Sayfa 4/6 İlkİlk 123456 SonSon
111 sonuçtan 61 ile 80 arası

Konu: Grande Punto Kronik Problemler

  1. #61
    kemal saraç
    kemalsar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/08/2008
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Arizona Bej
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    Şimdi fiatın elinde varmış 3 günde değiştiriyomuş falan, tabi servise gidip kim kimi ikna ederse, onlar senide ikna edebilir servodan değil kullanıcı hatası yada bu garantiye girmiyo diye, dikkat et aybaşlarında gitme
    Tofaş hangi arıza için çağrı yapmış, benim ürettiğimiz şu araçlarda bu problem var servise gelen sorunu halledeyim diye, duyan işiten varmı,
    Garanti süresi içinde herkesin tuttuğu kendine

  2. #62
    Ozan K
    OzzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9.484
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35HK***
    Edilen teşekkür: 2813

    Standart

    Alıntı kemalsar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi fiatın elinde varmış 3 günde değiştiriyomuş falan, tabi servise gidip kim kimi ikna ederse, onlar senide ikna edebilir servodan değil kullanıcı hatası yada bu garantiye girmiyo diye, dikkat et aybaşlarında gitme
    Tofaş hangi arıza için çağrı yapmış, benim ürettiğimiz şu araçlarda bu problem var servise gelen sorunu halledeyim diye, duyan işiten varmı,
    Garanti süresi içinde herkesin tuttuğu kendine
    öncelikle ben hiç bir firmada kronik olarak tanımlansa dahi sağlamken bir parçanın değiştiğini duymadım( ben duymamış olabilirim tabiki!)

    ancak ben servise direksyon arızası olarak gittiğimde usta direksyonu çevirdi ve city motoru değişicek dedi. serviste parça olmadığı için sipariş verildi 3gün sonrada değişti. bu sorunla birlikte arka kapıların zor açıldığını söyledim. teslim alırken city motorunun değiştiğini ve kapı kollarının revize edildiğini söyledi görevli. arabayı en son gördüğümde(geçen cumartesi) her 2 sorunumda çözülmüştü...


    birde daha önce yazmıştım ancak tekar ediyorum. mahkemeye fazla güvenmeyin; dayımın arabasında ilk çalıştırmada 15 sn kadar titreme şeklinde bi sorun var. 3-4 kere servise gitti yakıttan dediler yakıt pompasını filan temizlediler sorun çözülmedi tekrar tekrar servise gitmesine karşın sorun çözülmedi. ve 1 yıldır dava devam ediyor...
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  3. #63
    Orhan .
    Summanus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/11/2007
    Yaş
    42
    Mesajlar
    74
    Nereden
    Gaziantep
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 28

    Standart

    kronik sorunlardan bazıları ;
    1. ön taraftan gelen tıkırtılar
    servis çözüm : kadran sökülür, kauçuk yapılır.fakat ses devam ediyor
    kullanıcı çözüm :kapıdaki kilit sistemine siyah izolobant, ses hala devam ediyor.
    kadranı kendi kendine sök, birazda sen kurcala, ses yine devam ediyor.
    Çözüm amfi+woofer+hoparlör ekle ve yüksek sesle müzik dinle, sesi duyma
    2. klima sesli çalışıyor
    servis çözüm : bu modeller böyle
    kullanıcı çözüm : servise gitmekten vazgeç ilk sorunun çözümü (amfi+woofer+hoparlör) bunun içinde geçerli
    3. araç yol sesi alıyor.
    servis çözüm: kapılar ayarlandı (eskiden daha iyiydi)
    kullanıcı çözüm lastik sert değiştir (ama para yok ve lastikler yeni boşver)
    diğer çözüm : yine aynı müzik
    4. Torpido zor kapanıyor.
    servis çözüm : sorun yok hepsi böyle
    kullanıcı çözüm : torpido dayaktan anlıyo.
    Olsun yinede puntonu sew

  4. #64
    Koray Key
    koraykey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/01/2008
    Yaş
    42
    Mesajlar
    58
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Arizona Bej
    Edilen teşekkür: 13

    Standart Geri Çağırma

    Alıntı kemalsar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi fiatın elinde varmış 3 günde değiştiriyomuş falan, tabi servise gidip kim kimi ikna ederse, onlar senide ikna edebilir servodan değil kullanıcı hatası yada bu garantiye girmiyo diye, dikkat et aybaşlarında gitme
    Tofaş hangi arıza için çağrı yapmış, benim ürettiğimiz şu araçlarda bu problem var servise gelen sorunu halledeyim diye, duyan işiten varmı,
    Garanti süresi içinde herkesin tuttuğu kendine
    5264 Numaralı Geri Çağırma Kampanyası
    5260 Numaralı Geri Çağırma Kampanyası
    adı altında 2 tane duydum ben bunlardan biri tavan diğerinin ne olduğunu hatırlamıyorum ama sanırsam tıkırtı burcu
    ozzy kardeş mahkemeye güvenmeyin demiş ama ben Tofaş'a güveneceğime adalete güvenmeyi tercih ederim benim davam mart başında başladı ağustos ayında sulh oldu yani 5 ayda tabikide üfürükten sebeplerle mahkemeye sığınmak yanlış ama bu sorunları tofaş kabul etmiyorsa hakkın aranması gerekir!...

  5. #65
    ugur ozer
    ugurozer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/08/2007
    Mesajlar
    1.416
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 630

    Standart

    Alıntı Summanus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kronik sorunlardan bazıları ;
    1. ön taraftan gelen tıkırtılar
    servis çözüm : kadran sökülür, kauçuk yapılır.fakat ses devam ediyor
    kullanıcı çözüm :kapıdaki kilit sistemine siyah izolobant, ses hala devam ediyor.
    kadranı kendi kendine sök, birazda sen kurcala, ses yine devam ediyor.
    Çözüm amfi+woofer+hoparlör ekle ve yüksek sesle müzik dinle, sesi duyma
    2. klima sesli çalışıyor
    servis çözüm : bu modeller böyle
    kullanıcı çözüm : servise gitmekten vazgeç ilk sorunun çözümü (amfi+woofer+hoparlör) bunun içinde geçerli
    3. araç yol sesi alıyor.
    servis çözüm: kapılar ayarlandı (eskiden daha iyiydi)
    kullanıcı çözüm lastik sert değiştir (ama para yok ve lastikler yeni boşver)
    diğer çözüm : yine aynı müzik
    4. Torpido zor kapanıyor.
    servis çözüm : sorun yok hepsi böyle
    kullanıcı çözüm : torpido dayaktan anlıyo.
    Olsun yinede puntonu sew
    iyi güldüm ama haklısın
    şunuda unutmamak gerekir bu malzeme woofer titreşimine ne kadar dayanır? bigun yolda ploff diye araba tamamen dagirir maazallah, bence bayandan araba almak woofer tesisatlı bir fiat almaktan cok daha iyidir

  6. #66
    ertan yıldırım
    brvhgt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/12/2006
    Yaş
    44
    Mesajlar
    1.266
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Kar Beyaz
    Edilen teşekkür: 515

    Standart

    kadran sökülür güzelce izalasyon yapılır ses kesilir tabiki sıfır arabada olmaması lazım ama oldumuda servis çözer klima ses mi yapıyor bunlar böyle diyen adama bir güzel laf sokulur klima yeni ve revizyonluyla değiştirilir bir kuruş para verilmez üstüne yemek yenir torpido zor kapanıyor iki diş geri alınır kilit kapak şak diye veya lok diye kapanır bunlarda benim çözümlerim 3 olayda başıma geldi kimse bana bunlar böyle demedi sorunlarım aynı günd eçözüldü sadece kompresör bekledim oda geldi bugün başıma gelen bir muhabbeti anlatayımda konuyu bağlayım bunu bir teslli veya bakın hapsinde var diye anlatmıyorum sadce örnek olsun diye yıkamcımda denk gelen bir seat leon sahibiyle muhabbet ettik nasıl memnunmusun dedi benim araç bravo belirtmekte fayda var iyi şükür dedim sorunum yok dedim ve başladı analtmaya arkadaş baya bir dertliymiş 2008 model araç km çok düşük beyaz benimde beğendiğim renk öncelikli derdi şu çok yakıyor dedi 1.6 103 beygir heleki 4 kişi klima açık söve söve gidiyorum dedi bazıları öve öve bitiremezde bu motoru kullanmasak yiycez direksiyon ve topuz soyulmuş derileri zar zor değişmiş topuz yok daha eskiyle devam arka camlar bozuk yolda sarsıntıyla birlikte düşüyormuş çözüm yok kapılardan gelen gıcırtılar çözüm yok aracı yıkattıktan 4 gün sonra cam açılıp kapatılınca cam içerden ıslanıyormuş çözümyok görüntüsüne aldandım dedi daha bir sürü kıl tüy yün en kısa sürede satıyorum dedi önceki aracı 147 bin pişmanım dedi en tuhafıda 2000 yılında sıfır olarak aldığımız cordobadaki sorunların hala devam etmesi hiç bir düzelme yok dediğim giib bir teslli veya bak bunda da var diye yazmadım öylesine yazdım

  7. Bu mesajı için 2 kişi brvhgt'ye teşekkür etti:


  8. #67
    Ozan K
    OzzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9.484
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35HK***
    Edilen teşekkür: 2813

    Standart

    bu arada bu sorunlarına servislerde çözüm bulamayanlara servislerini değiştirmelerini öneririm!
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  9. Bu mesajı için 2 kişi OzzY'ye teşekkür etti:


  10. #68
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Ozanın da yukarıda belirttiği gibi ben de çok sefer söyledim, sorunların çok çok azı Fiat kaynaklı.Bir araç aynı dertten servise gidiyorsa suç Tofaş Servislerinin.Maalesef Türkiyedeki servislerin (Tüm markaların) %90 ı iyi değil...

  11. Bu mesajı için 2 kişi ABNEW'ye teşekkür etti:


  12. #69
    Oylum Girgin
    mavigitar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15/02/2007
    Yaş
    43
    Mesajlar
    430
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    JE468
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    Alıntı koraykey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet çözüldü arabayı iade ettim mahkeme kanalıyla temelden çözüldü bu sorunlar için bana kronik diyen fiat yetkili servisleri hatta servislere verilen talimatları kronik olduğunu ve garanti kapsamında değiştirilmesi gerektiğini gösteren belgeyi mahkemede sunduk delil olarak davaya itiraz dahi etmeden kabul ettiler bunun da adı kronik problemmmm
    merhaba. Araba iadesinden bahsetmişsin arkadaşım. Bunu tam olarak nasıl yaptın çünkü ben inanılmaz sorunlar yaşıyorum ve KKTC den aldım. Yardımcı olur musunuz rica etsem.tşrk.Ben neler yapabilirim acaba ben de geğişim istiyorum.
    * GP GÜZELİ*
    1905

  13. #70
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı mavigitar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merhaba. Araba iadesinden bahsetmişsin arkadaşım. Bunu tam olarak nasıl yaptın çünkü ben inanılmaz sorunlar yaşıyorum ve KKTC den aldım. Yardımcı olur musunuz rica etsem.tşrk.Ben neler yapabilirim acaba ben de geğişim istiyorum.
    Oylum, eğer aynı arıza 1 yıl içinde 3 defa tekrarladıysa ya da 1 yıl içinde farklı arızaların sayısı 5 i bulduysa tüketici mahkemeleri kanalıyla satın aldığınız ürünü değiştirebilirsiniz.Hatta bu sayılara ulaşmadan da dava açılabilir ve haklı bulunabilirsiniz.Bu mahkemeler tüketici odaklı olduklarından en ufak sorunlar bile müşteri lehine sonuçlanabiliyor, geçmiş olsun...

  14. #71
    Koray Key
    koraykey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/01/2008
    Yaş
    42
    Mesajlar
    58
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Arizona Bej
    Edilen teşekkür: 13

    Araştırma İnceleme Haklarımız

    Alıntı mavigitar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merhaba. Araba iadesinden bahsetmişsin arkadaşım. Bunu tam olarak nasıl yaptın çünkü ben inanılmaz sorunlar yaşıyorum ve KKTC den aldım. Yardımcı olur musunuz rica etsem.tşrk.Ben neler yapabilirim acaba ben de geğişim istiyorum.
    Ayıplı mal
    Madde 4-
    Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.
    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.
    İmalatçı-üretici, satıcı, bayi, acente, ithalatçı ve 10 uncu maddenin beşinci fıkrasına göre kredi veren ayıplı maldan ve tüketicinin bu maddede yer alan seçimlik haklarından dolayı müteselsilen sorumludur. Ayıplı malın neden olduğu zarardan dolayı birden fazla kimse sorumlu olduğu takdirde bunlar müteselsilen sorumludurlar. Satılan malın ayıplı olduğunun bilinmemesi bu sorumluluğu ortadan kaldırmaz.
    Bu madde ile ayıba karşı sorumlu tutulanlar, ayıba karşı daha uzun bir süre ile sorumluluk üstlenmemişlerse, ayıplı maldan sorumluluk, ayıp daha sonra ortaya çıkmış olsa bile malın tüketiciye teslimi tarihinden itibaren iki yıllık zamanaşımına tabidir. Bu süre konut ve tatil amaçlı taşınmaz mallarda beş yıldır. Ayıplı malın neden olduğu her türlü zararlardan dolayı yapılacak talepler ise üç yıllık zamanaşımına tabidir. Bu talepler zarara sebep olan malın piyasaya sürüldüğü günden başlayarak on yıl sonra ortadan kalkar. Ancak, satılan malın ayıbı, tüketiciden satıcının ağır kusuru veya hile ile gizlenmişse zamanaşımı süresinden yararlanılamaz.
    Ayıplı malın neden olduğu zararlardan sorumluluğa ilişkin hükümler dışında, ayıplı olduğu bilinerek satın alınan mallar hakkında yukarıdaki hükümler uygulanmaz.
    Satışa sunulacak ayıplı mal üzerine ya da ambalajına, imalatçı veya satıcı tarafından tüketicinin kolaylıkla okuyabileceği şekilde "özürlüdür" ibaresini içeren bir etiket konulması zorunludur. Yalnızca ayıplı mal satılan veya bir kat ya da reyon gibi bir bölümü sürekli olarak ayıplı mal satışına, tüketicinin bilebileceği şekilde tahsis edilmiş yerlerde bu etiketin konulma zorunluluğu yoktur. Malın ayıplı olduğu hususu, tüketiciye verilen fatura, fiş veya satış belgesi üzerinde gösterilir.
    Güvenli olmayan mallar, piyasaya özürlüdür etiketiyle dahi arz edilemez. Bu ürünlere, 4703 sayılı Ürünlere İlişkin Teknik Mevzuatın Hazırlanması ve Uygulanmasına Dair Kanun hükümleri uygulanır.
    Bu hükümler, mal satışına ilişkin her türlü tüketici işleminde de uygulanır.

    1) 4077 Sayılı Kanunun 13/3.m. ve Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmeliğin 14.maddesi uyarınca Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;

    a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması VEYA

    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması VEYA

    c) Tamirinin mümkün olmadığının anlaşılması hallerinde tüketici 4.maddedeki diğer seçimlik hakları kullanabilir.

  15. #72
    cengiz akyol
    Buremir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/09/2008
    Yaş
    44
    Mesajlar
    796
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 278

    Standart

    arkadaşlar arka kapı kollarını yapmamak gibi bir lüx yok fabrikasyon bir hatadır ve yapmak zorundalar ve dediğinz gibi ilk versiyonlarda 2006 larda direksiyon kutusu sorunu var tabiii ki gideriliyor ve tavan döşemesi kesinlikle değişiyor ama koray arkadaşımızın ki gerçekten kronik değil şanssızlık sanıyorum kendisi de bayağı titiz birisi ondan böyle oluyordur ( sakınılan göze çöp batarmış ) hani

  16. #73
    Koray Key
    koraykey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/01/2008
    Yaş
    42
    Mesajlar
    58
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Arizona Bej
    Edilen teşekkür: 13

    Standart Kronik

    Garantisi biten arkadaşlar bu sorunlar oluştumu ne yapıyor acaba ???
    Bir girişiminiz oldumu ???
    Ya da garanti bitmesine rağmen yaptırabilen oldu mu ???
    Konu koraykey tarafından (06/11/2008 Saat 12:05 ) değiştirilmiştir.

  17. #74
    toprak paşa
    10Y@ĞMUR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/09/2008
    Mesajlar
    36
    Nereden
    Balıkesir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 7

    Standart

    Bu yazdıklarınızdan sonra g.puntodan soğudum dostlar...

  18. #75
    Koray Key
    koraykey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/01/2008
    Yaş
    42
    Mesajlar
    58
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Arizona Bej
    Edilen teşekkür: 13

    Standart Öyle Düşünme

    Alıntı 10Y@ĞMUR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu yazdıklarınızdan sonra g.puntodan soğudum dostlar...
    Öyle düşünme bence GP de yenilendi biliyorsun artık bu sorunlar aşılmıştır diye tahmin ediyorum ayrıca paraya kıyabilirsen Bravo al derim o daha bir başka güzel...

  19. #76
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı koraykey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öyle düşünme bence GP de yenilendi biliyorsun artık bu sorunlar aşılmıştır diye tahmin ediyorum ayrıca paraya kıyabilirsen Bravo al derim o daha bir başka güzel...
    Koray Bravo daha yeni, belki şu an için GP daha sorunsuzdur

  20. #77
    haLiL KOÇAK
    halilim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/12/2007
    Mesajlar
    688
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    33 CDM 54
    Edilen teşekkür: 587

    Standart

    10 - Koltuk metal aksamlarının paslanması.
    Yapılan İşlem : Metal aksamların değiştirilmesi ya da koltuğun değişmesi.

    Benim eski araçımda ve mustafa abinin (mustafaf) şu anki araçında paslanmalar mevcut bunu okumam iyi oldu..Yarın mustafa abiyle görüşiyim..

  21. #78
    anvil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/04/2007
    Mesajlar
    0
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1348

    Standart

    Alıntı halilim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    10 - Koltuk metal aksamlarının paslanması.
    Yapılan İşlem : Metal aksamların değiştirilmesi ya da koltuğun değişmesi.

    Benim eski araçımda ve mustafa abinin (mustafaf) şu anki araçında paslanmalar mevcut bunu okumam iyi oldu..Yarın mustafa abiyle görüşiyim..
    gördüm mustafanın aracında. servise bir uğrasın. garantiden halletmeleri lazım.

  22. #79
    Mustafa FIRINCI
    mustafaf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/01/2008
    Mesajlar
    2.644
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1569

    Standart

    eyallah abı.valla cok ıyı oldu.baya baya paslanmıs bnmkı. gosterecem bakalım servıse ne dıcekler
    Punto Forum | Bizi; Ege'de Komşuya, Kosova'da Sırplara, Kıbrıs'ta Rumlara Sorun...

  23. #80
    Koray Key
    koraykey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/01/2008
    Yaş
    42
    Mesajlar
    58
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Arizona Bej
    Edilen teşekkür: 13

    Standart Haklısın

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Koray Bravo daha yeni, belki şu an için GP daha sorunsuzdur
    Kardeşim doğrusun çok yeni martta çıktı bravo hemen alan arkadaşlarım oldu onlardan ve servislerden yaptığım araştırmalarda geri bildirim yok punto da 2006 mart gibi çıkmıştı ve 2006 sonuna gelene kadar servislerde 4 tane geri bildirimi vardı ayrıca bravonun iç ve dış malzeme kalitesi gerçekten çok iyi pahalı olma sebebide bu elbetteki problemler çıkacaktır ancak kronik olarak tanımlanacak çok çok az problemi olacaktır. Benim görüşüm bu çünkü fiatta özellikle 2006 model puntolardaki kronik problemleri kabul ediyor...

Sayfa 4/6 İlkİlk 123456 SonSon

Benzer Konular

  1. Yeni Punto (2012) - kronik sorunlar (city, gıcırtı vs.)
    Evren_c tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 34
    Son Mesaj: 29/12/2012, 02:06
  2. GP kronik problem ?
    gmb tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 04/12/2011, 16:48
  3. Yeni araçlardaki problemler
    kartal3520 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 14/05/2011, 14:35
  4. 2.el Grande Punto alacağım, kronik sorunları neler, serviste nelere baktırayım?
    tranquilo tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 22/02/2011, 22:53
  5. Kronik problemler
    murat53 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 08/09/2009, 12:06

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Grande Punto Kronik Problemler Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com