geçmiş olsun..

-eğer zamanlama kayışınızı diş atlasaydı subaplarınızın piston tepelerine vurma durumu ortaya çıkardı ki bunun sonucu çok pahalıya patlar ve belirtisi olarak da yakıt yanması dışında metalik sesler duyardınız. sorun sırasında anormal sesler duydunuz mu?
-motorun hiçbir zaman yıkanmaması gerekliliğini savunuyorum.susuz nemli bezle silinebilir. üstelik gaz yağı-benzin vb karışımları hava ile püskürtüp cillop gibi tabirle tertemiz motor yaratma derdine düşüyorlar ancak ortaya çıkan zararların detayları önemsenmiyor. günümüz teknolojisinde motor üreticileri kayışları yağ değişiminde üzerine 1 damla damlayacak yağdan bile korumaya çalışıyorlar.
-resimde görünen yağ kaçağı külbütör kapağının silindir kafasının yüzeyine bastığı yerdeki contadan olur.contayı değiştirebiliyorsanız deneyin.