Alıntı WILD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kullanıcı hatası ne demek, ayna nasıl kullanılırmış bir sorsaydınız
Bunlar tam soyguncu. Daha neler demek geliyor içimden ama neyse .
Bu arada hangi servis bilelimde ona göre gitmeyelim.
Kullanıcı hatası olma ihtimali olmadığına arkadaşı ikna ettim zaten.Ama kendileri herhangi bi sorun bulduklarında Fiat'ın marka değeri düşecekmiş gibi davrandıkları için ikna etmek biraz zor oluyor En azından mantıklı açıklamalarla ikna oldukları ve sorun çıkarmadıkları için servis adı vermeyeyim.

Alıntı fotobelit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Aynen..Sonuçta elekrikli bir sistemi siz nasıl yerinden nasıl sökebilirsiniz..Zorlasanız bile zor çıkar yerinden...Bukadar da yan çizmek olmazki..Sanki parası ceplerinden çıkacak..
zaten ayna da herhangi bir çizik , kırık , çatlak benzeri bişey olsa darbeden dolayı yerinden çıkmış yada kırılmış falan diyebilirler ama olmadığı için fazla diretemediler.Tekrarlanması durumunda garanti kapsamında değiştireceklerini söylediler.

Alıntı burank16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Malesef bazı FIAT Servisleri herşeyi kullanıcı hatası göstermeye çalışıyorlar tabi müşteri yerse...Aynanın nasıl bir kullanıcı hatası olabileceğini kanıtlamalarını isteyin ve sonuna kadar hakkınızı arayın derim.Artık bilinçli müşteriler var karşılarında Şahin-Doğanların satıldığı zamanlarda belki çok fazla bilinçli,hakkını arayacak insanlar yoktu ama şu devirde o insanlardan fazla kalmadı ama Servisler daha bunların farkında değil.
Gerek kalmadı zaten 10 dk konuştuktan sonra ikna oldular hatta garanti kapsamında olduğunu kabul ettiler

Hepinize ilginiz için teşekkür ederim arkadaşlar.