benim araç 2007 model dizel dynamic 75bg direksiyondaki cd çalar kontrol aydınlatmaları farlarla paralel olarak açılıyor. yol bilgisayarı ekranı da 3 satır.
Printable View
benim araç 2007 model dizel dynamic 75bg direksiyondaki cd çalar kontrol aydınlatmaları farlarla paralel olarak açılıyor. yol bilgisayarı ekranı da 3 satır.
Selamlar Daha öncede belittiğim gibi bende de direksyon üstündeki tuşlarda aydınlatma yok Cumartesi servise götürüp gösterdim, bir parçanın değişmesi gerektiğini söyleyip sipariş verdiler ve önümüzdeki hafta sonuna kadar gelmiş olur Cumartesi takarız dediler. Bakalım haftaya bu konuyla ilgili sonucu bildiririm.
Arkadaşlar çoktandır bu konuyu izliyorum ve bende sizle benim başıma gelmiş olan bu olayı ve nasıl çözümlendiğini anlatayım.
Arabamzı 2007 kasım ayında alındı.Dinamik 1.3 multijet 90bg. Babam arabayı teslim alırken ben şehir dışındaydım ama teslim aldıktan sonra 3 satır ekran bilgisayarı yerine 2 satır ekran bilgisayarı olduğunu gördüm ve bu konuda firmeyla görüşmelere başladık. Forumda da bu konuyu en önce açan benimdir ,başlığım ahala mevcut. Bu konuda aldığpımız bayi sorunumuzun düzeltilecieğini söyledi ama tofaşl bu konu hakkında olusuz yanıt verince elimizden birşey gelemz deyip yolladılar.O sırada askere geldim ve fazla ilgilenemedim bu sorunla ama geçenlerd ebu konuyu açtığınız görünce bende babama sordum ve oda ışıklandırmanın olmadığını söyledi ve tekrardan servisle irtibata geçtik. Servis aynen burda baız atrkadaşların belirttiği gibi yeni çıkan ve belli kasa modellerde bunun olduğunu ve garanti kapsamında çözülemiyeceğini söyledi. Bizden önce bu şikayetle gelenleri yine geri göndermişler ama bizim 3 satır ekran sorununu da çözemedikleir için bu sorunu ücreti kendilerine ait olarak çözeceklerini söylediler.
Bakalım parça sipariş edildi aydınlatrmaya kavauşacağız yakında
Yapılması gereken de bu zaten. 3 kuruşluk ampul için 30 milyarlık araba sattığın dünya kadar kar ettiğin müşterini neden üzersin? Adam sana daha servise gelecek başka şeyler alacak. Hayırlı uğurlu olsun şimdiden diyorum.
Ben direksiyon isiklarindaki sorunu yari ucreti benden karsilanarak (50 ytl) yaptirdim. Ancak yol bilgisayari ile ilgili olarak bir sonuca ulasamadim. israrla call center' i ariyorum geri donus istiyorum ama geri cevap bildiren bile yok. Su anda Fiat web sitesinde bile hala çok amaçli yol bilgisayari dinamikte standart görünüyor ama bizim araclarimizda activelerde olan yol bilgisayari var. Bu bence uretim hatasindan baska bir sey degil. Eger donanim degisikligi olsa araclar standart olur bazilarinda var bazilarinda yok üstüne web sitesi ve kataloglarda degisiklik yok. Her yil degisiminde araclarda degisiklikler olur baska markalarda genelde bir önceki yil opsiyon olarak sunulanlar bazi kucuk ayrintilar standart donanima dahil edilir. Bizler 2007 model araçlarla test sürüsü yapip araclarimizi begendik aldik birde ne gördükki direksiyon isigi yok yol bilgisayari 2 satir aciklama istedigimizde kimsenin hicbirseyden haberi yok. Sadece musteriyi geri puskurtme taktigiyle call center ve servisler aracla bundan sonra böyle diyorlar servisten cikip showrooma giriyorsunuz durum farkli dinamik araclarda bu özellikler var. Dilim varmiyor ama bizi kazikladilar galiba kirmizi elma gosterip yesil elma sattilar :) Ne acidirki discrepancy arkadasimizin dedigi gibi 25-35 milyar verip aldigimiz araclarda belkide fabrikaya maliyeti 100-150 lira olmayan parcalari takmaktan kaciyorlar ve hakkimizi aradigimizda bundan sonra böyle isinize geliyorsa gibi cevap veriyorlar. Madem isinize geliyorsa sablonunu musteriye layik goruyorsunuz araclari satmadan bakin bu ozellikleri Fiat kaldirdi ona gore diye bilgilendirme yapin isteyen bu haliylede alsin. Sonra Fiat' in marka imaji neden kötü diyorlar? iste sorunun cevabi BELIRSIZLIK. Alirken ne aldiginizi bile bilemiyorsunuz. Saygilar.
neyse 6 hafta kadar sonra benim gp de geliyor bakalım durum ne olucak :D 4 gözle bekliyorum sağlam gürültü kopartabilirim beklenmedik bir durumla karşılaşırsam.
Arkadaşlar,cenkeri arkadaşımızın dediği gibi ne yazıkki yol bilgisyaarı bir üretim hatasıydı ve bu hatayı telafi etmekten fiat kaçıyor. Bunun sebbei bence türkiyede ki müşteri ortamının önemsenmemesi. Çok yanlış bir durum bu başka bir firma olsa ücretsiz değişim yapardı hemen ama nerdeeeeeeeeeeeeeeee.
Bu arada arkadaşlar fiat uluslarrası sitesine ulaşmaya çalıışıyorum ama ne yazıkki bir cevap alamıyorum. Fiat / ContactUs
Burdan ingilizce mail yolladım ama sende bastığımda mail gitmiyo isterseniz zide deneyin. Yazıdğım uzunca maili bende complaints@fiat.com adresine gönderdim.Böyle bir mail var ki geçersiz bir adres diye karşılık glmedi bana. Fiat italyaya ulaşamamakta çok kötü :(
İyi akşamlar,servis artı fiat call center,direksiyon kumandası aydınlatma sorununu çözmedi ve bizlerden gelen şikayetler sözüm ona ilgili birimlere bildiriliyormuş ve italyan fiatla görüşülürmüş bu sorun vs.vs.vs.vs......
Ama ücretini karşılamam karşılığında istersem taktırabilirmişim hehe,hehe,.....
herkese merhaba
2008 dinamiklerdeki 2 satırlı bilgisayar rezeletini yasayanlardan biride benim. haftalardır arıyorum şikayet mailleri atıyorum ama tek bir kere arayan soran yok. sonunda genel mudurluge ulastım ama musteri hizmetleri de yasadıgımız bu kazıklanma surecini o kadar dogal karsılıyorlarki sok oldum.
biz size daha onceden cevap vermistik tekrar vermeye gerek duymadık gibi inanilmaz cevap verdiler. ve ses tonları uslupları o kadar kabaydıki gercekten sok oldum ve anladımki bu problemimiz kesinlikle cozulemez..
arkadaslar GPmi bende seviyorum ve dinamikler 2 satırlı olsa yine alırdım. ancak Fiatın bu tutumu onlara para kazandırdıgım icin beni pisman etti. kendi hatalarının arkasında durmuyorlar ve bence ileride herkesin basına gelebilecek bu tip bir problemde cozumden kacacaklar.
ve dusununki bu araclar taa italyadan buraya geliyor ve hatalı olarak bize satılıyor. kimse bunu farketmiyor acaba musteri ne der diye dusunmuyor. Belki bu forumdaki birçok kişinin yol bilgisayarı problemi yok ama bu tip acıklar ve yanlıslıklar aracın herhangi bir yerinden bas gosterebilir dusuncesindeyim. kesinlikle bir sonraki aracım isterse müthis gorunumlu, donanımlı ve ucuz olsun fiat olmayacak. yani bu kadar acık ve net bir problemi nasıl böyle cozmemekte ve yokmus gibi kabul etmek ısrar ediyorlar inanamıyorum.
yazıklar olsun demek kalıyor bana. bu devirde böyle bir musteri ilişkileri politikası ve böyle bir satış sonrası hizmet.
aracını seven bir insanın bu tip seyler duyması onu cok uzer ve beni de uzuyor. kimse kusura bakmasın ama bircogumuz yasıyor bunları...
arkadaşlar iyi günler...ben de gp dynamic otomatik siparişi verdim ve bana da alırken direksiyon üzerindeki tuşların yanmayabileceğini söylediler...aracım mayıs ayında gelecek...ancak daha önce burada görmüştüm yol bilgisayarı otomatik vitesli araçlarda 3 satırşlı oluyormuş 2 satırlı olma ihtimali yokmuş...bu doğru mu acaba?bana bilgi verirseniz çok sevinirim...herkese iyi günler
Serdar bildiğim kadarıyla otomatik olup 2 satırlı bilgi ekranı olan kimse yok forumda...
Sonuna kadar katiliyorum arkadasim, ayni asamalari bende uyguluyorum hergun call centeri ariyorum sikayet maili atiyorum, is inada bindi. Son olarak dun soyle abzurd bir cevabi duyunca ilk defa kendimi tutamayip bagirip cagirdim telefonda. Aralik ayinda ve subat ayinda teslim edilen gp lerde yol bilgisayari 3 satirmis sadece ocakta teslim edilen seride varmis. iyi iste arac kusurlu uretilmis diyorum hayir donanim degisikligi diyor arkadas, ama su anda satilan araclar 3 satirli diyorum susuyor. Ama soruna care yok. Aynen ugungor' un dedigi gibi bundan sonraki arac alirken yari parasina tam donanimda verse FI-AT almayacagim. 50-100 liralik panel icin musteri süründürülüyor. Cok begenerek aldigim severek kulandigim arac icin 2 aydir kavga icindeyim. O begenmedigimiz baska markalar araclarinda sorun tespit ettiklerinde maliyeti ne olursa olsun araclari geri cagirip degisim yapiyorlar. Musteri memnuniyeti budur, direksiyon isiklari icin bana uygulanansa musteri memnuniyeti icin yari parasini fiat karsilayarak (50 ytl) isiklarim yapildi, Allah bilir yari parasiyla bile Fiat bu isiklardan bile %100 kar yapmistir. Parasini verdigim ve bana verilmeyen hersey icin hakkimi helal etmiyorum.:realmad:
Bend ehakkımı helal etmiyorum, ayrıca ekranın ayla alakası yok bizim araba kasım teslimi ve siparişi ama hala bilgisayar yok biz ne yapalım
Aynen öyle arkadasim herkese kafalarına göre bahaneler uyduruyorlar. Görüyorumki senin aracın dizel 90 bg dinamik bunun üzerine sadece emotion var. Sadece yuh diyorum!!! Oldu olacak emotiondan da kaldırsınlarda görelim bakalım. Daha öncede dediğim gibi bu asla donanım değişikliği olamaz sadece ve sadece üretim hatası olabilir. Ama gelde muhattap bul gelde sorununu çöz. Tamam efendim ben sorunu yetkli departmana ileteceğim diyen bir call center ama asla çözüm bulunamayan bu keşmekeş. Bu kadar küçük parasal ayrıntılardan kaçtıkları sürece Fiat' ın bu ülkede marka imajı asla ve asla düzelmez. Üzülerek söylüyorumki hepimiz araçlarımızı severek ve beğenerek aldık ama bu istikrarsızlık bu saçma tavır hepimize ikinci elde zarar olarak dönüyor dönecektir.
call center zaten rezilliğin son noktası. hemen iletiyorum diye bir yalanı bu kadar rahatlıkla söyleyen insanlar varsa bir firmada dusunun artık. calısanlar "bana ne" zihniyetinde ve bu insanları sorgulayan hic bir sey yok. kendilerinim patronu olmuslar.
fiatın kalite kontrol hattı falan yok sanırım varsa da işe yaramıyor. montajdan inen aracı direk yukluyorlar gemiye heralde.
ben cevremdeki tüm insanlara malesef fiat tan kesinlikle uzak durmalarını söylüyorum. bu adamlar ne sattıklarını bilmiyorlar afalarını gore donanımdan kısıyorlar, galeri gordugunuzun aynısının geleceğinden suphe duyun diyorum.
Serhat arkadaşımızınki de başka bir kesit Fiat çalışanı olarak yol bilgisayarı sorununu çözemiyor vay bizim halimize. Daha öncede söylediğim gibi bir çok marka araçlarına önceki dönemlerde opsiyon olan küçük ayrıntıları sene değişimlerinde standart hale geitiriyor. Fiat ise açıkcası bizleri yolunacak kaz misali eski ve eksiksiz araçlarla test sürüşü yaptırıp sonra hiç bir açıklama yapmayıp bize eksik donanımlı araç satıyor. Sonra severek aldığımız araçlarımız için bir sürü telefon parası ödeyip sorunumuza çözüm bulamıyoruz. Birde bu işin moral bozukluğu varki oda cabası. Genel bir kontrolmü yaptırsak airbaglari koymuşlarmıdır acaba? Açıkcası bunu öğrenme zamanım kaza yaptığım zaman olmamalı!!!
Arkadaşler, bencede bu fabrika hatası hiçbirşey değil, kalite kontrolde kesinlikle bir sorun oldu yada ellerinde fazla 2 satırlı ekran kaldı onu da bize kaklaladılar, saçmalık birşey bu başka birşey değil ve bunda fiatın kendi hatasını kabul etmeyip değişime gitmemesi çok üzücü, 30 milyara en üst sınıfın bir altı araba al ve yaşadıklarına bak kesinlikel saçmalık bu başka birşey değil