Çok kişi yaşadı aynı şeyi, akü ölmüş
Arkadaşlar dün sabah aracıma bindim ve anahtarı kontağa takıp mar konumuna getirdiğimde aractan tık tık tık tık şeklinde hiç kesilmeyen bir ses gelmeye başladı, bu arada gösterge ışıkları yanmıyor ve hararet ibresi ile yakıt ibresi durmadan yerinde zıplıyordu Sesi dinlemek için kaputu açtım, akünün alt tarafından bir yerden geliyor ses ama tam yerini bulamadım. Anahtarı tam çevirdiğimde araba hiç bir tepki vermiyor. Takviye yapınca araç çalıştı fakat yolda giderken teyp kendi kendine durmadan açılıp kapandı, bir ara paneldeki tüm arıza lambaları yanıp sonra hemen söndü, evin önüne gelip stop ettikten sonra yine herşey başa döndü. Aracımı sıfır aldım ve 2 ay sonra 3 yaşını dolduracak daha, üzerindeki orjinal akünün ömrü mü tamamen bitti yoksa başka bir sorun mu var sizce? Ona göre ya akü almaya yada servise gideceğim Şimdiden teşekkürler herkese...
Çok kişi yaşadı aynı şeyi, akü ölmüş
Ben de öyle tahmin ediyorum ama gelen ses ve göstergelerdeki ilginç dans figürleri ile takviyeden sonra teybin kendi kendine sürekli kapanıp açılması acaba bir temassızlık yada başka bir sorun mu var diye düşündürüyor. 1 ay önce diğer aracın da (santa fe) aküsü bitmişti ama böyle garip hareketler sergilememişti efendi gibi çalışmadan duruyodu Sorun akünün ölmesi ise 50'lik yerine 72 amperlik bir akü taksam ne gibi faydaları olur, bir de bu puntoların aküleri hangi cins oluyor, ters kutup mu, dar mı, normal mi?
Akü bitmiş hocam
Türkiye Cumhuriyeti Şeyhler Dervişler Müritler Meczuplar Ülkesi Olamaz! M.K.Atatürk
Sıkıntı Yok , Jack Daniels Var
Punto'nun en eğlenceli özelliklerinden biri, akü bitince üzülmeyin diye ibreleri dans ettirip moralinizi düzeltmeye çalışıyor Şaka bir yana aküsü biten arkadaşlar da ibrelerin oynadığını söylemişti.
Normalden yüksek amperli takılınca (yanlış hatırlamıyorsam) şarj dinamosunun zorlanacağı söyleniyordu. Baktım kimse yazmıyor ben yazayım dedim çok da iyi bildiğim bir şey değil Forumda arayıp bulabilirsiniz sanırım.
Hocam bir oto elektrikçiye götür arabanı, ölçüm yapıyorlar aküden kaynaklanıp kaynaklanmadığını hemen söylüyorlar. Aynı sorunun bir başka versiyonu başıma gelmişti bugün baktırdım akü bitmek üzereymiş değiştirdim mecburen.
O dans figürleri tüm arıza ışıklarını yakıp söndürerek disko efekti yaratma çabaları, teybi açıp kapatıp dj olma arzuları hep aküden işte Aynısını yaşadım valla bu özellik opsiyonel değil standart galiba abs ve klimayla beraber geliyo
M.K.ATATÜRK
arbamı 40000kmde 1,3 dizel hep yakıtımı opetten alıyordum arabam 2000 deviri geçerken turbo gibi sırtımı koltuga yaslıyordu ama son ikidir yakıtı ucuz olsun diye farklı yerden aldım artık o atiklik kalmadı bu konu yakıtla mı ilgili yoksa motor da arıza falam mı oldu Allah korusun...lütfen acele cevap .... ayrıca turbolu mu araçlar??
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri