullanırken dönüş manevrası sırasında direksiyon sertleşmiş ve şans eseri büyük kaza atlattı. Fiat servisi genel merkezle yaptıkları görüşme neticesinde indirim alamadıklarını bildirdiler ve 2450TL istediler. Bu forumda bulduğum mahkeme ve THHK kararlarına referansta bulunarak, can güvenliğini tehlikeye sokan bu üretim hatasını ücretsiz olarak onarmalarını talep ettim. Ancak aracın bakımlarının düzenli olarak serviste yapılmadığını ve 10 yıllık bir araçta bu parçanın bozulmasının normal olduğunu, bu arızanın kronik olduğuna dair ellerinde herhangi bir veri olmadığını söyleyerek herhangi bir iskonto ya da ücretsiz onarım yapmayacaklarını belirttiler. Bu sorunu yerli yabancı binlerce insan yaşamasına rağmen üretim hatası olduğunu kabul etmemeleri bu firmanın hizmet kalitesi anlayışını ortaya koymaktadır, takdir size kalmış... THH'ne ya da mahkemeye başvurabilmem için onarım bedelini ödemem gerekiyordu ama şu an durumum müsait olmadığı için bu yola giremedim. Yaptığım araştırmada İkitelli Organize Sanayi Bölgesinde Hakem Direksiyonun bu sorunu uygun fiyatla çözdüğünü ve insanların memnun olduğunu gördüm. Atladım gittim İkitelli'ye, çalışma şekillerini gördüm, atölyelerini inceledim, bu işi layıkıyla yaptıklarına kanaat getirerek onarımı yaptırdım. Bu onarım için yurtdışından yüksek fiyatlara onarım setleri almışlar, yazılım satın almışlar ve profesyonel bir şekilde bu işi yapıyorlar. Üstüne iki sene de garanti veriyorlar. Ferhat Ustaya hizmetleri için teşekkür ediyorum. Herkese de tavsiye ederim.
Benim de 2007 model Fiat Punto aracım var. Aracı 120 bin kilometrede 1 sene önce aldım ve şu anda 130 bin km de aracın hemen hemen bütün arıza ışıkları yanıp sönüyor ama özellikle direksiyon sertleşmesi sorunu beni kaygılandırıyor ve buradaki yorumları okuduğumdan bu yana aracımın aynı direksiyon city arızası verdiğini anladım valla ne diyim servise gitmeye korkuyorum 2000-3000 tl veremem böyle bir arıza için ama yolda giderken de direksiyon sertleşecek diye de korkuyorum kaza yaparım diye 3 sene ford focus kullandım tık demedi ama punto canımızı alacak herhalde saatığı malın arkasında da durmuyo marka çok önemli kalite yok
Şubat ayında 2007 model aracımda city arızası meydana gelmişti. Servis 2700 tl karşılığında direksiyonu yeniledi. Bu duruma itiraz ettim, arızanın kullanıcı hatası olmadığını, garanti kapsamı dışında değerlendirilmesi gerektiğini, ayıplı mal statüsünde olduğunu servis yetkililerine söyledim. Dinlemediler elbette, sonra şikayet var.com sitesine yazdım, müşteri hizmetleri aracın yaşını bahane ederek ücret talep edildiğini bildirdi. fiat genel müdürlüğüne mail attım, cevap vermediler. En sonunda müşteri hizmetlerini tekrar arayarak hakem heyetine başvuracağımı söyledim, "siz bilirsiniz" dediler. Ben de başvurdum. Bu forumdan ulaştığım bilgileri, servisin ve müşteri hizmetlerinin tavrını içeren bir dilekçe yazdım. Dün servisten aradılar, aracın direksiyon arızası için ödediğim 2663 lirayı iade edeceklerini söylediler. Bu kadar çabuk sonuç beklemiyordum. Bugün, hakem heyeti kararını bana göndermelerini rica ettim. Gönderdikleri belgeyi görünce çok şaşırdım: hakem heyeti sadece savunma istemiş. Henüz karar vermemiş. Demek ki, tüketicinin haklı olduğunu biliyorlar ve savunma yapmadan aldıkları parayı iade ediyorlar. bu nedenle city arızasıyla karşılaşan ve kendisinden ücret talep edilen herkesin hakem heyetine başvurmasını öneriyorum. Buraya belgeyi koyabileceğim anlamlı bir belge yok, sadece şikaet dilekçem ve bu dilekçeye istinaden şirketin savunma yapmasının istendiği bir bildirim var o kadar.
Hiç üşenmeyin ve hakem heyetine dilekçe ile başvurun.
merhabalar bu sorunla ilgili olarak bende tecrübelerimi sizlerle paylaşmak istiyorum,
city arızasıyla yaklaşık 6 ay önce karşılaştım. servise gittiğimde herkesde olduğu gibi ücret talep ettiler ve ücreti duyunca direk vazgeçtim çünkü bunun bir kronik arıza olduğunu bilmiyordum. sonra yaptığım araştırmalarda bunu hemen hemen bir çok kullanıcının yaşamış olduğunu gördüm. bunun üzerine müşteri hizmetleriyle görüştüğümde yine benzer bahanelerden bahsettiler, aracın servisini yetkili servislerde yaptırmadığım için garanti kapsamında değiştiremeyeceklerini falan söylemişlerdi.
Sorunun çok ilerlemeyeceğini düşündüğüm için umursamamıştım fakat son zamanlarda arıza lambası yanıp direksiyonun ara sıra sertleşmeye başlamasından sonra fiata facebookdan mail attım ücretsiz olarak giderilmesi konusunda aksi halde tüketici hakem heyetine başvuracağımı söyledim. "şikayet var"a şikayet olarak yazdım.
Ertesi gün aradılar ve servise yönlendirdiler. bende serviste müşteri temsilcisine bir makine mühendisi olarak bu arızanın kullanıcı kaynaklı oluşamayacağını aracın bakımlarının yetkili serviste yapılmadığı için garanti kapsamı giremeyeceği gibi bir durumun saçmalık olduğundan bahsettim. parçanın neden arızalandığını hangi parçanın arızalandığı nasıl tamir edilmesi gerektiğine kadar detaylı olarak kendilerine bu konu hakkındaki bilgimi aktardım. avrupada araçların 3 kez bu arıza nedeniyle geri çağrılıp arızaların giderildiğinden fakat ülkemizde bunun yapılmadığından falan bahsettim.
açıkcası konuya detaylarıyla bildiğimi onlara da hissettirdim. yetkili servis fabrika ile görüşerek bana dönüş yapacaklarını belirtmişlerdi. geçen hafta aradılar ve sadece 95 tl gibi bir montaj ücreti karşılığında parçadan ücret almayarak değiştireceklerini söylediler. Bu bedelin de benim sorumluluğumda olmadığını kendilerine söyledim fakat çok da ısrar etmedim ve bu hafta servise parçayı değiştirip sorunu çözdüler. eskisine nazaran direksiyon biraz daha ağır fakat böyle olmasından açıkcası daha da memnun oldum çünkü araç bu haliyle daha dengeli ve daha güvenli hissettiriyor.
Aşağıda avrupada geri çağrılan araçlarla ilgili link bulunmakta belki işinize yarayabilir. servisten istememe rağmen hiçbir belge vermediler bu yüzden yapılan işlemi malesef belgelendiremiyorum.
Recall Details for FIAT - GRANDE PUNTO
Search Results
açıkcası konu hakkında bilgili olduğunuzu ve hakkınızı arayacağınızı uygun bir dille nazikçe karşı tarafa iletirseniz sorununuzu halledeceklerini düşünüyorum.
bu arada aracım 2007 model 150000 km de ve bundan önce sadece 2 kez servisi yetkili serviste yapılmıştı.
umarım sizlere de fikir verir ve faydalı olur.
merhaba arkadaşlar fiat grande punto sahibi olarak bende aynı maduriyeti yaşamaya başladım..city modu kronik bir arıza olduğunu öğrendim ve belirtileri çıkar çıkmaz servise gittim..ücretsiz değişim konusunda olumsuz yanıt aldım..sizlerden ricam bu sorunu yaşayan arkadaşların ellerinde mahkeme kararı yada hakem heyeti kararları varsa bana ulaştırmalarıdır..
Mrb arkadaslar benim2004 punto sahibiyim bulundugum yerde fiat servisi yok bende city hatasi var.ankara yada kayserideki fiat servislerinde ucretsiz değiştiren varmidir varsa hangi servislerdir onlarla gorusmek istiyorum.ayrica diyelimki degistirmediler.ozelde degistiren arkadaslar varmis aci sensörünü degistigimiz zaman o sensorun kac sene gidecegi hakkinda bili veriyorlarmi diyelimki 2 sene sonra tekrar hata verebilme ihtimali nedir.bilgilendirebilirmisiniz.tskler
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri