body den olabilir
Selam arkadaşlar 2008 model gpunto 1.3 multijet arabamda 100 kilometre şehir dışı yolunda özellikle gidince motor ışığı yanıyor ve ışık yandıktan sonra hararet ibresi sıfıra inip 30 saniye sonra tekrar normale dönüyor akü dendir dedim aküyü değiştirdim fakat düzelmedi bu sorunla karşılaşan arkadaş varmıdır. İyi günler.
body den olabilir
Daha once buna benzer bir sorunu farkli bir aracta yasadim ama motor ariza isigi yanmamisti sorun hararet musurundeymis degistirince sorun cozuldu belki yardimci olur
GT-I9300 cihazımdan gönderildi
Hararet göstergesinde ki sapıtmalar genelde hararet müşüründen olur. Bir de termostat bozuksa ondan da yapabilir. Işık yanmasına gelince bilgisayara bağlamadan bir şey söylemek doğru olmaz. Motor arıza ışığı bir çok durumda yanar. Pis mazot bile motor arıza ışığını yaktırır. En doğru arıza tespiti bir bilgisayara bağlatılıp oradan bakılması ile olur.
Hükümetini ayakta tutmak için dini kullanmaya gerek duyanlar zayıf yöneticilerdir, adeta halkı bir kapana kıstırırlar. M.Kemal ATATÜRK.
aynı durum bendede vardı uzun yolda hararet dusup motor arıza ısıgı yanıyordu rolantide giderken hararet dusup yuklendigim zaman hararaet yukseliyordu. termostatı değiştirdim bi sıkıntısı kalmadı
benimde başıma geldi. hararet sürekli düşüyordu sorun termostattanmış. değiştirdim sorun kalmadı ama arıza ışığı denildiği gibi bilgisayara bağlanılmadan anlaşılamaz tam olarak
aynı hararet sorunu bendede var kafasına göre oynuyor. termostat müşür değişti yinede aynı sorunu bulamadılar. araç 2008 albea multijet
benzer sorun bı arkadasımın aracında da mevcuttu termostat degıstı ve sorun cozuldu
geçen hafta orjinal behr marka alındı ve takıldı müşürle birlikte ama yine aynı hiç fark yok acaba elektriksel bir sorun olabilirmi. veeya bilmediiğimz başka bir sensör falan
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri