merak ettim araçta lpg varmı ve varsa markasını öğrenebilirmiyim
arkadaşlar neredeyse 2 aydır arabam sabahları tekleyerek zorla çalışıyo . en yakın servis 80 km uzakta olmasına rağmen 4 defa gittim sanayiye gittim bir şey yok dediler birde siz el atın . yüklediğim video da nasıl çalıştığını göreceksiniz özellikle 2. çalıştırdığımda. bu arada 2 hafta önce aküyü değiştirdim aküdendir diye ama yine de düzelmedi.
video005 - YouTube
bana yazılımsal gibi geldi ama yine de başka servise danışmalı
2009 Tekno Gri Multijet Dynamic
2009 Beyaz 1.4 Fire Dynamic
2009 Gümüş Multijet active
2011 Siyah Evo 1.4 Fire Dynamic
2011 Egzotik Evo 1.3 Multijet Dynamic
2011 Beyaz Evo 1.3 Multijet Dynamic
A gelecek ama aküden olabilir hocam
Akünüz zayıflamış olabilir.
Bizim diğer araç vw cady de de aynı şekilde çalışıyordu. Akü bitmeye yakın böyle yapıyormuş.
Belki sizde de böyle bir durum sözkonusudur.
Yukarıdaki varsayımların hiç biri değil arkadaşlar. Aynı sorun bendede var haaalen var... Servisin yolunu aşındırdım, ustaların kafasını yedim laf kavgası ettim ancakkkk bu derdimizi anlatacak kimseyi bulamadım. Arkadaşım iyiki konuyu açmışsın. Bence bujilerden...... İşallah çözüm bulunurda bende hallederim..... Özellikle Sabahları oluyo değilmi ???? Motor soğukken...
Konu biancoangelo tarafından (16/02/2013 Saat 21:09 ) değiştirilmiştir.
Her ŞERDE bi HAYIR vardır...
Motor ömrü diye birşey yoktur! Kullanıcının motora tanıdığı yaşam hakkı vardır!
Arkadaşlar özellikle araç soğkken yapıyor ise ya bujilerden yada şarj dinamosundan kaynaklı akünün tam şarj olmamasından kaynaklanabilir.bence aküyü ölçtürmekte fayda var.Şayet şarj değerleri düşük ise şarj dinamasu değilse bujilere yoğunlaşmakta fayda var.
Eflatun'a sormuşlar;İnsanoğlunun sizi en çok şaşırtan iki davranışı nedir?
Eflatun tek tek sıralamış,Çocukluktan sıkılırlar ve büyümek için acele ederler. Ne var ki çocukluklarını özlerler.Para kazanmak için sağlıklarını yitirirler.Ama sağlıklarını geri almak için de para öderler.Yarınlarından endişe ederken bugünü unuturlar.S...onuçta, ne bugünü, ne de yarını yaşarlar. Hiç ölmeyeck gibi yaşarlar. Ancak hiç yaşamamış gibi ölürler.
vidyoda gayet güzel marş alıyor araç, sorun tam olarak ne ki?
bana da yakıtla ilgili bir sistemdenmiş gibi geliyor. çünkü aküyü yeni değiştirdim değiştirirken elektrikle ilgili bir sorun yok akün kötü demişti usta ama üstün körü bir akü ölçümü yapmıştı. Valla her gün sabah çalıştırırken bozuldu ha bozulacak diye korkuyla çalıştırıyorum . birde depoda benzin azaldığı zaman çok belirgin oluyo bu durum ve çalıştığında ise motordan 1500 - 2000 devirde tıkırtı geliyor sırf bu sebepten arabadan soğumadım değil hani. birde dediğin gibi bujileri değiştirteyim bakalım. bu arada bujiler serviste değil bosch oto serviste değişmişti sen bujileri serviste mi değiştirmiştin?
yok abi ben değiştirmedim. aynen aynı duyguları bende yaşıyorum arabayı sabah çalıştırırken yicez bigün bu motoru diyerek iniyorum aşşağıya.... Bence bujiden dedim ama kaç usta bujilere baktıysa sağlam dedi. O yüzden değiştirmedim. Nerde trak orda bırak vallaa bıktım bu fiat servislerinden. Hava akışmetre olabilir dedi bilmem ne dedi usta kafam iyice karıştı. devir sensörü kesinlikle değil ondan eminim. Benzin azaldığında daha belirgin oluyor onada katılıyorum.
Konu biancoangelo tarafından (17/02/2013 Saat 00:24 ) değiştirilmiştir.
Her ŞERDE bi HAYIR vardır...
Motor ömrü diye birşey yoktur! Kullanıcının motora tanıdığı yaşam hakkı vardır!
Bencede düzgün marş alıyor ama o uhultu nerden geliyor..
Buji kablolarına baktınız mı hiç? Ben bir sabah uyandığımda buji kablolarının yenmiş olduğunu gördüm
Aracı çalıştırırken gaza basmıyorsun değil mi ? Sadece debriyaja basıp kontağı çevirmek gerekiyor. Akü - sargı - şarj dinamosunda sıkıntı olsa marş basarken elektrik keser öksürerek çalışır. Bujide sıkıntı olunca tık-tık sesler gelir ve ani patlamalar olur. Bence ya çalıştırırken gaza basıyorsun. Ya gaz pedalında gaz ayarında sıkıntı var. En muhtemeli ise araç soğukken yaptığına ve bizimkilerde otomatik jigle olduğuna göre jigle de bir sorun var...
marş yaparken anahtarı kaçırdığımda benim aracım da böyle çalışıyor ama marş yapıp stop edip 2.ye denemedim hiç kısmetse yarın sabah denerim araç 2 gündür yatıyor zaten durum ne daha net belli olur.
buji , buji kabloları ve enjektörlerinizi bi elden geçirin , en son iş yakıt pompasına baktırın..
elimde 2 punto var 2sini de yarın senin için deneyeceğim 2 si de 1,4 fire active bakalım durum ne? dikkatimi çekti şimdi ilk startta motor arıza lambası yağ lambasından önce aküden sonra sönüyor 2.startta ise en son sönüyor sanki anlık bir arıza görüyor ama sonra arıza gidiyor ve lamba sönüyor. ne olduğunu ben de merak ettim bir de sana zahmet aracı çalıştırıp klimayı açıp dener misin devirde salınım oluyor mu çalıştırmadaki gibi
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri